Rp Retail & Properties AB

4.3

7 omdömen om Rp Retail & Properties AB

LARS-ERIK S
Skrev om Rp Retail & Properties AB

Mycket bra service och uthållighet, pandemi till trots. Snacka med Mathias om du vill sälja eller köpa lokal. Rekommenderas!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2949 omdömen 4.8 av 2949 omdömen

Otroligt hjälpsam Förklarade på ett sätt som fick mig att förstå Väldigt flexibel och mån om att allt skulle gå så bra som möjligt

David D
Skrev om Rp Retail & Properties AB

Utmärkt service, mycket engagemang och till stor hjälp. Retail & Properties är de jag ringer nästa gång jag behöver en lokal.

PETER B
Skrev om Rp Retail & Properties AB

Snabba på bollen och väldigt drivande, lyckades både sälja till högre pris och på kortare tid än vad vi hade räknat med. Återkopplar hela tiden samma dag.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1683 omdömen 4.8 av 1683 omdömen

MÅRTEN FREDRIK S
Skrev om Rp Retail & Properties AB

Mycket bra hjälp. Vi har både köpt och sånt lokal genom Emile på R&P. Snabb hantering av alla frågor, utmärkt genomförda affärer som helhet.

PHILIP L
Skrev om Rp Retail & Properties AB

Mycket kompetenta, trevliga och organiserade. Fick min lokal såld på tre veckor till dessutom ett bra pris. Lättillgängliga och flexibla. Rekommenderas varmt. Har både köpt och sålt lokal genom dom.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 940 omdömen 4.9 av 940 omdömen

Marika Elisabeth a

Seriösa proffsiga och trevliga. Marika af Trolle

Sara Höper
Skrev om Rp Retail & Properties AB

Extremt oseriös och otrevlig. Håll er borta! Vår BRF betalade 300 000 kr för ett tre månaders uppdrag. Levererade inte ens en vettig rapport och hittade ingen lokal. Vägrar hjälpa till med kompletterande uppgifter. Extremt besviken. Bortkastade pengar för vår förening.

Christoffer S gillar detta
Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T