Thunberg Allservice AB

Thunberg Allservice AB

Ring 073-979 46 89 www.thunbergallservice.se

Välkommen till Thunberg Allservice AB! Våra tjänster sträcker sig inom en rad olika områden. Vi hjälper dig med allt inom svets, elservice och elinstallationer, lokalvård, jakt och eftersök, snickeriarbeten och mycket mer. Svets - Vi kan svetsa på de flesta material och konsultera inom svetsning. Jakt och eftersök - Vi erbjuder...

69 omdömen om Thunberg Allservice AB

We A
Skrev om Thunberg Allservice AB

Thunberg Allservice AB imponerar verkligen! Bra utförd städning, vänlig personal och hög kvalitet. Rekommenderas starkt! 👌

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

ROBERT O
Skrev om Thunberg Allservice AB

Blir alltid nöjd när jag anlitat, rent och fint!

Eva A
Skrev om Thunberg Allservice AB

Så nöjd med er kontakt innan flyttstäd och även själva städningen. Vår hyresvärd gav er så mycket beröm för städningen. Så stort tack. Kommer absolut använda er om det behövs igen.

Bengt K
Skrev om Thunberg Allservice AB

Mycket bra utfört arbete av kunnig och trevlig personal

Björn M
Skrev om Thunberg Allservice AB

Trevligt bemötande Bra jobb. Ok pris.

Ann-Sofie B

Glad trevlig hjälpsam och flexibel Superfint städat Flyttstäd

Jörgen K
Skrev om Thunberg Allservice AB

Trevliga o kanonbra utfört arbete av flyttstädningen och att de lyckades klämma in min städning trotts kort varsel. Kan varmt rekommendera Yvonne o gänget.

Christer M
Skrev om Thunberg Allservice AB

Gjorde ett jätte jobb vi är mycket nöjda . Kommer anlita dom igen.

Sören A
Skrev om Thunberg Allservice AB

Thunberg leverer enligt överenskommelse både gällande pris och kvalitet Topp

Bo F
Skrev om Thunberg Allservice AB

Det var med anledning av flytt till annan lägenhet som jag kontaktade Thunberg Allservice. Flyttstädning alltså. Jag hade fått goda rekommendationer av en person som anlitat företaget tidigare. Trevlig kontakt gällande bokning, nyckelhantering etc. Mycket nöjd med den utförda städningen av lägenheten, vilket även hyresvärden var vid sin besiktning.

Viviann D
Skrev om Thunberg Allservice AB

Hej Ett mycket bra utfört arbete. Snabba svar via e-post från första kontakt till arbetet var avslutat Tydliga besked

Kennet O
Skrev om Thunberg Allservice AB

Jag har jagat med Thunberg Allservice i många år o alltid fått ett positivt bemötande. Han vill alltid att hans gäster ska ha en så bra dag som möjligt. Med vänlig hälsning, Kennet obäck.

Elisabeth B
Skrev om Thunberg Allservice AB

Jag blev väldigt snabbt och väl bemött. Vi behövde hjälp med en spis och fick den fixad dagen efter att jag tog kontakt!

Boris Z
Skrev om Thunberg Allservice AB

Arbetet utfördes snabbt och mycket hög kvalitet. Jag har arbetat med detta företag länge och har alltid varit nöjd med arbetet.

Bernard B
Skrev om Thunberg Allservice AB

Vänligt. Snabb svar med offerten.

Anders E
Skrev om Thunberg Allservice AB

Vi tog telefonkontakt med företaget och samma dag kom en person från företaget och tittade på det som behövde åtgärdas. Vi fick en snabb och saklig återkoppling samt även ett kostnadsförslag på åtgärden. Arbetet utfördes i alla avseenden på det som utlovades. Vi är mycket nöjda!

Tommy Z
Skrev om Thunberg Allservice AB

Snabb återkoppling. Gör bra jobb. Prisvärt. Trevliga. Håller vad dom lovat.

Karin B
Skrev om Thunberg Allservice AB

Ett lokalt företag med trevlig personal och bra bemötande och som gör ett jättebra jobb. Anlitade dem för flyttstädning.

Lars E
Skrev om Thunberg Allservice AB

Bemötande var bra, men i vissa delar väldigt långt mellan kontakt och besök. Väl utfört arbete.

Carin M
Skrev om Thunberg Allservice AB

Bra och trevligt bemötande! Från smutsiga fönster till såå fina! Snabbt och effektivt utfört! Vi är jättenöjda med Thunbergs allservice som putsade våra fönster!

Jimmy G
Skrev om Thunberg Allservice AB

Alltid snabb och smidig hjälp.

Nyköpings H
Skrev om Thunberg Allservice AB

På ett drygt år har det gått från att de levererade bygg- och flyttstädning vid enstaka tillfällen, till att de utför all inre städning och renhållning, fönsterputs m m i fyravånings hyresfastighet med sex trapphus inkl källargångar och gemensamma utrymmen. Under sommaren tillkom skötsel av yttre miljön med gräsklippning, skötsel av planteringar m m. Väldigt trevliga att ha att göra med och effektiva i sin yrkesutövning. Kan rekommendera dem till alla som efterfrågar dylika tjänster.

Sabina H
Skrev om Thunberg Allservice AB

Byte av felkopplad el i tvättstuga och till utebelysning, samt installation av puckar så man kan styra lamporna via mobilen. Ditsättning av eluttag med puckar till motorvärmare till bil. Samt kontroll av ventilation.

Curt J
Skrev om Thunberg Allservice AB

De fungerar utmärkt, fick städning på lite olika tider tidigare och saknade återkoppling/meddelande om det. Efter dialog om de bristerna har det åtgärdats. Städningen har hela tiden fungerat utmärkt. Dessutom trevlig personal.

Funktionsrätt N
Skrev om Thunberg Allservice AB

Det är första gången jag har varit i kontakt med företaget, och det var per telefon den 20 december i samband med fakturering. Jag är ny kassör i Funktionsrätt Nyköping och kan i nuläget inte beskriva några upplevelser.

Mats E
Skrev om Thunberg Allservice AB

Väl bemött allservice förstod på en gång vad jag behövde hjälp med .Hade väntat mig ett par veckors leverans blev 3 dagar tror jag .Välgjort arbete helt nöjd.Ställage för virke .

Ingela M
Skrev om Thunberg Allservice AB

Vi anlitar Thunbergs för hemstädning och fönsterputs sedan några år. Nöjda med bemötande, flexibilitet och ett väl utfört arbete.

Bengt M
Skrev om Thunberg Allservice AB

Städningen är mycket bra men administrationen dvs avtalet mellan Thunberg och Fortknox fungerar ej

Lina H
Skrev om Thunberg Allservice AB

Trevliga och noggranna, alltid nöjd med resultatet.

Elin D
Skrev om Thunberg Allservice AB

Supernöjd med flyttstädning av min lägenhet. Smidig kommunikation och bra bemötande. Rekommenderas!

Expressfirma A
Skrev om Thunberg Allservice AB

bra killar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Susanne B
Skrev om Thunberg Allservice AB

De från Thunbergs Allservice AB är väldigt trevliga! Från att jag kontaktade dem till att jag hade en avtalad tid för fönstertvätt gick snabbt och smidigt också. Mina fönster är nu skinande rena!

David S
Skrev om Thunberg Allservice AB

Trevligt bemötande och bra städat. Vi beställde storstädning av dem.

Nyköpingshem A
Skrev om Thunberg Allservice AB

Vi har inde använt Thunberg så mycket än, men det dem har gjort är väl godkänt

Christina A
Skrev om Thunberg Allservice AB

Helt perfekt enligt besiktningen av Kustbostäder

Basel N
Skrev om Thunberg Allservice AB

Helt Ok service, bra pris, städningen var lite under förväntan.

Ann-Sofie B
Skrev om Thunberg Allservice AB

Snabbt, lätt och smidigt. Trevligt bemötande.

Sofia S
Skrev om Thunberg Allservice AB

Supernöjd med arbetet. Mycket kompetens och väldigt trevligt bemötande. Dragning av vatten och avlopp till stuga, inklusive grävning/markarbete. Jag kan varmt rekommendera Thunberg.

Anders E
Skrev om Thunberg Allservice AB

Mycket bra bemötande. Vi hade höga förväntningar att de skulle göra ett bra arbete. De levde upp till de kvalitetskriterier vi hade. Vi köpte tjänsten regering av yttertak. Vi är nöjda med resultatet som Thunbergs Allservice levererade.

Lars O
Skrev om Thunberg Allservice AB

Ett väldigt bra bemötande. Kommer med egna förslag och rekommendationer vilket jag tacksamt tog emor

Henrik T
Skrev om Thunberg Allservice AB

Blev bemött väldigt bra av personalen och förväntningarna infriades då jag vet att tjänsten jag köpt(flyttstäd)utförs med hög kvalitet.

Mari M
Skrev om Thunberg Allservice AB

Väl utförd flyttstäd! Snabb med att komma med offert, bekräfta bokning och övrig kontakt via mejl. Kan varmt rekommendera.

Dsab S
Skrev om Thunberg Allservice AB

Pålitliga med lång erfarenhet och kunskap inom flera kategorier, rekommenderas varmt

Astrid H
Skrev om Thunberg Allservice AB

Vi upplevde problem med vara elelementer och ugn mitt i vintern och nya proppsäkringarna verkade inte lösa problemet, så vi mejlade Thunberg Allservice och de kom samma dag. Problemet var en smälld säkringsbotten utomhus vilken han ersätte omedelbart. Hela felsökning och utbyte tog mindre än 20min. Thunberg Allservice var kompetent, snabbt, uppmärksam och absolut vänlig hela tiden. Vi absolut kommer att ringa dem nästa gång vi behöver hjälp. 10/10 stjärnor!

Hanna D
Skrev om Thunberg Allservice AB

Snabb hjälp och bra bemötande!

Lili-ann A
Skrev om Thunberg Allservice AB

Bra, trevlig personal. Hemstädning varannan vecka

Emelie Z
Skrev om Thunberg Allservice AB

Smidiga och snabba på att återkoppla via mail, väl utförd flyttstädning.

Gunnel L
Skrev om Thunberg Allservice AB

Beställde hemstädning. Trevlig, snabb och noggrann personal. Trygg med att ha "tjejerna" i min bostad.

Maria B
Skrev om Thunberg Allservice AB

Snabba på att svara på min förfrågan och snabba på att boka. Vi är helnöjda

Malin T
Skrev om Thunberg Allservice AB

Vi är väldigt nöjda med den storstädning som utfördes. Våra fönster blev också skinande rena. Företaget levde mer än väl upp till våra förväntningar.