Skorstensrenoveringar i Jönköping AB

Skorstensrenoveringar i Jönköping AB

Ring 0393-402 80 www.skorsten.com
4.0

Vi hjälper er att renovera er skadade och eller gamla skorsten. Dessutom kan vi hjälpa er att installera kassetter och eldstäder samt renovera gamla kakelugnar.

4 omdömen om Skorstensrenoveringar i Jönköping AB

Andrew-Philip B
Skrev om Skorstensrenoveringar i Jönköping AB

Riktigt usel bemött. Knappt någon återkoppling. Jag behöver ringa från olika telefonnummer för att komma fram. Otroligt otrevlig har knappt tid att vara behjälplig över telefon. Inget jag rekommenderar!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Emilia R
Skrev om Skorstensrenoveringar i Jönköping AB

Vi kan varmt rekommendera det här företaget. Installation av en kamin i en redan befintlig eldstad. Snabba, trevliga, flexibla och proffsiga. Sotaren beskrev arbetet som väldigt bra utfört. Även ett rimligt pris.

Markus L
Skrev om Skorstensrenoveringar i Jönköping AB

Vi anlitade Skorstensrenoveringar i Jönköping AB för att installera en ny vedspis till köket. Johan och Viktor har gjort ett mycket bra jobb och har även kommit tillbaka för att hjälpa oss med rör för köksfläkten och säkerhetsräcke på taket. Alltigenom trevligt bemötande och väl utfört arbete som sotaren sedan godkänt med beröm. Rekommenderas!

MICHAEL W
Skrev om Skorstensrenoveringar i Jönköping AB

Vi anlitade Skorstensrenoveringar AB i Stockholm (skorsten.com). Vi behövde hjälp med att lägga puts på en befintlig skorsten. Johan, med hjälp av Viktor, gjorde ett väldigt bra arbete. Trots att det var lite trångt att komma åt, så blev resultatet utmärkt. Vi fick hjälp snabbt och kostnaden var mycket rimlig. Bemötandet var trevligt. Vi kan rekommendera Skorstensrenoveringar i Stockholm.