Sisjön Städservice AB

Sisjön Städservice AB

sisjonstad.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Sisjön Städservice! Är du i behov av städhjälp? Vi är ett komplett städföretag som fokuserar både på kunden, kvaliteten, medarbetarna och miljön. Oavsett om du är privatperson eller behöver städhjälp till ett företag har vi tjänsterna du söker. Allt från hemstädning, flyttstädning och storstädning till kontorstädning,...

56 omdömen om Sisjön Städservice AB

Sedan starten hos Reco 2018

Pia D

Pålitliga, noggranna och kommunikativa

Luiza A
Skrev om Sisjön Städservice AB

Den bästa städfirman jag har provat. De är noggranna och städade super bra. Jag rekommenderar dem starkt !

Bawan M
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bokade flyttstäd via sisjön städservice och blev otroligt nöjd. Hela lägenheten glänste när de var klara, trodde inte det var möjligt att få allt att se sprillans nytt ut. Bra service, rekommenderas starkt!

Hanie R
Skrev om Sisjön Städservice AB

Trevliga och flexibla. Allt bra.

Linus S
Skrev om Sisjön Städservice AB

Jättesmidig och snabb kontakt via mail. Dom kom på en dags varsel. Det var väldigt billigt och jobbet var jättebra genomfört. Tack! //Linus

Sophia D
Skrev om Sisjön Städservice AB

Allt var kanon! Inget att anmärka på

Emil I
Skrev om Sisjön Städservice AB

Jättebra service! Paul som kom och flyttstädade var fantastiskt trevlig och mycket noggrann. Inga konstigheter vid hyresvärdens (Poseidon) besiktning. Tack Paul och Sisjön Städservice för grymt jobb!

Amanda N

Skulle verkligen rekommendera!

ÅSA J
Skrev om Sisjön Städservice AB

Snabbt och trevligt svar vid kontakt. Utförde flyttstädning. Bra resultat.

Maria S
Skrev om Sisjön Städservice AB

Inga konstigheter! Bra kontakt och ett bra flyttstäd. Enda anmärkning från hyresvärden som genomförde besiktningen var på tvättmaskinen.

Hanna B
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bokade flyttstäd med kort varsel (två dagar innan en flytt). Har inget negativt att säga, mycket nöjd med helheten, den korta varslen, resultatet och priset! Rekommenderas!

Eva-Lena L
Skrev om Sisjön Städservice AB

Vi är väldigt nöjda med flyttstädningen..Tror inte att lägenheten någonsin varit så ren! Trevlig och mycket noggrann personal. Kändes tryggt! Rekommenderas varmt.

Daniel B
Skrev om Sisjön Städservice AB

Smidigt kontakt, enkelt att boka och mycket bra resultat!

Lars E
Skrev om Sisjön Städservice AB

Inget att klaga på allt såg fint och i ordning ut efter städningen

Federica T
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bra service och trevlig personal.

Christa O
Skrev om Sisjön Städservice AB

Trevligt bemötande innan och proffsigt städat. Inga klagomål från nya hyresgästen. Uppskattar att det var lätt att nå Sisjöns Städservice för att ställa frågor. Alltid svar direkt.

Britt N
Skrev om Sisjön Städservice AB

Beställde flyttstädning, de kom på utsatt tid och inget att anmärka på vad gäller städningen

Ulf M
Skrev om Sisjön Städservice AB

Hej, bokade flyttstädning av en 2: a på 60 kvm inklusive fönsterputs. Vänligt bemötande, snabb genomgång, av lägenheten. Resultat, den bästa flyttstädning vi har fått utförd, vilket också visade sig vid besiktning. Inte en enda anmärkning. Vi kan varmt rekommendera Sisjön Städservice AB till alla som skall boka flyttstädning. Tack , Med vänlig hälsning Ulf Martinsson

Rebecca C
Skrev om Sisjön Städservice AB

Allt gick smidigt från bokning till betalning. Smidiga att komma i kontakt med och tillmötesgående. Inga anmärkningar på städningen!

Johan B
Skrev om Sisjön Städservice AB

Allt funkade bra, inget att klaga på.

Emanuela A
Skrev om Sisjön Städservice AB

Mycket bra service från Sisjön Städservice. Lätt att kommunicera, flexibla att anpassa tiderna efter behovet. Vi är nöjda med dem.

Louise M
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bra erfarenhet. Enkelt att komma i kontakt med städansvarig. Ibland varierande kvalité på städningen beroende på vem som städar. Men om man påpekar detta så åtgärdas det.

Lars E
Skrev om Sisjön Städservice AB

Trevlig personal med väl utfört arbete tummen upp

Ann-Marie J
Skrev om Sisjön Städservice AB

Dom kommer med ett leende på läpparna. Noggranna. Ställer tillbaks allt städmatrial .huset ser rent ut och luktar gott.

Behnam M
Skrev om Sisjön Städservice AB

Riktigt bra och smidigt. Inga konstigheter

Annie C
Skrev om Sisjön Städservice AB

Punktliga, trevliga och noggranna. Kunde hjälpa mig med flyttstäd med kort varsel. Rekommenderar!

Per-olow N
Skrev om Sisjön Städservice AB

Städningen var väll helt ok , men återkoppling & bokning av tjänsten . Katastrof

Tommy N
Skrev om Sisjön Städservice AB

Efter utförd städning så var hela lägenheten super rent. Jag kan starkt rekommendera Sisjön Städservice AB.

Linda L
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bra städat, trevligt bemötande över mailen och smidig hantering!!

Drita S

Det bästa städar företag Är så nöjd mer Sisjön städservice

Anna H
Skrev om Sisjön Städservice AB

Ett gott bemötande och snabb återkoppling.

Gertrud Z
Skrev om Sisjön Städservice AB

Roy, som besökte oss, var mycket trevlig.Jag hade också kontakt med honom senare, och han var bra att prata med ang mitt ärende. Jag är mycket nöjd med städningen, som utfördes av två personer. Städningen utfördes mycket noggrant. Jag är också nöjd med priset, som var det som hade utlovats.

Viveka K
Skrev om Sisjön Städservice AB

Mycket vänligt och professionellt bemötande.. Företaget rekommenderat av bl.a KHbf och förväntningarna var förhållandevis höga. Företagets utförande av tjänsterna överträffar förväntningarna. Sammanfattningsvis en mycket väl genomförd städtjänst . Artig och punktlig personal.

Janna Ö
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bra service och genom fört jobb

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Janna! Tack för din recension. Vi uppskattar din tid och framför allt för att du alltid väljer vår tjänst.

Maria E
Skrev om Sisjön Städservice AB

Fönstertvätt. Sisjöns Städservice har tvättat mina fönster en gång om året i flera års tid och bemötandet såväl som resultatet av arbetet har alltid varit utmärkt.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Maria! Tack för ditt omdöme det känns bra när du kommer tillbaka för att boka våra tjänster. Tack för att du litar på oss och vi är alltid glada att kunna tillhandahålla våra tjänster.

Priya R
Skrev om Sisjön Städservice AB

Highly recommend. I like the fact that the team shows up when scheduled and get the job done in the amount of time that has been agreed upon. They are very thorough and always ask if there is anything else they can address that may have been missed. Friendly & professional.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hi Priya! Thank you for such a heart warming comment. we are glad to have met your expectations.

Margaretha K
Skrev om Sisjön Städservice AB

Efter första städningen är jag nöjd med arbetet och vill gärna återkomma när det behövs.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Margaretha! Tusen tack för din recension! Det gläder oss att du är nöjd med städningen :) Vi Önskar dig en trevlig dag! Med Vänling Hälsning //Martha

Lars O
Skrev om Sisjön Städservice AB

Kom i tid och lämnade ett bra resultat. Lite långsam återkoppling via mail ibland. Annars hur bra som helst.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Lars! Tack så mycket, vi uppskattar din kommentar och vi är alltid mycket glada över att kunna ge dig vår kvalitetsservice.

Jinus A
Skrev om Sisjön Städservice AB

Välbemött. Att rent hem efter städning. Hemstädning! Nöjd utöver några avvikelser.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Jinus! Tack för ditt omdöme, vi är glada att du gav oss möjligheten att tillhandahålla våra tjänster.

Birgit S
Skrev om Sisjön Städservice AB

Jättenöjd med städningen av lägenhet, fint bemötande av personalen, hjälpsam med överlämning av nyckel.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Birgit! Det känns fantastiskt att läsa en sådan positiv recension, vi prioriterar vår kundnöjdhet. Tack för kommentaren, vi uppskattar det.

Therése R

Bra kommunikation och behjälpliga

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Therese! Tack så mycket.Vi uppskattar din feedback.

Pia D
Skrev om Sisjön Städservice AB

Punktliga, mycket noggranna i sitt arbete, alltid bra resultat, flexibla, Sisjön Städservice AB städar våra nio restauranger dagligen och har så gjort i flera år och vi är mycket nöjda

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Pia! Vi är glada att kunna stå till tjänst för dig under detta antal år. Tack för att du betrodde oss med dina nio restuaranger. Vi kommer att fortsätta uppfylla dina förväntningar med våra kvalitetstjänster.

Ann R
Skrev om Sisjön Städservice AB

Trevliga städare Bra städat men glömde städa under sofforna i vardagsrummet. Det var väldigt dammigt där. Resten av huset var väldigt bra städat. Storstädning

David P
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bra bemötande. Enkla att ha att göra med, både vid påpekanden och vid avbrytande av uppdrag.

EMIL B
Skrev om Sisjön Städservice AB

Något sena men gjorde ett bra jobb och det gick fort då de var många.

Louise M

Enkelt att kontakta ansvarig. Trevlig städare. Börja med resultatet

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Louise! Tack för din feedback, vi är glada att du väljer våra tjänster och vi kunde göra dig nöjd. Dn kommentar betyder mycket för oss. vi önskar dig en trevlig dag.

Anita M
Skrev om Sisjön Städservice AB

Bra, efter ett tag , dom pratar inte svenska så det är svårt att göra sig förstådd.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Anita, tack för din feedback.

Wilma F
Skrev om Sisjön Städservice AB

Extremt dåligt fönsterputs, samt dåligt service

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Wilma! Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback. vi är verkligen ledsna att höra att du inte var nöjd med våra tjänster. Vi kommer att göra vårt bästa för att veta vad som faktiskt gick fel och göra nödvändiga korrigeringar. vi önskar dig en bra dag

Almas T
Skrev om Sisjön Städservice AB

Väldigt snälla och lyhörda. Bra service och utmärkt jobb.

Svar från Sisjön Städservice AB

Hej Almas! Det är en fantastisk känsla att börja vår dag med en underbar feedback från dig. Vi är glada att vi gjorde dig nöjd med våra tjänster. kontakta oss gärna om du någonsin behöver våra tjänster.

Anil S
Skrev om Sisjön Städservice AB

Hi, cleaners did their job but i feel still they have to improve a lot, after my flat cleaning, my landlord inspected and found some errors, these are clearly visible and i did myself later. Over all OK, but that extent-

Svar från Sisjön Städservice AB

Hi Anil! Thnk you for your feedback. We are sorry that you had to do some corrections after the job was done. We will continue to do better and take the extra miles to perfect our services. we wish you a great day.