Sanitet och Spolteknik AB

Sanitet och Spolteknik AB

www.sos-teknik.se
  • BadgeThreeYears

Har du problem med avloppen och behöver underhåll av rören? Vi på Sanitet & Spolteknik utför högtrycksspolningar, både förebyggande och akuta spolningsåtgärder. Varför du ska anlita oss: - Vi har fleråriga funktionsgarantier - Proffs på inspektion och konditionsbedömning av avloppsrör - Hjälper dig med besiktning inför relining/rörinfodring...

54 omdömen om Sanitet och Spolteknik AB

Sedan starten hos Reco 2018

Anna A
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Snabb hjälp med både stopp i rören och relining i vårt hus. Allt sköttes smidigt och professionellt. Carsten och hans team har lång erfarenhet och är mästare på problemlösning. Vi kan varmt rekommendera Sanitet och Spolteknik!

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar för ett fint betyg och ett ärligt omdöme om oss Anna. Vi hoppas på fortsatt fint samarbete framöver och önskar Er en trevlig Vår. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Katarina B
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Utmärkt kommunikation under hela projektet. Lyhörd för synpunkter och ko. Med bra egna förslag.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar för ett fint betyg och ett ärligt omdöme om oss Katarina. Vi hoppas på fortsatt fint samarbete framöver och önskar Er en trevlig Vår. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Peter M
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Kommer när de lovar och gör alltid ett bra jobb👍

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar för ett fint betyg och ett ärligt omdöme om oss Peter. Vi hoppas på fortsatt fint samarbete framöver och önskar Er en trevlig höst. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Louise A
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Professionella, noggranna, hjälpsamma och trevliga! Var snabbt på plats för att åtgärda ett akut problem. Jag kan varmt rekommendera Sanitet- & Spolteknik.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tackar så hjärtligt Louise för fint omdöme och fina ord. Ha en fin höst och hör av dig vid framtida behov. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Björn A
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Extremt duktig personal som försöker lösa problemet så snabbt som möjligt utan att tulla på toppen kvalitet Tack så jättemycket för all hjälp

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar så hjärtligt för fint omdöme om vårt företag och hantverkare Björn. Ha en fortsatt trevlig höst och välkommen åter med nya uppdrag. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Daniel L
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Kunniga hantverkare som löste alla oväntade situationer vid renoveringen av mitt badrum. Mycket bra kommunikation. Blev dessutom klara innan utsatt tid. Rekommenderas!

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar så hjärtligt för fint omdöme om vårt företag och hantverkare Daniel. Ha en fortsatt trevlig höst och välkommen åter med nya uppdrag. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Jon W
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Bra och ärliga i vår uppdragsdialog inför jobbet som skulle utföras. S&S var punktliga i sitt utförande och killarna som var på plats återställde och städade efter att de var klara med sin relining de genomförde av vårt hus avloppsledning.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar så hjärtligt för fint omdöme Jon👍 Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Inger W
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Bemötandet var mycket bra, jag var helt nöjd. Mina förväntningar överträffades av resultatet. Jag fick mitt badrum renoverat till full belåtenhet.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar så hjärtligt för fint omdöme om vårt företag Inger⚘️ Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Pontus S
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Mycket professionellt i alla delar, från initial rådgivning till slutfört arbete. Höll såväl budget som tid. Kan varmt rekommendera.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tackar så hjärtligt för fint omdöme och fina mottagande👍⚘️ Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Camilla L
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Mycket nöjd med både arbete och personal. Rekommenderas varmt.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tackar så hjärtligt för fint omdöme Camilla. Önskar dig allt väl och en underbar helg. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Camilla K
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Allt gick snabbt och smidigt med renoveringen av mitt badrum, när ett litet problem uppstod en fredagkväll var dom där dagen efter och löste det snabbt! Kommunikationen under hela renoveringen var på topp, den uppskattade tiden för jobbet hölls och där finns ingenting som hade kunnat göras bättre än hur de skötte det!

Conny T
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Mycket bra! Jag hade stora förväntningar, och det var precis vad jag fick ! Jag såg ju hela tiden hur noggranna de var när dom utförde jobbet, och dom förklara vilket som var bäst för just mitt badrum! Prima och bra kvalitetsvaror köpte jag. Så detta företaget kan jag rekommendera

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Vi tackar för fint omdöme Conny och njut av ditt nya badrum långt framöver. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Matilda O
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Utförandet av mitt badrum var utmärkt och kontakten lika så !

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tack Hjärtat och trevlig sommar. Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Kristian G
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Ansvarig var nära föreningen genom hela projektet. Vid problem löstes de omgående. Priset låg 30% lägre än närmaste konkurrent. Kan verkligen rekommendera sanitet och spolteknik

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tack Kristian och ha en underbar sommar. Mvh Carsten Olsson på Sanitet och Spolteknik AB

Leif H
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Fint bemötande och ett bra utfört arbete Lite slarviga med städningen efter arbetes slutförande

Lisen Margareta L
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Förväntade mig att arbetet skulle gå smidigt med köksrenoveringen och installation av nytt kök, alla mina förhoppningar och önskemål uppfylldes till 100 %. Mycket lyhörda och gav många bra tips och idéer och blev nöjd till tusen. De var alltid på plats och svarade alltid på frågor och gjorde ett mycket noggrant arbete. Jag blev alltid väl mött av kunnig personal.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tack hjärtat ❤️ och välkommen tillbaks med ya uppdrag. Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Solveig F
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Brf Trunahög-Solveig L Vi anlitar alltid Sanitet och Spolteknik för våra uppdrag i föreningen. Kvalitet i utförandet, pålitliga, bra kommunikation, bra återkoppling, och alltid ett fint bemötande. Vi kan bara rekommendera firman vidare och det gör vi gärna.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tack Hjärtat det gläder oss att höra. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Ann J
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Samtliga killar mycket trevliga o duktiga på att utföra arbetet. Reliningen är på markören är klar och det har efter förväntningarna fungerat utmärkt.

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tackar så hjärtligt för fint omdöme och önskar Er en trevlig fortsatt sommar👍 Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Hanna J
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Kom när de skulle och gjorde ett bra jobb. Uppskattar att de dessutom tog tag i saker de såg behövde göras utöver det som var avtalat (med mitt godkännande naturligtvis).

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tackar så hjärtligt för fint omdöme och önskar dig en trevlig fortsatt sommar👍 Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Bengt L
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Mycke bra bemötande.mycke bra arbete.relainig.stamledning.

Christina W
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Proffsiga. Kommer som de avtalat. Snabb återkoppling. Helrenovering av äldre badrum.

Marketta J
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Vänligt och professionellt bemötande. Mycket skickligt och professionellt utfört arbete. Företaget håller det de lovar. Badrumsrenoveringen uppfyller mina förväntningar med råge.

Johan R
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Bra o snabb service God kommunikation 3:e gången vi anlitar samma firma !

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tackar så hjärtligt och fortsatt fin sommar på Er. Mvh Carsten Olsson VD på Sanitet och Spolteknik AB

Kenneth H
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Är aldrig nöjda förrän resultatet är perfekt👍

Svar från Sanitet och Spolteknik AB

Tack Kenneth och fortsatt trevlig semester. Mvh Carsten Olsson, VD på Sanitet och Spolteknik AB

Helena H
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Vi är mycket nöjda med Spol och sanitet renovering av vårt badrum, från första kontakten tills allt var klart. Skickliga och serviceinriktade hantverkare. God kommunikation under hela renoveringen. Stor flexibilitet, dels när vi behövde flytta fram renoveringen pga sjukdom, dels när leverens av badrumsmöblerna blev försenad.

Lars P
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Funkat bra med kontakt och återkoppling. Sköter jobben på ett bra sätt mot hyresgästen

Ulrika F
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Jag är verkligen nöjd! Vips så var mitt badrum klart! Jag fick värdefull hjälp när jag beskrev hur jag ville ha det, företaget var inlyssnande och kom med flera bra ideér. Hantverkarna var påtagligt lösningsinriktade och kreativa. Bemötandet mot mig som kund var alltigenom proffesionellt och relationerna inom arbetsgruppen goda vilket förstås bidrog till att allt fungerade så bra. Jag ser fram emot att renovera nästa badrum!

Anna R
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Kunniga o inlyssnande hantverkare. Bra pris. Resultat: Ett mycket snyggt badrum färdigt enligt tidsplan. En alltigenom trevlig upplevelse.

Gustav S
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Trevligt bemötande och professionellt intresse Lätta att prata med Allt fungerar utmärkt efter re-lining

Zarita N
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Snabb service. Svarar inom ett par timmar vid frågor och kommer vid behov inom rimlig tid under de dagar arbetet pågick. Relinade gamla avloppsrör som nu gör att vi känner oss trygga mot fukt i husstommen.

Soner K
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Vi är jätte nöjda ! Proffsigt utförande och trevliga anställda !

Maria R
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Ombyggnad/renovering badrum. Utmärkt bemötande. Höga förväntningar som faktiskt överträffades. Kunniga och verkligen proffesionellt utfört arbete. Kom med kloka råd och idéer. 100% nöjd!

Paula P
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Badrumsrenovering. Supernöjd med nästan allt.

Solveig L
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Vi har anlitat Sanitet och Spolteknik för flera uppdrag och alltid blivit proffsigt och trevligt bemötta. De är ett självklart val för oss när vi behöver hjälp.

Brf. Svarvaren-ulf J
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Snabbt, effektivt, kvalitet i utförande, kom dagen efter anmälan

Kerstin S
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Vi total renovera vårt badrum. Handkapp anpassat. Mycket trevligt bemötande av alla i företaget. Vi märkte redan vid första besöket, offert förfrågan , att de var trevliga. Mycket proffsigt, såg det fina, kakel och klinker mycket fint och noggrant uppsatt.Snabba killar och prislappen stämde exakt!

Lorenz R
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Okomplicerat, flexibelt, arbetet utfört enligt tidsplan, inga krångel. Ett drygt halvår efter reliningen av fastigheten inga klagomål. Badrummet blev mycket bra. Rekommenderas!

Christina H
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Lätt åtkomliga o kom när de skulle och det var klart på utsatt tid. En firma vi blev rekommenderad o rekommenderar gärna.

Claudia R
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Badrums renovering. Fick allt vad jag ville och önskade. Trevligt bemötande. Utfört precist och i tid som överenskommelse. Kan verkligen rekommendera.

Hans S
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Vi har köpt en relining i en av våra fastigheter. Arbetet har utförts mycket smidigt, Carsten har skött kontakt med hyresgäster och informerat väldigt väl om vad och när arbeten skall utföras i respektive lägenhet.

Carina B
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Vi fick hjälp med ombyggnad av badrum och Carsten var mkt lyhörd med gott resultat. Vi är mkt nöjda! Carina o Mats

Oliver I
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Totalrenovering av badrum i vår lägenhet. Carsten kom med väldigt bra idéer jag inte själv tänkt på, alltid skönt att höra direkt från en som verkligen kan sin sak. Resultatet blev långt förbi mina förväntningar!

Linnea W
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Renovering av äldre badrum. Firman rev ut det gamla badrummet, kaklade, la in klinkers samt golvvärme och monterade nya badrumsmöbler. Snyggt, snabbt och till ett konkurrenskraftigt pris. Superbra kommunikation och klara inom utsatt tid! Rekommenderas varmt!!

Thomas H
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Sanitet & specialteknik har hjälpt oss med att renovera en tvättstuga/toa med värmegolv och klinker och helkaklade väggar, allt till full belåtenhet. Carsten och hans medhjälpare är väldigt duktiga och trevliga. Håller det dom lovar och faktiskt lite till. Svarar alltid på telefon och sms.

Eva F
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Mycket nöjd med mitt nya badrum. Priset stämde med vad vi kommit överens om. 15 arbetsdagar var beräknat och det stämde. Eva

Kerstin T
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Fint bemötande från planering till utförande. Vi ör mkt nöjda med vårt ’nya’ badrum ...

Iwona H
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Fantastiskt fin bemötande. Deras anbud var långt under andras. Mycket välgjort arbete. Gedigna kunskaper och fint hantverks arbete. Bättre firma finns inte. Jag har haft många hus med många hantverkare. Jag vet vad jag pratar om. Slår vad de kan reperera kungens slott med sina kunskaper. VÄLKOMMEN IGEN! Ni är bäst

Gunilla C
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Alltigenom god service och med en ambition att hålla både tider och budget.

Anders S
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Perfekt i alla avseende. På en skalla på mellan 1 till 10 ligger det på 100. Jag är super nöjd Hälsar Olle i Kåseberga

PETER B
Skrev om Sanitet och Spolteknik AB

Renovering av badrum. Bemötandet och kommunikation var bra. De kom rekommenderade så förväntningarna var höga och de levererade på de förväntningarna. Rekommenderas för badrum renovering.