Strands Fönsterputs

Strands Fönsterputs

www.strandsfonsterputs.se
  • BadgeThreeYears
4.4

På Strands Fönsterputs anser vi att rena fönster är mer än bara en återspegling av en välskött fastighet - det är en inbjudan att släppa in ljuset och lysa upp din dag. Med över 30 års erfarenhet inom fönsterputsbranschen har vi byggt upp ett rykte om att tillhandahålla förstklassig service och kundvård som gör att våra kunder...

67 omdömen om Strands Fönsterputs

Olle Björn S
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabb och bra resultat. Kan rekommenderas

Carl W
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabbt, effektivt och strålande resultat!

Staffan H
Skrev om Strands Fönsterputs

Är sedan flera år nöjd kund. Snabbt, effektivt och med bra resultat med det avkalkade vattnet.

Gunilla S
Skrev om Strands Fönsterputs

Trevliga o putsar fint! Kommer i tid

Dagmar L
Skrev om Strands Fönsterputs

Jesper tvättade mina fönster snabbt och effektivt. Det rena vattnet gör att det inte blir några ränder eller fläckar. Toppen!

Anna R
Skrev om Strands Fönsterputs

Lätt att få kontakt med men jobbet kändes slarvigt utfört. Vi har stora, högt sittande fönster vilket jag förvarnat om för att det skulle vara möjligt för företaget att tacka nej om de bedömde att de inte kunde leverera. Istället blev fönstren slarvigt putsade och företaget fick komma tillbaka och göra om. En större glasvägg glömdes bort och fick också putsas vid ett senare tillfälle. Hela upplevelsen kändes forcerad. Men övriga fönster är rena och fina och jag tror att Strands fönsterputs kan göra ett bra jobb på ett hus med mer traditionella fönster.

Svar från Strands Fönsterputs

Tack Anna! Jag tror vi inte har samma åsikter om var som hänte!

Tuula R
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabb, glad, trevlig, rena fina fönster. Mycket nöjd!

Bengt L
Skrev om Strands Fönsterputs

Jättebra fönsterputs. Rekommenderas starkt.

Maria E
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabba, duktiga, bra resultat.

Ulrica E
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabb och effektiv och mycket bra resultat!

Ulla J
Skrev om Strands Fönsterputs

Bra snabb och billig och kostnadsvärd

Lilian L
Skrev om Strands Fönsterputs

Jag blir alltid trevligt och glatt bemött. Börjar lugnt arbeta direkt när han kommer. Tar av sig skorna när han går in. Putsar bra , inga rinningar. Lätt att nå och snabb med att ge tider. Vi är mycket nöjda.

Eva Christina Marianne L
Skrev om Strands Fönsterputs

Proffsigt utförande. Mycke nöjd med mina fönster.

Ulla Blom G
Skrev om Strands Fönsterputs

Bra bemötande nöjd snabbt. Fönsterputs nya fönsterlister

Anders H
Skrev om Strands Fönsterputs

Vi har Jesper hos oss två gånger per år. I höst fixade han även skräpet i hängrännorna snabbt och effektivt. Alltid lika trevlig och kan verkligen få våra gamla 100 åriga fönster så fina. Putsningen håller också bra. Anders och Inger

Ella R
Skrev om Strands Fönsterputs

Har anlitat strand i ca10år. Det säger väl det Mesta. Det går inte att få bort första ringen i betygsskala.

Martin S
Skrev om Strands Fönsterputs

Bra bemötande via nätet. höga förväntningar uppfylldes. rena fönster, fönsterputs

Bengt B
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabb, effektiv och det blir rent

Curt-Ove W
Skrev om Strands Fönsterputs

Utmärkt glatt bemötande! Kom på utsatt tid, bra! Putsen med utmärkt beröm godkänt!

Marianne B
Skrev om Strands Fönsterputs

Utmärkt resultat av fönsterputsningen och väldigt trevlig firma att ha och göra med

Gun-Britt J
Skrev om Strands Fönsterputs

Kan rekommenderas. Fick även hjälp med hängrännor.

Inga-Lisa S
Skrev om Strands Fönsterputs

Det gick snabbt. Så mulet med vad jag kan se är det bra. Fanns ett par fläckar kvar på fönster som jag putsat bort. Hjälp med fönsterputs o hängrännor.

Jan E
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabbt,proffsigt med mycket bra resultat Fick vi våra fönster putsade.

Max N
Skrev om Strands Fönsterputs

Har många komplicerade fönster med mycket spröjs och på hög höjd. Det blir inte alltid skinande rent, men Strands är en av få som ens tar sig an jobbet. De är okomplicerade och trevliga, kommer att anlita dem igen när det blir dags!

Palaemona M
Skrev om Strands Fönsterputs

Mycket trevlig fönsterputs som gör ett bra jobb.

Eva S
Skrev om Strands Fönsterputs

Sedan flera år tillbaka har jag anlitat Strands Fönsterputs. Jag är mycket nöjd! Mina förväntningar har överträffats och jag har aldrig fått så rena fönster tidigare. Arbetet går mycket snabbt och eftersom Strands Fönsterputs använder joniserat vatten behövs inga kemikalier. Dessutom ett mycket trevligt bemötande!

Carina M
Skrev om Strands Fönsterputs

Trevligt bemötande och kommer alltid på utsatt tid. Har använt företaget flera gånger

Eevi W
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabb och effektiv prisvärt håller utlovade tider

Sara G
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabb, billigt och fint resultat!

Marie-louise T
Skrev om Strands Fönsterputs

Gott bemötande och bra jobb - snabbt , punktligt och proffsigt

Håkan E

Bra levererar Kommer i tid Trevlig ägare

Vanja R
Skrev om Strands Fönsterputs

Ej rena fönster efter tvätt och dom fick komma tillbaka och göra om, och det blev väl sisådär. Kommer inte att anlita dom igen.

Helen T
Skrev om Strands Fönsterputs

Fina resultat av fönstertvätten utan ränder på glasen som det annars lätt blir av tvätt. Jobbet genomfördes snabbt utan fusk.

Harry G
Skrev om Strands Fönsterputs

Bra utfört och och fin service!

Bengt S
Skrev om Strands Fönsterputs

Arbetet är mycket väl utfört och bemötandet är alltid trevligt och tillmötesgående. Ett toppenföretag!

Manfred S
Skrev om Strands Fönsterputs

Lätt att boka. Kommer alltid i tid och lämnar rena fönster efter sig. Även svåråtkomliga som vi har en del av. Rekommenderas varmt!

Ahlin B
Skrev om Strands Fönsterputs

Utmärkt jobb till bra kostnad!

Ulf E
Skrev om Strands Fönsterputs

Mkt väl utfört arbete. Höll tiden. Hanterade synpunk på fakturan proffsigt.

Kristina H
Skrev om Strands Fönsterputs

Både bra och sämre. De tv sista gångerna har jag klagat då två ytterfönster inte var okey tvättade. Inte fått något gensvar. Nöjd med insidan av fönstren Lätt att bestämma tid för tvätt samt trevligt bemötande.

Annika N
Skrev om Strands Fönsterputs

Superproffs! Alltid nöjd med resultatet!

Bengt C

Trevligt och snabbt. Rent och snyggt. Bengt

Cecilia T
Skrev om Strands Fönsterputs

Plus är att de kontaktar och frågar årligen om vi behöver puts. Putsningen är ok men ofta ojämn. Ofta svårt att få svar och kontakt. Trevligt bemötande.

Eva K
Skrev om Strands Fönsterputs

Jesper, jättetrevlig kille i sina bästa år! så proffsigt hanterat hantverk!! Fönsterputs tar flera veckor för mig ; Jesper trollar med sin profitionella verktyg! så snabbt och PERFEKT !! EN FRÖJD ATT SE UT! hälsar Eva Kai

Anette L
Skrev om Strands Fönsterputs

Trevligt bemötande. Noggrann. Kommer med tips hur man sköter fönstren.

Ulla H
Skrev om Strands Fönsterputs

Fönsterputs i villa. Mycket trevligt bemötande och snabbt utfört jobb med fint resultat. Lätt att komunicera med företaget. Helt nöjd.

Henry S

Nöjda Mvh Henry Sjökvist vårt betyg är utmärkt

Maria E
Skrev om Strands Fönsterputs

Lätt att få tid, bra resultat

Helén S
Skrev om Strands Fönsterputs

Snabba, lätta att få kontakt med, bra jobb

Johanna W
Skrev om Strands Fönsterputs

Väl utfört arbete och trevlig personal.

Lennart S
Skrev om Strands Fönsterputs

Fönsterputs enligt önskemål. Kommer på utlovad tid. Gör ett som jag tycker ett utmärkt arbete. Är inte ivägen under tiden, Har ett trevligt bemötande.