Vesta Clean

Vesta Clean

vestaclean.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Vesta Clean! Vi är städföretaget som är lite annorlunda. Vi vet att vi är bättre på att städa än vad gemene man är. Ta därför tag i saken och låt oss ta hand om städningen. Vi är trots allt proffs på städning. Hos oss på Vesta Clean får du alltid en dedikerad kontaktperson som du kan kontakta om du har några...

59 omdömen om Vesta Clean

Sedan starten hos Reco 2021

Emma B
Skrev om Vesta Clean

Vi är jättenöjda med både städning och kundservice!

Professionella och pålitliga. Rekomenderas

Leif C
Skrev om Vesta Clean

Ett trevligt och professionellt bemötande. Vesta Clean levde upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med Vesta Cleans fönsterputsning.

Eva E
Skrev om Vesta Clean

Bra jobbat. Jag är nöjd. Fönsterna är nu skinande.

Jonas G
Skrev om Vesta Clean

Utmärkt, snabbt och enkelt.. alltid.

Skrev om Vesta Clean

Superduktiga och pålitliga! Vi är jättenöjda!

Svar från Vesta Clean

Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss.

Birgit G
Skrev om Vesta Clean

Jättefina fönster blev resultatet.

Svar från Vesta Clean

Det gläder oss att höra att du är nöjd med våra tjänster och att vi har kunnat uppfylla dina förväntningar. :-)

Gunnar K
Skrev om Vesta Clean

Jättebra, fortsätter gärna som kund.

Svar från Vesta Clean

Tusen tack! Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster!

Claes U
Skrev om Vesta Clean

Noggranna, prisvärda och trevliga. Vi har bara gott att säga om Vesta. Superservice som man aldrig behöver oroa sig för.

Svar från Vesta Clean

Tack för de vänliga orden. Det stärker vår yrkesstolthet.

Gunilla R
Skrev om Vesta Clean

Trevligt bemötande. Såå fint städning o grundlig rengöring. Utomordentligt arbete!!

Ann J
Skrev om Vesta Clean

Mycket bra utfört arbete med putsning av fönster på min balkong. Kommer igen nästa år igen. 👍

Sara B
Skrev om Vesta Clean

I was extremely satisfied with Vesta Clean. The apartment had never looked cleaner, and the owner was kind and easy to communicate with. I highly recommend using Vesta Clean for all of your cleaning needs.

Barbro V
Skrev om Vesta Clean

Vi är mycket nöjda med både bemötande och utfört arbete! (Fönsterputsning)!

Gun N
Skrev om Vesta Clean

Mycket trevligt bemötande. Jag beställde fönsterputsning i min 4-rumslägenhet. Resultatet blev väldigt bra.

Gun A

Trevligt Rena fönster Belåten

Anna K
Skrev om Vesta Clean

Bra bemötande! Bra utfört arbete.

Pontus B
Skrev om Vesta Clean

Beställde flyttstäd av Vesta Clean efter en rekommendation av en vän. Smidig kontakt och de utförde städningen med bravur. Rekommenderas starkt för den som efterfrågar en prisvärd och proffsig flyttstädning.

Anton A
Skrev om Vesta Clean

Lätta och tydliga att kommunicera med och trevligt bemötande. Väldigt nöjd med kvalitén på städningen, dessutom till konkurrenskraftigt pris.

Svar från Vesta Clean

Stort tack för din fina recension!

Alexei K
Skrev om Vesta Clean

Hej Jag vill tacka er för eran väldigt fin arbete trevligt bemötande, rent, fint, super spabb.

Svar från Vesta Clean

Tack för de vänliga orden. Det stärker vår yrkesstolthet.

Amanda G
Skrev om Vesta Clean

Trevligt bemötande och alltid fint städat :)

Svar från Vesta Clean

Tack så mycket för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden att återkomma med din upplevelse. Vad härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst.

Alexandra T
Skrev om Vesta Clean

Vi har städningen varannan vecka som utförs av Violetta, och är väldigt nöjda, har varit kunder snart ett år! Hon är väldigt punktlig, snabb, noggran och lätt att göra med. Innan vi anlitade Vesta clean brukade vi spendera mycket tid på städningen, men det känns som att det aldrig har varit så rent som nu, när det utförs av en proffs.

Svar från Vesta Clean

Tack för en fin recension! Vi är glada att ni är nöjda med städningen och oss som bolag. Vi hälsar såklart Violetta att hon gör ett toppenjobb.

Malin W
Skrev om Vesta Clean

Bra kommunikation & trevligt bemötande. Resultatet levde upp till mina förväntningar!

Svar från Vesta Clean

Stort tack för det fina omdömet, och fint att vi levde upp dina förväntningar!

Skrev om Vesta Clean

Proffsigt, engagerat, seriöst och trevlig i kontakten. Städade med mycket bra resultat och till rimligt pris! Rekommenderar företaget starkt!

Svar från Vesta Clean

Vi tackar för det fina omdömet!

HANNA B
Skrev om Vesta Clean

Vi har haft hemstäd från Vesta clean i ett år nu och jag är supernöjd! De är snabba på att svara, trevliga och väldigt tillmötesgående. Städningen är proffsigt utförd och det är en fröjd att komma hem när de har varit där. Rekommenderar starkt Vesta clean!

Svar från Vesta Clean

Stort tack för din fina recension!

Vandad M
Skrev om Vesta Clean

Tack för ett utmärkt utfört jobb, det var precis det jag behövde i en stökig flytt. Jag använde Vestas städ i samband med lägenhetsförsäljning och jag är väldigt nöjd med deras insats. Evgeniya som min kontakt heter var väldigt engagerad, noga och proffsig. Jag fick en checklista på allt som ingick i flyttstädet och jag kunde enkelt bocka av dessa steg. Jag uppskattar även deras flexibilitet, service och lättsamhet. Ni kommer höra mer från mig i framtiden. Bra jobbat!

Svar från Vesta Clean

Tack för de vänliga orden. Det stärker vår yrkesstolthet. .

Patrik S
Skrev om Vesta Clean

Vänlig och proffsig service med bra resultat.

Matilda Anna Vilhelmina F

Mycket proffsigt utfört arbete. Väldigt trevlig och tillmötesgående.

Ann-charlotte K
Skrev om Vesta Clean

Vesta Clean utför fönsterputsning på ett mycket professionellt och bra sätt. Deras behagliga och vänliga bemötande gör att jag varmt kan rekommendera dem.

Christoffer F
Skrev om Vesta Clean

Trevliga och otroligt fint resultat!

Jeanett L
Skrev om Vesta Clean

Vänliga, noggranna och duktiga!

Marina U
Skrev om Vesta Clean

Vesta Clean är superbra! Jobbar väldigt noga, effektivt och jätte bra service. Rekommenderas starkt!

Erika T

Bra fönsterputs och balkongrengöring. Trevliga tjejer! Återkommer gärna 👍

Christer K
Skrev om Vesta Clean

Vesta Clean är helt enkelt bäst, serviceinriktade, trevliga och effektiva. Rekommenderar alltid Vesta Clean när jag får chansen! 👍👍👍

Filipe S
Skrev om Vesta Clean

Väldigt trevliga och duktiga! Rekommenderas!

NIKOLA S
Skrev om Vesta Clean

Aldrig varit så nöjd med trapp- och lokalstädningen som nu med Vesta Clean. Alltid i tid, proffsig personal och gör det vi kommit överens om. Rekommenderas varmt.

POLINA S
Skrev om Vesta Clean

Jag är mycket nöjd med servicen, noggrann professionell städning och trevlig personal. De kommer alltid i tid och jobbar snabbt. Jag kan verkligen rekommendera detta företag och planerar att fortsätta använda deras tjänster 🙂

Åke G
Skrev om Vesta Clean

Mycket bra städföretag. Enkla att ha att göra med och bra utförd städning!

Zlatan H
Skrev om Vesta Clean

Great cleaning service! They exceeded my expectations! :)

Alma H
Skrev om Vesta Clean

Jag köpte flyttstädning och flytthjälp. Bra service genom att de svarade snabbt på en ens frågor var tillgängliga och professionella.

Lars F
Skrev om Vesta Clean

Vi är riktigt nöjda med den städning som Vesta har utfört och även den flyttstädningen som dom gjorde när mamma flyttade ur huset. Dom kommer på utsatt tid och man får ett vänligt och proffesionellt bemötande. / Lasse

Anita N
Skrev om Vesta Clean

Vänligt och effektivt mycket bra Snabbt och bra utfört arbete samt trevlig personal. Fönsterputs.

Andreas B
Skrev om Vesta Clean

Mycket bra upplevelse. Fint städresultat och ett plus för appen där allt kan styras från gällande städtillfällen, datum etc. samt BankID inloggning. Alla tider har än så länge passats.

Olle D
Skrev om Vesta Clean

Toppen. Trevlig personal och suveränt resultat👍👍

Rahul B
Skrev om Vesta Clean

I got the services for a cleaning after moving. I was extremely happy with the extremely friendly and courteous services provided, from the point of scheduling the service to the point of payment. They arrived on time, cleaned quite thoroughly and quickly came back and fixed a spot when it was pointed out on a later inspection that a spot had been missed. So, a great experience overall and I plan to work with them when I need such services again.

Gia B
Skrev om Vesta Clean

Fönstertvätt på bästa tänkbara sätt, god kundvänllighe

Svar från Vesta Clean

Hej Gia. Tack för ditt fina omdöme om oss på Reco! Vi uppskattar det jättemycket! // Team Vesta Clean

Cecilia C
Skrev om Vesta Clean

Supertrevliga och mycket lyhörda för mina önskemål om vad jag ville ha hjälp med! Har individuella städlösningar. Jättetrevliga och duktiga!

Hej Cecilia. Tusen tack för ditt trevliga omdöme! 😊 // Team Vesta Clean

Per Staffan Mårten E

Oerhört bra! Fantastisk service, noggranna och innovativa och anpassar sig efter dina önskemål ner på detaljnivå. Jag kan verkligen rekommendera Vesta Clean. Normalt sett brukar jag inte skriva på recensionssajter men den här gången var jag bara tvungen! Helt magiskt proffsigt bolag!

Svar från Vesta Clean

Hej Staffan. Tack snälla att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på RECO. 😊 Vi är så glada att du är nöjd med våra service! // Team Vesta Clean

CAROLINA MARGRET T

Supernöjd med Vesta clean och deras hemstädning. Professionellt och trevigt bemötande, inget krångel och vårt hem har aldrig varit renare. Utöver en städning i toppklass ger de sin personalen schyssta arbetsvillkor och garantier, vilket jag värdesätter.

Hej Carolina. Stort tack för berömmet och 5:a i betyg! 😊 // Team Vesta Clean

Mona K

Superproffsig utförd städning. Vi är jättenöjda 🌟🌟🌟🌟🌟 🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Svar från Vesta Clean

Hej Mona. 😊 Tack för ditt fint omdöme och att du är nöjd med oss och vår service. // Team Vesta Clean

Gary S
Skrev om Vesta Clean

Oslagbar service och kundmottagande. Kunde inte vara mer nöjd.

Svar från Vesta Clean

Hej Gary. Tack för ditt trevliga omdöme! Kul att du är nöjd med våra tjänster. :-) //Team Vesta Clean