Rainbow Städ

Rainbow Städ

rainbowstad.se
  • Badge2023

Välkommen till Rainbow Städ - vi hjälper dig med städning i Linköping med omnejd såsom Vikingstad, Borensberg och Mjölby. Våra städexperter är noggrant utvalda och har gedigen erfarenhet inom städbranschen. Detta gör att vi kan garantera en högkvalitativ och professionell städservice som lämnar ditt hem eller kontor skinande...

16 omdömen om Rainbow Städ

Kerstin D
Skrev om Rainbow Städ

Kommer punktligt trevlig tjej rent o snyggt 👍

Linda K
Skrev om Rainbow Städ

Vi är kanonnöjda med städningen.

Ali M

Mkt bra och proffsigt. Rekommenderar

Ingrid S
Skrev om Rainbow Städ

Mycket proffsiga. Effektiva och noggranna. Ödmjuka och kändes helt tryggt med dem. Kommer fortsätta med Rainbow städ och rekommenderar dem varmt!

Amanda D
Skrev om Rainbow Städ

Supertrevlig personal som verkligen tar sitt jobb på allvar, genuint vänlig människa som också gjorde ett fenomenalt jobb!

Dennis N
Skrev om Rainbow Städ

Det blir rent och undanplockat. Lätta att ha att göra med. Håller tider.

Jeanette S
Skrev om Rainbow Städ

Vi blev bra bemötta. Bra utförd städning.

Jonna B
Skrev om Rainbow Städ

Jättefint företag, trevliga människor som jag snart bokar igen för städhjälp.

Linda S
Skrev om Rainbow Städ

Mycket professionellt bemötande! Tar sig tid att lyssna in behov och särskilda önskemål kring städningen. Oerhört noggrann. Vi är så nöjda!

Marija E
Skrev om Rainbow Städ

Rekommenderas varmt! Så gullig och noggrann.

B&b A
Skrev om Rainbow Städ

Noggrann effektiv gör det där lilla extra

Filipa F
Skrev om Rainbow Städ

Jag var jättenöjd med städningen!

Ulf P
Skrev om Rainbow Städ

Det som gjorde att jag fastnade för Rainbow Städ från början var att offerten var väldigt tydlig, den gav en bra och tydlig överblick på vad som ingick i uppdraget. Bemötande var väldigt bra, lätta att prata med och jag var lite sent ute att boka men dom lyckades klämma i min städning med kort varsel. Mina förväntningar var att det skulle bli rent så att dom som flyttade in efter mig var nöjda med städningen och det uppfyllde Rainbow Städ. Tjänsten som jag köpte var flyttstäd och jag är mycket nöjd med utförandet.

Fredrik W
Skrev om Rainbow Städ

Bra städat, ordentlig, smidig och lätt att ha att göra med!

Anita H
Skrev om Rainbow Städ

Helt OK Trevlig och bra städning.

Johnny E
Skrev om Rainbow Städ

Allt var toppen. Service, bemötande och resultat. Kändes också som ens trygghet var viktig. Fullpott hade det blivit, men. Det som var lite mindre bra. Det var fönsterputtsningen.