Vitum AB

Vitum AB

Ring 0340-50 02 95 www.vitum.se

Välkommen till Vitum! Vi på Vitum erbjuder en helhetslösning med inriktning på brandskydd och utbildning. Med lång erfarenhet inom brandskydd är vi ett modernt företag som varje vecka erbjuder olika typer av företagsanpassade utbildningar. Våra utbildningar sträcker sig inom ramen för brand och sjukvård med allt från heta arbeten-utbildningar,...

24 omdömen om Vitum AB

Kar-Henrik W

Heta arbeten kursen. Mycket bra

Michel M
Skrev om Vitum AB

Heta arbeten kurs Bra struktur och information. Lagom längd.

Joakim J
Skrev om Vitum AB

Heta arbeten, Det var ett bra bemötande har varit på utbildning i detta för 5 år sen. Men denna utbildningen var bättre

Christoffer W

Gick heta arbeten utb jättebra utbildare, såg till att de fanns lite fika/kaffe/bubbelvatten höll ett lagom tempo.

Susanne E
Skrev om Vitum AB

HA utbildning. Bra lokal, ventilation, frukost/lunch. Lagom långa intervaller mellan bensträckarna. Duktig ledare. Tydlig och öppen för diskussion om förhållandena på just vårt företag. Kanske lite snabbt tempo. Bra med praktiska inslag. Mycket nöjd! Tips på att ha skrivblock, för nu har man kladdat ner boken med inte alltid rätt lösning. :)

Michael W
Skrev om Vitum AB

Heta arbeten. Trevligt bemötande. Lagom lokal för vår grupp på 6 personer. Lagom lång tid.

Annika A
Skrev om Vitum AB

Tycker att detta var en väldigt givande utb. Har fått en bra mycket bättre förståelse för brand och fara vid heta arbeten. Tack mvh Annika

Roger P
Skrev om Vitum AB

Bra informativ utbildning i Heta arbeten. Trevligt bemötande och rena fräscha lokaler.

Michael B
Skrev om Vitum AB

Jag deltog i Heta Arbeten utbildning. Utbildningen var mycket väl genomförd av handledaren både vad det gäller det teoretiska, pedagogiska och praktiska. Kommer absolut att rekommendera Vitum till andra.

Magnus H
Skrev om Vitum AB

Riktigt bra, trevligt och lärorikt..

Jan M
Skrev om Vitum AB

Mkt lärorik o bra upplagd kurs. Kunnig handledare. Jag blev skickad av min arbetsgivare.

Kenneth I
Skrev om Vitum AB

Bra kurs och innehåll Duktig och trevlig kursledare

Peter N
Skrev om Vitum AB

En mycket bra och intressant utbildning med ett lättsamt upplägg.

Patrik B

Helt okej ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Per K
Skrev om Vitum AB

Heta arbeten. Ett mycket bra bemötande. En duktig instruktör som visade engagemang och viste vad han pratade om.

Jonas L
Skrev om Vitum AB

Heta arbeten och hlr utbildning, mycket proffsigt, lyckades få personalen att uppfatta riskerna på ett riktigt bra och pedagogiskt sätt! Kan varmt rekommendera vitum!

Bernt H
Skrev om Vitum AB

En otroligt viktig kunskap att ha med sig. Detta genomfördes på ett proffsigt och lättfattligt sätt där kursledaren på ett pedagogiskt sätt fick oss att förstå och komma ihåg de steg som är nödvändiga för att genomföra HLR på ett sätt som gör att drabbade har större chans att få ett liv även framöver. Tackar berörda för detta och är tacksam att ha fått denna kunskap, Royne

Kenneth B
Skrev om Vitum AB

Kursen var väldigt bra och kursledaren har hög kunskap om heta arbeten och bra längd på kursen.

Conny F
Skrev om Vitum AB

Jag har precis gått en HLR kurs hos Vitum Det är ett proffsigt och seriöst bemötande man får och det märks att det är en erfaren kursledare, både vad det gäller att lära ut men även att han har verklig erfarenhet i botten. Det är en lättsam och glad atmosfär men kursledaren har inga problem att växla om och påtala vikten av att men förstår innebörden i kursen.

Torbjörn K
Skrev om Vitum AB

Helt ok utbildning l heta arbete, bemötandet var bra kursen var som jag hade tänkt mig.

Francisco A
Skrev om Vitum AB

Det var bra kurs, skön lärare, och material.

Martin Å
Skrev om Vitum AB

Bra och trevligt i vanlig ordning! Ser fram emot nästa besök!

Tobias N
Skrev om Vitum AB

Bra, intressant och lärorikt. Bra upplägg på kursen.

Johan S
Skrev om Vitum AB

Mycket kompetent utbildare. Utbildningen håller hög klass.