Seam Redovisning AB

Seam Redovisning AB

Ring 08-550 403 01 www.seam.se

Välkommen till Seam Redovisning! Som företagare är vi säkra på att du har mycket annat för dig än att bokföra. Ta hand om det du är bäst på så löser vi det vi är bäst på. Spara tid genom att låta oss ta hand om din bokföring - genom digitala molnlösningar. Vi kan hjälpa dig med allt från bokslut, årsredovisningar, konsultation,...

37 omdömen om Seam Redovisning AB

Henrik S
Skrev om Seam Redovisning AB

Bra service och kompetent personal. Tar sig alltid tid vid frågor. Tryggt.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Doris H
Skrev om Seam Redovisning AB

Helena sköter min bokföring och deklaration sen många år. Har jag några frågor får jag alltid snabb och bra hjälp. Kan verkligen rekommendera Seam!

Elpa Kontorsbutiken Ab
Skrev om Seam Redovisning AB

Vi är mycket nöjda med Seam, och skulle varmt rekommendera dem.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Markel N
Skrev om Seam Redovisning AB

Har varit kund hos Seam sedan 2000 och alltid fått det bemötande och kompetens jag förväntat mig proffsigt och trevligt

Andreas F
Skrev om Seam Redovisning AB

Bokföring, bokslut och löner har Seam hjälpt oss med under många år nu. Med sin enkelhet och familjära känsla är dom en nära samarbetspartner till oss som vi kan lita på och som passar vårat bolag väldigt bra. Känns bra att ha dom som vår redovisnings byrå och vi hoppas ha ett fortsatt långt samarbete. Trevligt folk som det alltid är skoj att småsnacka lite med om allt möjligt. //AF

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Mikael H
Skrev om Seam Redovisning AB

Bra personligt mottagande, anstränger sig för att tillmötesgå kundens speciella förutsättningar.

Torsten G
Skrev om Seam Redovisning AB

bokföringstjänst Supertrevligt bemötande, känner mig helt trygg med att jag får bästa hjälpen som går att få. Tydligt, flexibelt, noggrant , vänligt, tillgängligt, Högsta betyg på alla sätt. Torsten

Mikael M
Skrev om Seam Redovisning AB

Koll på allt, tillmötesgående och trevliga.

Göran P
Skrev om Seam Redovisning AB

Snabb fin service av bokföringsmaterialet med bra återkoppling och uppföljning, rekommenderas att anlitas

Marie O
Skrev om Seam Redovisning AB

Personlig och kompetent personal med bra service och engagemang. Rekommenderas varmt!

Sonja A
Skrev om Seam Redovisning AB

Hjälp med årsredovisningen mycket bra hjälp och stöd i känns så skönt att ha någon att fråga om jag själv inte kan eller förstår

Per K

bokföring bra.engagerat ja nöjd

Joakim H
Skrev om Seam Redovisning AB

Köper hela min bokföring med lönehantering av Seam. De har varit med ända från start och sköter min bokföring på ett utmärkt sätt. Alltid glada, alltid snabba på att ta tag i saker. Levererar efter mina höga förväntningar. Vi är supernöjda!

Ann-margret H
Skrev om Seam Redovisning AB

Redovisningstjänst, har anlitat Semab i 19 år, har aldrig haft anledning att klaga på något. Trevligt bemötande och aldrig sura miner. Kan varmt rekommenderas.

Lars-erik B
Skrev om Seam Redovisning AB

Informationom företagets status. utförlig besrkivning. Vi diskuterade en ev. nedläggning. Jag fick en relevant och kunnig information.

Björn J
Skrev om Seam Redovisning AB

De sköter min löpande redovisning på ett mycket professionellt sätt, alltid vänligt bemötande

Tomas B
Skrev om Seam Redovisning AB

Seam hjälper mig med förberedande arbeten för bokslut i mina tre bolag och det har fungerat jätte bra i många år. Snabba svar när man söker dom och förklarar på ett sätt som man även förstår allt på ett bra sätt, alltså inte förmycket facktermer osv. Seam är mycket trevliga att samarbeta med.

Charlott P
Skrev om Seam Redovisning AB

Kunniga, hjälpsamma, trevligt bemötande när de sköter vårt företags löpande bokföring, årsredovisningar och bokslut.

Pär L
Skrev om Seam Redovisning AB

Mycket duktiga och seriösa! Noggranna!

Peder P
Skrev om Seam Redovisning AB

Trevlig personal jag bara mycket gott att säga om Seam bra service mm

Torben B
Skrev om Seam Redovisning AB

Köper redovisningstjänster, bokslut, rådgivning. Mycket nöjd med bemötande och utförande av tjänsten, känner mig trygg. Kan varmt rekommendera SEAM!

Reima L
Skrev om Seam Redovisning AB

Bokföring. Utmärkt och korrekt. Jag hade höga förväntningar som företaget levde upp till.

Johan M
Skrev om Seam Redovisning AB

Har under många år använt mig av SEAM Redovisning AB. Kan efter dessa år säga att dom levererar en god produkt som motsvarar kundens förväntningar.

Per H
Skrev om Seam Redovisning AB

Seam anlitar vi för redovisning och lönetjänster. Vi har alltid blivit bemötta av glad och väldigt kunnig personal. Vi har höga förväntningar och de levererar alltid. Vi är väldigt nöjda! VD Per Halleskog

Madeleine H
Skrev om Seam Redovisning AB

Dom sköte skatten och momsen. Årsredovisning .Bemötandet mellan dem och mig som kund har alltid varit bra. Noggranna och snabba, trevliga.Är väldigt nöjd som kund. Rekommenderar dem varmt till andra.

Anne G
Skrev om Seam Redovisning AB

Bokföring ,lön mm, haft tjänsten i många år och det säger väl mycket .Dom är alltid service maided o kunniga ,vi är mycket nöjda m Seam

Johan N
Skrev om Seam Redovisning AB

Vår bostadsrättsförening är kund hos Seam och vi är väldigt nöjda med deras tjänster. Seam står för väldigt bra bemötande samt stor kunnighet inom ekonomi och bokföring. Vi rekommenderar Seam till nya kunder!

Anne S
Skrev om Seam Redovisning AB

Seam har varit vår redovisningskonsult i många år och sköter våra bokslut, årsredovisningar, deklarationer etc etc. Seam har mycket kunnig och serviceinriktad personal, man kan alltid vända sig dit om man behöver hjälp med något eller svar på en fråga.Vi känner oss mycket trygga i vår relation till Seam och dom lever upp till de förväntningar vi har och vi kommer anlita dom i framtiden. Vi vill också varmt rekommendera dom till andra.

Kenneth B
Skrev om Seam Redovisning AB

Har enskild firma med all bokföring in i fortnox där SEAM tar hand om rubbet.Allt flyter på som det ska. MYCKET NÖJD MED MINA BOKFÖRINGS TJEJER. ;-)

Fredrik J
Skrev om Seam Redovisning AB

Seam har skött vår bokföring under många år. Mycket professionella, noggranna och hjälpsamma. Rekommenderas Starkt!

Laurence I
Skrev om Seam Redovisning AB

Jag har använt mig av SEAM sedan starten av min firma. Personlig service- och väl utfört arbete varenda gång! De kan sitt jobb och jag behöver mer eller mindre bara luta mig tillbaka och finna tryggheten i att dem vet vad dem gör. Jag är mer än nöjd - jag är trygg! Rekommenderas starkt år efter år! Mvh Laurence

Mårten R
Skrev om Seam Redovisning AB

Redovisning, bokslut, rådgivning Väldigt bra bemötande Levererade med beröm godkänt Mycket kompetenta, noggranna, trovärdiga, kvalitetsmedvetna, sociala

Olov N
Skrev om Seam Redovisning AB

SEAM sköter mitt företags ekonomi med MVG. Dom är mycket noggranna och hjälpsamma.

Nils E
Skrev om Seam Redovisning AB

SEAM har skött vår löpande redovisning i flera år och vi har alltid blivit väl bemötta och fått mycket bra personlig service! Rekommenderas starkt!

Anne-marie P
Skrev om Seam Redovisning AB

De är vårt redovisningsföretag som alltid har mycket god service och alltid har ett professionellt och tillmötesgående bemötande. De hjälper till med stort som smått med samma engagemang och uppdaterar alltid när det kommer nya direktiv som vi behöver ha kännedom om. Vi är mycket nöjda på alla plan med Seam Redovisning VH AnneMarie Pierrau / Peros skolteknik AB

Jimmy S
Skrev om Seam Redovisning AB

Seam Redovisning ger oss alltid professionell hjälp och har verkligen ordning och reda på allt. Återkopplar alltid snabbt och lätta att ha att göra med. Inga frågor är för dumma utan går alltid att bolla nya idéer och tankar.

Kalle E
Skrev om Seam Redovisning AB

SEAM har tagit hand om min bokföring de senaste tio åren, och jag har enbart gott att säga om dom. Snabba, noggranna, trevliga att jobba med!