SverkerMäklare

SverkerMäklare

sverkermaklare.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0660-772 60 Dela

Sedan 2007 förmedlar vi alla typer av fastigheter i Örnsköldsvik och Höga kusten. Vi är ett familjeföretag som är helt fristående från banker och mäklarkedjor - vi arbetar bara för våra kunders bästa och har inga dolda lojaliteter. Med lång erfarenhet och gedigen kunskap om fastighetsjuridik, ekonomi, skog och beskattning erbjuder...

37 omdömen om SverkerMäklare

Lena O
Järved

En professionellt genomförd försäljning i alla delar. Vi är mycket nöjda.

Carina H
Gideå

Bra bemötande och engagemang trots en sviktande marknad med uppdrag att sälja med stigande räntor. Suveränt med 3D foton som ger en virtuell visning. Speciellt för långväga spekulanter. Fristående mäklare som arbetar för kunden.

Sara Margit B
Svedjeholmen

Vi är absolut jättenöjd med SverkerMäklare när det gäller försäljningen av vårt hus. Det gick smidigt och snabbt att få huset sålt.

Sara Margit B
Köpte sin lägenhet med hjälp av SverkerMäklare
Centralt

Vi hade egentligen inga spesiella förväntningar när vi gick på första visningen av lägenheten. Vi möttes av en reko trevlig kille som villigt visade oss allt vi ville se. När vi sedan träffades för att skriva kontrakt så förstärktes vår känsla av att Sverker Mäklare är en noggrann och juste person som vi nog kan lita på när det gäller lägenhets/husaffärer.

Anneli L
Centralt

Trevlig och lättsam. Han är fantastisk att anlita för han är tydlig och rak och jobbar effektivt. Han och hans medarbetare är härliga människor som gör det enkelt att anlita dom. Jag är väldigt nöjd! Dom bästa!

Thomas F
Centralt

Ärlig och raka puckar, och väldigt hjälpsam.

Jarl-Erik Johannes S
Kroksta

När vi väl kommit igång gick allt väldigt snabbt på en svår marknad. Mäklarens presentation av försäljningsprisobjektet höll mycket hög klass. Mycket trevlig och proffsig behandling av såväl köpare som säljare..

Anders S
Centralt

Trevligt bemötande, strukturerat och kunnig

Nina T
Höga Kusten

Trevligt, kunnigt, noggrant och superproffsigt bemötande - från start till mål!

Jennie D
Bjästa

Mycket bra bemötande och kommunikation.

Anna D
Bjästa

Otroligt bra bemötande och fantastiska duktiga

Christina O
Gideå

Väldigt bra bemött.han berätta vad som skulle hända och vad som händer mellan köparen och mig. Rekommenderar han.

Kenneth Å
Örnsköldsvik

Bra bemötande. Väldigt saklig och kunnig. Lyhörd och tillmötesgående. Vi förväntade oss att bli proffsigt bemött och det blev vi också. På det stora hela är vi väldigt nöjda och jag rekommenderar gärna Sverker Mäklare .

Yvonne G
Järved

Bemötandet har varit proffsigt och vi fick direkt förtroende för honom och hans assistent.. Tycker vi haft en bra dialog och kommunikation under hela tiden. Och även vid kontrakt skrivandet så var allt bra och så skönt att få hjälp med allt från början till slut. Så vi är mycket nöjda ..!

Andreas A
Domsjö

Bra och enkel kontakt. Rak och ärlig i sin kommunikation!

Maud S
Örnsköldsvik

Kunnig och professionell. Tydligt att han jobbade för vår sak.

Åsa N
Höga Kusten

För oss var det ett otroligt jobbigt beslut att sälja vårt älskade barndomshem vilket vi förklarade för Torbjörn. Hans bemötande var professionellt och smidigt. Upplever dock att det var otydlig kring fastställande av datum för kontraktskrivandet.

Kristina N
Höga Kusten

Lugnt, tryggt bemötande som kändes professionellt i en för oss säljare svårt och känsligt beslut.

Marcus B
Själevad

Toppen. Snabbt och smidigt.Fina bilder.

Marlén B
Höga Kusten

Fick god hjälp och gott bemötande. Rekommenderas varmt.

Desiree R
Dekarsön

Valdigt trevlig och hjalpsam med fragor och losa problem.

Kerstin Margareta M
Höga Kusten

Mycket nöjd med hela jobbet han gjorde på ett proffsigt sätt

Jolene S
Tjärn

Dålig återkoppling, hade gärna fått telefonkontakt istället för epost.

Svar från SverkerMäklare

Hej Jolene. Det var tråkigt att du inte uppskattade vår kommunikation. De flesta av våra kunder ser hellre att vi använder mejl och sms än telefon, då de inte alltid kan svara på arbetstid. /Torbjörn

Lars V
Höga Kusten

Jag har varken träffat eller pratat med Sverker

Bengt W
Höga Kusten

Trevligt bemätamde och professionellt.

Inga Ö
Lappland

Förtroendefullt medmänskligt. Okey, det är dags att sälja. Jag fick hjälp att ta beslutet. Upplevelsen av budgivningen som blev var obetalbar. Alla papper ...färdiga att skriva på opch lägga på lådan. Jag ser fram emot slutklämmen.

Svar från SverkerMäklare

Tack för omdömet. Vi hjälper dig hela vägen och nu är det bara att vänta på att Lantmäteriet gör jobbet.

Privatperson P
Höga Kusten

Bra och snabbt bemötande. Korrekt värdering från början. Bra material till Hemnet och i broschyr. Effektiv visning med snabbt avslut.

Svar från SverkerMäklare

Det var ett nöje att jobba med er och ert fina hus.

Anna E
Arnäsvall

Engagerad, driven, trygg mäklare med lugnt och fint bemötande som lyssnade och visade förståelse. Bra information och återkoppling hela vägen från start till slut vilket gav en känsla av total trygghet. Levde upp till mina förväntningar helt och hållet. Har inget att jämföra med vad gäller upplevelse av försäljningen men Mycket Nöjd!

Tom T
Höga Kusten

Trevligt bemötande och kunnig, hjälper till att sprida trygghet och lugn, med köpet

Svar från SverkerMäklare

Tack, Tom. Så fint ni kommer att bo där, mellan havet och golfbanan.

Jörgen N
Höga Kusten

Trevligt mottagande. Svarar när man vill. Ha kontakt. Sms eller telefon. Funkar bra. Trevlig personal på kontoret.

Victor C
Centralt

Otroligt otroligt bra service!, Lägenheten låg ute på hemnet bara några dagar efter jag hade kontaktat Susanne på sverker mäklarna. En riktigt engagerad mäklare som brinner för sina kunder. Kan starkt Rekommendera.

Svar från SverkerMäklare

Tack för det fina omdömet, alltid roligt att få göra kunder nöjda! /Susanne

Lars E

Snabb, saklig, kunnig och duktig. Kan varmt rekommendera SverkerMäklare

Svar från SverkerMäklare

Tack för de fina orden, Lars.

Tony J
Myckling Själevad

Tydlig ock korrekt kommunikation. Inger trygghet och stabilitet genom hela försäljningsprocessen. Visar på rutin och lång erfarenhet av mäkleri.

Svar från SverkerMäklare

Tack, Tony. Nu hoppas jag att snart få in en gård som passar er, så får vi göra fler affärer.

Fredrik L
Köpte sin bostad med hjälp av SverkerMäklare
Höga Kusten

bra bemötande levde upp till mina förväntningar.

Svar från SverkerMäklare

Tack för omdömet :) Vi ser fram mot fler affärer.

Inga-britt S
Gene

Bra bemötande, jag tilläts att ställa "dumma" frågor och han "stod ut med min osäkerhet" hur det skulle kunna gå att sälja huset, mm trots att huset inte var "vitt och fräscht" och totalrenoverat.

Svar från SverkerMäklare

Det finns inga dumma frågor. Vårt uppdrag är att förklara för både köpare och säljare, så att ni förstår alla delar i en av livets allra största affärer. På så sätt undviker man missförstånd, som kan orsaka problem senare. Tack för omdömet och gratulerar till nya lägenheten.

Erling N
Höga Kusten

Bra upplägg, bra genomförande av budgivning. Det enda negativa är att handpenning är låst i väntan på lantmätariförrättning.

Svar från SverkerMäklare

Hej Erling. Tack för omdömet. Handpenning, som är beroende av att villkor i köpekontraktet uppfylls, deponeras på mäklarens klientmedelskonto, eftersom kontraktet inte är fullt ut gällande innan villkoret uppfyllts. Om villkoret inte uppfyllts har köparen rätt att återfå handpenningen. En lantmäteriförrättning tar tyvärr lång tid, det är myndighetsutövning som vi inte kan påverka. Förhoppningsvis är lantmäteriet snabbare än vanligt i detta ärende.

Ingrid R
Gene

Mäklaren svarar på alla frågor. Han är inte påträngande på något vis. Han ställer inga onödiga frågor till oss köpare. Vänlig och tillmötesgående.

Svar från SverkerMäklare

Tack för det fina omdömet. Nu återstår bara en tids väntan, innan ni kan ta er an den stora trädgården. Ni kommer säkert att trivas!