Puustelli Nyköping

Ring 0155-28 78 58 www.puustelli.se

38 omdömen om Puustelli Nyköping

Robert C
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi valde Puustelli då de erbjuder en helhetslösning som verkligen är smidig om man själv inte har tid eller ork att vara projektledare och koordinera allt arbete. Marcus hjälpte oss genom hela planerings- och designfasen och kom med värdefulla förslag vad gäller smidiga lösningar i köket. Peder och hans hantverkare var både skickliga och lyhörda. Mycket bra kommunikation med samtliga under hela processen. Vi är otroligt nöjda med vårt nya kök och kan varmt rekommendera Puustelli i Nyköping om ni ska renovera eller bygga ett nytt kök.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Caroline W
Skrev om Puustelli Nyköping

Proffsigt bemötande från Marcus Sarenpää i Nyköping som var professionell och mycket behjälplig. Vi köpte ett helt nytt kök till vår lägenhet som skulle renoveras och behövde hjälp med allt från val av luckor, handtag, kran och vitvaror till utformning av köket i sin helhet. Marcus skissade snabbt upp ett förslag och mötte oss i våra egna önskemål och behov. Rekommenderar varmt.

Marie R
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi fick proffsig hjälp från första hembesöket till färdigt kök. De var personliga och lyhörda, lyssnade på våra önskemål och kom med förslag. De höll dessutom tidsschemat perfekt, inte en dag försenade. Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera dem.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Frida O
Skrev om Puustelli Nyköping

Kunnig och trevlig personal. Inga problem utan alltid väldigt tillmötesgående

Madelene B
Skrev om Puustelli Nyköping

Ett kompetent och proffsigt omhändertagande och utförande från skiss till färdigt produkt.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Johan L
Skrev om Puustelli Nyköping

Dax för kök byte. Att vi började på Puustelli var mer en slump. Väl där blev vi trevligt bemötta upplevde att produkten kändes gedigen bra kvalitet. Våra idéer och funderingar snappades upp och kom med i förslagen. bra dialog med kreativa lösningar inget omöjligt. Kollade med ett antal köksleverantörer. Men vi kom hela tiden tillbaka till Puustelli köket och den hjälp vi fick där med lösningar. Väl till leverans och montering så har det fungerat klanderfritt rent förbaskat bra, Sammanfattningsvis kan vi absolut rekommendera...

Johanna M
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi köpte ett kök. Jag upplevde ett positivt, vänligt, nyfiken och professionellt bemötande genom hela processen. Personalen var lyhörd inför våra behov, känslan var inte att de försökte sälja på något som man egentligen inte vill ha (vilket tyvärr inte är ovanligt). Jag hade höga förväntningar på att få ett kök som överensstämde med det vi diskuterat och enligt den plan som gjordes. Förväntningar införlivades och ett halvår senare är vi fortfarande väldigt nöjda med köket och processen.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Alexander H
Skrev om Puustelli Nyköping

Anpassningsbara och duktiga! Vår nu öppna planlösning med kök och vardagsrum blev kanonfint!

Maria P
Skrev om Puustelli Nyköping

Mycket professionella, hjälpsamma, trevliga och kan förmedla sin kunskap på ett bra sätt. Har gjort arbetat i vår lägenhet jättebra

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Per G
Skrev om Puustelli Nyköping

Mycket proffsig och lyhörd process där våra behov tillfredsställes! Marie i butiken var väldigt bra! Tack !

Peter M
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi köpte ett helt nytt kök av Puustelli Nyköping och är väldigt nöjda med resultatet! Marie, Daniel och Peder var ett mycket bra stöd från första kontakt till färdigt kök. De lyssnade på våra idéer men vi fick också nya och spännande förslag som var bra för oss. Kvaliteten på utfört arbete och på det nya köket är vi supernöjda med!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Marie-Louise G
Skrev om Puustelli Nyköping

Bemötandet av företaget var mycket bra. Trevliga, proffsiga och kunniga. Våra förväntningar infriades. Vi kunde resa bort under tiden de byggde om vårt kök och vi kunde lita på dem att de skulle uppfylla våra förväntningar. Köket och ombyggnaden blev precis så bra som vi ville.

Thomas L
Skrev om Puustelli Nyköping

Bästa reonoveringsbeslutet jag gjort... inte billigt(mitt fel) men det var värt varenda krona!

Ekerö Kök & Entreprenad AB
4.4/5 i betyg av 81 omdömen 4.4 av 81 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil

Petch P
Skrev om Puustelli Nyköping

Alltid tillgängliga och mycket kunniga. Ett tryggt val för en komplicerad process.

Stefan H
Skrev om Puustelli Nyköping

Mycket trevlig personal, allting gick snabbt o smidigt, proffsigt. Vi visste att Puustelli är den bästa köksleverantören i vårat område. Vi köpte ett komplett kök, supernöjda. Fantastisk snickare o målare

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Eva K
Skrev om Puustelli Nyköping

Omdömet av bekanta om Puustelli är bra och de levde verkligen upp till förväntningarna. Mycket trevliga, verkligen serviceminded och de höll de utlovade leveranstiderna. De kom med mycket tips, detta gäller även hantverkarna. Allt flöt på utomordentligt bra. Vi bytte hela köket. Har tipsat svågern som har anlitat dem.

Jan H
Skrev om Puustelli Nyköping

Serviceminded, bra samordnade leveranser och arbeten. Noggranna hantverkare. Allt blev bra.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 184 omdömen 4.8 av 184 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Helena S
Skrev om Puustelli Nyköping

Trevlig personal som kom ut och mätte allt på plats väldigt noggrant. Vi fick stor hjälp med att anpassa köket efter det utrymme som fanns i vår lilla stuga. Det ledde till många bra lösningar för bästa placering av vitvaror och avlopp utifrån vad som var rimligt. Vi fick också hjälp att välja smidiga och väl anpassade skåp för att utnyttja ytan på bästa sätt. Skåp och lådor verkar vara av bra kvalitet och sväljer mycket mer än det gamla köket i samma utrymme. Vi fick alltid snabba svar och återkoppling på alla frågor vi...

Inger L
Skrev om Puustelli Nyköping

Helrenovering kök. Smidig totalentrepenad. Proffsigt bemötande många bra lösningar. Inte så puchigt säljande vilket vi uppskattar mycket. Tog sig tid och kände in. Förstod våra behov och öndkemål innan vi uttalat dem. Vår förväntning på att få ett fint och bra fungerande kök för våra behov infriades till fullo. Vi är mer än nöjda.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

Gunilla R
Skrev om Puustelli Nyköping

Från ax till limpa genomgående mycket bra. Planeringen av det nya köket med alla val som ska göras sköttes väldigt proffesionellt med förslag på olika lösningar, färg- och materialval med mera. Montering och installation genomfördes helt enligt plan med duktiga och skickliga montörer inom alla kategorier. Det klara köket överträffade förväntningarna och vi är mycket nöjda.

Kaija H
Skrev om Puustelli Nyköping

Måna om att jag skulle bli nöjd. Hade tid och tålamod att förklara alla mina frågor. Punktliga och professionella. Kan tänka mig att anlita dem till framtida job.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Göran S
Skrev om Puustelli Nyköping

Detta var vår andra Puustelli installation 5 stjärnor av 5 möjliga på alla punkter, alltifrån första planeringen, hjälp med materialval, materialkvalitet, leverans, montering m.m.

Marie J
Skrev om Puustelli Nyköping

Trevligt bemötande. Trovärdig säljare med bra egna idéer för olika lösningar.

Johan S
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi möttese av engegerad och intresserad personel som var inlyssnande efter våra önskemål och i de olika val som behöver göras vid en köksrenovering på ett mycket proffesionellt sätt hjälpte oss att finna rätt i allt från m,aterial, färg och utformning. Vi sökte efter en leverantör som kunde, och ville, ta ett helhetsansvar för hela projektet och det gjorde Puustelli med högsta betyg

Olof M
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi är mycket nöjda från Marcus säkra design och val av produkter till Peder Franssons installation. Kan verkligen rekommendera att köpa köket monterat ! Klart billigt blir det inte men man köper inte nytt kök så ofta. Vi har köpt Puustelli kök en gång tidigare och vi tittade inte ens på andra, nöjda kunder kommer tillbaka.

Camilla T
Skrev om Puustelli Nyköping

Kunnig och trevlig personal, Marcus Saarenpää, hjälpte oss att få ett vackert och mycket väl fungerande kök. Projektet följdes upp under hela bygget och vi behövde aldrig vänta på svar om frågan ställdes. Om vi skulle bygga ytterligare ett kök blir Puustelli Nyköping förmodligen vår leverantör igen.

Anna A
Skrev om Puustelli Nyköping

Kvaliteten på vårt kök på allt från planeringsmöten till montering levde helt upp till våra förväntningar och mer därtill! Deras olika skåplösningar och materialkvaliteter är tveklöst bäst.

Micke S
Skrev om Puustelli Nyköping

Proffsigt utförande från start till slut. Säljare Marcus var lyhörd för våra tankar och idéer samt varvade sin erfarenhet och kunnande för att rita fram vårt blivande drömkök. Hantverkarna visade stor yrkesstolthet och höll oss uppdaterade genom hela processen. De kom med handfasta tips och förslag. Tydlig tidplan och uppföljning under hela renoveringen. Ett stort plus är att Puustelli i Nyköping erbjuder en helhetslösning. Målning, kakel och golv kunde tas genom samma offert.

Anders D
Skrev om Puustelli Nyköping

Hög kvalite och utmärkt service

Anita A
Skrev om Puustelli Nyköping

Kök Mycket bra bemött. Bästa möjliga.

Maria B
Skrev om Puustelli Nyköping

Jag skulle renovera mitt kök & ville ha så mycket hjälp som möjligt då är dom ett kanon alternativ med sitt all-inclusive behövde inte tänka på nått mer än hur jag ville ha det, deras köksdesigners & snickare & alla man träffa som va hemma & gjorde mitt kök till mitt drömkök va service inriktade & otroligt trevliga att ha att göra med!

Åsa S
Skrev om Puustelli Nyköping

Pustelli mötte oss fungerar professionellt Vi kunde få rätt vägledning och allt blev jättebra

Kjell E
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi köpte ett nytt kök, som blev till våran fulla belåtenhet, allt från kontakt med säljare och byggare funkade över förväntan. Säljare var Markus Saarenpää på Puustelli i Nyköping och byggare var Peder Fransson bygg. Hela projektet kan sammanfattas med ett ord...Kvalitet, från början till slut. Vi har redan och kommer att fortsätta att rekommendera er Hälsningar Kjell Eriksson och Kerstin Pålsson Nyköping

Jens P
Skrev om Puustelli Nyköping

Kanonbra service och säljare som vet vad man vill ha.

Yvonne K
Skrev om Puustelli Nyköping

Ett nytt kök. De är proffsiga och trevliga och väldigt noggranna, vilket är bra. Inget att klaga på.

Eva O
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi köpte nytt kök med rivning av det gamla köket inklusive omdragning av ventilation och installation av skjutdörr i bärande vägg. Från början till slut mycket proffsigt och logistiken fungerade enl plan. Alla mycket tillmötesgående och när fabrikationsfel upptäcktes i efterhand inga problem med reklamation. Sammantaget är vi mycket nöjda och har redan rekommenderat Puustelli Nyköping till vänner.

Lars-erik K
Skrev om Puustelli Nyköping

Vi gjorde en totalrenovering av vårt kök. Kunnig, kompetent, intresserad och trevlig personal. Vi har tidigare köpt ett nytt kök av Puustelli, så förväntningarna var höga på det nya köket. Våra förväntningar på produkter, kvalitet och montering var mycket höga. Snickaren (Ronny F) som höll i monteringen var mycket duktig, skicklig och trevlig. Byter vi kök igen finns bara ett alternativ PUUSTELLI Med vänlig hälsning Lars-Erik Karlsson

Stig-åke J
Skrev om Puustelli Nyköping

Nytt komplett kök med ombyggnad. Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt av alla vi var i kontakt med. Slutresultatet överträffade våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med vårt kök och det jobb som gjordes. Vi rekommenderar er till andra.