Södertälje Trafikskola AB

Södertälje Trafikskola AB

www.sodertaljetrafikskola.se
  • Badge2024
4.5

Har du visioner om att ta körkort? Södertälje Trafikskola är en välrenommerad trafikskola. Vi finns nära Trafikverket i Södertälje. Kvalité, Kompetens och Kunskap är några av våra ledord. Vi anpassar alltid elevens utbildning efter elevens förutsättningar och behov. Vårt mål är att utbilda elever till att bli säkra och förare....

33 omdömen om Södertälje Trafikskola AB

Sedan starten hos Reco 2024

Kasper L
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Supertrevliga och personlig service. Ligger också väldigt lägligt vid Trafikverket. Inget att klaga på.

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack Kasper för dom värmande orden. Vi på skolan önskar dig all lycka till och kör försiktigt därute nu!

Hans R
Skrev om Södertälje Trafikskola - Introduktionsutbildning en del av Södertälje Trafikskola AB

Grymt bra upplägg och en inspirerande och trevlig lärare,

Svar från Södertälje Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack Hans. Magnus bugar och bockar...

Alicia B
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Jag blev väldigt bra bemött av alla som jobbade, det blev ett ställe man såg fram emot att komma till. Öppna och varma personer som vill ens bästa! Jag hade inte så många förväntningar, men nu i efterhand hade jag inte kunnat gå till en bättre körskola. Man blev bemött av respekt, ett glatt leende och nyfikenhet i mitt liv. Jag köpte ett paket med antal körlektioner samt risk 1, vilket jag blev väldigt nöjd med. Tusen tack för allt! nu tutar jag och far

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack fina Alicia för dom värmande orden. Vi kommer att sakna ditt glada leende. Brödet var jättegott!!!! Drive safe out there....

Linn A

Trevliga människor som jobbar där, mycket välkomnade när man kom dit. Bra föreläst om Handledarutbildning, lätt och enkelt att förstå.

Svar från Södertälje Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack Linn. Vi tackar det ödmjukaste för den fina recensionen.

Anton S
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Trafikskolan är väldigt trevligt och väldigt stödjandet på vägen till körkortet. Jag förväntade mig att de skulle säga vad jag kan göra bättre och ska träna på och de nådde upp till den förväntningen.

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack Anton för dom värmande orden! Wow, vilken bedrift du har. Du skrev kunskapsprovet på din 18 årsdag och klarade körprovet dagen efter!! Stort stort GRATTIS till dig.

Skyddad S
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Jag hade Magnus som lärare. Väldigt kunnig lärare med pedagogiska kunskaper. Jag har varit på flera skolor och tack vare Magnus så kunde jag ta mitt körkort! /Adamo

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Magnus bugar och bockar för dom fina orden. Kom och hälsa på oss i sommar! Va rädd om dig nu och kör försiktigt!

Katja A

Mycket trevligt bemötande. Fika är alltid trevligt då det blir en stund att prata med deltagare. Utbildningen var både rolig och givande där mina förväntningar var mer att det vR något som bara skulle genomföras men som sagt så var det roligt och givande. Tack!

Svar från Södertälje Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack själv! Kul att du var nöjd.

Robert D

Mycket informativ och trevlig utbildning. Tack för fika med bulle.

Svar från Södertälje Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack själv för deltagandet och att du var nöjd med utbildningen.

Manuel C
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Jag tycker att Södertälje Trafikskolan är riktigt bra och trafik läraren är jätte trevlig. Jag tog några lektioner och så lyckades jag med körkortet. Jag är evigt tacksam med all hjälp jag fick av Södertälje Trafikskola AB.

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack själv Manuel för ditt fina omdöme. Körkortet var väl förtjänat av dig. Hälsa mor och far.

Bendis A
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Jag blev positivt bemött av alla och det var en bra stämning varje gång jag var där. Rekommenderar starkt trafikskolan om man vill ha både en trevlig körlärare och en lärorik körlektion. 10/10

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Fina Bendis! Tack för dina värmande ord. Vi på trafikskolan önskar dig all lycka till framtiden och hoppas att du nu kan ha full fokus på din utbildning.

Peder H
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Grym personal och trevligt bemötande från start till slut! Bra guidening från basic kunskap till trix och knep för att klara uppkörningen. Hade inte klarat det på första försöket utan dig Ake!

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack för omdömet. Tror dock att det är fel trafikskola som du har skrivit ditt omdöme på. Det är alltid trevligt att höra att våra konkurrenter sköter sig.

Andrés A
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Kändes egentligen för det mesta bra. Det gick fort. Fick stöd och saker att öva på som ledde mig till körkortet.

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack Andrés. Ja, det gick fort men du hade redan många färdigheter i din körkortsutbildning som det bara behövdes finslipas på. Ha det gott och kör försiktigt nu.

Daniela L

Bästa bilskolan! Otroligt trevlig personal

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack bästa Daniela. Den dagen du klarade körprovet kommer vi aldrig att glömma! Nu väntar vi på din tvillingsyster…

per s

mycket trevligt bemötande i en hemtrevlig miljö!

Svar från Södertälje Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack själv Per. Vi ser framemot när Adam och du är redo för några punktinsatser.

Jennifer L
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Rekommenderar, alla är supertrevliga!

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack fina Jennifer. Vi på trafikskolan är väldigt stolta över våra elever som levererar. Vi önskar dig all lycka till och drive carefully out there....

Ayaan Ibrahim A
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Södertälje Trafikskola är en utmärkt plats för att ta körkort. Trots flera försök lyckades jag äntligen få mitt körkort tack vare hans tålmodiga och effektiva undervisning. Hans metodik och engagemang gjorde hela processen både lärorik och rolig. Jag kan starkt rekommendera Södertälje Trafikskola och Urban för alla som vill ta körkort.

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack Ayaan! Vi är sååå glada för din skull. Bra kämpat! Vi på trafikskolan önskar dig all lycka till och kör försiktigt nu.

Diana M
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

En fantastisk skola med fantastiska lärare! Lektionerna var väldigt lärorika och lärarna anpassar sig väldigt mycket efter vad eleven behöver för att känna sig redo inför uppkörningar. Som elev så rekommenderar jag verkligen denna skola!😁

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack Diana. Trots din uppförsbacke så var du envis och kämpade på. Bra jobbat! Vi är glada att vi fick ha dig som elev. Du var en god lyssnare och dureflekterade alltid efter dina körlektioner.. Va rädd om dig.

Maja L
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Jättebra lärare, bra och lärorika lektioner!! Rekommenderar starkt

Svar från Södertälje Trafikskola AB

Tack fina Maja! Du trotsade vintern och tog körkortet när många inte vågar pga väglaget. You go girl!

Julia S
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Duktiga och pedagogiska körlärare som hjälpte mig få körkort efter att jag misslyckats med att köra upp privat. Jag är supernöjd!

Elina Maria K
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola. Kent, Lotta och Thomas har varit fantastiskt fina och tålmodigt peppande och hjälpt mig med tilliten om att tillslut kunna fixa körkortet. Vilket jag gjorde idag! Tack🙏

Marie A
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Bästa trafikskolan! Väldigt bra och kunnig personal som ska ha all cred i världen till att jag idag fixade mitt körkort👏🏼👏🏼👏🏼 Tack!

Emma K
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Det bästa betyget är denna körskola värd!!! Kan inte med ord förklara hur duktiga Thomas, Kent och Lotta är. Här känner du dig välkommen och här kan du vara säker på att man vill att du som elev ska klara körkortet. Kom ifrån en annan körskola i Södertälje som inte var bra. Jag kom hit utan självförtroende och två misslyckade uppkörningar i fickan. Tack vare Thomas och Kent så fick jag upp självförtroende och tack vare Lotta som kunde ordna med tider och allt annat så fick jag till slut mitt körkort. Tror inte att jag...

Julia S gillar detta
Jimmy H
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Har haft en jättebra upplevelse med denna trafikskola. Kan rekomendera den och är jätte nöjd med hur dem har lärt mig allt i praktiken men också teorin bakom bilkörandet! Jättenöjd rekommenderar starkt!!

Linus S
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Väldigt seriös och bra skola med väldigt bra lärare som verkligen visar kunskap och guidar en till körkortet. Tusen tack Södertälje Trafikskola och Kent!! :D

Peter H
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Mycket nöjd med mitt val av trafikskola! Seriösa och kompetenta lärare, som kan sitt jobb! Jag letade runt lite mellan stans olika skolor för att få valuta för den stora utgiften som ett körkort är. Ångrar inte en sekund av mitt val! Kan rekommendera dem, om man vill gå på en seriös skola! Tack för körkortet☝️😊

David S
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Tog körkort på mindre än två månader. Mycket tack vare gänget på Södertälje trafikskola

Caroline J
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Varna för förolämpning! Körde med Thomas som skrek på mig så fort när jag gör något fel. Mycket dåligt tålamod av läraren! Jag fick också många utskällningar av honom!

Martin H
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Utan tvekan en av dom seriösare och bättre trafikskolorna i Södertälje.

Siri K
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Tar med mig ut i full stadstrafik och behandlar mig som en idiot när jag som nybörjare blir stressad och inte vet hur jag ska göra och gör en massa fel. Säger bara vad jag gör fel men ger mig inga som helst instruktioner hur jag SKA göra. Herregud, jag kan inte köra bil, det har du helt rätt i, det är därför jag betalar en massa pengar för att LÄRA MIG! Idioter... Gick därifrån i tårar efter min fjärde lektion, nu letar jag efter en annan skola.

Caroline J gillar detta
sedda j
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

rekommenderar inte denna skola jag hittade mig till en annan skola som gav bättre service !!

Hedvig L
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Super bra! Jätte bra lärare, trevlig personal, mycket bra tips om vad man behöver öva på hemma osv. Helt klart trafikskolan man ska vända sig till!

Daniel G
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Södertälje trafikskola är den bästa trafikskolan som finns, i all fall som jag vet. Dom bokar uppkörning när dom vet att man klarar uppkörningen till 100%. Bra datorer, bra teori, ja allt. Denna skola kan jag stark rekomendera dom som är nybörjare. Jag började på den här skolan från nybörjare till jag tog körkortet. Halleluja 080519! Jujje: Dom lär alla elever från starten till slut. Det med dragläget är skitsnack!

Jujje W
Skrev om Södertälje Trafikskola AB

Jag tog sju körlektioner hos denna körskola innan jag bytte till Farsta körkortspedagog. jag kan rekomendera denna körskola för den som vill lära sig hur man kör i Södertälje och som redan kan köra oklandeligt. för dom kan verkligen visa staden södertälje ur trafiksynpunkt! och detta hjälper mig fortfarande. men som upplärningsskola kan jag inte rekommedera denna skola. dom lägger all vikt på att säga hur man kör, men inte ett ord hur man egentligen gör det. t.ex. dom berättar att du ska gå i dragläge, men inte hur man gör...

Caroline J och 2 andra gillar detta