Roslags Entreprenad AB

Roslags Entreprenad AB

www.roslags.com
  • BadgeTwoYears

Roslags Entreprenads verksamhet startade 2021 med fokus på bygg och kommunkation. Vi verkar huvudsakligen i Stockholmsregionen. Tack vare gott samarbete med andra företag och aktörer erbjuder vi en modern entreprenadtjänst med fokus på beställaren och hög kvalitet i både planering och utförande. För att skapa den bästa tjänsten...

24 omdömen om Roslags Entreprenad AB

Vera S
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Proffsiga hantverkare som noggrant utfört arbete hemma hos oss. Vi öppnade upp ett rum till taknock och fick regelbundet uppdatering om tidsram och hur arbetet gick. Hela arbetet dokumenterades i både bilder och i dialog med konstruktör för att vi skulle känna oss trygga. Vi kommer absolut rekommendera Roslags Entreprenad till vänner och bekanta som behöver hjälp!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack för förtroendet, vi uppskattar verkligen att ha er som beställare!

Eva Margaretha O
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Vi hade en vatteninträngning i källarplan och kontaktade tre entreprenadföretag och en besiktningsfirma. Roslags entreprenad utmärkte sig genom att ta en uppriktig och utforskande dialog kring problembilden och olika stegvisa kostnadseffektiva åtgärder. Jag blev mycket klokare som beställare. Marko som drev den hade en ärlig och engagerad ansats som gjorde att vi tog rätt steg. Förhoppningsvis klarade vi oss undan med en mycket lägre kostnad än vi skulle gjort med ett annat val, vilket vi är väldigt glada över just nu....

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack för ditt bemötande och omdöme. Vi ser fram emot att ha dig som beställare igen!

Marcus S
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Vi har anlitat Roslags Entreprenad AB när vi renoverat vårat hus. Redan från start till mål har vi varit jättenöjda med service och återkoppling som deras ansvarige (Marco) givit oss. Utöver det blev vi mycket nöjda med resultatet! Jag kan varmt rekommendera denna byggfirma! //Marcus

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi är alltid lika glada att få hjälpa er!

Clean A
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Hej, Vi har anlitat Roslags Entreprenad för ett omfattande jobb kring huset. Från start till klar så har dem varit fantastiska och uppnått alla våra krav och förväntningar. Kan bara varmt rekommendera och säga ifall ni söker en seriös entreprenör så skall ni definitivt anlita Roslags. Pålitliga, punktliga och seriösa. Många +++++

Svar från Roslags Entreprenad AB

Hjärtligt tack för att ni valde oss att hjälpa er. Vi ser fram emot att göra stödmurarna hos er nästa år!

Mazda S

Super duktig Bra pris Bara service Mvh// Mazda rmrelining

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack! Vi uppskattar verkligen vårt samarbete.

Natnael G
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Jag är otroligt imponerad av Roslags Entreprenad´s bemötande och deras förmåga att överträffa förväntningarna. Jag rekommenderar verkligen detta företag. Företaget behandlade mig på ett enastående sätt, vilket gjorde hela upplevelsen mycket positiv. Våra förväntningar var höga, och företaget lyckades verkligen leva upp till dem och till och med överträffa dem. Sammanfattningsvis var min upplevelse helt enastående. Jag köpte tjänsten och var mer än nöjd med resultatet. Jag kan inte nog rekommendera detta företag för deras professionella bemötande och exceptionella prestationer.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tackar så hjärtligt. Vi kände oss välkomna hos dig och din familj. Ser fram emot utbyggnaden nästa år. Den är riktigt spännande.

Jonna M
Skrev om Roslags Entreprenad AB

mycket bra service, kom när det var bokat

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi tackar för förtroendet båda gångerna vi fått hjälpa er. Ser fram emot nästa gång.

Jessica B
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Badrumsrenovering Slutresultatet blev väldigt bra, men var en del turer på vägen dit och tidsplanen sprack. Uppskattar att det inte varit några diskussioner utan blir det fel gör man om och gör rätt.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi tackar ödmjukt för ditt tålamod och värdefulla input. Du har ett riktigt bra öga för design. Plattorna var så fina så de hamnade i vårt efterföljande badrumsprojekt.

Lela D
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Anlitade Roslags för ett mindre jobb hemma. Servicen och bemötandet var professionellt. Arbetet utfördes enligt överenskommelse. Kommer absolut att anlita igen i framtiden. Rekommenderas!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi gillar även de små jobben. Känns som vi tillsammans satte pricken över i:et hemma hos er.

Christine A
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Vi gjorde dränering och mindre markarbeten med Roslags Entreprenad. Bra bemötande, tydlig kommunikation och god tillgänglighet under hela projekttiden. Mycket bra utfört arbete.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi uppskattar dialogen och bemötandet från början till slut. Det ska bli spännande att se hur framsidan blir när ni gör klart den nya altanen.

Amin M
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Marko på Roslagens är riktigt duktig och enkel att prata med! Det dyker tyvärr upp svåra jobb som måste lösas akut och då är Markos gäng alltid på plats när man behöver dom. Arbetet sköts bra och de lämnar arbetsplatsen rent och snyggt. Vi rekommenderar Roslagens Entreprenad ifall ni söker en seriös och kostnadseffektiv partner inom bygg och anläggning.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi tackar för förtroendet och hjälper er gladeligen när det behövs!

Isabelle Florence Karolina M
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Vi anlitade Roslags Entreprenad för att bygga en skiljevägg. Arbetet blev bra och klart i tid. Rekommenderas varmt!

Milos J gillar detta
Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi ser fram emot flera spännande uppdrag från er och era kunder!

Hans L
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Mycket bra! Fick hjälp med att bygga garderober samt målning och lite snickeriarbete. Resultatet motsvarar mina förväntningar med råge.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi är lika glada att ha dig som kund. Du är välkommen åter!

Simon V
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Jag behövde snabb hjälp och fick det!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack för förtroendet! Vi ses snart igen.

Peter J
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Vi har anlitat roslags för ett trädgårdsprojekt med infart, parkering, entré gångar och grindstolpar etc. De är trevliga och enkla att ha att göra med, arbetsledaren kommunicerar hur arbetet fortlöper och teamet är på plats i tid och gör ett bra arbete. Jag kan varmt rekommendera dem och kommer nyttja deras kompetens framöver!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack Peter! Vi är också lika nöjda som du är med projektet. Hoppas att vi har med varandra att göra igen.

Attefallsdesign S
Skrev om Roslags Entreprenad AB

En trygg leverantör som är otroligt lätt att kommunicera med. De håller vad som utlovats, gör saker i tid och med ett fantastiskt slutresultat. Vi har anlitat dem för fasadmålning och kommer göra det igen när nästa tillfälle ges. Våra varmaste rekommendationer.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi är mycket tacksamma för samarbetet med er och hoppas på fler spännande uppdrag under 2023!

Brf M
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Tydlig kommunikation från början till slut. Inget lämnades åt slumpen med super bra lösningar!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi är tacksamma att fått hjälpa er göra fint i er förening!

Brf G
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Roslags Entreprenad AB har utfört renovering av vår yttertrappa och markarbeten/iordningsställande av vår gård. Under hela projektet har jag fått ovärderlig support och deras arbetsledare har varit otroligt hjälpsam, långt bortom vad man kan förvänta sig! Under hela projektet har vi haft tät kontakt och problem som har dykt upp har lösts. Bl a kollapsade vår gamla trappa vid rivningen (det visade sig att den gamla trappan saknade armering, vilket vi inte kände till sen innan). På bara ett par timmar hade Roslags Entreprenad...

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack för ert uppriktiga omdöme. Utan tvekan ett av de roligaste projekten vi hade förra året.

Leif G
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Roslags Enteprenad utförde ett större gräv och avloppsbyte mellan vårt 50 tals hus och gatan. Det var ett komplext och krävande jobb då grävlängden var ca 50 m. Tack vare professionella hantverkare och framförallt en mycket duktig och varsam grävmaskinist så gick jobbet smidigt och utan större problem. Offertförfarandet var smidigt och uppfyllandet av arbetsinnehållet var problemfritt och utan överaskningar.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack för de uppriktiga och vänliga orden. Vi ser även fram emot när stenläggningen/asfalteringen blir klar.

Inger S
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Fick ett bra bemötande. De byggde ett trädäck på min baksida som blev bättre än mina förväntningar. Jag köpte hantverkshjälp i form av trädäck och förråd. Båda blev mycket bra.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack Inger! Vi hjälper dig mer än gärna fler gånger i framtiden.

Mazda S
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Vi på RM RELINING har anlitat Roslags Entreprenad flertals gånger och kommer att fortsätta göra det i framtiden. Vi anser att de är duktiga, flexibla och lönsamma. Vi är otroligt nöjda med deras arbetsinsats och det är svårt att överträffa deras professionalitet.

Svar från Roslags Entreprenad AB

Vi är mycket tacksamma att få jobba med en så professionell aktör som ni är!

Zongyang Z
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Bra arbete och kommunikation med kunder!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack! Vi är också mycket nöjda med slutresultatet. Välkommen åter i framtiden.

Mattheus H
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Vi tog kontakt med Roslags Entreprenad AB i tidigt skede och hörde om de kunde hjälpa till med att sätta upp ett entretak. Efter ett bra första möte valde vi att gå vidare med företaget och allt gick supersmidigt!Hantverkarna dök upp på utsatt tid och arbetet löpte på enligt plan. Supernöjd med Roslags Entreprenad!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tack för fina ord och för förtroendet. Vi ses snart igen!

Daniel S
Skrev om Roslags Entreprenad AB

Klockren service från början till slut. Väldigt noggrant arbete utfört med finish och hela vägen supernöjd!

Svar från Roslags Entreprenad AB

Tackar ödmjukast! Det blev riktigt snyggt hos dig.