Varma Huset — Mitsubishi Electric

Varma Huset — Mitsubishi Electric

• Badge2019

Välkommen till Varma Huset! Hos oss får du marknadens allra tystaste värmepumpar från Mitsubishi Electric. De är lätta att placera, är snygga, för att vara värmepumpar, och håller hög japansk kvalité. Att byta till värmepump sparar dessutom stora uppvärmningskostnader varje år! Vi har genom åren samlat på oss erfarenhet av...

250 omdömen om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Sedan starten hos Reco 2017

Lena Kristina T
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Bästa företag vi haft att göra med. Vi har vid 3 tillfällen beställt luftvärmepumpar från Varma Huset och det gått mycket bra med snabb hjälp, proffsigt utförande och ett väldigt trevligt bemötande. Vid 2 installationer har allt gått problemfritt, vid det tredje hade vi en del strul och det sätt på vilket Varma Huset i Järfälla hanterat det är verkligen ett föredöme för alla. Mer serviceminded, vänligt och kompetent omhändertagande får man leta länge efter. Vi fick en lösning utöver det vanliga och om vi inte kan rekommendera...

Palle R
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Vill ge en stor eloge till killarna som installerade pumparna idag, trots det riktigt kalla vädret höll dom god min och gav ett väldigt professionellt intryck. Även Camilla som bokade var väldigt trevlig. Kort och gott så kändes det som ett riktigt bra val av installatör och om jag framöver får frågan om att rekommendera en firma som håller på med värme, så kommer jag definitivt säga Varma Huset!

SAID A
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Vi har anlitat Varma Huset AB i flera tillfälle både som privat och företag, alltid bra resultat, mycket seriöst och kunniga personer, företaget har mycket goda kompetens inom värme & kyla, små och stora anläggningar . Bra kundrelation och bemötande . Vi kan vara referens och visa er deras arbete. Varm rekommenderas.

Vivianne O
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Snabb och bra service då vi bytte ut vår AC som gått sönder. Trevligt bemötande!

Maria H
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Uppdaterade fjällstugan med Cinderellatoa och luftvärmepump från Varma huset. Installatören var proffsig och tillmötesgående.. Tredje gången vi anlitade dem med värmepumpsinstallation och alltid lika nöjd!

Anders E
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Proffsigt från beställning till installation utfört. Varmt rekommenderas.

Barbro K
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Senaste köp var påsar till toaletten Cinderella. Vänligt bemötande och bra pris

Jan S
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Trevliga att ha att göra med och snabba och smidiga. Bra pris.

Berit H
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Luftvärmepump. Utmärkt service, Vi är verkligen nöjda med både produkten och företaget. Har sparat ca 30% på elen .

Andre H
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Köpte Mitsubishi värmepump MSZ-sf25ve3. Snabb och smidig installation kan varmt rekommendera Varma Huset.

Fredrik P
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Mitsubishi luftvärmepump + installation och borttagande av gammal luftvärmepump. Bra och proffsigt bemötande, Jag tycker absolut att Varma Huset levde upp till mina förväntningar.

Tomas B
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Jag har en värmepump sedan 2006 som har fingerat utmärkt. Jag brukar beställa årlig service på pumpen av varma huset

Håkan A
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Hoppsan! Tog det ett halvt år att skicka ut en enkät? Vad svarar jag på det? Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst: Service av värmepump. På vilket sätt blev du bemött av företaget: Hyffsat snabb respons, trots semestertider. Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem: Arbetet gick fort, ca 30 minuter. Sammanfatta gärna din upplevelse: Köper er tjänst igen en dag i en nära framtid

Tomas Ö
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Mycket bra arbete samt presentation av utrustning. Bara tumme upp.

Göran P
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Installation av luftvärmepump. Professionellt och trevligt bemötande samt mycket bra installation av luftvärmepumpen.

Martin C
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Superkunniga och håller vad som lovats! Rekommenderas starkt!

Bo K
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Reparation av Cinderella toalett Fantastiskt bra mottagande och service. Klart på lovad tid.

Johan B
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Service av luftvärmepump. Bra service, i stället för att försöka sälja på något vi inte behövde reparerade de och servade enheten. Väldigt nöjd, kommer anlita John på Varma Huset igen.

Mark & Byggmaskiner Ab M
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Ett seriöst företag med god kännedom om sina produkter. Snabb service och leveranser.

Gill W

Alltid trevliga och tjänstvilliga !😊

Anders L
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Service och genomgång av tidigare köpt Mitsubishi luftvärmepump. Lätt att boka tid. Service utförd av kunnig tekniker med förmåga och intresse att informera om skötsel av anläggningen. Mycket nöjd med lämnad service. Återkommer gärna.

Helene P
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Hej. Köpte värmepumpen på varma huset i älmsta/väddö. Jag blev bra bemött av säljare och installatör. Pumpen fungerar alldeles utmärkt. Hasse

Jan M
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Allt har fungerat till belåtenhet 😀

Leif R
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Installation av ny luftvärmepum och service av befintlig. Bra bemött av säljare och montör

Per
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

När den gamla luftvärmepump dog beställde vi en ny från varmahuset

Roger G
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Köpte värmepump och el installation. Bra och trevlig personal som kom och tittade . Vi kom överens om var och när. Det funkade jättebra. Det blev som överrenskommet. Snyggt installerat och funkar mycket bra. Förväntade mig lägre elkostnad och det blev det. Kanonbra.

Per W
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Hej köpte luftvärmepump. Mycket positivt bemötande. Proffsig installation. Jag blev v överraskad avhur mycket el jag sparat. Är mer än nöjd med köpet

Lars H
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Jag fick en snabb och proffsig installation av luftvärmepumpen.

Per Eric L
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Bra bemötande och trevlig tekniker samt en värmepump som har gjort sitt jobb i vinter

Christopher B
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Bra, trevlig och kunnig personal som gjorde en snabb och smidig installation av vår värmepump. Jag kan varmt rekommendera Varma Huset

Andrea S
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Installation av luftvärmepump. Snabbt. Enkelt. Trevligt.

Thor Fritz Åke S
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Värmepump Allt ok. Snabb och profesionell leverans.

Lars I

Allt toppen hälsningar Lasse Isacson Stensätershöjden

Marianne P
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Allt utfördes utmärkt. Trevlig, snabbt och skickligt. Hitintills fungerar allt perfekt. Trevlig sommar önskar vi! Med vänlig hälsning, Marianne och Olivier Perrin

Ulf P
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Har likvärdiga maskiner på två olika sommarställen är relativt ny installerade. Har blivit väldigt väl bemötta och så här efter c:a sex månader fungerar allt utmärkt. Har inte lärt mig alla finesser. Allt fungerar. Skall bara analysera elräkningarna. Efter det man ser en eventuell sänkning på elräkningen kommer en ny höjning från elbolagen.

Hisservice V
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Vår luftvärmepump är helt fantastisk. Tidigare var det som att komma in i en sommarstuga men nu är det varmt och skönt. Att byta pump var det bästa vi gjort. Tack!

Tina L
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Köpte luftvärmepump Mycket trevligt o kunnat bemötande i butiken. Vi är väldigt nöjda

Stefan A
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Toppen mottagande både vid beställning Och montering rekommenderas

Peter E
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Köpt luftvärmepump och biologiskt reningsverk. Allt fungerar som förväntat och bemötande och service runt allt har varit bra

Anders Ö
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Jag är inte Anders.sluta skicka ut det här till mig

Johnny W
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

När vi fick problem så löste Varma huset det på ett snabbt och smidigt sätt. Mycket trevlig personal och bra service

Niclas W
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Jag köpte och fick en ny luftvärmepump installerad. Snabbt och proffsigt! Enda minuset var att de skräpade ner en del, men kan änadå rekommendera dem.

Robert T
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Två värmepumpar. Montage och funktion är vi nöjda med. Kanske hade vi sett att spridningen blev bättre

Marita N
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Köpte o installerade luftvärmepump, förbränningstoalett o varmvattenberedare. Bra o snabb service.

Maria M
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Köpte en luftvärmepump, montören kom i tid och gjorde sitt arbete på avtalad tid.

Karin F
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Fick en värmepump installerad i fritidshuset. Allt fungerade utmärkt och det blev installerat som utlovat av en duktig och trevlig installatör.

Björn R
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Service av min värmepump, fick tid kort efter besöket Helt OK bemötande

Lennart G
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Panasonic mycket bra bemött bra bemötande av varmahuset

Ylva M
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Problemet med vår varmluftsfläkt blev åtgärdat och jag fick en bra förklaring hur det uppstått och hur jag kan undvika framtida problem Enda negativa våt lite lång väntetid för service.

Anita E
Skrev om Varma Huset — Mitsubishi Electric

Köpte en värmepump med installation. Positivt bemötande av sälpersonal som gjorde platsbesök inför installationen. Kändes tryggt. Bra och kunnig installatör . kanske lite forcerat och stressigt då vi efter installation en hade frågor till säljpersonal kring hanteringen av pumpen. Är nöjd med valet av värmepump och installatör. Värmekostnaden ser ut att gå ner vilket känns fint.