Speedy Bilservice Vargön

Speedy Bilservice Vargön

En del av Speedy speedybilservice.se
  • Badge2023
4.3

Välkommen till Speedy Bilservice Vargön! På Tunhemsvägen 3 på Vargön hittar du Speedy Bilservice Vargön. Hos oss kan du enkelt boka en tid och snabbt få ett pris för din service. Hos oss på Speedy Bilservice Vargön har du alltid 3 års garanti på reservdelar och vi ger dig ditt pris innan arbetet utförs. Dokumentation utförs...

31 omdömen om Speedy Bilservice Vargön

Rolf K
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabb och bra jobb. Kan varmt rekommendera dem.

Malin K
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabb och Bra service. Bra bemötande.

Viveca S

Bra o snabbt.xcxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marcus H

kom in snabbt. Bra jobb Hjälpsamma

Lars E
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Hade min släpkärra på bromsservice. Körde direkt från verkstaden till ombesiktning och visserligen klarade den besiktningen men bara precis - påskjutets rörelsereserv var justerad så dåligt att den bara precis klarade gränsvärdet (1/4 av rörelsevägen) trots att bromsbackar och vajrar var nya. Dessutom var kärran skitig, full av oljiga fingeravtryck.

John F
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Bra bemötande. Byte av bromßar.

Emil J
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Kort efter service och byte av bromsar så känner jag mig nöjd! Det ända negativa är att det blev dyrare en vad som var sagt över telefon (kan ha fått priset utan moms) men det blev dyrare en vad jag räknade med. Med det sagt så var det fortfarande väldigt prisvärt jämfört med andra verkstäder. Grymt trevligt bemötande och bilen var klar samma dag. Rekommenderar att testa!

Tommy P
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Bra service och jätte bra bemötande.

Zandra S
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabba, duktiga, trevliga, dom har fått en garanterat återkommande kund ! En annan verkstad i området kunde veckan innan inte klämma in min bil, Speedy på Tappen kontaktade jag innan helgen, dom återkom igår och idag hade dom bilen innan och var klara på en timme. Tala om service på toppnivå!

Ulla T
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Mycket hundvänlig och trevliga.. jobbar effektivt

Kent-Olof M
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Inkompetent reparatör som tog för mycket betalt.

Marie A
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Trevligt bemötande och snabb service!

Sven J
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Mycket bra service vid kontakt och reparation. Kunde åtgärda mitt problem omgående och hade bilen dagen efter. Tack. Ett - på att det blev dyrt för mig.

Carl S

Speedy löste elfelet i min bil. Jag är nojd med med Speedy. Anders S

Lena A
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Trevligt bemötande. Snabb och bra service.

Ida K
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Trevligt bemötande! Mycket nöjd med mitt besök!

Bo J
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Bra service! Snabbt fixat! Trevlig personal!

Roland A
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Bra Service. Snabbt omhändertagande.

Ingela L
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Bokade service på min bil. Snabbt och smidigt, inga långa väntetider. Superbra service och trevligt bemötande 👍😃

Monica L
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Vi hade stora förväntningar på ett arbete som skulle utföras. Men de lyckades inte utföra det. Men fint bemötande och trevlig personal så vi kommer tillbaka.

Jan S
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabb service och vänligt bemötande gör att betyget bara kan bli högsta tänkbara.

Karl V
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Misstänker starkt att jag blev lurad att byta ett bromsok som inte behövde bytas. Fick också höra att ett annat bromsok på bilen hade "30% funktions längd" kvar och behöver bytas inom några månader, vilket låter otroligt märkligt då min uppfattning är att bromsok inte är en slitagedel på det viset och att det inte går att förutspå livslängd på det sättet.

Svar från Speedy Bilservice Vargön

Hej Karl, Synd att du har sådana misstankar. Vi har fortfarande din gamla bromsoket kvar och du är välkommen att komma o titta på det. Samtidigt kan vi förklara dig vad menas med 30 % funktions längd på den andra bromsoket. Mvh Ruta

Solveig J
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabbt och utmärkt bemötande då bilen gick sönder. Sjkjutsade mig även till jobbet!

Jonny V
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Bra och trevligt bemötande. Snabbt och bra utfört arbete.

Linn K
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabb service, bra och trevligt bemötande.

Irene L
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Bra bemötande och service som levde upp till förväntningarna. Fick min bil servad.

Bengt A
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabb, bra service. Trevlig, kunnig personal. Rekommenderar dem varmt till dig som behöver hjälp med din bil.

Per K
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Trevligt bemötande och repetitionen på min bil gjordes noggrant och med mycket gott resultat. Rekommenderas!

Knut B
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Snabb, proffesionellt och trevlig mekaniker som löste problemen som dök upp utöver uppdraget. Mycket nöjd.

Monika D
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Trevliga och snabba. Enkelt att få tid.

Anna-Karin S
Skrev om Speedy Bilservice Vargön

Väldigt bra bemötande, snabb service och hög kunskapsnivå