RörTruppen Stockholm AB

RörTruppen Stockholm AB

rortruppen.se
  • Badge2023

Välkomna till RörTruppen Stockholm AB! Vi är din pålitliga rörpartner. Vi ger dig en trygg och bekymmersfri VVS-lösning. Vi är utrustade med kunskap för att erbjuda förstklassiga VVS-tjänster till individer, företag och föreningar. Vi är experter på allt från värmesystem till badrums- och köksrenoveringar. Varje projekt vi tar...

17 omdömen om RörTruppen Stockholm AB

Omar E
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Väldigt trevlig ochsnabb kontakt, bra omdömen på Reco... men de dök aldrig upp den överenskomna tiden. Inga svar på meddelanden heller efteråt. Oproffsigt.

Bil-Fin A
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Kanon service! Lyhörda och resultatorienterade. Vi planerar redan inför nästa arbete där vi kommer anlita Rörtruppen.

Mindvision A
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Toppen service! Hjälpte till att rensa stoppet i dräneringsröret i FTX aggregatet. Kommer att anlita dem igen.

Maud L
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Perfekt service och utfört arbete, tydlighet och korrekta prisuppgifter, jag kommer att anlita Rörtruppen igen!

Tor-Erik E
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Bra arbete, Trevlig montör, snabb åtgärd, bra samarbete

Paul M
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Bra service, trevliga och noggranna rörmokare. Bortkoppling av matavfallskvarn och installation av nytt avlopp i köket. Byte av avstängningsventiler på varmvattenledning i badrum och installation av ny dusch. Förutom ett bra jobb var priset bättre i jämförelse med de offerter vi tog in.

Stefan S
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Min upplevelse med RörTruppen under min toalettrenovering var inget annat än imponerande. Deras skicklighet i att hantera nya vatten- och avloppsrörinstallationer var exemplarisk, och de hanterade hela projektet med en oöverträffad professionalitet. RörTruppen utmärkte sig inte bara genom sin tekniska kompetens utan också genom att smidigt koordinera med kakelsättaren, vilket säkerställde en sömlös och effektiv renoveringsprocess. Tillägget av nya element till vinden, med helt nya rörledningar från källaren, lyfte verkligen...

Viktor D
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och trevligt sätt! Dem var smidiga och väldigt händiga på att lösa olika problem som dök upp! Dem hjälpte till med att flytta och renovera Bad och toalett rum! Eleganta Arbetare speciellt en av killarna var berömvärd! minns inte namnet men stor och trevlig Rekomenderas starkt!

Mikael T
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Ansvarsfulla montörer som gör jobbet bra Har bara positivt att säga om dom

Cecilia R
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Trevligt, proffsigt och effektivt. Jag fick uppgift i förväg om vad det skulle kosta och hur lång tid arbetet skulle ta. Dessutom fick jag en del tips kring hur jag ska göra framöver för att slippa problem med avloppet samt några tips inför en framtida renovering.

First-Name L
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Har haft Rörtruppen på mitt projekt, dom har varit trevliga och snabba men även väldigt upplysande. Grabbarna hade bra återkoppling och låg steget före med de flesta problemen som dykt upp. Rekommenderas starkt!

Lise-Lott B
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Trevligt bemötande. Snabb återkoppling och utförande av jobb.

Pavlo B
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Upplever företag som seriös och ansvarig för jobbet och kvalitet är bra på arbetet och material. Rekommenderar för badrummet, för snabbt och professionellt arbete. Vi återkommer, bästa betyg! Pavlo Blinov

Michelle B
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Snabba och noga! Höll det dom lovade, inga dolda kostnader. Riktigt bra killar!

Avisa A
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Professionellt och trevligt bemötande och utförande. Rekommenderas varmt!

Martin W
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Tack för snabb och proffsig service! Jag rekommenderar Rörtruppen som dels drog rör i vårt nybyggda badrum, men som även kom till undsättning när vi fick en vattenläcka i ett gammalt rör i pannrummet.

Hannah R
Skrev om RörTruppen Stockholm AB

Jag vill verkligen rekommendera Rörtruppen! Dom hjälpte oss med ett riktigt otacksamt jobb där dom fick ta över ett jobb från ett annat företag som tyvärr inte hade gjort ett så bra jobb. Men trots det var dom hela tiden positiva och löste problemet åt oss! Ett stort plus är att dom är duktiga på att kommunicera med mig som kund. Vi kommer absolut att använda Rörtruppen när/om vi behöver hjälp med VVS igen!