Solar Energy Group Sweden AB

Solar Energy Group Sweden AB

www.solargroup.se
  • Badge2023

Bli en del av den hållbara framtiden med Solar Energy Group. Vi är experter på att göra dig självförsörjande genom solenergi. Vi levererar och installerar solcellsanläggningar och garanterar att du som kund alltid kommer i första hand. Vårt engagemang stannar inte vid installationen. Vi erbjuder lägre elkostnader redan från...

13 omdömen om Solar Energy Group Sweden AB

Paul erik Ö
Skrev om Solar Energy Group Sweden AB

Kan verkligen rekommendera denna firma! Skulle aldrig trott att dom kunde vara så snabba på att montera en solcells anläggning. Trevliga och kunniga killar. Allt gick väldigt smidigt och resultatet var snyggt. Bra pris på det hela också. Bra kundkontakt före, under och efter montering. Kan inte bli nöjdare. Tack.

Päbel Sven Olov G
Skrev om Solar Energy Group Sweden AB

Vi är helnöjda med både kontakter och utförda installationer av solcellerna. Dom har varit väldigt professionella och hjälpsamma.

Svar från Solar Energy Group Sweden AB

Hej Sven! Tack för den fina recensionen! Vi strävar hela tiden efter att du som kund ska få den bästa möjliga kundupplevelsen, från start till mål. Mvh Solar Energy Group

Rolf Peter Sture R
Skrev om Solar Energy Group Sweden AB

Jag som kund upplevde att företaget utförde ett bra jobb. Installerade solceller (34 st) och batterier (2 st). Deras bemötande var helt oklanderlig. Jag rekommenderar detta företag.

Svar från Solar Energy Group Sweden AB

Hej Johan! Tack för den fina recensionen! Vi strävar hela tiden efter att du som kund ska få den bästa möjliga kundupplevelsen, från start till mål. Tack för ditt förtroende. Mvh Solar Energy Group

Leevi S
Skrev om Solar Energy Group

Alla berörda skötte sig väldigt bra så vi är väldigt nöjda. Mvh Alice och Levi.

Svar från Solar Energy Group

Tack Levi för din respons och att ni varit nöjda med oss! Njut nu av sommaren och tack för att ni valde oss:) Mvh Solar Energy Group

Johan S
Skrev om Solar Energy Group

Snabbt och bra montage/installation av ett proffesionellt företag. Mycket korta leveranstider jämfört med andra solcellsföretag. Kan varmt rekommenderas! Johan

Svar från Solar Energy Group

Hej Johan! Tack för den fina recensionen! Vi strävar hela tiden efter att du som kund ska få den bästa möjliga kundupplevelsen, från start till mål. Tack för ditt förtroende och ha nu en trevlig sommar:) Mvh Solar Energy Group

Lars Inge K
Skrev om Solar Energy Group

Vi är väldigt nöjda, bra och proffsiga montörer. Allt gick snabbt och enkelt. Med vänlig hälsning, Igge och Anita

Svar från Solar Energy Group

Hej Lars Inge, Tack för den fina recensionen! Vi önskar dig och Anita en glad sommar:) Mvh Solar Energy Group

Göran E
Skrev om Solar Energy Group

Det fungerade mycket bra, installation av solcellerna och dragning av ledningar. Funkade jättebra med killarna som satt upp solcellerna och elektrikern som installerade och körde igång systemet, så vi är jättenöjda.

Svar från Solar Energy Group

Hej Göran! Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med vårat arbete:) Mvh Solar Energy Group

Thomas N
Skrev om Solar Energy Group

Kan verkligen rekommendera denna firma. Jobbet utfördes i slutet av december 2022, bra killar som gjorde installationen. Allt fungerar perfekt och investeringen betalar av sig.

Svar från Solar Energy Group

Hej Thomas! Vad roligt att du är nöjd med jobbet som vi gjorde. Vi tackar för ditt förtroende:) Mvh Solar Energy Group

Nils Erik Sigfrid S
Skrev om Solar Energy Group

De levererade snabbt och montaget gick väldigt smidigt. Anläggningen levererar lite bättre än kalkylerat och när problem uppstått så har de lösts fort.

Svar från Solar Energy Group

Hej! Tack för den fina recensionen och tack för ert förtroende:) Mvh Solar Energy Group

Ove S
Skrev om Solar Energy Group

Ett mycket proffsigt bemötande av samtliga som har varit hos oss och jobbat med montering av solceller. Inte bara proffsigt ur rent fackmässig synvinkel utan också personligt, bl. a. agerande, kommunikation och samvaro, exempelvis vid fikapaus. Vi är alltså mycket nöjda med det hela, från start till mål.

Svar från Solar Energy Group

Hej Ove! Vi tackar för ditt förtroende och att du är nöjd med hela processen hos oss:) Mvh Solar Energy Group

Anna Maria L
Skrev om Solar Energy Group

Otroligt nöjd! Snabb leverans och montering. Tillmötesgående och kunnig personal. Kan inte vara nöjdare ☀️

Svar från Solar Energy Group

Tack så mycket för det fina omdömet och att ni är nöjda med hela processen:) Mvh Solar Energy Group

Ann Katarina L
Skrev om Solar Energy Group

Nöjd! Otroligt snabb montering av solcellsanläggning man hann knappt blinka så var det igång att producera solel. 4 beror på allt plastskräp som inte kom med i sophanteringen annars var de noggranna med de t de höll på med. Mycket tillmötesgående med de krav vi och huset ställde.

Svar från Solar Energy Group

Hej Ann Katarina! Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med montaget. Vi ber om ursäkt för det skräpet som inte plockades bort och tar till oss av det. Vi tackar för ditt förtroende:) Vänliga hälsningar Solar Energy Group

Noël L
Skrev om Solar Energy Group

Mycket nöjd med min solcellsanläggning fick de monterat väldigt snabbt

Johan E och Simon A gillar detta
Svar från Solar Energy Group

Hej Noel, vad roligt att du är nöjd! Tack för förtroendet.