Tumba Lipokliniken

Ring 08-20 74 04 tumbalipokliniken.se

36 omdömen om Tumba Lipokliniken

Sandra L
Skrev om Tumba Lipokliniken

Älskar att gå på Utbildningar hos Harmit, inte bara är hon en duktig utbildare utan även en superhärlig person 🌟

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Sara R
Skrev om Tumba Lipokliniken

Gick min utbildning hos Harmit. Trevlig och pedagogisk. Väldigt lärorik utbildning samt bra innehåll.

SELINE T
Skrev om Tumba Lipokliniken

Bästa jag gjort är att utbilda mig på Tumba Lipokliniken! Åkte inte hem med massa frågetecken och känner verkligen att det varit en lärorik dag. Harmit är verkligen en jätte bra lärare väldigt professionell och har en underbar energi som smittar av sig. Kommer definitivt göra framtida utbildningar på Tumba Lipokliniken!! Tack så jättemycket 🙏🏼❤️

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
ANNA S
Skrev om Tumba Lipokliniken

Har gått flera utbildningar hos Harmit och känner mig fullproppad av värdefull information. Hon håller en hög standard på sina kurser och ser till att du gör ditt bästa. Snabb återkoppling och ytterst bra service! Topp!

MARTINA N
Skrev om Tumba Lipokliniken

Har gjort flera kurser hos Harmit ❤️ Hon är otroligt proffsig , härlig med gott om tålamod . Bra support och stöd både innan under och efter kurserna . Rekommenderas varmt 🌸🎉❤️

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

ALEKH S
Skrev om Tumba Lipokliniken

Så nöjd med laser och Wonder behandlingarna! Toppen service!

Malin K
Skrev om Tumba Lipokliniken

Så nöjd med min WONDER behandling!! En riktig genomkörare av flera muskelgrupper samtidigt och ändå provade jag inte full effekt. Sådan härlig peppning också av Harmit genom hela "passet" (behandlaren). Har provat olika behandlingar och bla testat ENSculpt och Body Sculpt HIFEM. ENSculpt kändes också och muskeln fick jobba, men det blir bara en muskel/område per behandling. Body Sculpt HIFEM kändes som avslutning på programmet med WONDER. Det är en jätteskillnad på dessa behandlingarna då WONDER behandlar flera muskelgrupper...

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

MINA M
Skrev om Tumba Lipokliniken

Supernöjd med utbildningen hos Harmit, proffsig lärorik och erfaren. Tummen upp!

NAM K
Skrev om Tumba Lipokliniken

Super nöjd, fräsch klinik med duktiga terapeuter.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

JESSICA I
Skrev om Tumba Lipokliniken

Jag är jättenöjd med utbildningen hos Harmit. Hon är trevlig, pedagogisk och ha bra med tålamod 🥰 rekommenderar gärna till andra också.

JOSEFIN R
Skrev om Tumba Lipokliniken

Bra företag. trevligt bemötande. bra service. super nöjd med de behandlingar jag gjort där

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Annika Lenita T
Skrev om Tumba Lipokliniken

En supermysig och trevlig klinik, som speciellt i dagens tider, sköter allt utomordentligt bra med t ex hygienrutiner. Har även deltagit i några kurser hos Harmit, kan rekommenderas varmt att gå på utbildning hos henne! Klinikens utbud av behandlingar är stort..ni kommer inte att ångra er om ni går dit!

SANDRA N
Skrev om Tumba Lipokliniken

Harmit är en underbar person, och hennes lärande under utbildningar är på topp nivå riktigt profisonell person, väldigt omtänksam och släpper inte någon bara så här utan finns alltid i bakgrunden som stöd, Uppskattar all tid och kunskap som du ger oss. Rekommenderar denna klinik starkt!.

JOHANNA H
Skrev om Tumba Lipokliniken

Har känt Harmit sen 2012 då jag gick på LPG och senare microneedlingutbildning, och har regelbundet agerat som elevbehandlingsmodel med fantastiska resultat. Harmit håller sig á jour med den senaste forskningen och uppdaterar klinikens utbud därefter, och är väl medveten om de senaste rönen. Här känner man sig trygg, väl behandlad, alltid bra resultat och trots snabbt växande företag en bibehållen kundkontakt av hög kvalité. Rekommenderas till 100%!

WALLI H
Skrev om Tumba Lipokliniken

En engagerad företagare Harmit som lär ut med hjärtat. Intensiv och lärorik utbildning för microneedling. Inte nog med feedback även otroligt hjälpsam. Hon återkopplar så fort hon kan vilket uppskattas. Rekommenderar att gå eran microneedling utbildning här och kan tänka mig gå andra utbildningar. Enda kritiken lite tight med lunch med en lättare macka. Även det spelar ingen roll 5/5. Hälsningar Walli Hanna Från Wallis Skincare

Ida Maria Yvonne J
Skrev om Tumba Lipokliniken

Bästa stället! Alltid nöjd med behandlingarna och servicen, bästa personalen och frächa lokaler. Varma rekommendationer!

Pernilla Elisabeth B
Skrev om Tumba Lipokliniken

Fantastisk klinik, mycket proffesionell personal. Trevliga lokaler. Harmit har skapat en toppen klinik. Kan varmt rekommendera Tumba Lipoklknken. Prisvärda behandlingar. Glad och trevlig personal.

LINDA B
Skrev om Tumba Lipokliniken

En klinik i världsklass! Beläget i lättillgängliga och fräscha lokaler. Trevlig och professionell personal som alltid är lyhörda och ger fantastisk service. Kliniken erbjuder de senaste behandlingarna och jag blir alltid väldigt nöjd efter ett besök! ❤️

Linda Carina L
Skrev om Tumba Lipokliniken

Jag har gått två utbildningar på Tumba lipokliniken! Superbra utbildningar och maskiner! Lätt att beställa produkter m snabb leverans! Suverän support vid minsta fråga!! Rekommenderas varmt!!

Harmit K
Skrev om Tumba Lipokliniken

Målsättningen för oss som arbetar på kliniken är att hela tiden utvecklas och bli duktigare. Vi strävar efter att erbjuda SÄKRA och resultatinriktade behandlingar. Tack till er alla som tar er tid att lämna feedback. För er som besökt oss och upplevt något som ni är missnöjda med så ber vi er att kontakta mig/ klinikchef. Vi ser gärna den möjligheten till att bli ännu duktigare och förbättra oss.

TANJA G
Skrev om Tumba Lipokliniken

Super proffsig samt trevlig behandlare, var på plasma cold behandling , super nöjd.

Selua A
Skrev om Tumba Lipokliniken

Grym utbildning och lärare som lär ut en allt man behöver veta! Rekommenderar stark :)

NADA I
Skrev om Tumba Lipokliniken

Super proffsig lärare och fräsch fin lokal. Rekommenderar starkt!

Arzu Y
Skrev om Tumba Lipokliniken

En av den bästa utbildning ställe. Rekomenderar stark😍😍

Teresia Ester V
Skrev om Tumba Lipokliniken

Jag har prövat lite olika behandlingar, som LPG, lpg face, BB glow, microneedling och senast plasma pen. Jag kan inte annat än att säga att jag har alltid sett resultat oavsett behandling. Har använt mig av olika behandlingar till olika syften. Rekommenderar LPG till alla, oavsett mål, för att hjälpa kroppen att öppna upp kanaler och få bättre cirkulation, stramar upp på ett fint sätt. Vad gäller ansiktsbehandlingar så är min favorit BB glow. En skön behandling som samtidigt ger ett fint lyft och lyster. Perfekt inför event,...

Maria F
Skrev om Tumba Lipokliniken

Bra utbud av behandlingar, flexibel och seriös ägare, Johanna är min favorit och jag går bara till henne för behandlingar, bra priser, tyvärr ligger det långt ifrån stan.

Sattarzadeh Farkosh N
Skrev om Tumba Lipokliniken

Jag har varit med kemiska behandling kurs och var mycket nöjd.

Sihem mona B

Bästa skola och skönhetsutbildningar ❤️

Linda H
Skrev om Tumba Lipokliniken

Älskar Tumba lipo kliniken, gått nästan alla mina utbildningar där och Harmit är både rak, tydlig och oerhört duktig på att lära ut. Efter utbildningarna får man bra support och hjälp om man behöver! Rekommenderar verkligen 🥰

Jenny Louise N
Skrev om Tumba Lipokliniken

Jag är nöjd med utbildningen, bra support, mycket bra information om produkterna

Amira M
Skrev om Tumba Lipokliniken

Bästa skolan för skönhetsutbildningar! Gick alla mina utbildningar hos Harmit så nöjd med allting! Jag får hjälp och support när jag behöver, så himla viktigt för mig! Tacksam för allt! Rekommenderar starkt!

Hala J
Skrev om Tumba Lipokliniken

Jag har gått på flera utbildningar hos er och är jätte nöjd med alla nya kunskaper jag fått lära mig! Super bra handledare och bra service. Jag får all hjälp och support jag behöver vilket är det viktigaste! Super nöjd!!! ❤️

Sagar M
Skrev om Tumba Lipokliniken

Herregud vad dålig klinik. Otroligt oseriösa. Dålig kontakt och nonchalanta! Rekommenderar detta ställe varmt om ni vill bli besvikna och illa behandlade!

Bahar A
Skrev om Tumba Lipokliniken

Jag har varit på Tumba utb .det var lärorik .personalen var kunniga och trevliga som man kan lita på .❤️👍rekommenderar dom 🌸💐

Claudia Z
Skrev om Tumba Lipokliniken

Fantastisk utbildning, super nöjd Har fått lära mig massor Kan så gärna rekommendera detta klinik.

ÅSA K
Skrev om Tumba Lipokliniken

Mycket bra klinik , med bra behandlingar och prisvärda behandlingar. Nyligen genomgått Microneedlingutbildning med Mikropen , mycket bra upplägg teori och praktik. Proffsigt och bra, lärare Harmit Karmur. Rekomenderas varmt!