Scandinavianphoto.se

3.0

3 omdömen om Scandinavianphoto.se

Mikael S
Skrev om Scandinavianphoto.se

De är långt ifrån billigast, men har ett grymt sortiment. Saknar du någon udda kamerapryl är sannolikheten stor att du hittar den hos Scandinavian Photo. Kunnig personal.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Johanna O
Skrev om Scandinavianphoto.se

Suveränt bemötande, både i butiken i Sthlm och på telefon. Kunniga och vänliga medarbetare. Leveransen känns alltid lång när man beställer på nätet, enbart för att man längtar till att få hem grejerna. Älskar deras avbetalningsmöjlighet (väldigt flexibelt). Jepp. SP är suveränt! Rekommenderas varmt!

Jim B
Skrev om Scandinavianphoto.se

Beställde en vara på en måndag. En vecka senare hade inget hänt. Gick in för att kolla statusen på min order, för att få reda på att en vara är restnoterad. Blir förbannad att dom inte mailat och talat om detta, inte för mycket begärt av ett e-handelsföretag tycker jag. Mailade och bad dom ta bort min order, vilket dom fullständigt ignorerade och när varorna kom in i lager så skickades dom.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen