Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Varför ska just du välja Avfuktningsgruppen istället för ett annat bolag? Jo, med den erfarenheten vi har inom branschen så siktar vi mot att alltid utföra våra arbeten till 100% så att just du är nöjd, ingen ska må bättre i ditt hus än du. Vi samarbetar med de största företagen inom avfuktning för att alltid kunna erbjuda bästa servicen och senaste tekniken för våra kunder.

26 omdömen om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Erik Johan Daniel H
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Trevlig, kunnig och enkel att ha att göra med. Installerade två stycken avfuktare samt körde behandling på på vind/trosbotten. Rekomenderar Linus starkt för ett seriöst och väl utfört arbete!

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

THOMAS Z
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Trevlig, lättsam att ha att göra med. hör av sig som han lovar. Smärtfritt när han var här och utförde arbetet, punktlig. Det uppskattas mycket.

DANIEL Ö
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Allt jobb som Linus på Avfuktningsgruppen gjorde hemma hos oss var helt klart 5+ . Resultatet blev superbra, en kille som verkligen leverera det han lovar !!

KIAN K
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Extraordinär service till ett bra pris. Linus installerade en sorptionsavfuktare i vår krypgrund och en i vår källare. Det har gått tre månader nu och allt har gått över förväntan. Vilken dröm det hade varit ifall alla bolag jobbade som detta bolag och fler människor kunde vara lika hjälpsamma som Linus...

OLOF STEFAN L
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Bättre leverantör och utförare finns inte. Bemötande, utförande och avlämning av utfört arbete skedde i tid, till överenskommet pris och med service utöver det vanliga!

JOHAN N
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Snabb service, väldigt kunniga. Kan varmt rekommenderas!

MARIA S
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Linus installerade avfuktare i krypgrund och förbättrade inomhusventilation, samtidigt som jag fick många råd kring förbättrad innemiljö och åtgärdsplan för resten av huset. Jag rekommenderar honom varmt. Trevligt bemötande, bra kommunikation, tydlig offert, snabb installation och många tips och råd på vägen. Tack!

Jennie Erika Margareta I

Trevlig, professionell och snabb

Annika Elisabeth E
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Vi kan starkt rekommendera Stockholms Avfuktningsgrupp AB - Linus är verkligen serviceorienterad, trevlig och kunnig. Han har installerat en avfuktare i källaren på landet, funkar superbra. TACK Linus!

Karolina J
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Linus är en otroligt hjälpsam, professionell och serviceminded person. Jag fick ypperlig hjälp med mögel på mina utemöbler. Kan verkligen starkt rekommendera!

Marcus D
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Anlitade Avfuktningsgruppen för att få bukt med lukt och fuktproblem i både källare och vind. Jag som många andra har letat efter ett företag som har kunnat hjälpa mig med mina fuktproblem, men har vart väldigt misstänksam och försiktig eftersom det finns mycket oseriösa bolag där ute. Detta bolag kan jag verkligen rekommendera till alla, är supernöjd med bemötande och service från början till slut. Linus på avfuktningsgruppen är extremt duktig och professionell, kommer även med goda råd och tips. Jobbet har överträffat mina förväntningar, stark 5a.

Therese J
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Avfuktningsgruppen med Linus har varit suverän. Han har mögelsanerat vår vind samt krypgrund och det ser ut som det är nytt virke istället för det tidigare mögliga virket. Han är noggrann och mån om att göra ett gott jobb. Han är kunnig och är bra på att ge goda råd. Väldigt trevligt bemötande och svarar på alla frågor som uppkommer. Jag kan varmt rekommendera företaget.

Josefin S
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Stockholms avfuktningsgrupp AB har utfört arbeten i vår krypgrund samt på vår vind. Allt har fungerat mycket bra, arbetet har utförts mycket professionellt och dessutom till ett bra pris. Rekommenderas!

Greta G

Utmärkt arbete utfört.Tack. rekommendera varmt Stockholms Avfuktningsgrupp AB

linus h
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

mycket bra jobbat ,kan varmt rekommendera dom

Kajsa H
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Mycket bra utfört arbete. Är supernöjd, trevliga och bra information om anläggning samt tips för att undvika fuktskador. Tack så mycket Avfuktningsgruppen. Rekommenderar värmt detta företag.

Marianne R
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete, rekommenderas varmt!

David H
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Jag anlitade Avfuktningsgruppen pga att jag hade problem med fukt i min sommarstuga. Dom var snabbt på plats, gjorde en besiktning och därefter en sanering. Det blev ett väldigt bra resultat och fuktproblemet upphörde. Jag kunde därpå sälja stugan smidigt. //David

Marianne R gillar detta
Henrik  B
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Jag har förtroende för Linus & Co på Avfuktningsgruppen och är övertygad om att jag får rätt hjälp på ett ödmjukt och snabbt sätt. De har varit mycket hjälpsamma och trevliga!

Louise L
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Mycket fint och bra bemötande och superservice från början till slut. Ger mycket bra råd kring olika problemställningar och är väldigt hjälpsamma. Varma rekommendationer!

Marianne T
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Snabb att höra av sig och håller avtalade tider. Dessutom mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Kunnig och kompetent personal. Kommer med goda råd och hjälper till med extra grejer. Det känns tryggt att anlita företaget. Marianne, Värmdö

Sanja J
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Mycket bra företag!!!! Fick hjälp med allt vi behövde (och lite till ;)) Fick snabbt hjälp av mycket kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas

Gunilla L
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Mycket bra! Proffsig och snabb hantering, väl utfört arbete och trevligt bemötande. Rekommenderas!

Erik W
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Ett företag med kunnig personal och trevligt bemötande. Bra kommunikation och hjälpsamma! Rekommenderas!

Grant l

Snabt respons och "5 star service". Trevlig personal. Kan varmt rekommendera

Richard S
Skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Nu fungerar min Munters maskin igen. Väldigt snabb service av min Munters MG50. Kan varmt rekommendera detta företag, skrev även på service avtal då det gick väldigt bra att utföra servicen. Mycket trevlig personal.