Solar Entreprenad

Solar Entreprenad

solarentreprenad.com
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Solar Entreprenad Nordic AB! Vi är ett växande företag som specialiserar oss på högkvalitativa produkter och erbjuder en omfattande installation och solservice. Vårt sortiment inkluderar solceller, växelriktare, energilagring, laddboxar och mycket mer. Vi är stolta medlemmar i Elsäkerhetsverket och har svenskutbildade...

34 omdömen om Solar Entreprenad

Marcus H
Skrev om Solar Entreprenad

Väldigt proffsigt bemötande och en tydlig och bra process. Vi förstod allt från början till slut och är super nöjda med deras produkt. Kan varmt rekommenderas

Svar från Solar Entreprenad

Tack Marcus för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Michel Z
Skrev om Solar Entreprenad

Snabba, proffesionella, lätta att få tag i och service i världsklass.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Michel för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

David S
Skrev om Solar Entreprenad

Seriös och bra aktör som lyssnar på kundens behov och är alltid tillgängliga när man har frågor eller funderingar. Rekommenderar starkt

Svar från Solar Entreprenad

Tack David för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Tomas S
Skrev om Solar Entreprenad

Att välja Solar Entreprenad för installation av solceller var ett lysande beslut. Från första kontakt till den färdiga installationen var processen smidig, professionell och anpassad till mina behov. Snabbofferten gav en tydlig översikt över möjligheterna och investeringen. Projektet anpassades perfekt efter mina förutsättningar, och det var imponerande att se hur noggrant de planerade panelernas placering med 3D-visualisering. Installationsteamet var enastående, hantverkare och snickare som verkligen visade sin kompetens....

Svar från Solar Entreprenad

Tack Tomas för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Filip S
Skrev om Solar Entreprenad

Snabb och bra service. Mycket nöjda.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Filip för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Johannes C
Skrev om Solar Entreprenad

Solar Entreprenad var och är väldigt proffsiga av sig. Hela processen från första kontakt till att börja producera el tog knappt 45 dagar. Sjukt smidigt! Rekommenderar starkt!

Svar från Solar Entreprenad

Tack Johannes för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

David K
Skrev om Solar Entreprenad

Mycket fint bemötande och snabbt och proffsigt utförande. Solar Entreprenad levde till fullo upp till mina förväntningar.

Elias N
Skrev om Solar Entreprenad

Är väldigt nöjda som helhet. Har från start varit oerhört seriösa och guidat oss genom hela processen. Alla beslut som påverkade oss blev vi inkluderade i och dom var väldigt måna om att deras arbetare hade bra förutsättningar hos oss. Rekommenderar starkt att alla som funderat på att skaffa solceller hör av sig till detta bolag. 5/5 Oerhört trevliga människor

Svar från Solar Entreprenad

Tack Elias för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Mohamad E
Skrev om Solar Entreprenad

Trevligt och professionellt bemötande, Vi tackar för ett fint och utfört arbete, De är noggranna och omtänksamma.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Mohamad för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Lars P
Skrev om Solar Entreprenad

24 st solpaneler på 2 tak mycket snygg och proffsig installation trevliga kontakt killar och monterings killar supernöjd mvh Lars

Svar från Solar Entreprenad

Tack Lars för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Maryam J
Skrev om Solar Entreprenad

Köp och installation av solceller, snabb och smidig hantering från första mötet till färdig anläggning. Mycket nöjd med allt !

Svar från Solar Entreprenad

Tack Maryam för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Gösta G
Skrev om Solar Entreprenad

Mycket kunniga och tillmötesgående personal för installationen av solpaneler och samarbetet fungerade perfekt med kontoret med offert m.m. Arbetet utfördes sedan snabbt och snyggt och med god kvalitet. Känner mig verkligen otroligt nöjd och kan verkligen rekommendera företaget.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Gösta för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Ramon W
Skrev om Solar Entreprenad

Alltid lätta att få tag i och uppfyllde det dom lovat.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Ramon för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Christina A
Skrev om Solar Entreprenad

Vi blev otroligt väl bemöta, fick snabbt svar på alla frågor vi hade under processen och de arbetade snabbt. Av tidigare erfarenheter av olika företag var våra förväntningarna kanske lite låga, men vi blev glatt överraskade av deras professionalitet. De har hållit vad de lovat och varit hjälpsamma under hela förloppet.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Christina för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Sven M
Skrev om Solar Entreprenad

Vänliga och kunniga medarbetare. Snabb handläggning från beställning till färdigställande. Installationen bestod av solpaneler och växelriktare samt elbilsladdare.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Sven för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Michael H
Skrev om Solar Entreprenad

Mycket bra service o support. Även arbetet gjick fort o smidigt

Svar från Solar Entreprenad

Tack Michael för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Tejbir S
Skrev om Solar Entreprenad

Jag är otroligt nöjd med den fantastiska solpanelinstallationen som jag fick av detta företag! De gjorde allt från början till slut, inklusive installation och anslutning till elnätet. Dessutom ledde de mig genom hela processen med otrolig expertis och tålamod. Från första kontakten var deras kommunikation tydlig och professionell. De inspekterade mitt tak noggrant och gav mig en detaljerad plan för installationen. Teamet som kom för att installera panelerna var högkvalificerade och arbetade effektivt för att få allt...

Solar E gillar detta
Svar från Solar Entreprenad

Tack Tejbir för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Charlie Sjöstrand S
Skrev om Solar Entreprenad

Snabb leverans. Behjälpliga i alla steg från början till slut. Bra service.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Charlie för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Edip O
Skrev om Solar Entreprenad

Kunnigt och trevligt bemötande från säljaren Pierre. Installationen gick snabbt med noggranna installatörer. Resultat och produktion har varit över förväntan. Nöjd kund. Rekommenderas.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Edip för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Pär A

Snabb återkoppling och service

Svar från Solar Entreprenad

Tack Pär för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Gabriel S
Skrev om Solar Entreprenad

Nöjd. Anläggningen fungerar utmärkt.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Gabriel för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Christian B
Skrev om Solar Entreprenad

Grymma killar på alla sätt,Från säljavdelningen till installation av mina Solpaneler. Hjälpsamma,tillmötesgående,snabba,återkopplar bra och håller vad dom lovar. Supernöjd och rek dom .

Svar från Solar Entreprenad

Tack Christian för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Anders Å
Skrev om Solar Entreprenad

Solceller med färdig installation, väldigt nöjd med montaget.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Anders för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Karthik Ramamoorthy S
Skrev om Solar Entreprenad

From the start till the finish, Solar Entreprenaud have been completely supportive. They were always available to resolve queries, took time to explain the concepts and the talented team had finished the entire process before time. Special mention to Mr. Pierre for being a pillar of support, and wish the team their best with their future endeavors. We would immensely recommend Solar entreprenaud!

Svar från Solar Entreprenad

Tack Karthik för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Vahid Sarraf Z
Skrev om Solar Entreprenad

Mycket bra bemötande och trevlig personal men kommunikationen ändå haft sina brister och personligen väntar jag på ett besked som jag borde ha fått för ett par veckor sedan

Svar från Solar Entreprenad

Tack Vahid för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Zeki C

Proffesionellt utfört, bra bemötande

Svar från Solar Entreprenad

Tack Zeki för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Riku K
Skrev om Solar Entreprenad

Jätte nöjd, bra utförande. Verkligen toppen team!

Svar från Solar Entreprenad

Tack Riku för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er.

Johannes A
Skrev om Solar Entreprenad

Väldigt proffsiga och bra bemötande, väldigt nöjd med deras jobb och kan starkt rekommendera dom.

Jatin S
Skrev om Solar Entreprenad

De var proffs, prisvärd och hade bra tempo att klara jobb även om vädret var dåligt

Svar från Solar Entreprenad

Tack Jatin för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Arne R
Skrev om Solar Entreprenad

Fungerade bra med kontakter , dock tog det lite tid innan systemet blev driftsatt

Svar från Solar Entreprenad

Tack Arne för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Staffan S
Skrev om Solar Entreprenad

Snabba, trevligt bemötande. Överträffade förväntningar med hjälpsamhet. Tydlig offert på solcellsanläggningen.

Svar från Solar Entreprenad

Tack Staffan för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Tony H

Bra leverans o installation

Svar från Solar Entreprenad

Tack Tony för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Inger Kristina E
Skrev om Solar Entreprenad

Jag är mycket nöjd med min solpanelinstallation av Solar Entreprenad. Först och främst för att vi fick en snabb installation där utlovad tidplan höll bra, men också för den support vi fått sedan dess. (maj-nu) Tydliga svar på mina inte alltid så initierade frågor. Vi känner oss trygga med att ha valt Solar Entreprenad och längtar till dess att solen kommer tillbaka så produktionen tar fart igen!

Svar från Solar Entreprenad

Tack Kristina för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad

Eddie C
Skrev om Solar Entreprenad

Påbörjade processen 18/7. Fick omgående en snabboffert som vi tog vidare till en fördjupad förstudie där Pierre lyssnade in på önskemål. Nästkommande dag (tror jag det var, för fort gick det!) kom en fördjupad studie som var framtagen efter mina förutsättningar och önskemål. Snabbt, smidigt, konternuelig återkoppling och professionalism har varit en röd tråd fram till idag 19/9, då allt är driftar och klart. Då har ändå inplanerad tid då det regnat tagits igen genom bra planering. Håller det dom lovar utan något krångel! Rekommenderas varmt!

Svar från Solar Entreprenad

Tack Eddie för det fina omdöme. Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er. //Solar Entreprenad