Stjärna Komfort AB

Stjärna Komfort AB

skomfort.se
  • BadgeTwoYears

Stjärna Komfort är ett företag verksamt i hela Stor Stockholm. Vi erbjuder högkvalitativa Tjänster inom RUT och ROT sektorn som Inrednings och renoveringstjänster där vår främsta produkt är att erbjuda helhetslösningar inom återställning av gamla och slitna ytor på dörrar garderober och kök. Stjärna Komfort erbjuder också...

32 omdömen om Stjärna Komfort AB

Joanna O
Skrev om Stjärna Komfort AB

Stjärna Komfort ger ärliga och tydliga råd om vad och hur som kan förbättras! Under åren har de lagt solfilter på våra fönster, vilket reglerar temperaturen och dämpar solsken. Vi har också fått hjälp att ordna våra innedörrar, vars yta hade visst slitage. Med en film, vars som passar bra in i resten av lägenheten, blev innedörrarna som nya! Miljövänligt, och klart på ett par timmar! De visar stor omtanke mot vår traumatiserade katt, är flexibla och mycket trevliga!

Stefan B
Skrev om Stjärna Komfort AB

Dan och Daw renoverade 9 innerdörrar med dörrkarmar i min lägenhet samt ytterligare några skåpluckor och en skåpgavel. Resultatet var mycket bra - ä är De arbetade professionellt vi

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Stefan, dörrarna blev verkligen fina

Max S
Skrev om Stjärna Komfort AB

Jag valde att renovera mitt kök och mina hallgarderober via Stjärna Komfort AB och blev mycket nöjd med resultatet, renoveringen gick smidigt och tidsenligt , speciellt roligt var det att se min gamla slitna bänkskiva bli som ny igen

Svar från Stjärna Komfort AB

Det blev en snygg betongfärg på bänkskivan, hela köket blev verkligen totalförändrat, kul att du blev nöjd

Gunilla Ö
Skrev om Stjärna Komfort AB

Jag är mycket nöjd både med utförandet av fönsterputsen och bemötandet. Kommer absolut att köpa tjänsten igen.

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Gunilla, det är roligt för fönsterputsarna med positiv feedback

Magna L
Skrev om Stjärna Komfort AB

Renovering av 7 dörrar. Bra utfört arbete och trevlig hantverkare. Förklarade bra vad som gjordes och noga med att jag dkulle vara nöjd

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Magna, dina dörrar blev jättefina

Aulis H
Skrev om Stjärna Komfort AB

Mycket duktig yrkesman, bra resultat.

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Aulis, bra att vi fick ordning på dörren som inte stängde

Kerstin Å
Skrev om Stjärna Komfort AB

Tydlig offert. Fast pris - bra. Höll avtalade tider och tid för färdigställande helt perfekt. Proffsigt hela vägen från fixandet av mina dörrar i hallen till Dans bemötande och attityd.

Tack Kerstin, jättekul att höra

Alexandra B
Skrev om Stjärna Komfort AB

Snyggt utfört arbete på utsatt tid, inga problem med faktureringen. Dessutom trevliga. Jag kommer gärna anlita Stjärna Komfort igen för fler arbeten.

Svar från Stjärna Komfort AB

Detta jobb var lite speciellt med turkosa dörrar med mässingbeslag, men det blev snyggt

Gun L

Jag har fått 8 dörrar renoverade och är mycket nöjd med resultatet

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Gun, allt flöt på bra hos dig

Urban N
Skrev om Stjärna Komfort AB

Bra jobb ,renoverade mina slitna dörrar och karmar, kan rekommendera dom

Svar från Stjärna Komfort AB

Ett av mina mer utmanande jobb, men med gott resultat, kul att du blev nöjd

Gunborg G
Skrev om Stjärna Komfort AB

Renovering av innerdörrar. Gjordes i full fart. Vackert resultat jämfört med de gamla.ytorna. Var ambivalent mellan ekfärgat och den ännu ljusare folien. Ekfärgat hade kanske känts mindre "plastigt". Nu är det som det är, och renoveringen var verkligen välkommen. Städning. Noggrann tjej . Men jobbade mer långsamt än andra städare jag anlitat. Två rum och kök, var sagt tre timmar. Men allt hanns inte med. Vore en fördel om städare informerar om vad som inte hanns med. Det viktigaste (kök, toa, bad) gjordes bra.

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Gunborg, kul att dörrarna blev bra, ska kolla varför städningen inte hanns med på 3 timmar och återkomma

Marie-Louise E
Skrev om Stjärna Komfort AB

Fick renoverat mina innerdörrar. Hade tänkt vänta tills renovering av lägenheten var klar. Men tog ett snabbt beslut som föll väl ut. Nu är det klart och jag är mycket nöjd.

Svar från Stjärna Komfort AB

Dina gamla dörrar blev verkligen fina, kul att du blev nöjd

Irene N
Skrev om Stjärna Komfort AB

Bra bemötande och väldigt noggrann. Kan med värme rekommendera honom. Vi hade knappt något att städa efter han var klar

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Irene, det blev ett lyckat resultat

Lars A
Skrev om Stjärna Komfort AB

Renoverade insida säkerhetsdörr, garderober och innerdörrrar, allt gick bra och blev färdigt i tid, jättenöjd och hallen känns som ny

Svar från Stjärna Komfort AB

Roligt att du blev nöjd, det blev verkligen stor skillnad

Anita H
Skrev om Stjärna Komfort AB

Mina innerdörrar var slitna och skadade, de blev som nya igen med vacker ekådring, renoveringen gick smärtfritt och var ej störande, jag blev extra glad att mina original handtag blev som nya

Svar från Stjärna Komfort AB

Det är alltid roligt att återvinna istället för att kasta bort, kul att du blev nöjd

Ragnhild S
Skrev om Stjärna Komfort AB

Blev väl bemött av en artig man, Som renoverade mina innerdörrar o karmar, som blev jättefina.

Svar från Stjärna Komfort AB

Jätteroligt att det blev så bra

Margareta L
Skrev om Stjärna Komfort AB

Jag renoverade mina gamla innerdörrar och garderober o passade samtidigt på att få lite målerier utförda, jag är mycket nöjd med resultatet, hallen känns nu som ny. Jag kan varmt rekommendera denna tjänst.

Svar från Stjärna Komfort AB

Resultatet blev verkligen lyckat med matchande insida på säkerhetsdörren, roligt att du blev nöjd

Tommy N
Skrev om Stjärna Komfort AB

Hon gjorde ett utmärkt jobb...........

Astrid Marianne S
Skrev om Stjärna Komfort AB

Mycket nöjd med IT-supporten Elliot, som hjälpte mig snabbt och som även lyckades upptäcka samt stoppa ett bedrägeri som kostat mig tusentals pengar. Varma rekommendationer att höra av sig till Stjärna Komfort om man har problem med teknik i hemmet.

Svar från Stjärna Komfort AB

Jättebra att allt löste sig till ditt bästa Astrid, det finns tyvärr många som ramlar i fallgropar på dagens internet, bra att vi kunde hjälpa till.

Pirjo E
Skrev om Stjärna Komfort AB

Dörrar behandlade. Nu första gången fönsterputs. Mycket nöjd med resultat i båda fall. Kom i överenskommen tid och höll tidsplanen. Trevligt bemötande. Och som sagt mycket nöjd med resultat. Fortsätter att vara kund.

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Pirjo, din hall blev verkligen fin med ny insida säkerhetsdörr, garderober och innerdörrar

Rosalill S
Skrev om Stjärna Komfort AB

Jag fick kontakt med Stjärna Komfort när jag hade en skada i hö axel. Bokade städning var 4: e vecka. Har nu upplevt 3 städningar, blivit bra i axeln men tänker fortsätta med städningen. Underbara städerskor och perfekt utfört arbete.

Charlotte P
Skrev om Stjärna Komfort AB

Tillmötesgående och ett trevligt bemötande. Bra och gediget städarbete. Kan verkligen rekommenderas. Charlotte

Tack för din feedback Charlotte

Amanda T
Skrev om Stjärna Komfort AB

Har tidigare varit missnöjd med fönsterputs från andra företag då det gått väldigt fort att göra rent, under en timme trots att jag har över 9 fönster. Resultatet har varit allt annat än rent men med detta företag är mina fönster finare än någonsin. Mycket noggrant utfört. Jag är så nöjd, kommer definitivt att höra av mig igen när det är dags nästa gång

Svar från Stjärna Komfort AB

Jättekul att du blev nöjd Amanda

Richard B
Skrev om Stjärna Komfort AB

Genuint trevliga och engagerade anställda. Fantastiska Daw får vår lägenhet att glänsa varje gång hon varit här! Trevliga, punktliga och noggranna. Rekommenderas varmt!

Anna W
Skrev om Stjärna Komfort AB

Fantastisk känsla att komma hem till nystädat hem. Kan varmt rekommendera Stjärna komfort och deras professionella medarbetare

Tack för ditt förtroende Anna

Örjan E
Skrev om Stjärna Komfort AB

jag har fått ett bra bemötande i mina kontakter med företaget. Viktigast är kontakten med städpersonalen och det arbete de utför. De gör ett fantastiskt bra arbete och har ett trevligt sätt och gör det jag ber dem om. Jag har städhjälp och tvätt tre timmar två gånger i månaden samt fönstertvätt en gång om året. Vad jag också uppskattar är att det är samma personal och inte en massa olika personer som det var när jag hade hemtjänst.

Svar från Stjärna Komfort AB

Tack Örjan, har talat med tjejerna om att även kunna hjälpa dig med andra saker som att handla etc.

Ann-christine B
Skrev om Stjärna Komfort AB

Jag har alltid blivit korrekt och vänligt bemött vid kontakt med Stjärna komfort. Flickorna alltid vänliga och rara. Ett plus att det är samma person som kommer. Känner mig trygg att lämna hemmet medan städning pågår. Det har hänt att någon blivit försenad men då ringer dom och meddelar att dom är på väg.

Tack för ditt förtroende

Anna M
Skrev om Stjärna Komfort AB

Trevligt och tydligt bemötande. Väl utfört arbete. Köpt Fönsterputs.

Svar från Stjärna Komfort AB

Kul att du blev nöjd med fönsterputsen

Hilde S
Skrev om Stjärna Komfort AB

Mycket nöjd med Stjärna Komfort. Lätt att få kontakt med, fick snabb tid för fönsterputs på två våningar. Mycket proffsiga och noggranna. Förutom fönsterputs så skurade de rent i fönsterkarmar och runt hela fönstret inuti. De överträffade mina förväntningar. Mycket trevliga mot sina kunder. Glada och trevliga. Vi kommer boka Upp oss för regelbunden städ med detta företag.

Svar från Stjärna Komfort AB

Ni kommer garanterat att bli jättenöjda med städningen

Jerker B
Skrev om Stjärna Komfort AB

Får hjälp med både städning och tvätt, vilket är en klar fördel. Anlitade tidigare Attendo, men Stjärna gör ett klart mycket bättre jobb. Lite språksvårigheter, men det brukar lösa sig. Lämnar därför ett positivt omdöme. mvh Jerker

Svar från Stjärna Komfort AB

Bra att allt funkar som det ska

Siw S
Skrev om Stjärna Komfort AB

Ett hembesök där jag fick berätta vad jag behövde hjälp med. Första städningen var jag mycket nöjd med och jag har nu varit kund sedan flera år. Trevliga glada och mycket noggranna flickor som städar hos mej, jag är glad och tacksam och mycket nöjd.

Svar från Stjärna Komfort AB

Jättekul för tjejerna som städar att du är nöjd, hoppas katten vänjer sig vid dammsugaren

Annica Y
Skrev om Stjärna Komfort AB

Super trevlig och bra personal

Svar från Stjärna Komfort AB

Jätteroligt att allt fungerar bra