Solaiko Energy AB

Solaiko Energy AB

solaiko.se
  • Badge2023
Ring 0510-175 70 Dela

Med en stark vision om en hållbar framtid, strävar vi efter att omvandla solens kraft till ren, grön energi för alla. Vår verksamhet sträcker sig från privatpersoner till företag, lantbruk och bostadsrättsföreningar. Vi erbjuder ett brett utbud av solpaneler och material, vilket gör oss till en one-stop-shop för alla dina solenergibehov....

13 omdömen om Solaiko Energy AB

Carl L
Skrev om Solaiko Energy AB

Toppen killar på Solaiko! Och anläggningen blev precis som önskat!

Bröderna A
Skrev om Solaiko Energy AB

Drivna, noggranna, seriösa och duktiga.

Per H
Skrev om Solaiko Energy AB

Seriöst och noggrann installation.

Per B
Skrev om Solaiko Energy AB

Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Solaiko AB skötte allt från start till driftsättning av solcellsanläggningen och till ett konkurrenskraftigt pris. Kan rekommendera Solaiko AB om ni ska installera solceller!

thomas d
Skrev om Solaiko Energy AB

Bra kontakt från början behövde inte vänta länge innan anläggning monterades och anläggning har fungerat utan några problem sen feb 2023

Erling S
Skrev om Solaiko Energy AB

Bemötandet var mycket bra Förväntningarna var hög dom leverans Dom gjorde en mycket bra installation av solceller och laddstation

Håkan L
Skrev om Solaiko Energy AB

Bra bemöt, svarade snabbt vid frågor. Det jag upplevde var att de hade lite dålig koll mot nätägaren, där jag själv tog kontakt för att få fart på installationen och slutbesiktningen. Men i det stora hela en fyra av fem stjärnor. // Håkan

Magnus A
Skrev om Solaiko Energy AB

Vi har varit kund hos Solaiko sedan våren 2022 (nu är det 2023 oktober). Allt har fungerat bra från säljkontakt till montering. Om jag ska montera fler paneler, addera batteri eller liknande så kommer jag kontakta Solaiko först.

Anne-Marie H
Skrev om Solaiko Energy AB

Vi blev bemötte på ett trevligt och professionellt sätt. Vi hade inga särskilda förväntningar på företaget då det var första gången som vi tog kontakt om solcellsinstallation. Företaget var snabba att komma med offert och även sedan utföra installationen av solcellsanläggning.

Hans A
Skrev om Solaiko Energy AB

Enkelt och smidig installation där allt funkade perfekt

Camilla S
Skrev om Solaiko Energy AB

Allt levererades enligt planering. Trevligt och professionellt bemötande och bra hjälp på frågor som uppkommit efter installation

Hans L
Skrev om Solaiko Energy AB

Väl skött hela vägen från offert till driftsättning

Johan H
Skrev om Solaiko Energy AB

Grym bra service och snabbt gick de, super nöjda är vi