Sakkes AB, Uppsala

Sakkes AB, Uppsala

En del av Sakkes AB www.sakkes.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Sakkes AB Uppsala! Bor du i Uppsala, Enköping, Heby, Håbo, Knivsta, Tierp, Älvkarleby eller Östhammar med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning. Med över 20 års erfarenhet inom balkonger och balkonginglasning tar vi din balkong...

100 omdömen om Sakkes AB, Uppsala

Sedan starten hos Reco 2021

Ingela W
Skrev om Sakkes AB, Uppsala

Bra bemötande vid beställning och uppförande av inglasad balkong. Dock inte helt klart drygt fyra veckor senare, vilket drar ner betyget.

Svar från Sakkes AB, Uppsala

Hej, Först och främst, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om ditt projekt med oss. Vi är glada att höra att du upplevde bra bemötande vid beställningen och uppförandet av din inglasade balkong. Kundnöjdhet är vår främsta prioritet, och vi är tacksamma för din positiva feedback på dessa punkter. Vi beklagar dock att projektet inte slutfördes inom den utsatta tidsramen och förstår att detta har påverkat din upplevelse negativt. Vi strävar alltid efter att leverera våra projekt i tid och med högsta möjliga kvalitet,...

Fani D
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Mycket bra bemötande från början från deras konsult. Vi kollade många olika företag och de hade givit oss bästa offerten från början. Vi hade ont om tid eftersom bygglovet skulle sluta inom ett par månader men de kunde ändå leverera och installera allt så vi hann med allt. Mindre detaljer som behövde korrigeras efter installeringen fixades på en gång inom 1 dag. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera dem vidare utan tvekan.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack så mycket för att du delar med dig av din positiva erfarenhet! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med bemötandet från vår konsult och att vår offert stod ut bland de andra företagen ni övervägde. Att vi kunde möta er tidspress och ändå leverera och installera allt i tid för att ni skulle hinna med ert bygglov känns mycket belönande. Vi är också tacksamma för att ni uppskattade snabbheten i vår respons när det gällde att korrigera de mindre detaljerna efter installationen. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet,...

Constantinos K
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Perfekt och proffesionellt!. Jag fick vänta ganska länge men när han kom gick det snabbt och utan beskymmer🇬🇷

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som perfekt och professionell. Vi förstår att väntetiden kan vara frustrerande och uppskattar ditt tålamod. Vårt mål är alltid att leverera högkvalitativ service effektivt och smidigt, och vi är tacksamma att du upplevde detta när arbetet väl påbörjades. Om det finns något mer vi kan göra för dig eller om du har ytterligare feedback, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att få möjligheten att tjäna dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Lennart S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Mycket bra! Sigge fixade allt enligt min beställning och var mkt tillgänglig och tillmötesgående. Mycket nöjd med resultatet!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse! Vi är oerhört glada att höra att Sigge lyckades uppfylla dina förväntningar och att du är mycket nöjd med resultatet. Att vara tillgänglig och tillmötesgående är något vi värderar högt, och det är fantastiskt att höra att dessa ansträngningar märks och uppskattas. Om du har några fler projekt i åtanke eller behöver ytterligare assistans, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta leverera utmärkt service och stödja dig i dina framtida behov. Tack för att du valde oss och för din rekommendation! Vänligen, Ville P

Maarit R
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Väldigt bra bemötande både säljaren och möntören. Våran förväntning vart hur bra som helst. Fick balkongen inglasad och är jättenöjd. Kommer och har rekommenderat Sakkes till vänner och bekanta.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack så mycket för ditt underbara omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde ett väldigt bra bemötande från både säljaren och montören, och att vi lyckades överträffa dina förväntningar med balkonginglasningen. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och att du är jättenöjd med resultatet betyder allt för oss. Vi är också tacksamma för att du rekommenderar oss till vänner och bekanta. Din tillit och stöd är den bästa bekräftelsen på kvaliteten på vårt arbete och service. Om du någonsin behöver ytterligare service, har...

Joakim E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Mycket bra utfört jobb och serviceinriktade.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för ditt fina omdöme! Med önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge

Magnus M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Trevliga, hjälpsamma och kunniga.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för ditt fina omdöme, Magnus! Njut av den inglasade balkongen! Mvh, Sigge

Gerald P
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Mycket trevlig försäljning och proffsig installation.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för fint omdöme! Med önskan om många härliga stunder på er inglasade balkong! Mvh, Sigge

Lars H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Har blivit bra bemött av Sigge Hjelvik vid de kontakter vi har haft, både här hos oss i Gävle samt på telefon och genom mail. Efter att monteringen var klar påpekade jag för montören att ett av snörena var slakt men han tog ingen notis om detta. Mejlade Sigge den 4 maj 2023 och ställde några små frågor angående monteringen. Dessa rörde sig om skruvar och muttrar som gick att dra åt med fingrarna, en lång plåtskruv som var indragen till hälften, det slaka snöret på ett av fönstren samt en felborrning vid popnitning av...

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Lars, Och tack för ditt goda omdöme. Jag kontaktar dig gällande dina punkter ovan, så ser vi till att allt är i sin ordning. Jag hoppas ni ändå njuter av den inglasade balkongen! Mvh, Sigge

Mattias R
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Bra service och ben bra och ordentlig inglasning.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för ditt omdöme! Många trevliga stunder önskas på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge

Paula H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Trevlig försäljare och installatör! Bra inglasning men visst vibrationsljud när det blåser. Ingen personlig uppföljning efter installation.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Paula, Tack för ditt omdöme! Att missa återkopplingen är inte bra i sig, vilket jag beklagar. Kommer gärna förbi för att kolla om vi kan göra något åt vibrationsljudet. I övrigt är vi glada för att du tycker om produkten. Mvh, Sigge

Christine D
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Allt var toppen från förfrågan, besöket innan och montering. Och så fungerar solskydden mkt bra också.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för ditt fina omdöme! Solskydden gör ju att man kan njuta av inglasningen utan att ta på sig solglasögon och sommarkläder. Ett gott alternativ när man vill få ner värmen. Många trevliga stunder önskas på din inglasade balkong! Mvh, Sigge

Maria E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi fick vår balkong particiellt inglasad och en matta på balkonggolvet. Det blev en stor skillnad på ljudnivån och på alla smutspartiklar som tidigare fanns på balkongen. Det blev en liten oas som vi använder mycket. Bemötandet från Sakkes var väldigt trevligt och professionellt. Både resultatet och utförandet var över förväntan!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för det fina omdömet! Trevligt från början till slut. Ännu trevligare är det att resultatet blev över förväntan! Det tar vi med oss vidare! Med önskan om många härliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge

Peter N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Trevligt bemötande och fick hjälp med att borra i taket som inte ingick. Det kallas kund service

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för ditt fina omdöme! Vi försöker alltid sträcka oss lite längre för alla våra kunder. Trevliga stunder på balkongen önskas! Mvh, Sigge

Michael P
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Balkonginglasning. Trevlig bemötande, god tillgänglighet och snabba svar. Tidsramen för projektet hölls. Alla förväntningar uppfylldes. Sammanfattningsvis bra på alla punkter.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi tackar så mycket för det fina omdömet. När kommunikationen fungerar, blir också resultatet ofta därefter. Tack för förtroendet. Mvh, Sigge

Ibe M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Jag hade ett par företag som jag bad ge mig offert på min inglasning, Det finns ju några stycken och bl a ett som ofta anlitas i min brf. Att det råkade bli Sakkes bland mina tre val var namnet. Min dotter hade tidigare en stor rackarns katt som hette Sakke och jag tänkte att det var lite kul. Sedan föll inte mitt val på er av den anledningen som ni förstår. Men ni var helt enkelt trevligast och jag kände ett förtroende för er. Allt fungerade väldigt bra, ni höll vad ni lovade och levererade utsatt tid. Jag har en ganska...

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Det är kul när allt fungerar som det skall. Tack för att vi fick leverera din inglasning med nya glas till räcket. Med önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge

Maria W
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi har glasat in vår balkong och är ofantligt nöjda -- med allt -- från början till slut! Vi blev otroligt fint bemött av Sakkes försäljare och montörer. Allt har gått väldigt smidigt! Jag kan med varm hand och av hela mitt hjärta rekommendera Sakkes.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för ett gott samarbete! Med önskan om många härliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge

Karin J
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Jag har köpt en inglasning av min balkong. Jag blev seriöst bemött och man bemödade sig om att jag skulle få det resultat som jag önskade. Man belyste hur de olika resultaten skulle utfalla på ett pedagogiskt och tydligt sett. När sedan själva inglasningen utfördes var hantverkaren mycket noggrann och jag är fortfarande helnöjd med resultatet.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack Karin för det goda samarbetet. Vi försöker alltid sträcka oss längre för att bemöda önskemål. Med önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge

Tony B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi blev mycket väl bemötta av personalen och har inget att anmärka på. Vi är mycket nöjda med vår inglasade balkong och har tillbringat många timmar där.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för det fina omdömet! Hoppas ni njuter den fina utsikten på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge

Murat T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Jag hade turen att få samarbeta med Sakkes medarbetare Sigge. Sigge gick över och bortom för mig när det kom till hela processen med att glasa in vår balkong. Där han inte minst hjälpte oss med vår bygglovsansökan samt hans konstanta tillgänglighet när jag än hade en fundering. Supernöjd med produkt och bemötande och kan verkligen rekommendera denna tjänst till er som funderar att glasa in er balkong.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för det trevliga samarbetet och för det fina omdömet. Med önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge

Mattias N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Bra bemötande och proffsigt utfört arbete. Inglasningen av balkongen på 10 kvadrat och solskydden är nu på plats och vi är mycket nöjda. Mattias och Karin.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för det härliga samarbetet! Med önskan om trevliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge

Mats C
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Från och en blåsig och av fåglar nedskräpad balkong till ett extra rum där vi kan sitta och njuta av kvällssol och slippa regn, blåst och snöskottning. Rakt igen proffsigt skött från kontrakt till montage. Två duktiga servicemedvetna montörer var ett extra plus. Tack från mycket nöjda Mats och Carita Carlström

Sakkes AB och Sakkes AB gillar detta
Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Mats, Du sätter verkligen ord på vad man tjänar med att ha en inglasad balkong. Jag hälsar montörerna Niklas och Mikael era fina ord, och tackar för samarbetet. Allt gott! Mvh, Sigge - Sakkes

Anders N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi har upplevt Sakkes som väldigt trevliga och proffessionella i alla våra kontakter från planering till leverans

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Anders, Tack för dina fina ord och tack för gott samarbete. Vi önskar er många härliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge - Sakkes

Irene S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Jag blev mycket väl bemött av företaget. Mina förväntningar var stora och de blev bättre än bra. Köpte förlängning av befintligt bullerskydd och i mitt tycke ser det bättre ut än hela balkonginglasningar. Mitt ser mer rejält ut. Mvh Irene

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Irene, Tack för ditt omdöme! Jag ser fram emot att beskåda din inglasning när vi träffas i nästa vecka. Skjutglas är rejält. Önskar dig många trevliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge - Sakkes

Margitha L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Leverans och montering av inglasning av min balkongen blev helt som överenskommet i alla delar. Snyggt jobb och gott, trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Sakkes balkongkonsult.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Margitha, Stort tack för fina ord! Jag hälsar montören dina ord och önskar dig många härliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge - Sakkes

Cheri C
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Bostadsrätts lägenhet Inglasning balkong Ringt direkt till Sakkes Sigrud bokad motte. Fantastisk perfotionel fin bemötande och bokade vissning 2 gånger. Intresanmäld flera på samma förening . Vi är Nöjda och sitter njuter i våran balkong. Varo Kvalitet och kunniga montorer . Rekommenderar stark .

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Cheri, Stort tack för dina fina ord. Vi har haft ett väldigt gott samarbete genom hela processen - Mycket tackad vare dig och er balkonggrupp i föreningen. Skönt att veta att ni verkligen utnyttjar ert nya "rum". Många trevliga stunder önskas på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge - Sakkes

Gun-Britt N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Trevligt proffsigt bemötande. Fått mina önskemål tillgodosedda att få balkongen helt inglasad. Tack!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Gun-Britt, Visst är det bättre med en helinglasad balkong? Så trevligt att se det färdiga resultatet, och vi hoppas du får njuta många härliga vårkvällar på balkongen! Mvh, Sigge - Sakkes

Abdalla Z
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Bra bemötande, hjälpsam och experter

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack Abdalla, Både för samarbetet och för trevligt bemötande vid varje tillfälle. Jag framför din hälsning till de övriga experterna. Mvh, Sigge - Sakkes

Cheri K
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej; Hella processen från början till slut med montering och högsta kvalitet , nu vi har fint och bekvämt sitta på balkongen och njuta. 1000 tack. Mvh//Cheri Karlsson

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Cheri, Tack så mycket för dina fina ord. Jag är väldigt glad och tacksam för det positiva samarbetet, och att ni nu kan njuta av er inglasade balkong. Bara det bästa önskas! Mvh, Sigge - Sakkes

Thomas L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi var först inte så övertygade om att vi ville ha en inglasad balkong. När sedan erbjudandet kom bestämde vi oss för att ändå ”hoppa på”. Processen har varit positiv där Sakkes personal varit professionella och vänliga. Resultatet är bättre än vi tänkte oss och vi har nu fått ett rum till i vår lägenhet.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Thomas, Tack för trevliga ord. Vad härligt att det ibland lönar sig att "hoppa på tåget". Jag hoppas att ni får många fina stunder på balkongen. Vi ses i området! Mvh, Sigge - Sakkes

Gunilla S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt förutom att ni glömde bort mej i början när personen jag pratat med slutade. Förväntningarna jag hoppades på uppfylldes mer än väl. Jag beställde en balkonginglasning och är mycket nöjd med resultatet. Tyckte bara att jag borde fått bättre pris eftersom jag ordnade så att ni fick 6 till inglasningar i huset. Vill även nämna att arbetet gjordes av en mycket trevlig kille. Hat tyvärr glömt namnet. Tack för bra samarbete.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Gunnilla, Tack för dina fina och ärliga ord. Man önskar ju att även övergångar skall fungera som smör, men vi är jätteglada för att vi i slutändan fick bra kontakt och fick leverera inglasning till dig och övriga beställare i er förening. Vi är glada för att förväntningarna blev uppfyllda i slutändan och jag skickar dina ord vidare till montören Niklas som utförde jobbet. Med önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge - Sakkes

Maria W
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Sakkes Balkongkonsult. Fantastiskt tillmötesgående, trevlig och lyhörd! Om vi hade fler balkonger skulle vi kontakta Sakkes igen!

Sakkes AB och Sakkes AB gillar detta
Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Maria, Stort tack för de fina orden och för samarbetet vi har haft. Vi ser fram emot nästa kontakt och önskar med detta många trevliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge - Sakkes

Anastasia E

Very good service! We are happy with the result 🙂

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Thank you Anastasia for the kind words and for your collaboration. It has been a pleasure. All the best! Sigge - Sakkes

Adrineh A
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Mycket nöjd bra jobb och jätte trevliga personal.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Adrineh, Stort tack för det fina omdömet samt samarbetet. Med önskan om härliga stunder på det nya "rummet". Mvh, Sigge - Sakkes

Benny L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Ett bra arbete mycket professionellt kort

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Benny, Stort tack för ditt fina omdöme. Med önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge - Sakkes

Peter S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi är väldigt nöjda med det jobb ni gjort hos oss. God Jul o Gott Nytt År Peter o Ann- Louise

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Peter, Stort tack för trevligt omdöme. God fortsättning till er. Med önskan om många fina stunder i den inglasade balkongen. Mvh, Sigge - Sakkes

Karim B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Otrolig bemötande där man fick svar så fort man kontakta säljaren, förväntningarna var inte som jag trodde det skulle vara. Man kontaktar säljaren där man får höra att någon ska kolla upp det, flera månader senare får man reda på att säljaren har slutat samt att det fortfarande är problem med produkt som monteras. Vi har beställt en inglasning i 2 balkonger där man inte är nöjd med arbetet.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Karim, Stort tack för ditt omdöme. Ibland går inte allt som planerat, men det är skönt när man kan reda ut varför. Vi ses i början av januari för åtgärd och för en leverans som lever mer upp till era förväntningar. Med önskan om en god jul och ett gott nytt år! Mvh, Sigge - Sakkes

Åke G
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Vi är nöjda i alla avseenden. Superbra produkt. Trevligt bemötande. Kan rekommenderas.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för gott beröm! Vi tackar för uppdraget och önskar er många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge - Sakkes

Peter N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Bra och kompetent personal, väldigt kundorienterad

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack för ditt omdöme Peter, och för samarbetet vi hade. Önskar er fina stunder på de inglasade balkongerna. God jul och gott nytt år! Mvh, Sigge - Sakkes

Samuel T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Väl bemött. Har som alltid höga förväntningar och de blev näst intill uppfyllda.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för dina ord. Man kan alltid bli bättre, och vi strävar efter att vara så kompletta som möjligt. Önskar er fina stunder på den inglasade balkongen och en god jul. Mvh, Sigge - Sakkes

Viktor L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Trevlig personal, snabb återkoppling, de anpassade sig efter hur vi skulle vara hemma. Hade inga egentliga förväntningar, men vi blev positivt överraskade av hur fort det gick att installera hela balkongen. (Inglasningen)

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för ditt fina omdöme. Vi försöker tillpassa oss så långt det går. Jag passar på att meddela montören dina ord. Önskar er en god jul och ett gott nytt år. Mvh, Sigge - Sakkes

Agneta S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

+ Mycket trevligt bemötande och väl utfört jobb - glömde bort att ta kontakt som utlovat Glömde skicka faktura. Jag fick påminna om det.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för gott betyg trots lite hinder på vägen. Nu är balkongen redo för våren. Med önskan om fina stunder på den inglasade balkongen med solskydd. Mvh, Sigge - Sakkes

Jadwiga B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Det fungerar bra.Bra kommunikation.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Tack för bra samarbete och för din rekommendation. Med önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge - Sakkes

Kaj J
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Jag har svarat på detta en gång tidigare

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Kaj, Vi kan inte se att ditt omdöme har registrerats tidigare. Ibland strular tekniken. Vi tackar så oerhört för gott betyg! Med önskan om en god jul och ett gott nytt år. Mvh, Sigge - Sakkes

Christine D
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Snabb leverans och proffsigt uppsatt. Jag är supernöjd med att kunna få solskydd på min härliga balkong.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Christine, Stort tack för samarbetet och din rekommendation. Med önskan om en god jul och ett gott nytt år. /Sigge - Sakkes

Marmar M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Bemötande var väldigt bra. Personalen. Ar trevliga och gav oss bra information. Bi köpte solskyddar för vår inglasad balkong.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Marmar, Stort tack för er rekommendation. Vi tackar för uppdraget. Med önskan om en fin jul och ett gott nytt år. Mvh, Sigge - Sakkes

Anette H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Blev väl bemött, fick dock vänta länge, vi hade beställt en inglasning av en stor altan, jobbet gick fort när de började, sedan fick vi vänta lite igen då vissa saker inte kommit. Nu i december fick vi in massor av snö i ena hörnet så det ska vi tala om för Sigge efter helgerna.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Anette, Tack för er recension och för ändå gott betyg trots utmaningar på vägen. Jag ser fram emot ett samtal så att vi kan reda ut och åtgärda problemet med snön. Önskar er en god jul och ett gott nytt år! Mvh, Sigge - Sakkes

Ibe M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Sakke själv och hans medarbetare var väldigt trevliga att ha att göra med. Proffsiiga och punktliga. Jag glasade in min stora balkong och jag är väldigt nöjd med resultatet. Mvh Ibe Modéen

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Ibe, Och stort tack för ditt omdöme. Jag passar på att meddela montören Mikael dina fina ord. God jul och gott nytt år önskas. Mvh, Sigge - Sakkes

Jarkko P
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Bra och vänlig service, leveransen var i tid och installation gick snabbt & snyggt.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Hej Jarkko, Tack för ditt fina omdöme! En god jul och ett gott nytt år önskas. Mvh, Sigge - Sakkes

Kjell J

Mycket bra !trevlig personer Ha göra med

Svar från Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Stort tack Åke för din rekommendation. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen önskas. Mvh, Sigge - Sakkes