PL 500 Bygg

PL 500 Bygg

www.pl500.se

Välkommen till PL 500 Bygg! Med lång erfarenhet inom branschen tar vi din idé till färdig renovering. Med kompetent personal och struktur är vi lyhörda inför dina tankar och behov. Vi hjälper dig med allt från badrumsrenovering, byggnation och större renoveringar. Vi på PL 500 Bygg arbetar efter metoden Kund -> Projektledare...

18 omdömen om PL 500 Bygg

Sedan starten hos Reco 2019

Christina L
Skrev om PL 500 Bygg

Då det är andra gången vi anlitar PL 500 Bygg, visar det väl att vi är mer än nöjda. Båda gångerna har vi gjort helrenovering av lägenhet. Bra bemötande samt goda råd då egen kunskap inom området har saknats. De har hållit överenskommen leveranstid vilket känns bra då flytt mm samtidigt ska planeras.

Maria E
Skrev om PL 500 Bygg

Kompetenta, pålitliga och väldigt trevliga

Patrik C
Skrev om PL 500 Bygg

Håller byggtiden och svarar när man ringer. Är man inte nöjd, och vill ändra något under byggtiden, så är det bara att höra av sig.

Hanna B
Skrev om PL 500 Bygg

-Vi renoverade två badrum och ett pannrum, ink stambyte. -PL500 levererade perfektion och höll sig inom tidsramen. Vilt supernöjda och kommer anlita dom till framtida projekt.

Claes & Laila H
Skrev om PL 500 Bygg

Företaget levde upp till alla våra förväntningar. Trevligt bemötande ,ringde alltid tillbaka ,informerade vad som gjorts och vad som väntade. Höll tidsplanen. Vi byggde om ett badrum.

Erik W
Skrev om PL 500 Bygg

Vi gjorde renovering av två badrum och måleriarbeten. Kommunikationen med PL500 var utmärkt, kvaliteten på arbetet mycket bra och det blev färdigt i tid. Vi är mycket nöjda med PL500!

Ida L
Skrev om PL 500 Bygg

Med PL500 känner man sig trygg genom hela processen. De är pålitliga och gör ett superbra jobb med hög kvalitet. Vi kände noll frustration tack vare deras sätt att sköta sitt jobb på ett proffsigt sätt.

Erik S
Skrev om PL 500 Bygg

Vi fick en fantastisk service och ett grymt bemötande av PL500. Både kontakt med projektledare och snickare fungerade prickfritt. Vi fick även löpande tips på hur man kunde lösa olika funktioner på ett bra sätt vilket gjorde att vår slutprodukt blev mycket bättre än förväntat. De adderade helt enkelt till ett utökat värde som vi inte förväntade oss. Vad vi även tycker utmärker PL500 är tydligheten och den höga servicenivån genom hela processen. Från offert till slutbesiktning. Vi behövde aldrig känna oss osäkra på vad som gällde. Kan starkt rekommendera PL500!!

Kristina J
Skrev om PL 500 Bygg

Vi fick en tydlig offert och klara besked när tillkommande jobb gick utanför den fasta offerten. Justa, trevliga och flexibla grabbar, helt enkelt.

Ulf B
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Vi anlitade PL500 för en totalrenovering av en sekelskifteslägenhet. Då vi är vana köpare av liknande tjänster som PL500 erbjuder ställde vi höga krav på leverans och kvalitet. Under hela processen blev vi som kund mycket väl bemötta av PL500. De lyssnade väl in våra behov och gjorde sitt yttersta för att infria alla våra önskemål. Deras engagemang var genomgående på samma nivå som om det hade varit deras egna privata projekt, ingenting lämnades åt slumpen. Då ett fel uppstod rättade PL500 till det utan mankemang. Vi...

Johan F
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

PL500 gjorde vår helrenovering av en sekelskifteslägenhet. Vi är jätte nöjda med både resultatet och hur vi blev bemötta. Enkel kommunikationen.

Kajsa W
Skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg

Vi är fantastiskt nöjda med vårt nya badrum.All har fungerat perfekt. Väldigt proffesionellt företag och vi blev väldigt vänligt bemötta, alla var väldigt hjälpsamma. När vi fortsätter vår renovering är det självklart att vi anlitar PL 500 Bygg - vi är så nöjda!

Ida L
Skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg

Så nöjda med renoveringen PL500 gjorde hos oss höst 2018. De gav allt i projektet för att slutresultatet skulle bli det bästa och vi nöjda. Lätta att kommunicera med, duktiga snickare och bra underleverantörer. Noggranna och detaljkunniga. Rekommenderas varmt!

Fredrik S
Skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg

Full badrumsrenovering. Allt har fungerat jättebra och täta kontakter kring detaljer och lösningar har gett oss ett perfekt badrum.

Magnus F
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Håller vad dom lovar, hög service grad .

Christina L
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Har totalrenoverat en lägenhet. Blev mycket bra bemött, skönt att ha en person att ha kontakt med. Både i diskussion om alternativa lösningar samt tips hur man kan tänka vid förändring. Företaget återkopplade och frågade hur jag ville ha vissa saker. En del kunde jag besvara och en del överlät jag till dem att fatta det klokaste beslutet. Är nöjd med arbetet och skulle gärna rekommendera dem om någon frågar mig.

Christoffer R
Skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg

PL500 har alltid haft jättebra service, håller alltid vad de lovar, kommer när de sagt att de ska komma och är tydliga i sin kommunikation. Rekommenderas!

Katharina S
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Fantastiskt engagemang, tydlig ekonomisk rapportering. Följer uppsatt tidsram. Strålande resultat !!!