RIH måleri

RIH måleri

rihmaleri.se
  • BadgeThreeYears

På RIH måleri anstränger oss alltid lite extra och har därför många återkommande kunder. Vi hjälper till med: - Utvändig måleri av fasader, fönster och puts mm - Invändigt måleri: tak, väggar, fönster, öppna spisar etc - Tapetsering av väggar - Dekormåleri och målning av möbler - Nygips - Hela renoveringar VI har också...

73 omdömen om RIH måleri

Sedan starten hos Reco 2021

Monica Birgitta E

Rekommenderas varmt! Snabba svar och offert vid första kontakten. Igång veckan efter. Serviceinriktad och mycket hjälpsam målare,Annelie. Noggrant och proffsigt utfört arbete på innertak och väggar. Punktlig och hela arbetet utfört på kortare tid än först uppgivet.

RIH Måleri AB gillar detta
Ann H
Skrev om RIH måleri

Jag anlitade RIH Måleri för att måla om mitt kök samt att slipa om och betsa köksbänkar. Bra service, kommunikation och ett proffsigt och snyggt utfört arbete. Detta är andra gången jag har anlitat RIH Måleri och då som nu är jag väldigt nöjd med resultatet. Jag kan varmt rekommendera RIH Måleri.

Rolf H
Skrev om RIH måleri

Bra grundjobb och fint slutarbete :)

Jakob Å
Skrev om RIH måleri

Toppen! Supertrevlig kommunikation, bra utfört uppdrag! Finns inget att klaga på.

Maria N
Skrev om RIH måleri

Tydligt och inlyssnande av mina önskemål. Förväntningarna var höga från mitt perspektiv, allt skedde enlig plan. Ville få målning, tapetsering och målning av trappa, är nöjd med utförandet och att det fanns kommunikation mellan mig som kund och andra inblandande tex el, mycket nöjd.

Markus R
Skrev om RIH måleri

Bra bemötande och proffsigt genomfört arbete. Målade och tapetserade i vardagsrum och hall. Skulle anlita dom igen.

Enkom F
Skrev om RIH måleri

Vi med RIH Måleri har många års samarbete och utfört många Projekt tillsammans både åt privat och företagskunder vilken ledde till skaffa flera Nöjda Kunder och växa våra verksamheterna. Robin har många års erfarenhet i måleri branschen och som person är välbemötande, pålitlig, driftig Vi önskar RIH Måleri Lycka till och vart Rekommenderar och Välkomnar förnya privat och företags kunder att anlita RIH Måleri som leverantör Hälsningar ENKOM

Yulle B
Skrev om RIH måleri

Fick ett snabbt och bra bemötande och dom lyckades utföra jobbet trotts kort tid. Jag är jättenöjd med utförandet och kan varmt rekommendera dom.

Kenneth K
Skrev om RIH måleri

Allting gick som planeratfrån igångsättning till slut,

Infix A
Skrev om RIH måleri

Trevligt bemötande vid förfrågan och en härlig och riktigt proffsig målare som kom och hjälpte mig på kort varsel. Tack och God Jul //Ylva på INFix

Aleksander M
Skrev om RIH måleri

Trevliga och hjälpsamma. Beställde en grundning och tapetsering som blev toppen. Tapeten släppte något nertill på två ställen när de torkade och de kom direkt dagen efter att jag hörde av mig för att lösa det. Varma rekommendationer.

Patrik T

Utmärkt Allt enligt plan Bättringsmåleri

Lena K
Skrev om RIH måleri

Mycket trevliga och yrkeskunnig personal och bemötande.

Kaj B
Skrev om RIH måleri

Fantastiskt kunnig, trevlig och serviceinriktad. Jag rekommenderar varmt Robin och RIH måleri!

Stefan L
Skrev om RIH måleri

Professionella, trevliga, tillmötesgående och mycket kunskap och kontakter! Super

Storstadens A
Skrev om RIH måleri

Rih Måleri AB är underbara att samarbeta med,Levererar och är ett pålitligt företag. bra sammarbets partner för Storstadens Tvätt & Fastighetsservice AB /Mvh Niklas Dahlgren VD

Ingvar L
Skrev om RIH måleri

Totalt sett en väldigt bra upplevelse! Alltifrån Robin, Andreas och Peter som var verksamma i uppdraget. Stort tack! Kommer garanterat anlita RIH igen. /Ingvar

Tore S
Skrev om RIH måleri

Saklig och givande kommunikation inför förfrågan och under upphandlingens gång. Efter tecknat avtal genomfördes målningsuppdraget smidigt och effektivt med vad vi kunna se, ett utförande av yttersta noggrannhet och omsorg över slutresultatet. Mycket nöjda över resultatet och ett genomtrevligt bemötande utöver det vanliga. Kan rekommenderas.

Robert B
Skrev om RIH måleri

Överträffade mina höga förväntningar.

Leif L
Skrev om RIH måleri

Vi är mycket nöjda med RIH Måleri. Själva målningsarbetet blev utmärkt men det som verkligen gav mervärde var en bra och lyhörd dialog med bolaget innan, under och efter målningen för planering och hur vi hanterar tillkommande småarbeten och kompletteringar. Vi rekommenderar varmt RIH måleri och kommer att anlita bolaget igen.

Marie R
Skrev om RIH måleri

Vi anlitade RIH Måleri när vi målade om vår lägenhet. Kommunikationen med Robin och de målare som gjorde jobbet var perfekt! Rak och tydlig kommunikation. Vi är supernöjda över resultatet! Rekommenderar dem varmt.

Lg A

Kanonbra,Kanonbra,Kanonbra,Kanonbra

Anna F
Skrev om RIH måleri

Jättebra service, snabba svar och trevligt bemötande av Robin. Tydlig offert, kunnig och trevlig målare, vi kommer definitivt använda RIH igen vid behov och rekommenderar varmt!

Ulrika A
Skrev om RIH måleri

För oss som värderar vänligt och trevligt bemötande, att bokade tider hålls, att man svarar i telefon och på mail och att man ringer upp för att fråga om resultatet är bra, lika högt som slutresultat på själva målningen.. ja då finns bars RIH måleri att anlita!! Världsklass!! Tack Robin, Andreas, Anders och Annelie!

Ann-mari L
Skrev om RIH måleri

Altid ett mycket positivt bemötande och proffsigt arbete.

Andreas O
Skrev om RIH måleri

Tydliga offerter, mycket väl utfört arbete, enkelhet i kontakterna dessutom en schysst rabatt på priset när arbetet gick snabbare än planerat. Jag rekommenderar varmt denna firma.

Ashley S
Skrev om RIH måleri

We are very happy with our experience with RIH Måleri. They were flexible and professional and the work was done in good time with a very high quality. I would absolutely recommend them and work with them again in the future.

Caren Susanne B
Skrev om RIH måleri

Ett mycket proffsigt och positivt bemötande. Resultat blev långt över förväntan. Supernöjd!!

Åsa C
Skrev om RIH måleri

Robin var lätt att komma överens med och han kunde skicka målare som kunde komma direkt. Han var väldigt flexibel och hjälpte mig att fatta rätt beslut om färger. Det var två tjejer som utförde målningen. De var både trevliga och väldigt duktiga. Så varför det låga betyget? Det är helt kopplat till fakturan som kom och inte alls överensstämde med offerten, som jag läste den i alla fall. Offerten var på löpande timme och det enda som var utanför löpande timme var servicebil som var en fast kostnad varje dag. Fakturan var...

Svar från RIH måleri

Jag är ledsen att det blivit ett missförstånd. Arbetet som målare innebär mycket mer än att bara måla på plats, och jag håller inte med om din beskrivning, men jag är som sagt väldigt ledsen för att det blivit missförstånd.

Godissvampen A
Skrev om RIH måleri

Allt gick smidigt och bra trevlig personal bra jobb.MVH Godissvampen

Stefan B
Skrev om RIH måleri

Utför det de ska och alltid det där extra vilket gör att man får lite mer för pengarna. Rent och fint på arbetsplatsen under arbetets gång städat och prydligt efter utfört arbetet. Blir som man vill ha det. Tack.

Karin A
Skrev om RIH måleri

Från första samtalet med Robin har allt fungerat som vi avtalat och planerat. Inga dubbla budskap, pålitligt och seriöst. Slutresultatet var precis så bra som vi önskat och lite därtill. Jag kan varmt rekommendera RIH Målleri. Bästa hälsningar Rudolf

Fredrik L
Skrev om RIH måleri

RIH måleri är otroligt duktiga vad gäller tapetsering, den tjänsten vi beställde. Vi är supernöjda! De är också väldigt lätta att ha att göra med, är snabba och trevliga i kommunikationen och flexibla vad gäller tider förutförandet av arbetet. Rekommenderas starkt!

Fabia S
Skrev om RIH måleri

Helllllt fantastiska! Rekommenderar stark!

Åsa S
Skrev om RIH måleri

Är supernöjd med RIH måleri som målade om hela min lägenhet. Resultatet blev mycket bra. De är pålitliga, trevliga. och lätta att få tag på om det är något man undrar. Lämnade fint efter sig. Rekommenderas varmt!!!

RIH måleri gillar detta
Rolf H
Skrev om RIH måleri

Snabba och utför arbetet mycket bra

Storöstrands A
Skrev om RIH måleri

Anlitade RHI Måleri för badrumsmålning och vi är mycket nöjda med deras arbete. Bra kommunikation och prisbild. Vi kommer anlita Robin och hans gäng för flera projekt framöver. 5 av5 stjärnor.

Viveca J
Skrev om RIH måleri

Tapetsering av sovrum. Väl utfört jobb! Bra bemötande. Bra kommunikation. Rekommenderas

Ann H
Skrev om RIH måleri

Jag anlitade RIH för hjälp att måla om i min lägenhet. Fick ett jättetrevligt bemötande av Robin och hans kollega. Är lyhörda och måna om att allt ska bli bra. Lätt att få kontakt med på telefon. Bra och tydlig offert som helt stämde i alla delar. Är supernöjd med resultatet, så snyggt och proffsigt gjort. Känns bra med ett företag som man kan lita på. Jag kan varmt rekommendera RIH Måleri.

Lena K
Skrev om RIH måleri

Mycket bra utförd tapetsering o målning.

Giulia A
Skrev om RIH måleri

Ett underbart företag! Vi fick hjälp med målningen av vår lägenheten och vi blev väldigt nöjda. Vi hade bråttom och de ansträngt sig för att bli klara i tid. De lagt extra energi och resurser pga vissa väggar behövdes åtgärdas mer än planerad. De bryr sig att jobbet ska bli verkligen bra. Robin koordinerat allt, han är lätt att kommunicera, svarar alltid på telefon och hittar lösningar för allt som dyker upp. Angelo och Lirim fixade jobbet i lägenheten, de är duktiga, flexibla och trevliga. Varmt rekommenderas, vi kommer säkert anlita dem igen.

Andreas K
Skrev om RIH måleri

Bra bemötande, hjälpsamma och väl utfört arbete helt enligt överenskommelse

Niklas B
Skrev om RIH måleri

Måna om kunden och proffsigt utförda arbeten

Kenneth E
Skrev om RIH måleri

Fasadmålning av villa. Bra planering, smidigt genomförande och trevligt bemötande. Vi är nöjda.

Benny J
Skrev om RIH måleri

Har anlitat dem flera gånger, proffsiga och städar alltid efter sig, rekommenderas

Catherine M
Skrev om RIH måleri

Skickliga o vänliga. Kan därmed varmt rekommendera dem.

Katarina J
Skrev om RIH måleri

Jättebra bemötande och leverans. Tidsschemat och budgeten hölls och vi kände oss hela tiden i väldigt trygga händer! Jag kan varmt rekommendera dem.

Andreas S
Skrev om RIH måleri

Lyhörda. Proffsigt intryck. ”Texten måste vara åtminstone 30 tecken”

Hanna M
Skrev om RIH måleri

Allt toppen! Trevliga och duktiga. Gör ett snabbt och bra arbete 😊 har anlitat flera gånger och kommer anlita igen.

Thorbjörn L
Skrev om RIH måleri

Vi har använt RIH flera gånger (inomhus och utomhus) och alltid varit nöjda. Det var en självklarhet att det var dem vi skulle anlita nu när vi behövde hjälp igen. Bra kommunikation och enkla att jobba med. Vi kan varmt rekommendra RIH måleri!