Scent of Clean

Scent of Clean

scentofclean.se
  • BadgeTwoYears

Är du trött på att komma hem till ett stökigt hus eller gå in på ett rörigt kontor? Vi är ett städföretag som brinner för att göra ditt hem eller kontor fläckfritt. På Scent of Clean erbjuder vi professionella städtjänster som är effektiva och miljövänliga. Vi är tillgängliga 7 dagar i veckan, 24 timmar om dygnet, så du kan...

54 omdömen om Scent of Clean

Suzanne H

Mycket bra, Mycket nogrann.. Rekommenderar

Erik S
Skrev om Scent of Clean

Mycket professionella både i sitt bemötande och sitt utförande. Väldigt nöjd med resultatet av städningen, skulle absolut rekommendera företaget till vänner som behöver samma tjänst.

Jan F
Skrev om Scent of Clean

Trevliga! Snabba! Mycket bra slutresultat! Prisvärda!

Anna Ö
Skrev om Scent of Clean

Själva städningen var bra men kommunikationen hade kunnat vara bättre. Anlitade dem för flyttstäd. När vi kom dit efteråt tillsammans med köparna för att besikta städningen fick vi flera överraskningar. T.ex. så var golvet i bastun täckt av vatten (de hade väl duschat av klinkersgolvet) och ena lådan till kommoden i badrummet gick inte att stänga eftersom den hoppat ur skenorna. Snöret till en persienn var trasig. Alltså, småsaker! Men det hade varit trevligt att veta om dem innan vi kom dit med köparna. Blev lite pinsamt.

Azadeh G
Skrev om Scent of Clean

Bästa städfirman. Proffsigt utförande, flexibel när jag som virro kund behöver ändringar, trevliga i bemötande och heeelt fantastisk stödresultat ger RO till själen .. tack

Emil Mattias Hans G
Skrev om Scent of Clean

Oerhört noggrann! Städar helt utifrån mina önskemål, helt klockrent!

Kerstin C
Skrev om Scent of Clean

Väldigt nöjda med städningen och smidiga att ha att göra med. /Kerstin Claésson

Svar från Scent of Clean

"Vi tackar mycket för omdömet och kommer sträva efter att ännu bättre motsvara era förväntningar."

Catharina S
Skrev om Scent of Clean

Vi har varit kunder i drygt två år och är mycket nöjda med städningen. Allt fungerar klockrent och Tatiana och hennes medarbetare är mycket trevliga och serviceinriktade. Vi har även använt tjänsten fönsterputsning och varit lika nöjda med det som med städet. Alltid trevligt bemötande och snabba svar vid frågor.

Helen J
Skrev om Scent of Clean

Städtjänst som är jättebra Väl bemötande

Gunnel L
Skrev om Scent of Clean

Noggrann - vänlig - flexibel När Tatiana och hennes medarbetare varit här och städat mitt hem kan jag sätta mig ner och bara njuta. Vårt samarbete är snart fyra år. Jag är mycket nöjd med resultatet. Scent of Clean är mitt val för hemstädning. Gunnel. L.

Villa Riddaren AB
Skrev om Scent of Clean

Scent of Clean har jag under flera år anlitat återkommande i hyreshus jag äger. De utför ett gott arbete och vi, ägare och hyresgäster, är mycket nöjda. Jag rekommenderar Scent of Clean för Er som söker en noggrann, ambitiös och trogen städfirma som man kan lita på.

Eva Elisabeth Monefeldt N

Fantastiska Tatiana och hennes team har gjort min lägenhet så, så fin. Ugnen, som har varit en katastrof, (två tidigare städbolag inte kunnat rengöra den) är nu som ny!! Jag vill rekommendera Scent of Clean med det varmaste. Du kommer inte att bli besviken!

Svar från Scent of Clean

Tack för ditt vänliga omdöme om Scent of Clean. Vi är glada att höra att du är nöjd med resultatet, och din rekommendation betyder mycket.Vi kommer fortsätta att leverera vårt bästa.

Rickard L
Skrev om Scent of Clean

Mycket fint bemötande och förstklassig service! Kan verkligen rekommendera!

Svar från Scent of Clean

Tack så mycket för dina vänliga ord! Det gläder oss att du uppskattade vårt bemötande och vår service. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att fortsätta leverera förstklassig service. Om det finns något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att höra av dig. Tack igen!

Priti S
Skrev om Scent of Clean

The company's owner is simple and nice. She makes sure everything is cleaned with great care and kindness.

Elias C
Skrev om Scent of Clean

Jag är jättenöjd med Scent of Cleans hemstädningstjänst! De levererar hög kvalitet och professionalism i varje aspekt av deras arbete. Jag rekommenderar dem starkt till alla som letar efter pålitlig hemstädning.

Pelle E

Trevlig bemötande av tannaic ( heter hon ) Mvh

Tack för din feedback Mvh Tatiana

Monika P
Skrev om Scent of Clean

Trevligt och positivt bemötande. Mycket bra resultat. Kan varmt rekommenderas.

Sanna O
Skrev om Scent of Clean

Blev mycket nöjd med flyttstädningen. Tatiana med team gjorde ett proffsigt jobb och var mycket engagerade. Även trevligt bemötande och bra kommunikation.

Svar från Scent of Clean

Vi vill ta tillfället i akt att tacka dig så mycket för det fina omdömet du delade med oss. Det betyder mycket för oss att höra att du är nöjd med våra tjänster. Vi strävar alltid efter att leverera det bästa till våra kunder, och din feedback är en värdefull bekräftelse på att vi är på rätt spår. Tack igen för ditt stöd och förtroende.

Caroline K
Skrev om Scent of Clean

Fönsterputsning vid två tillfällen. Mycket väl bemötta, snabba svar och punktliga. Vi har varit mycket nöjda med resultatet båda gångerna. Vi kommer fortsätta anlita Scent of Clean.

Svar från Scent of Clean

Vi vill ta oss tid att tacka dig så mycket för det fantastiska omdömet du lämnade angående vår fönsterputsningstjänst. Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med resultatet och vår service. Vi strävar alltid efter att göra dina fönster skinande rena och din feedback är en uppmuntrande bekräftelse på att vi lyckats.Tack igen för din vänlighet och för att du valde oss för din fönsterputsning.

Cornelia N
Skrev om Scent of Clean

Väldigt flexibla utifrån ens önskemål och måna om att arbetet ska bli bra. Deras produkter ger en fräsch och ren doft. Vi har städ varannan vecka vilket ger en rimlig prisnivå som även passar för en barnfamilj. Man kan köpa till extratjänster som fönsterputs och informera om man specifikt önskar något mer gjort i huset. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Scent of Clean

Vi vill ta tillfället i akt att tacka er varmt för era vänliga ord! Det gläder oss att höra att ni upplever vår städtjänst som väldigt flexibel och att vi tar stort ansvar för att utföra arbetet på bästa möjliga sätt. Det är också fantastiskt att höra att ni uppskattar den fräscha doften av våra produkter och att städningen varannan vecka passar er både i pris och behov. Er nöjdhet är vår främsta målsättning, och vi ser fram emot att fortsätta leverera den bästa möjliga service till er. Tack igen för ert förtroende och er feedback!🌟

Elsie H
Skrev om Scent of Clean

Hemstädning positivt och trevligt möte med Tatisiana Hemstädning var bra, vi blev nöjda men saknar lite finess i badrummet tex vika badlakan snyggt toarulle lite finess och ställa iordning saker lite med finess allt stod i ett hörn men vi kommer att anlita dom igen vi var som sagt mycket nöjda med städningen

Svar från Scent of Clean

Tack så mycket för ditt värdefulla omdöme! Vi uppskattar din feedback och tar den på stort allvar. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra tjänster och din input är en viktig del av den processen. Vi ser fram emot att fortsätta att leverera ännu bättre upplevelser i framtiden.🤩

Ulrika F
Skrev om Scent of Clean

Alltid genomstädat och fräscht, precis som min förväntan!🌟

Tack 🤩 för fina omdömen kära Ulrika🤗

George H
Skrev om Scent of Clean

Scent of Clean uppfyller alla mina förväntningar vad det gäller städning, dom anställda är väldigt noggranna och professionella . Jag är glad att jag har dom som städfirma, och är mycket nöjd.

Svar från Scent of Clean

Så fantastiskt att höra! Tack för ditt positiva omdöme. Vi är glada att kunna uppfylla dina förväntningar och värdesätter din nöjda feedback. Fortsätt att räkna med oss för professionell städning! 😊🧹

Sami K
Skrev om Scent of Clean

Bra städfirma gjorde ett bra jobb, bra pris, rekommenderas!!

Svar från Scent of Clean

Vi vill passa på att tacka för det positiva omdömet från din sida. Din feedback är värdefull för oss och vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster. Tack igen!

Anna O
Skrev om Scent of Clean

Jag har använt detta företag vid två tillfällen. Flyttstädning och fönsterputs.

Madelene R
Skrev om Scent of Clean

Vi är mycket nöjda med flyttstädet. Noggranna & rent i varje hörn. Och mycket trevligt bemötande! Rekommenderas verkligen!

Camilla Ö
Skrev om Scent of Clean

Blev bemött bra, snabb service, snabbt städ, mycket bra utfört städ.. Bokade Flyttstäd med företaget . Enda negativa va att städbolaget ej iordningställde listerna i dusch och ugn efter utfört arbete. Annars bara positivt att säga om företag och anställda.

Max R
Skrev om Scent of Clean

Otroligt smidig och professionellt företag att ha och göra med! Beställde en flyttstädning som gick igenom besiktning utan problem. Super nöjd med deras service och kan verkligen rekommendera!

Robert J
Skrev om Scent of Clean

Städningen o servisen, ett otroligt fint hem man fick som man sedan kunde flytta ut ifrån!

Ellen P
Skrev om Scent of Clean

Jag köpte flyttstäd och blev jättenöjd. Allt är rent och fräscht och har fått ett fint bemötande hela tiden. Allt för ett riktigt bra pris!

Kristoffer S
Skrev om Scent of Clean

Ett väldigt bra bemötande och lätta att ha och göra med och ett jättebra utfört arbete. Fanns inget överhuvudtaget att klaga på.

Britta A
Skrev om Scent of Clean

Tillmötesgående Rent, blev nog så. Mycket bra att karmarna runt fönstren rengjordes. Kommer använda tjänsten igen. Storstädning och fönsterputs+altan fönster

Wirdyatunzillal H
Skrev om Scent of Clean

I have contacted other städning företag in my area but Scent of Clean by far is the most responsive and quick by email. Tatiana's customer service has been incredibly excellent from start to finish. I needed a specific help that wasn't listed in the website, and the company has quoted me a very reasonable price. They also come on time and did a very good job which is very much appreciated. Very happy with Scent of Clean!

Martina P
Skrev om Scent of Clean

Det är lätt att få kontakt med företaget och de erbjuder städning inom kort. Städningen är noggrann och effektiv. Jag kan rekommendera Scent of Clean till alla mina vänner och bekanta.

Faredin I
Skrev om Scent of Clean

Mycket trevliga och proffsig a i sitt yrke. Jag skulle rekommendera till dig som behöver deras tjänst

Hamza A
Skrev om Scent of Clean

Mycket trevlig personal, utför arbetet på bästa sätt rekommenderar starkt kommer definitivt ringa sent of clean vid fler tillfällen.

First-Name L
Skrev om Scent of Clean

Jag beställde Flyttstäd av min lägenhet och blev mycket nöjd. Det gick både smidigt och lätt att beställa. Städningen gick fort och blev väldigt nöjd. Rent o fint.

Svar från Scent of Clean

Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett positivt omdöme om din erfarenhet av att beställa flyttstädning. Det hjälper andra att fatta informerade beslut om vilken städtjänst de ska välja och det är alltid bra att höra när någon har haft en positiv upplevelse. Tack igen!

Rut Barbro Kristina G

Trevliga och kunniga. Mycket tillmötesgående trots att jag som kund komplicerade det hela genom att med extremt kort varsel (samma dag) bli tvungen att ändra datum för flyttstäd pga sjukdom. Kan varmt rekommendera detta företag!

Svar från Scent of Clean

Tack så mycket för ditt positiva omdöme angående flyttstädning. Det gläder mig att höra att du var nöjd med städningen och att den utfördes på ett tillfredsställande sätt. Tack för att du valde att använda dig av flyttstädningstjänsten och för att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet.

Jan Berndt Emil J
Skrev om Scent of Clean

Jag rekommederar Scent of Clean på alla plan. Trevlig och informativ kommunikation redan första samtalet. Fick känslan av ett seriöst företag. Beställningen av en flyttstädning gjordes ett par månader innan städdatum. Scent of Clean hade kontakt med mig ända fram till detta datum vilket kändes tryggt för kunden. Städningen genomfördes effektivt och snabbt och fick mycket beröm från bostadsföretaget som gratulerade till valet av städföretag. Är mycket nöjd med Scent of clean som jag än en gång rekommenderar. Jan Johansson

Svar från Scent of Clean

Jag ville bara ta tillfället i akt för att tacka dig för det positiva omdömet angående vår flyttstädning. Det betyder verkligen mycket för oss att du tog dig tid att dela med dig av dina upplevelser och vi är glada över att höra att du var nöjd med vårt arbete.

Sandra-Stina Gabriella I V

Vi har varit kunder i många år och är väldigt nöjda. Alltid bra service, suveränt resultat och inget strul. Rekommenderas varmt!

Maksym M
Skrev om Scent of Clean

Flyttstädning! Jag tycker att Scent of Clean gjorde ett utmärkt jobb med flyttstädningen. De var punktliga och professionella i sin kommunikation och arbete. Alla ytor och utrymmen var rena och välstädade, inklusive svåråtkomliga platser som bakom och under möbler. Jag uppskattade verkligen deras uppmärksamhet på detaljer, som att rengöra insidan av skåp och garderober. De använde också högkvalitativa rengöringsprodukter som var effektiva men inte skadliga för miljön. Jag kände mig verkligen trygg med att anlita Scent...

Sally H
Skrev om Scent of Clean

Bästa städfirman, super duktiga, noggranna och trevliga

Jan F
Skrev om Scent of Clean

Trevligt bemötande! Mycket väl utfört arbete! Perfekt resultat!

INGVAR L
Skrev om Scent of Clean

Jag är mycket nöjd med Scent of CLEAN .Kan absolut rekommendera deras tjänst .Jag haft de i tre år och tror att de utfört utmärkt arbete .

I
Skrev om Scent of Clean

Mycket nöjd med kontorsstädningen! Alla förväntningar är uppfyllda och lite till.

Conny W
Skrev om Scent of Clean

Fantastiskt bra bemötande! Städningen är fantastisk…. Jag rekommenderar dom och vet att hemmet blir strålande!

Svar från Scent of Clean

Tack Conny för feedbacken! Det verkar som att du har haft en positiv erfarenhet av städningen och bemötandet. Vi är glada att höra att du rekommenderar oss och att du tycker att hemmet blir strålande efter städningen.🙏🙏🙏🤗🤗🤗

Gunnel L
Skrev om Scent of Clean

Jag har anlitat Scent of Clean för städning av mitt hem i mer än två år nu. Mina erfarenheter är goda. Arbetet utförs alltid med omsorg och noggrannhet. Jag är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera företagets tjänster. Gunnel L

Svar från Scent of Clean

Tack kära Gunnel ! Vi är nöjda att Du är nöjd med arbetet som utförs med omsorg och noggrannhet. Tack att du kan rekommendera oss .🤗🤗🤗

Li R
Skrev om Scent of Clean

Utmärkt inget att klaga på rent och snabbt 👍🏻

Tack Li för fina ord . Kul att höra 🙏🤗😊

Annika F
Skrev om Scent of Clean

Så trevliga och gör ett superbra jobb!! Är verkligen jättenöjd🙏!!😊

Svar från Scent of Clean

Tack så mycket för ditt positiva omdöme, det är mycket uppskattat!Vi är glada att hjälpa till 🙏🙏🙏🤗🤗🤗

Helen J
Skrev om Scent of Clean

Kanon. Flexibel vill man ha något utöver så är det aldrig några problem.