Såklart Fönsterputs

Såklart Fönsterputs

www.saklart.se
  • BadgeFourYears
2 508

Såklart har putsat fönster hos Göteborgarna och deras grannar sedan 1994. Förutom att leverera rena fönster ligger vårt fokus på att erbjuda servicekänsla och personlig kontakt. Idag är vi 15 personer som arbetar från Stenungsund i norr till Kungsbacka i söder men med Göteborg som centrum av vår verksamhet. Vi erbjuder fönsterputs...

2508 omdömen om Såklart Fönsterputs

Sedan starten hos Reco 2021

Ingela E
Skrev om Såklart Fönsterputs

Trevligt bemötande vid telefonkontakt. . Passade avtalad tid. Fönsterputsen välgjord. Räknade med att det skulle bli bra och det blev det

Svar från Såklart Fönsterputs

Kära Ingela! Det verkar som att det blir färre och färre saker man kan räkna med här i livet. Men vi tycker ändå man ska kunna räkna med att få rena fönster när man ringer just oss!! Och det verkar du ha fått! Så fint att höra. Tack för dina fina ord, hoppas vi hörs igen !

Åsa E
Skrev om Såklart Fönsterputs

Inte lika bra som vanligt. Dessutom kom fönsterputsaren en vecka tidigare än avtalat. Tur att jag var hemma.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Åsa! För oss på Såklart är det viktigt att man är nöjd varje gång vi kommer. Angående att vi kom på fel dag så har det nog skett någon form av miss! Kontakta gärna oss så vi får prata om vad som kunde göras bättre. Mvh Babette på Såklart

Inger / Lars B
Skrev om Såklart Fönsterputs

Kommer på avtalad tid, utför ett bra jobb.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej på er båda! Tack för den lilla men väldigt talande raden! Det betyder jättemycket för oss att ni är så nöjda och att ni tog er tiden att dela era tankar om oss. Hoppas vi hörs igen!

Christina R
Skrev om Såklart Fönsterputs

Trevligt bemötande och ett resultat man inte kan vara annat än nöjd med!

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Christina! 5 av 5! Jackpot!! Tusen tack för det fina fina omdömet. Vi uppskattar det jättemycket !

Elisabeth S
Skrev om Såklart Fönsterputs

Jag är alltid jättenöjd med Sebastians insats med så klara och fina fönster som resultat 👍 Uppskattar också stort det alltid lika trevliga och serviceinriktade bemötandet jag får från både Andre' och Sebastian. Tack 🙏🤗

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Elisabeth! Du verkar ha haft besök av Sebulon! Han kallas Sebbe! Och han är jättejättejätteduktig på att putsa fönster så vi är jätteglada att han jobbar hos just oss! Vad fint att du är så nöjd! Jag berättade precis för honom om hur du kände och han blev såklart jätteglad. Tack för dina fina ord!

Siv M
Skrev om Såklart Fönsterputs

Snabb service med strålande resultat.

Svar från Såklart Fönsterputs

Tjena Siv! Dom är snabba, helt otroligt snabba faktiskt! Om man sitter på en stol samtidigt som man tittar på när de putsar.. Då ramlar man nästan av!! Man får liksom hålla i sig när de är i farten. Nåja, nog om det. Du är nöjd och ingen har ramlat. Tur det!! Hoppas vi hörs igen!! Men tills dess - må gott!

Susanne / Bertil D
Skrev om Såklart Fönsterputs

Alltid bra jobb och trevlig personal.

Hej på er! Vilka fina ord! Tusen tack, vi sparar dom i våra hjärtan <3<3

Ingemar L
Skrev om Såklart Fönsterputs

Helhetsintrycket är att allt är bra. Bra bemötande och bra utfört arbete.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Ingemar! Om du upplever att allt är bra så är vi väldigt glada och nöjda över det! Tusen tack för de fina orden!

Charlotte A
Skrev om Såklart Fönsterputs

Pålitliga och bra. Svarar snabbt, lätta att kommunicera med. Gör ett bra jobb!

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Charlotte! 🤩🤩🤩 sicka fina ord!! Man blir helt varm inombords! Tusen tack!

Minna K
Skrev om Såklart Fönsterputs

Very reliable and efficient service

Svar från Såklart Fönsterputs

Hi Minna! Thank you so much for your kind words. Reliable service seems to be something you can’t take for granted these days! We are really glad that we fulfilled your expectations! Hope to hear from you again. Have a nice summer!

Birgitta L
Skrev om Såklart Fönsterputs

Mycket nöjd med fönsterputsningen. Fönstren blev fina.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Birgitta! Vilken fin liten kommentar, den uppskattar vi jättemycket! Tusen tack!!

Pia F
Skrev om Såklart Fönsterputs

Har erfarenhet av Såklart sen tidigare. De levde upp till mina förväntningar även denna gång.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Pia! Det är kanske rätt enkelt att lyckas en gång men riktig service är väl när man faktiskt infriar förväntningarna varje gång?! Vi är jätteglada att du upplever det så! Massor av tack för den fina kommentaren!

Maria V
Skrev om Såklart Fönsterputs

Superbra, snabba svar och resultatet blir alltid snygga fönster.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Maria! Vår filosofi på det här företaget bygger på rappa puckar, personlig kontakt och sen ett riktigt trevligt utförande Såklart!! Kul att du lagt märke till det! Tack tack tack!

Runa S
Skrev om Såklart Fönsterputs

Enkelt att boka, bra pris, kom i tid och fönstrena skinande rena.

Svar från Såklart Fönsterputs

Kära Runa! Du har (kanske utan att veta om det) skrivit en lista på såna saker man vill ska vara självklara när man bokar en tid med ett service-företag! Underbart att vi bockat av alla de sakerna. Tack för de fina orden!

Eva-Lena Ö
Skrev om Såklart Fönsterputs

Har använt mig av ”Såklart” i många år och får alltid min fönsterputs till det datum jag önskar. . Har använt mig av både ”Såklart” i Göteborg och i Åsa och är mycket nöjd med båda.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Eva-Lena! En kär stamkund som framför sin åsikt! Tusen tack för de fina orden! Jag antar att vi hörs igen, jag ser fram emot det!

Ingalill Blomberg A

Snabbt och snyggt och noggrant! Samma goda erfarenhet som tidigare. Det blir 🌟

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Ingalill! Sicka vackra ord, de förgyllde denna redan soliga och glada måndag! Det är ett som är säkert! TACK!

Anette L
Skrev om Såklart Fönsterputs

Mycket trevlig kille som tvättade mina fönster fint. Tyvärr förstörde han en rullgardin och orsakade en skada på den nymålade fönsterkarmen. Jag kontaktade Såklart och erbjöds köpa ny rullgardin samt att jag inte behövde betala något alls för fönstertvätten. Mycket bra bemötande och en vilja att lösa situationen.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Anette! Olyckor händer tyvärr, om än sällan. Vad fint att din känsla ändå är positiv till slut. Tack för att du delade din erfarenhet av oss. Jätteschysst! Hoppas vi hörs igen, att du ger oss en ny chans!!

Ann-Charlotte P
Skrev om Såklart Fönsterputs

Såklart har putsat våra fönster i många år. De är trevliga att ha att göra med och gör alltid ett bra jobb.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej på dig! En kär stammis! Er tar vi inte för givet ska ni veta. Varje gång ska ni vara lika nöjda!! Och det verkar du vara, Hurra för det! Ha en riktigt go vecka nu!

Marianne R
Skrev om Såklart Fönsterputs

Bra i stort, men varje gång går mitt rullgardinsfäste sönder. Lite jobbigt få jag själv inte kan laga.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Marianne! Nej men det var inte kul att höra! Ring gärna oss så vi får prata ihop oss kring detta, vad kan vi göra för att det inte ska bli så varje gång? 031-7010900. Mvh Babette

Birgitta E
Skrev om Såklart Fönsterputs

Brukar vara bra men inre denna gången

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Birgitta! Ring gärna oss och berätta hur du känner, för oss är det jätteviktigt att du är nöjd varje gång. 031-7010900. Mvh Babette

Catharina T
Skrev om Såklart Fönsterputs

Fint och proffsigt bemötande. Helt klart bäst.

Svar från Såklart Fönsterputs

Catharina! Du är bäst! Faktiskt! Så det så!

Sture M
Skrev om Såklart Fönsterputs

Väl bemött o fönstren blev väldigt fina. Sedan sken solen och förstärkte intrycket.

Svar från Såklart Fönsterputs

Kära Sture! Är de inte lite trevligt när solen faktiskt släpps in och inte bara påminner om hur smutsiga ens rutor är!? Det tycker jag är guldkant i livet!

Liselotte T
Skrev om Såklart Fönsterputs

Jag hade höga förväntningar eftersom mina grannar pratat så gott om er. Dom hade anlitat er tidigare. Jag hade beställt fönstertvätt av lägenheten och inglasad balkong. Är mycket nöjd! Tack!

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Liselotte! Vi är så glada att många väljer att rekommendera oss vidare. Vad fint att vi levde upp till dina höga förväntningar, det ska man kunna ha! Tusen tack för dina fina ord!!

Berit D
Skrev om Såklart Fönsterputs

Kom på utsatt tid, noggrann och inget spill

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Berit! Våra putsare vet vad "finess" är. Det ska kännas fräscht och härligt när vi dragit fram! Underbart att du har fått den upplevelse vi önskar leverera till alla som väljer att boka med oss!

Gun B
Skrev om Såklart Fönsterputs

Punktliga, noggranna och trevliga! Ordning och reda.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Gun! Dom är fantastiska, hela bunten! Vad fint att du är så nöjd, tack för dina fina ord!

Jonas J
Skrev om Såklart Fönsterputs

Alltid trevlig och smidig kommunikation. Kommer på utsatt tid och gör ett genomgående bra arbete trots lite kluriga, stora perspektivfönster. Nöjda kunder i flera år nu. Rekommenderas varmt!

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej fina Jonas! Det där betyget var nästan rörande! För det var inte bara utförligt utan även glatt och positivt!! Man blir liksom stolt! Tusen tack för detta!

Marina D
Skrev om Såklart Fönsterputs

Effektiva och glada skratt! Snygga bilar också.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Marina! Vi är skojare! Fast på ett bra sätt! Om du förstår vad jag menar! Och bilarna är rätt kul dom med! Många skrattar och undrar vad som händer när man rullar fram med en 100% dekorerad bil. Och det är väl det som är poängen. Det finns så mycket dysterhet där ute.. Men vi är inte med i den klubben! Tack för dina fina ord och komplimangen. Vi ser fram emot att höra från dig igen!!!

Karin A
Skrev om Såklart Fönsterputs

En jättetrevlig kille putsade altanfönstren åt oss. Fint resultat och snabbt jobbat. Helnöjda är vi.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Karin! Då var det gjort och klart! Väldigt värt att slippa göra själv, eller hur? :D Tack för det fina betyget!

Mona G
Skrev om Såklart Fönsterputs

Bra bemötande och välgjort jobb ! Kan varmt rekommenderas!.! Fönsterputs alla sidor inkl. inglasad balkong.

Svar från Såklart Fönsterputs

Hej Mona! Tack för din fina rekommendation! Det var väldigt trevligt sagt! Ha en riktigt go vecka, så ser vi fram emot att höra från dig igen!

Lars / Josefine W
Skrev om Såklart Fönsterputs

Kunder sedan 20 år tillbaka och alltid lika nöjda.

Anna Maria H
Skrev om Såklart Fönsterputs

Grym service! Snabb äta proffsiga och lätta att ha att göra med. Bokat varje höst och vår i flera år så borde egentligen teckna abonnemang. .

Gunilla A
Skrev om Såklart Fönsterputs

Fönsterputs 4:e vån gammalt hus. Med höga svåra utåtställda fönster. Jättetrevliga duktiga killar. Har putsat hos mig några år. Arbetar målmedvetet och snabbt. Mycket trevlig kontakt med kontorspersonal vid beställning.

Lidia Z
Skrev om Såklart Fönsterputs

Mycket trevlig och kunnig var Henrik

Marie Kate B
Skrev om Såklart Fönsterputs

Mycket proffsigt jobb😃 vänligt bemötande👍 Kommer att kontakta er igen 👍

Hillevi Andersson H

Jag är väldigt nöjd. Fönstren skiner som sola i Karlstad!👌👍

Rosemarie S
Skrev om Såklart Fönsterputs

Snabbt resultat, fina fönster, trevlig person.👍

Hilja K
Skrev om Såklart Fönsterputs

Trevligt bemötande, rena och fina fönster! Rekommenderar!

Kerstin M
Skrev om Såklart Fönsterputs

Alltid flexibelt, tillmötesgående bemötande och mycket välgjort arbete. Kan varmt rekommendera företaget till andra. Har haft dom flera år 👍👌

Hanna L
Skrev om Såklart Fönsterputs

Snabbt och noggrant. Enkelt att få bokat en tid.

Lillemor O
Skrev om Såklart Fönsterputs

Punktlig noggrann trevlig. Jag har använt såklarts tjänster i många år. Två gånger om året är självklart och just punktligheten är viktig. Rena fönster är en glädje. Rekommenderas.

Irene / Ingrid S
Skrev om Såklart Fönsterputs

Finaste fönsterputsningen du kan få! Såklart AB tillhandahåller detta.

Harriet E
Skrev om Såklart Fönsterputs

Snabb kontakt. Trevligt bemötande. Önskad val av tid tillgodosett. Bra utförande.

Brittmarie H
Skrev om Såklart Fönsterputs

Super! Så noggrant och fint.Vänlig och trevlig personal.Anlitat er flera år nu.

Martin H
Skrev om Såklart Fönsterputs

Har i flera år varit helt suveräna. Senaste gången var det någon miss men dem är bara människor. Grymt företag!

Carina V
Skrev om Såklart Fönsterputs

Snabbt, smidigt och flexibelt. Värt varenda krona👏🏻

Gun L
Skrev om Såklart Fönsterputs

Jag har inte lyckats få upp fakturan så sent inte betalad!

tommy paul s
Skrev om Såklart Fönsterputs

Rätt tid, trevligt bemötande och bra resultat.

Beatrice H
Skrev om Såklart Fönsterputs

Mycket fint bemötande….. Skinande rena fönster….

Magnus R
Skrev om Såklart Fönsterputs

Bemötande och utförande var mycket bra och vi ser fram emot fortsatt samarbete

Lena K
Skrev om Såklart Fönsterputs

Som vanligt kanon - trevlig personal - håller tiden .o rena fina fönster så bra som det går med gamla slitna 4 sidors fönster 👏👏👍