Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

strykfritt.se
  • BadgeFiveYears

Sedan 2005 erbjuder Strykfritt Stockholms mest prisvärda städhjälp. Med fokus på kvalitet och miljö samt kompetent personal hjälper 80 städhjälpare i dagsläget ca 2000 privatkunder med regelbunden hemstädning och engångsuppdrag i form av flyttstädning, visningsstädning, storstädning och andra former av engångsstädningar runt...

297 omdömen om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2017

Inger L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Alltid positivt och noggrant, jag är tacksam för städhjälpen

John L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Noga och professionellt, mycket nöjd med servicen.

Karin E
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Städningen är personlig och utförs med medvetenhet kring vad som passar i vårt hem.

Annica Z
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Städning var 14 dag & enstaka Städning vid behov. Alltid trevligt bemötande. Proffsiga, Snabba. Personalen som städar är noggranna, håller tider & väldigt trevliga.

Henrik L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket, mycket nöjd abonnemangskund under lång tid.

Viviana F
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Väldigt dyktig städerska. Är flexibla och och alltid återkommer snabbt om vikarie om städerskan blir sjuk.

Ulf L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Okej, har en trelig städerska från Polen, lite dyrt men okej

Cristina L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra personal, noggranna, fint samarbete och hög kvalitet

Jonna S
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi har haft Strykfritt som städfirma i 12 år och vi har aldrig varit missnöjda med städningen! En bonus är att vi haft samma städerska i alla år. De anställda verkar trivas och det är positivt! Bra med abonnemang som löper per halvår där man som kund har utrymme att avboka utan kostnad ett visst antal gånger.

Urban A
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Initialt en träff med städledare som gick igenom lägenheten och gav förslag på städtid. Vi hade förväntningar på en bra städare som kunde komma regelbundet till oss. Vi har varit mkt nöjd med de olika städerskor Vi haft genom åren. Vi har haft städ en gång per månad

Iris H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Väldigt lätt att få kontakt, snabb tid till första städning. Mycket nöjd med resultat på återkommande städning!

Pia K
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi har fått mycket bra hjälp från Strykfritt, både städhjälp och fönsterputsning.

Eva Maria Cecilia L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi har haft städhjälp av Strykfritt under många år nu och är jättenöjda. Underbart att komma hem till ett nystädat hem som luktar gott . Dessutom kan vi få hjälp med rengöring av ugn , vika tvätt , bädda nytt i säng etc.

Jia E
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Jättebra kommunikation från företaget. Trevliga, effektiva städerskor som gör det de gör med hjärta. Toppen på alla sätt och vis

Sara G
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med strykfritt! Både av städerskan Patrizia men också av bemötande o snabb service vid frågor!

Olof S
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra städat och fina fönster samt skinande badrum.

Linda S
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Personlig kontakt med vår städ-tjej

Fredrik C
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Alltid bra städat och med enkel och trevlig personal när man har kontakt med kontoret. Mycket nöjd!

Lena T
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Jag kan varmt rekommendera Strykfritt i alla avseenden. Får alltid snabb hjälp med eventuella frågor eller ändringar som jag har. Jag upplever alltid att bli korrekt bemött. När det gäller städningen så blir den PERFEKT GJORD VARJE GÅNG av den BÄSTA. Jag är väldigt nöjd. Lena T

LOVISA K
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Nogranna, proffsiga och trevliga att ha och göra med. Ewelina som städar hos oss är superbra!

Johan K
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket bra städfirma. Ordning och reda vid bokningar osv. Känns väldigt seriösa. Vi hade även mycket tur och fick en väldigt trevlig och duktig städerska.Rekommenderas!

Claudia elizabet G
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Toppen! Många år med samma fina Ella och alltid underbart!

Mats E
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Patrycia är fantastisk! Strykfritt är flexibla och bra på att kommunicera.

Petrus H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vår städhjälp är supertrevlig, städar skinande rent och respekterar om någon är hemma från jobb/skola.

Charlotte G
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Superbra och professionellt i alla lägen. Arbetsinsatserna som städning och fönsterputs och bemötandet. Kan varmt rekommendera Strykfritt i alla lägen!

Teddy R
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Lyhörda, alltid nöjd. Mycket prisvärt.

Fredrik P
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Problemfritt i över 10år. Sen är det såklart lite beroende på personen som levererar städningen, vi har världens bästa som varit med oss hela tiden.

My B
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Våran städerska Agata är toppen! Även alltid fint bemötande hos kundservice på strykfritt. /My

Carola R
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi fick tipset från en bekant i Älvsjö. Vi är mycket nöjda både med själva städningen och med administrationen. Vi fortsätter med städningen var 14:e dag.

Marie P
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra städat och trevlig personal

Staffan R
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Kommunikationen med företaget fungerar bra. De tar andvar för att det alltid kommer en städerska även vid sjukdom eller personal förändringar.

Karin W
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket bra! Professionella och pålitliga. Det blir verkligt städat och snyggt.

Hans L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

De skapar ett intryck av proffessionalism och att man inte behöver tänka så mycket på att städningen blir gjord på ett bra sätt!

Rolf Ö
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Allt fungerade till belåtenhet. Mycket nöjd

Anette linnéa C
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi har anlitat Strykfritt i flera år nu för städning fyra timmar varannan vecka i vår hyresrätts-fyra och är väldigt nöjda, upplever att vi alltid får det lilla extra som förgyller och förenklar den stressiga vardagen.

Jessica W
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Det blev en rätt hattig start, men man ser också att det hänger mycket på vem man har hos sig. Jag har en person som jag både tycker oerhört mycket om men också genomför ett fantastiskt jobb. Jag är nu supernöjd med Strykfritt sen ett par år tillbaka och önskar inte varken någon annan eller annan aktör i nuläget. Därför ger jag högsta betyg till både Strykfritt och den person som återkommer till mig gång efter gång. Stort tack

Maria L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Fantastisk servicenivå. Noggrann städning. Rekommenderas!

Per A
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra mottagande vid städhjälpen, serviceminded, hjälpsam och framförallt brs utfört arbete.

Maria L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Strykfritt städar hos oss var 14:e dag och vi blir alltid sakligt och trevligt bemötta av Strykfritts representanter. Kommunikationen fungerar bra vid frågor om städning, utrustning och utförande och vi är mycket nöjda med deras tjänster.

Jimmy P
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra städhjälp, är väldigt nöjd överlag! Noggrann städning och hyfsat flexibla.

Jonatan H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra bemötande och service. Städningen håller bra kvalitet, särskilt badrum. Visa ytor känns ibland som de kan glömmas bort, t ex under vissa sängar/skåp där damm kan samlas. Regelmässig rengöring av ugn skulle uppskattas men när jag sagt till särskilt har det gjorts. Strykning har vi bett om vid ett tillfälle men städerskan i det fallet verkade inte ha så mycket vana av strykning.

Johan Anders Gustav E
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Klart nöjda. Bra städning, trevlig personal och snabbt svar vid behov. Vi har haft Strykfritt under lång period och är väldigt nöjda både med städning och kommunikationen med företaget.

Manijeh T
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket bra Anpassa städhjälpen till vår special situation och vi fick bra förslag och bemötes på bästa möjliga sätt Vi är mycket nöjda och speciellt uppskattar vi vår assistent Anna som kommer till oss varannan vecka . Hon är noggrann, pålitlig, trevlig och duktig

Philip Micheal O
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra personal och mycket pålitlig.

Kristina S
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra bemötande. Snabb åtgärd då en prydnadssak gick sönder. Mycket bra kvalitet på städningen.

Gonca Ronja A
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Alltid tillmötesgående och proffesionella, har haft dem i över 5 år och är mycket nöjd.

Elisabeth F
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bästa fönsterputsningen man kan önska, rekommenderas! Vi har även tagit hjälp med storstädning och varit mycket nöjda.

Agneta J
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Alltid trevligt och snabbt bemött.Punktlig och duktig städerska!

Lars K
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Har anlitat Strykfritt i över tio år. Olika personer från bolaget har kommit och gått genom åren men de har haft det gemensamt att de alla är otroligt duktiga och vänliga. Kundtjänst är också mycket service-minded och snabbfotade.

Maria C
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med den trapphusstädning vi får från Strykfritt har haft tjänsten i många år.