Ställningsprodukter.se

Ställningsprodukter.se

stallningsprodukter.se
  • BadgeTwoYears

Ställningsprodukter (Ställning & fallskyddsprodukter Sverige AB) grundades 2018 av Ulf och Hans-Eric. Då var tanken att erbjuda prisvärda ställning- & fallskyddsprodukter till uthyrare genom sin e-handel. De insåg snabbt att behovet av prisvärda ställning- och fallskyddsprodukter var mycket större än så och både privatpersoner...

255 omdömen om Ställningsprodukter.se

Lars-Göran J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Fantastiskt bemötande! Gjorde allt för att hitta en passande plattformsstege! Prisvärt. Rekommenderas varmt! L-GJ

Eventum A

Toppenservice! Toppenservice Toppenservice

Bert S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans och en bra produkt. Helt nöjd.

Karl Andreas A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans och bra pris/kvalitet

Göran B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabbt och bra service. Rekommenderar leverantören.

Markus W
Skrev om Ställningsprodukter.se

snabb frakt mycket bra och enkelt

Karl-Erik B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans och bra kontakter med huvudkontoret.kan rekommenderas.

Ref: P

Enkelt att beställa............................................

Christer F
Skrev om Ställningsprodukter.se

Stegen har hjälpt göra jobb som annars varit nästan omöjliga. Så mycket nöjd

Lars H
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra beskrivning av produkten på nätet och bra bemötande i butiken.

Stefan S
Skrev om Ställningsprodukter.se

* Bra bemött. * Förväntningarna var stora och de uppfyllde det bra. snabba leveranser. * Snabba leveranser (och miljövänliga hoppas jag) Skylthållare + grönskyltar med bra kvalitet.

Made S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Kunnig och bra support med snabba och relevanta svar. Riktigt snabb leverans och ställningen var väl förpackad.

Urban K
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans. Bra service. Trevlig personal. Vad mer kan man begära?

Per F
Skrev om Ställningsprodukter.se

snabba och bra kundbemötande gjorde jobbet till bra pris.

Lars S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Enkelt att beställa, snabb leverans och bra produkt. Helt nöjd!

Ref: S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bäst service med bästa produkter!!!

William H
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra kundbemötande och snabb leverans

Margita C
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra produkter, lätt att välja vad man vill ha och snabb leverans.

Erik S

Varan var bra men leveransen var usel , tog 10 dagar innan den kom. /E

Svar från Ställningsprodukter.se

Hej Erik och tack för omdömet! Jag vet inte varför leveransen blev så fördröjd i ditt fall, men jag förstår att du är missnöjd med leveransen om det tog 10 dagar. Det är verkligen inget som är vanligt, det är sällan våra leveranser tar mer än 3 dagar. Jag undersöker gärna detta åt dig om du återkommer med ditt ordernummer. Så vi kan förstå vad som gjort att det tog så lång tid. Hör gärna av dig till kontakt@stallningsprodukter.se så ser vi även över eventuell kompensation! / Emil

Johan Ö
Skrev om Ställningsprodukter.se

jag har handlat några gånger och är väldigt nöjd Produkterna är Grymma och Personalen är väldigt hjälpsam och professionell alla mina frågor fick jag bra svar på och dom skickade även en video som beskrev det jag behövde hjälp med !!! mvh Johan på Öhmans Bygg och Trädgård AB

Svärd M
Skrev om Ställningsprodukter.se

Allt gick fort och bra.. Är mycket nöjd med produkten.

Jon P

Bra produkt men leveranstiden var närmare 14 dgr

Svar från Ställningsprodukter.se

Hej, tack för din recension! Stor majoritet av alla våra sändningar levereras oftast dagen efter, annars inom 3 dagar. I de sällsynta fall det tar längre tid så kan det bero på olika orsaker, den främsta orsaken är att varan som är beställd är en beställningsvara. I dessa fall ska alltid våra kunder meddelas kring leveranstiden. Väldigt sällan, men det förekommer, så har fraktbolaget rört till det och slarvat bort paketen. Vid de få fallen så kan leveransen dröja men då är det utanför vår kontroll. Du får jättegärna höra...

Kenne G
Skrev om Ställningsprodukter.se

Rätt leverans i rätt tid. Rätt dyr frakt

Sara L
Skrev om Ställningsprodukter.se

Riktigt bra utbud, priser och leverans.

David A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra pris och produkten kom snabbt!

Wilmers A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb och bra leverans lätt att hitta på nätet och bra utbud

Thomas L
Skrev om Ställningsprodukter.se

Hej Fick snabb återkoppling och svar på mina frågor

Per J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra personal. Kunnig och trevligt bemötande. Fick det jag skulle behöva.

Bengt L
Skrev om Ställningsprodukter.se

• Faktabaserad säljande. • Bra varor med hög kvalite. • De har mycket att välja på så jag kan köpa det jag behöver men man ta reda på behovet innan.

Hans A

Bra produkter! Låga priser. Snabb leverans

Martin B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Förvisso en enkel ställning, men från order till leverans på mindre än 5 timmar! Det kallar jag bra service. Trevliga och hjälpsamma. Deras system sa att produkten kanske inte fanns i lager, då springer säljaren över till lagret och kollar om det verkligen stämmer.

Anders E
Skrev om Ställningsprodukter.se

Funkade bra, snabba svarstider och leverans. Känns dock lite fel att skriva ett riktat mail till en allmän epost-adress men som sagt, fungerade bra.

Dudus A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Jättebra affären, allt på plats om det saknas delar till ställning

Raimo L
Skrev om Ställningsprodukter.se

Vänlig, kunnig och hjälpsam personal. Bra sortiment

Outokumpu A

Snabb leverans, fel leveransadress. Fick hämta produkten vid Postnord

Svar från Ställningsprodukter.se

Hej, tack för det fina omdömet! Jag såg på din order att du valt fraktalternativet "Paketombud" när du gjort din beställning via vår hemsida, då skickas paketet till ditt närmsta ombud. Nästa gång du gör en order kan du välja fraktalternativen "Företagspaket" för då levereras varorna direkt till din företagsadress. Kul att ha er som kund hos oss, ni är varmt välkomna tillbaka! Glad påsk! / Emil

Johannes B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Otroligt bra service! Vi har inte handlat hos dom ännu men deras kunskap och service var av riktigt bra kvalité.

Emil K gillar detta
Stefan L
Skrev om Ställningsprodukter.se

Konstigt med extra fraktkostnad när man bor i Sverige

Svar från Ställningsprodukter.se

Hej Stefan, tack för ditt omdöme! Tyvärr springer fraktpriserna ibland iväg när det kommer till skrymmegods till orter våra speditörer vanligtvis inte trafikerar. Vid dessa fall så kontaktar vi alltid våra kunder och informerar vad udda-ortstillägget blir och därefter får alltid våra kunder ta beslutet om dom godkänner det extra tillägget eller inte. Detta är alltså inget tillägg vi tvingar på kunder som bor på dessa orter, utan det är något som debiteras våra kunder efter att våra kunder godkänt det extra tillägget. Jag...

Vanessa R
Skrev om Ställningsprodukter.se

Jag fick ett bra bemötande både via mail och telefon. Snabb leverans och smidigt även vid hämtning direkt i butik.

Stephan T
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra hemsida, hittade det jag skulle ha smidigt, till bra priser. Förväntningarna va att hitta dom produkter jag letade efter, och ni hade dom, perfekt. Upplevelsen var kanon, köpte vridbara rörkopplingar, och bultar.

Sturesson U
Skrev om Ställningsprodukter.se

De var mycke bra,grejorna kom allt var rätt,vilket inte är så ofta

CHRISTOPHER O
Skrev om Ställningsprodukter.se

Trevliga, kunniga och konkurrenskraftiga priser. Bra sortiment och produkter. Lämnat mina andra återförsäljare när det kommer till rep, selar, fallskydd mm Nu använder jag Ställningsprodukter

Andreas H
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra priser och allting i lager.

Robert C
Skrev om Ställningsprodukter.se

Hej! Innan beställning tog jag kontakt för att försäkra mig om leveranstider för de produkter som vi önskade beställa. De svarade snabbt och tydligt och varorna levererades helt enligt deras ord. De ringde även efter för att stämma av att allt var ok. Trevligt och proffsigt bemötande.

Mackes A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabba leveranser och bra kvalitet på produkterna.

Sven H
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra ha att göra med svarar fort på frågor

Ian Robert D
Skrev om Ställningsprodukter.se

Topp kvalitet till rätt pris, snabb leverans, Bra support för Villapaket modul 40m²

Kone A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans. Enkelt att hitta vad som behövdes.

Tahir  K
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra service tack Gustav , kunnig personal fick hjälp med att välja rätt produkt efter vårt behov/ Svevitak

Thorvald S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Toppen betjäning av bröderna o snabb service

Erik B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Mycket snabb leverans Jag beställde via hemsidan. Jag köpte säkerhetssele för enstaka takarbete. Då jag inte hunnit prova den så får jag intrycket att den verkar rejäl till ett bra pris artikel nr 001121