Reklam Som Syns

Reklam Som Syns

www.reklamsomsyns.nu
  • Badge2023

Reklam Som Syns är ditt ultimata val när det gäller att göra ditt företag synligt och minnesvärt! Vi är ett lokalt tryckeri i Enköping som specialiserar oss på att producera skyltar, fordonsdekaler, arbetskläder med tryck, mässmaterial och profilprodukter. Med vår moderna maskinpark och starkt fokus på kundservice kan du lita...

30 omdömen om Reklam Som Syns

Ulrika S

Hög servicegrad och alltid hjälpsamma. Mvh Ulrika Ståhl

Gudrun P
Skrev om Reklam Som Syns

Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Vi kommer fortsättningsvis använda oss av Reklam som syns som leverantör av våra arbetskläder och profilprodukter.

Tess E
Skrev om Reklam Som Syns

Supersnabb service med tröjtryck när det var bråttom. Snyggt utförande i bra kvalitet. Tack!

Ulunda A
Skrev om Reklam Som Syns

Bra & snabb service. Personalen förstod mig väldigt bra och anpassade sina förslag. Nöjd!

Carl E
Skrev om Reklam Som Syns

Trevliga och snabba i kommunikationen. Oklanderligt resultat som dessutom gick snabbt. Vi är mycket nöjda!

Joacim S
Skrev om Reklam Som Syns

Snabb service och bra kvalité 👍

Enköpings I
Skrev om Reklam Som Syns

Bemötandet har varit exceptionellt. Vi kom tillsammans fram till ett fantastiskt samarbete där vi får hjälp med klubbens matchkläder. Servicen har varit toppen. Vi trycker alla våra kläder hos dem och det rekommenderar jag alla att göra. Proffsigt bemötande, kunnig personal och lösningsorienterade.

Vilma J
Skrev om Reklam Som Syns

Snabb och bra service. Mycket nöjd!

Mathias J
Skrev om Reklam Som Syns

Mycket bra och proffsig kundbemötande

John G
Skrev om Reklam Som Syns

Fick ett bra bemötande och den service som jag förväntade mig.

Henrik P
Skrev om Reklam Som Syns

Smidig och snabb service och en produkt som blev som jag önskade.

Linda K
Skrev om Reklam Som Syns

Professionellt bemötande med tydlig återkoppling på min design och snabb leverans av materialet. Med Reklam som syns professionella tryckning lyfter vi vår service till nästa nivå.

Henrik A
Skrev om Reklam Som Syns

Väldigt trevligt bemötande, bra kunskap om sina produkter och bra engagemang. Vi har köpt skyltar och fått hjälp med stripning av maskiner med mycket fint resultat. Vi kommer anlita dem igen för flera uppdrag. 👍🙂

Ulf P
Skrev om Reklam Som Syns

Mycket trevligt och bra bemötande. Snabb leverans när jag var sent ute, jag beställde funktions/träningströjor samt tryck .

Bitte L
Skrev om Reklam Som Syns

Smidiga och snabba att ha att göra med . Personlig service.

Mattias G
Skrev om Reklam Som Syns

Väldigt tillmötesgående ,hjälpte till att få exakt som jag ville, allt gick Väldigt snabbt

Amanda J
Skrev om Reklam Som Syns

Bra dialog, hittade lösningar på mitt behov.

Kraft A
Skrev om Reklam Som Syns

Serviceminded ut i fingerspetsarna. Perfekt utfört jobb, blev som vanligt nöjd med deras arbete. Kommer återkomma igen 👌

Jonas S
Skrev om Reklam Som Syns

RSS hjälpte oss med produktion och montage av en profilerad skylt. Snabbt och enkel hantering och felfri leverans. Mycket bra service.

Jessika L
Skrev om Reklam Som Syns

Extremt snabb och bra service när vi var lite sent ute med beställning. 👌

Åsa V
Skrev om Reklam Som Syns

Ett fint utfört jobb. Snabb leverans:)

Anna S
Skrev om Reklam Som Syns

Riktigt bra bemötande och kunnig personal! Första gången vi samarbetar och jag kan varmt rekommendera dem! Vi köpte div marknadsförings material och är nöjda!

Louise Ahlström A
Skrev om Reklam Som Syns

Beställt roll-ups och är lika nöjd varje gång med allt! Trevligt bemötande, snabba leveranser och hög kvalitet.

Robin H
Skrev om Reklam Som Syns

Snabba ryck när vi beställde material i sista minuten. Bra återkoppling och leverans!

?
Skrev om Reklam Som Syns

Väldigt snabb service ! Beställde etiketter på måndag och så var de klar dagen efter. Nöjd kund :-)

Lars H
Skrev om Reklam Som Syns

Jag beställde skyltar, roll up, banderoller, give aways. Bra mottagande, bra återkoppling och leverans. Även bra kvalité och utförande och allt gick snabbt, Jag hade höga förväntningar och de infriades,

Landsberga A
Skrev om Reklam Som Syns

Tack för hög servicegrad, inarbetad hög kunskap och kvalitet.

Klimatprojekt A
Skrev om Reklam Som Syns

Vi har anlitat Reklam Som Syns flera gånger, och lär fortsätta göra det. Vi är mycket nöjda. De har varit snabba, smidiga och proffsiga. Till exempel har de stripat våra bilar med bara någon dags varsel, och när vårt släp skulle stripas kom de och hämta släpet så vi slapp köra dit det.

Härnereds A
Skrev om Reklam Som Syns

Snabb och bra service! Bra kundbemötande och snabb hjälp!

Glassbolaget A
Skrev om Reklam Som Syns

Snabbt genomförande och bra resultat!