Samppas Custom Garage AB

9 omdömen om Samppas Custom Garage AB

Sedan starten hos Reco 2024

Ytterby A
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Grymt bra service , Bra bemötande. Vi är jättenöjda med våra 4 bilar han fixat åt oss.

Monica M
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Alltid trevlig och med bra bemötande och jag har fått snabb hjälp vid samtliga tillfällen min bil krånglat✨

Firma A
Skrev om Samppas Custom Garage AB

En verkstad med hjärta och själ, kunnig trevlig och pålitlig personal

Bo K
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Är helnöjd, både med det trevliga bemötandet och hur smidigt Sami löste mitt problem med avgassystemet till ett AVSEVÄRT mycket billigare pris än jag blivit offererad av en annan verkstad. Rekommenderar varmt Samppas!! //Martin

Niclas J
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Har varit där två gånger och gjort 2 reparationer och jag är så nöjd med arbetet och bemötande. Över lag är allt toppen.

Eldin H
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Beställningen och servicen var utmärkt

Åse H
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Fantastiskt fin service av bil och mycket noga. Måste säga att det är snygg verkstad med ordning och reda, rent och snyggt. Har servat min bil på andra ställen och de har inte skött och bytt vad som utlovats på offerten. Oerhört tacksam att Sami gått genom bilen grundligt. Genuint go och trevlig man och kunnig mekaniker. Rekommenderar Samppas Custom Garage AB för service och reparation av bil. Bättre service kan man inte få. Med vänlig hälsning, Åse.

Svar från Samppas Custom Garage AB

Hej Åse och Tack för fina orden. Vi hoppas många mil framöver till dig och din bil. Hoppas vi ses vid nästa service tillfälle.

Eva S
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Mycket bra bemötande. Professionell. En verkstad som man rekommenderar till andra, vilket vi har gjort.

Svar från Samppas Custom Garage AB

Tack Eva för fina orden och vi hoppas många mil framöver till lilla "hugo"

Ducendo A
Skrev om Samppas Custom Garage AB

Fantastisk service och bemötande.

Svar från Samppas Custom Garage AB

Tack! Vi hoppas din Tesla lyser fortfarande upp hela omgivningen i skogarna. Tack för fina orden i omdömen ni är välkommen att höra av er om det är något mer vi kan hjälpa till med!