Svea Auto

Svea Auto

Välkommen till Svea Auto! Du hittar oss i Sundbyberg på Duvgränd 8A. Från dag ett har vi tagit till oss mottot att leverera professionell, vänlig och personlig behandling som träffar precis rätt. För oss är varje kund unik och vi ser till att skräddarsy den bästa upplevelsen för dig som kund. Oavsett om du letar efter en helt...

9 omdömen om Svea Auto

Aram Amin H
Skrev om Svea Auto

Trevliga grabbar och tryggt och ärliga

Andreas A
Skrev om Svea Auto

Köp och inbyte av bil Bra bemötande och en bra upplevelse av företaget. Jag är nöjd med mitt köp på Svea Auto.

Walid K
Skrev om Svea Auto

Bästa bilhandlare mycket bra service och trevliga personal. Jag rekommenderar stort.

Linus B
Skrev om Svea Auto

Mycket trevlig personal och bra bemötande. Köpte en Toyota rav4 av dom. Och affären gick snabbt och smidigt.. Skulle starkt rekommendera detta företag.

Lilja Daniel R

Bra bemötande . Smidigt bra gubbar hjälpsamma

Osama A
Skrev om Svea Auto

Trevligt bemötande och seriöst och professionellt service;)

Konstantinos E

Bra service, trevliga och smidig affär. Fjärde bilen jag sålt och köpt via Svea :)

Sinan C
Skrev om Svea Auto

Andra bilaffären jag gör hos Svea Auto, exakt som första gången, extremt trevliga, tydliga, snabba med återkoppling, kände mig konstant involverad i affären. Rekommenderar starkt, dessutom härligt surr i bil firman:)!!!

Sandra Taala D

Otroligt proffsigt bemötande, kände mig trygg och säker med mitt första bilköp. De hjälper till med allt man behöver, stort +