Victoria Golv

Victoria Golv

victoriagolv.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Victoria Golv! Vi utför golvarbeten av högsta kvalitet och största professionalism. Välutbildad personal. Lång erfarenhet. Tjänster: Slipa golv, lägga golv, mattläggning, golvavjämning, trapprenovering och vattenskador. Vårt mål är att du som kund ska känna dig trygg med oss och att efter avklarat arbete...

64 omdömen om Victoria Golv

Sedan starten hos Reco 2020

Jesper E
Skrev om Victoria Golv

Dom hjälpte oss när vi satt i en dålig sits och resultatet blev jätte bra. Snabba, prisvärda, trevligt bemötande och professionella. Kan verkligen rekommenderas!

Veronica S
Skrev om Victoria Golv

Noggrant och väl utfört jobb!

Rikard S
Skrev om Victoria Golv

Anlitade Victoria Golv för ett större golvarbete under sommaren 2023. Kan verkligen rekommendera valet av firma - noggranna, effektiva och alltid smidig kommunikation!

Gr3z A
Skrev om Victoria Golv

Fick rekommendationer av några kunder om att Victoria golv är en av dem bästa! Och så är fallet! Den slipade golvet, ca 250kvm och vilket resultat! Kan varmt rekommendera Scander och gänget! Enkla att göra med och höll tidsplanen - heja heja

Zakeus E
Skrev om Victoria Golv

Väldigt snabba, lösningsorienterade och prisvärda. Hjälpte till med resonemang och lösningar. Jag är supernöjd.

SHAHRIYAR Z
Skrev om Victoria Golv

Jätte nöjd med deras arbete. De har lagt plastmatta och slipat golven. SNYGGT. Rekommenderas mycket. 👍🏻👍🏻

Håkan L
Skrev om Victoria Golv

Utmärkt arbete med hög servicenivå. En reklamation åtgärdades omedelbart

Eva M
Skrev om Victoria Golv

Utmärkt utfört arbete, vi är supernöjda! Lätt kontakt med golvslipare och toppenfint resultat. Rekommenderar varmt

JOHANNA G
Skrev om Victoria Golv

Jag bad Victoria Golv hjälpa mig men en helrenovering av en ny lägenhet efter ett bra intryck av golvslipning i min förra. De är väldigt tillmötesgående och framförallt levererade de fast pris. Även om min min renovering var bitvis stökig, vilket man kan förvänta sig under renovering, så är jag nöjd med resultatet till den kostnad jag initalt budgeterat. Victoria golv har, förutom slipat fiskbensparkett, slagit ut väggar, byggt ett nytt kök, ett nytt badrum, dragit om el och gjort alla ytskikt. De har tagit in relevant spetskompetens vid de olika momenten och hållt ihop helheten. Jag rekommenderar varmt.

Shanay D
Skrev om Victoria Golv

Initialt väldigt tillmötesgående och golven blev fina. Dock stökigt och smutsigt i lägenheten efter utfört arbete (utöver det damm man kan vänta sig), slarvigt gjorda trösklar, skador på väggar dörrar och golvsocklar, intorkat lim på väggar och tapet samt ojämnt golv på ett ställe som behövde justeras med en tröskel. Vi saknade också vår nyckel som vi lämnat och var tvungen att be att få tillbaka den. Vi betalade extra för möbelflytt som inte uppfyllde förväntningarna, då allt var lagt i en stor hög. Dessutom kunde de initialt...

Svar från Victoria Golv

Hej Shanay, tack så jättemycket för ditt omdöme! Härligt att läsa att ni är nöjda med resultatet. Vi har inte uppfattat att ni är missnöjda annars hade vi givetvis gjort vårt bästa för att ändra eran upplevelse. Vi har förstått att städningen inte levde upp till era förväntningar och därför ordnade vi med städfirma direkt samma dag du återkopplade då vi förstår att städning är en individuell upplevelse och vi är måna om att våra kunder ska vara mer än nöjda med hela processen från start till slut. Avseende nyckeln har vi...

Victor H
Skrev om Victoria Golv

Bra kundkontakt och bra utfört jobb. Kan rekommendera Victoria golv!

Svar från Victoria Golv

Hej Victor, tack snälla för din rekommendation! Det glädjer oss oerhört mycket!

Katja Naomi Erin A
Skrev om Victoria Golv

Vi fick hjälp av Victoria Golv slipa och måla hallgolv, övre hallgolv, köksgolv och trappa samt måla om köket. Vi är oerhört nöjda och kan varmt rekommendera Victoria Golv!! De kom precis på utsatt tid. Tydliga offerter med väldigt bra priser. Mycket lätt kommunikation och alltid trevligt bemötande. De arbetade snabbt och utförde ett mycket mycket bra arbete!!

Svar från Victoria Golv

Hej Katja, tack snälla kära kund för dina fina ord och din fina rekommendation! Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med er!

Karl E
Skrev om Victoria Golv

Trevligt bemötande! Enkel offert med totalpris, inga extra kostnader. Fick kontakt med Victoria Golv genom en referens inom byggbranschen. Slipning av ekparkett och lackning med naturfärgad matt lack. Supernöjd, bästa slipningen och efterbehandling jag någonsin beställt. Rekommenderar Victoria Golv! Karl 2023-02-16

Svar från Victoria Golv

Hej Karl, tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Det glädjer oss massor! Det är just detta vi strävar efter.Tack snälla återigen!! Hoppas vi ses igen i framtida projekt! Vi önskar er stort lycka till med ert finfina golv!

Ingrid R
Skrev om Victoria Golv

Väldigt proffsiga och tillmötesgående! Kom med bra inputs och fick bra vägledning. Kan varmt rekommendera Viktoria Golv för den som söker en seriös golvfirma.

Svar från Victoria Golv

Hej Ingrid, tack snälla för din finfina rekommendation. Det har varit ett nöje att få samarbeta med er. Tack återigen kära kund!

Per L
Skrev om Victoria Golv

Victoria Golv behandlade och slipade vårt golv. Vi är jättenöjda med resultatet. Mycket vänligt och hjälpsamt bemötande. Uppskattar också att de var flexibla och kunde byta tid trots kort varsel från oss.

Svar från Victoria Golv

Hej Per, tack snälla för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi uppskattar ditt fina omdöme oerhört mycket och vi ser fram emot att få samarbeta med er igen!

Sten H
Skrev om Victoria Golv

Super trevligt bemötande från första stund ,vi är väldigt nöjda med vårt golv ,snabba och effektiva,

Svar från Victoria Golv

Hej kära kund! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med er. Tack snälla återigen!

Mousa K
Skrev om Victoria Golv

Vi kan verkligen rekommendera Victoria golv. De lyssnar på kunden och ser till att kunden blir helt nöjd!

Svar från Victoria Golv

Hej Mousa, tack så jättemycket för din fina rekommendation! Det är just detta vi strävar efter 100% nöjda kunder. Tack återigen kära kund!

Anna C
Skrev om Victoria Golv

Trevligt bemötande från offert till slutfört uppdrag. Golven blev mycket fina. Vi ändrade oss under processen och upplevde att vi blev bemötta med stort professionellt tålamod.

Svar från Victoria Golv

Hej Anna, tackar tackar för ditt fina omdöme. Det har varit oerhört trevligt att få samarbeta mer er. Vi är jätteglada att ni är nöjda med resultatet och bemötandet. Vi ser fram emot att få samarbeta igen!

Juan V
Skrev om Victoria Golv

Jobbar bra och effektiv,bra priser

Svar från Victoria Golv

Hej Juan, tack snälla för de fina orden. Det uppskattar vi väldigt mycket!

Thomas M
Skrev om Victoria Golv

Vi är mycket nöjda med den golvslipning vi bokade och fick utförd av en icke svenskspråkig slipare. Företaget kunde ha upplyst oss om att vi behövde 16 A uttag. Proppen gick 3 ggr och vi fick ta hit en elektriker som övergående löste problemet! Konstigt är det att företaget inte ser till att personalen tar lunch samt tillhandahåller hörselkåpa. Som tur var fick han låna en av oss.

Svar från Victoria Golv

Hej Thomas, tack snälla för att du tog dig tid att skriva om oss. Det glädjer oss väldigt mycket att ni är nöjda med resultatet och tack för din feedback kära kund!

Ronald M
Skrev om Victoria Golv

Victoria golv är proffsiga och jobbade snabbt och smidigt till ett rimligt pris, vilket gjorde oss super nöjda. Att de dessutom är super trevliga är bara en bonus som gör att vi kommer att anlita dem igen.

Svar från Victoria Golv

Hej Ronald, tack snälla för ditt finfina omdöme. Det glädjer oss väldigt mycket att få läsa de orden. Vi ser fram emot att få samarbeta med er återigen.

WILLIAM O
Skrev om Victoria Golv

Victoria golv var från första kontakten trevliga, ödmjuka och inlyssnande. De förstod våra önskemål men tog aldrig något för givet utan såg till att fråga om allt vi inte tänkt på. Kanske viktigaste av allt: resultatet är makalöst! Kan varmt rekommendera detta gäng.

Svar från Victoria Golv

Hej William, tack så jättemycket för att du tog dig tid att skriva om oss, och tack snälla för ditt finfina omdöme. Vi är väldigt glada att vi kunnat uppnå era önskemål och att ni är nöjda med resultatet. Tack för din fina rekommendation kära kund!

Karin E
Skrev om Victoria Golv

Väldigt nöjd med Victoria Golv från början till slut. Golven blev så fina och precis som jag ville ha dem. De slipade mina parkettgolv, vitpigmenterade och mattlackade. Allt gick enligt tidsplan och Yassin var väldigt bra och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera!

Svar från Victoria Golv

Hej Karin, tackar tackar för dina fina ord. Det är just detta vi strävar efter. Det glädjer oss väldigt mycket att du är nöjd och att vårt jobb blev precis i enlighet med dina önskemål. Tack snälla du!

Åsa M
Skrev om Victoria Golv

Skander and his crew were very professional and coordinated with us so we could replace all of our wood floors in three steps. This allowed us to move everything comfortably. The fishbone oak floors are magnificent and have transformed our apartment!

Svar från Victoria Golv

Hello Åsa, Thank you very much for your review, it has been a pleasure to install your floor! We look forward to working together again. Thanks again!

Elias C
Skrev om Victoria Golv

Anlitade företaget för att lägga genomgående fiskbensparkett i en lägenhet. Skander gjorde ett riktigt bra jobb, han var snabb, noggrann, renlig och trevlig.

Svar från Victoria Golv

Hej Elias, vi tackar jättemycket för de finfina orden. Tack för ditt fina bemötande och ditt förtroende! Ditt omdöme betyder väldigt mycket för oss.

Johanna U
Skrev om Victoria Golv

Victoria Golv hjälpte mig med att byta mitt golv i hela lägenheten. Jag fick toppen service, de var flexibla och är supernöjd med resultatet! De var flexibla med startdatum, höll oss uppdaterade och fick verkligen det lilla extra i service.

Svar från Victoria Golv

Hej Johanna, Tack så jättemycket för att du gav dig tid att skriva om oss. Tack för det fina omdömet vi är så glada att ni är nöjda och att allting kändes bra och vi ser fram emot att ses igen i framtida projekt. Tack än en gång vi uppskattar enormt mycket!

Anders P
Skrev om Victoria Golv

Mycket trevligt bemötande under hela processen. Trots att furugolvet från 1888 var i dåligt skick blev det mycket fint efter slipning och behandling. Mycket väl utfört arbete - rekommenderar Victoria Golv

Svar från Victoria Golv

Tack så jättemycket för det finfina omdömet. Det glädjer oss otroligt mycket. Tack för ditt förtroende och din fina rekommendation!

Sherine D
Skrev om Victoria Golv

Mycket duktiga, professionella och riktigt serviceminded genom hela processen, från första kontakten tills att mitt golv (1-stav parkett ek) i min villa blev lagt. Jag fick även klinker lagt vid min braskamin. Det blev så fint, jag är så oerhört nöjd! Jag kommer absolut kontakta Victoria Golv för eventuella framtida behov. Rekommenderas varmt.

Svar från Victoria Golv

Tack så jättemycket för de fina orden Sherine! Tack för att du gav dig tid att skriva om oss! Din rekommendation betyder väldigt mycket för oss då detta är vårt mål nöjda och trygga kunder. Tusen tack för ditt förtroende, för ett gott bemötande och ett fint samarbete.

Beauté D
Skrev om Victoria Golv

Bra service bra jobb , bemötande, allt. Super bra . Bravo Bravo Bravo .

Svar från Victoria Golv

Tack snälla för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete. Merci beaucoup!!

Nazdar B
Skrev om Victoria Golv

Otroligt trevlig personal! De gjorde exakt det de sa att de skulle göra under utsatt tid! Väldigt bra resultat!

Svar från Victoria Golv

Tusen tack för det finfina omdömet. Vi tackar och uppskattar detta otroligt mycket! Glädjer oss att ni är nöjda.

Sivakumar S
Skrev om Victoria Golv

Super good work! We changed our floor

Svar från Victoria Golv

Thank you so much for the review, we appreciate it so much

Christian D
Skrev om Victoria Golv

Mycket fint arbete med vår fiskbensparkett! Snabbt och proffsigt

Svar från Victoria Golv

Tack snälla för det fina omdömet! Det uppskattar vi otroligt mycket!

Viktor B
Skrev om Victoria Golv

25 kvm reglering av trossbotten, läggning av spångolv och därefter fiskbensparkett i etta på Södermalm. Jag fick snabbt en tid för ett första besök och utvärdering av hur mycket som behövde göras. Jag rekommenderades att ta bort befintligt plankgolv då det inte var i våg och det fanns nivåskillnader. Jag fick snabbt en mycket prisvärd offert på allt jobb inklusive material. Jag rev själv plankgolvet enligt överenskommelse dagarna innan planerad projektstart. Trots att jag försköt projektstart med en dag då rivningen...

Svar från Victoria Golv

Tack snälla för det finfina omdömet! Det uppskattar vi enormt mycket. Stort tack för ett mycket fint samarbete och ett gott bemötande! Vi ser fram emot framtida projekt.

Carl-johan H
Skrev om Victoria Golv

Pålitliga, lyhörda och väldigt professionella genom hela processen. De lyssnade på våra önskemål, kom med många bra & snygga förslag på lösningar och var tillgängliga från början till slut. Vi är mer än nöjda med slutresultatet – äntligen ett gäng som verkligen lägger manken till för att allt ska bli riktigt bra! Det kändes som att de var på "vår sida" hela tiden och att de inte är nöjda förrän kunden är helnöjd. Jag kommer tveklöst tipsa folk i min omgivning om dem framöver.

Svar från Victoria Golv

Tusen tack för ditt finfina omdöme. Det är verkligen detta vi eftersträvar. Tack för de fina orden och för ett härligt samarbete. Vi ser fram emot att höra från er igen.

Lo H
Skrev om Victoria Golv

Tog in offerter från 3 olika företag inför läggning av parkettgolv i hela min lägenhet om 68 kvadratmeter. Beslutade mig för Victoria Golv som gav ett förtroendeingivande intryck, de är mycket tillmötesgående i kommunikationen och gav en prisvärd offert för hela arbetet, inklusive inköp av material. För mig är det mycket viktigt med en tydlig offert som preciserar exakt vad som ingår i arbetet samt anger tidsplan, så jag behövde diskutera vissa detaljer och tydliggöra dem i offerten innan jag kände mig trygg. Jag blev väldigt...

Svar från Victoria Golv

Tack snälla Lo för ett mycket fint omdöme. Det är just detta vi eftersträvar! Vi är glada över att vi kunde uppfylla dina krav och leverera enligt dina förväntningar. Tack för ditt förtroende och tack än en gång för din rekommendation. Vi ser fram emot framtida projekt!

Elisabeth K
Skrev om Victoria Golv

Fiskbensparkett 56 kvm. Vi är mycket nöjda med vår fiskbensparkett! Trevligt bemötande, måna om att göra kunden nöjd och prisvärt!!!

Svar från Victoria Golv

Tack snälla för finfina omdömet! Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med er!

EMILY R
Skrev om Victoria Golv

Victoria Golv AB överträffade mina förväntningar, Proffsiga, noggranna och otroligt hjälpsamma! De tog bort mina gamla golv som var ojämna och sviktade. Slut resultatet är nya golv i 2 sovrum, vardagsrum samt kök/hall som är jämna och helt perfekt lagda. Fick hjälp med val av golv utav Skander och han hittade verkligen det perfekta golvet till min lägenhet utifrån min vision. Kom alltid i tid och tidsplanen hölls med väldigt god marginal! Rekommenderar starkt! Om jag någonsin behöver lägga golv igen kommer jag anlita Victoria Golv AB igen !

Svar från Victoria Golv

Hej Emily! Tack snälla för din fina rekommendation, det uppskattar vi jättemycket! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med dig. Tack för din vänlighet och vi ser fram emot framtida projekt.

Carl V
Skrev om Victoria Golv

Proffsiga och prisvärda! Väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Victoria Golv

Tack snälla! Det glädjer oss massor.

Maria F
Skrev om Victoria Golv

Anlitade Victoria golv och de ”trollade bort” knarr i undergolvet på ett smart sätt och lade samtidigt in ett nytt klickgolv. Mycket snabba, punktliga och prisvärda. Liten miss i kommunikationen kring vem av oss som skulle köpa in vilket material inför arbetet (därför 4 i betyg istället för 5)

Svar från Victoria Golv

Hej Maria, Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Tråkigt att det blev ett litet missförstånd. Tack för ett trevligt samarbete!

Dan Victor Per M
Skrev om Victoria Golv

75 kvm fiskbensparkett. Jättenöjd med både resultat men framförallt servicen från Victoria Golv. De kommunicerar alla väldigt bra och har alla inställningen att problem ska lösas (lite svårt med att få tag i material pga dagsläget, men de löstes på ett bra sätt). Ett extra plus för Skander som la golvet, toppen kille och golvläggare. Tack!

Svar från Victoria Golv

Hej Dan, Stort tack för dina fina ord! Det har varit otroligt trevligt att få lägga ditt golv. Hela gruppen tackar för din vänlighet och artighet. Vi ser fram emot att få höra från dig igen och ses i framtida projekt. Stort tack än en gång!

Madeleine H
Skrev om Victoria Golv

Skander är väldigt trevlig att arbeta med. Han kommer i tid när man avtalat en tid och gör jobbet i tid (han vabbade 2 dagar vilket såklart inte är några problem och han informerade om den "fördröjningen". Golvet blev väldigt fint. Tyvärr så var väggarna nymålade innan de kom och la fiskbensparkett. Efter att de varit där var väggarna väldigt dammiga samt hade massa fläckar av Lim. De målade väggarna samt tvättade dem i efterhand när jag sagt till angående det men blev en del jobb för mig att markera ut alla ställen som...

Svar från Victoria Golv

Hej Madeleine, tack för ditt omdöme och din utförliga beskrivning. Härligt att få höra från dig att du är nöjd med golvet och tidsplaneringen. Tack för ett trevligt samarbete!

Samuel August J
Skrev om Victoria Golv

Företaget är prisvärda och superduktiga! Victoria Golv la fiskbensparkett i hela min lägenhet och jag är så nöjd med resultatet. Kommer definitivt att anlita er igen om jag behöver hjälp med golvläggning.

Svar från Victoria Golv

Hej Samuel, tack för din fina rekommendation och din vänlighet! Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med dig. Vi ser fram emot att få höra från dig igen. Tusen tack än en gång!

Michael J
Skrev om Victoria Golv

We recently hired Victoria Golv to lay 53 sqm of parquet floor and cannot recommend them enough. Yassin and the whole team at Victoria Golv were knowledgeable, professional and and delivered a five star service. We will certainly be recommending Victoria Golv to our friends in future and will always consider them first if we require any further work doing.

Svar från Victoria Golv

Hi Michael, thank you very much for your nice recommendation, it has been very nice to work with you. We look forward to hearing from you again.

Joakim G
Skrev om Victoria Golv

Proffsiga, snabba, trevliga, tillmötesgående och konkurrenskraftiga. Mitt nylagda fiskbensparkettgolv blev verkligen jämnt och fint trots att underlaget var ojämnt och dåligt. Kan inget annat än att varmt rekommendera denna firma!

Svar från Victoria Golv

Hej Joakim, tusen tack för din fina rekommendation. De orden är väldigt värdefulla för oss. Det är just detta vi eftersträvar. Tusen tack än en gång!

Johan L
Skrev om Victoria Golv

Väldigt gott bemötande! Resultatet av deras arbete blev mycket bra. Vi bytte alla golv från olika typer till ett massivt trägolv samt målning av alla rum. Arbetet varade i 3 veckor. Vi skulle starkt rekommendera Victoria golv till andras

Svar från Victoria Golv

Hej Johan, tack snälla för din fina rekommendation det betyder väldigt mycket för oss. Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med dig.

Birgitta M

Snabba och tillmötesgående! Rekommenderas

Svar från Victoria Golv

Tusen tack för din fina rekommendation!!

Gun Ö
Skrev om Victoria Golv

Vi är mer än nöjda med arbetet som Victoria golv utförde hos oss. De lade nya golv i vår fyrarummare med kort varsel. Arbetet utfördes snabbt och noggrant och med stor hantverksskicklighet. Det var trevlig och kunnig personal som tog sig tid att diskutera olika lösningar med oss. Allt var rent och snyggt när de slutat och tidsplanen hölls med god marginal . Vi kan därför varmt rekommendera dem. Karl och Gun G

Svar från Victoria Golv

Tusen tack för en jättefin rekommendation!! Det uppskattar vi otroligt mycket! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med er! Tack än en gång!

EMILIE S
Skrev om Victoria Golv

Victoria Golv mer än återställde original-golvet som legat gömd under fruktansvärd plastmatta de senaste 50 åren i min lägenhet. Det känns som att lägenheten dubblade i värde! Snabbt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar starkt!

ZARAH C gillar detta
Svar från Victoria Golv

Tack snälla för din fina rekommendation, det glädjer oss mycket.

Kristoffer S
Skrev om Victoria Golv

Mycket bra. Levererade vad dom lovade. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Victoria Golv

Tusen tack för ditt fina omdöme och ett jättetrevligt samarbete.

Henrik E
Skrev om Victoria Golv

90 kvm massiv fiskbensparkett i Bandhagen. Mycket professionella och flexibla. Rev ut allt underliggande golv, flytspacklade och la nytt. Konkurrenskraftiga på både pris och kompetens.

ZARAH C gillar detta
Svar från Victoria Golv

Tusen tack för ditt fina omdöme. Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig.