Vm Cars AB

Vm Cars AB

www.blocket.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till VM Cars, din pålitliga partner för bilaffärer i världsklass. På VM Cars strävar vi efter att göra bilköpet till en enkel och smidig upplevelse. Vårt erfarna team av bilentusiaster finns alltid tillgängligt för att ge dig professionell rådgivning och vägledning genom hela köpprocessen. Vi ser fram emot att välkomna...

86 omdömen om Vm Cars AB

Benjamin W
Skrev om Vm Cars AB

Vi kom in för att kolla på en bil vi spanat in och eventuellt byta in nuvarande bil. Vid första mötet så blev vi välkomnade och professionellt bemötta! Väldigt bra information och kände oss trygga i att byta in bilen. Rekommenderar starkt vm cars då de är väldigt trevliga och kunniga.

Laris M
Skrev om Vm Cars AB

Lätt sagt sveriges bästa bilfirma, snabb hjälp trevlig personal och bra priser. Personalen ser till att göra affären så bra som möjligt med priset som passar dig bäst. Framtida köp kommer vara här igen. Rekomenderas starkt ! Tackar för enkla affären.

Svar från Vm Cars AB

tack Laris! Det är så mycket fin sagt, Vi uppskattar veranda ord. Du är alltid välkommen. Mvh Vm cars

Martin Å
Skrev om Vm Cars AB

Trevlig och tillmötesgående personal rekommenderar varmt denna bilfirma i Borås är än så länge nöjd med bilen 🙂🙂👍👍

Svar från Vm Cars AB

Tack Martin! Det är så kul att höra dina fina ord, Lycka till med din fina bil:)

Ann A
Skrev om Vm Cars AB

Riktig lurendrejare, säljer bilar som varken fungerar eller är den årsmodell som han sagt.

Svar från Vm Cars AB

Hej! synd att höra men jag vill absolut veta vilket regnummer på bilen, känner inte igen ditt namn. Årsmodell stämmer alltid eftersom blocket lägger till inte vi, Blocket lägger alltid rätt årsmodell plus står alltid på kontraktet med.

Enayat G
Skrev om Vm Cars AB

Tack för snabb och smidig affär. defensivt återkommande kund!

Svar från Vm Cars AB

Tack Enayat! vi gör alltid vårt bästa för våra kunder. du är varmt välkommen igen.

Richard B
Skrev om Vm Cars AB

Mycket trevlig och snabb på att svara på frågor. Fixade hemleverans av bilen helt enligt önskemål.

Svar från Vm Cars AB

Tack Richard Vi finns alltid för våra kunder, hoppas vi kan höras till nästa köp:) Mvh Vm cars

Louai A
Skrev om Vm Cars AB

Affären var smidigt och säljaren var pålitlig. Hemleverans som utförts enligt överenskommelsen.

Svar från Vm Cars AB

Tack Louai! Vi gör alltid vårt bästa för kunderna ska känna sig trygga, Tack för dina ord. Mvh Vm Cars

Asal O
Skrev om Vm Cars AB

Blev väldigt bra bemöt av företaget och fick väldigt mycket hjälp efter som det är första gången jag köper bil själv fick allt förklarat för mig och dom hjälpte väldigt mycket genom processen kan rekommendera stort och är så nöjd med bilen.

Tack Asal! vi uppskattar dina fina ord, Mvh Vm Cars

Mahira C
Skrev om Vm Cars AB

Bra service och trevlig personal, alla var väldigt hjälpsamma. Rekommenderar denna bilfirma!

Svar från Vm Cars AB

Tack Mahira! Vi finns absolut för våra kunder och hjälper hela vägen:) Mvh Vm cars

Hamid A
Skrev om Vm Cars AB

Bra folk med fantastisk bemötande. Bra service! Kommer definitivt tillbaka.

Tack Hamid! Vi uppskattar det, du är alltid välkommen. Mvh Vm cars

Oliver T
Skrev om Vm Cars AB

Jättenöjd. Bra och duktig säljare! Tack!

Vi uppskattar dina fina ord, du är alltid varmt välkommen. Mvh Vm Cars

Farhad A
Skrev om Vm Cars AB

väldigt snäll och väldigt hjälpsam, och jag fick skriva på kontraktet direkt. fantastisk service. Tack Så mycket

Svar från Vm Cars AB

Tack Farhad ! Jag uppskattar dina fina ord, Vi kommer leverera din nya bil snabbt, tryggt och smidigt. Tack för du har valt oss på Vm Cars. Mvh Vm Cars

Fredrik S
Skrev om Vm Cars AB

Jag är väldigt nöjd med kundbemötandet, säljaren har varit väldigt proffsig. Jag har känt mig trygg igenom hela affären han kom till och med in en extra dag för att låta mig provköra bilen. Rekommenderas varmt!

Svar från Vm Cars AB

Tack Fredrik för dina fantastiska ord och det är mitt jobb att ställa upp för mina kunder. jag är jätte nöjd att du har valt oss. Mvh Vm cars

Nils Henrik Johan A

Tack för all hjälp när dotterns bil gick i sönder, trodde aldrig att det skulle fungera så bra, dotterns bil gick sönder efter 2 månader, absolut inget som ni kunnat veta. När ni sålde den, trots detta så ställer du upp och kör till och med upp för att hämta reservdelar så hennes bil kommer i gång så snart det går. Tack än en gång !!! Mvh Henrik och Louise

Svar från Vm Cars AB

Tack själv till dig och din dotter för ni har valt att köpa en bil från oss, Det är absolut mitt jobba att ställa upp och hjälpa till. Vi önskar att problemet skulle lösa sig med din dotters bil. Mvh Vm cars

Maths S
Skrev om Vm Cars AB

Har fått ett mycket gått bemötande av Mohammed ftån början av bilaffären. Allt vi har tslat om har stämt till 100 %. Kan verkligen rekommedera VM Cars AB Maths Söderberg från Kalmar

Svar från Vm Cars AB

Tack Maths Söderberg! Jag är väldigt glad över vår affär, Det var absolut mitt jobb att hjälpa dig och berätta hur bilen sågs ut. Du har åkt långt, tackar dig föratt du har valt oss på Vm cars.

Monia B
Skrev om Vm Cars AB

Tack för en snabb och smidig affär! Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Ser fram emot att hämta min bil om 2 veckor, då den ska vara klar med det lilla extra som jag som nöjd kund begärde😊

Svar från Vm Cars AB

Tack så mycket för att du har valt oss på Vm Cars, Bilen kommer se jätte fin ut med nya fälgar som du har valt:) Mvh Vm Cars

Hans M

Superbra! Rekommenderar verkligen

Tack så hjärtligt för ditt omdöme. Mvh Vm Cars

Jonas W
Skrev om Vm Cars AB

Fantastiskt bra bemötande. Enkel att göra affär med, fin recond innan leverans. Kan inte annat än att rekommendera och ge full pott.

Svar från Vm Cars AB

Tack så mycket för att ni har valt oss på Vm Cars, vi är väldigt glada för att ni är nöjda med våran tjänst och hoppas vi ses igen vid framtida köp! Mvh Vm Cars

Bassil S
Skrev om Vm Cars AB

Mycket nöjd med affären, det var bekväm och smidig och mycket snäll personal.

Vi tackar dig för dina fantastiska ord! Mvh Vm cars

Pär Tommy Fredrik S

Snabb o smidig bilaffär. Inga problem vid inbyte av min gamla bil . Trevlig säljare , tittade på 2 bilar på 2 veckor o han var trevlig trots att jag inte köpte 1:a bilen jag var intresserad av.

Svar från Vm Cars AB

Du är varmt välkommen. Vi finns alltid här för våra kunder! Tack så hjärtligt för ditt omdöme och dina fantastiska ord! Mvh Vm cars

Ari S
Skrev om Vm Cars AB

Mycket trevligt bemötande! Snabbt och smidigt.

Svar från Vm Cars AB

Du är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme och dina fantastiska ord! Mvh Vm cars

Arshed M
Skrev om Vm Cars AB

Bra bemötande.och allt snabbt fixat på plats. Tack vm cars

Svar från Vm Cars AB

Tack så hjärtligt för ditt omdöme och dina fantastiska ord! Mvh Vm cars

Jeanette L
Skrev om Vm Cars AB

Väldigt trevlig säljare. Mycket hjälpsam och hög service.

Svar från Vm Cars AB

Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Vi gör alltid vårt bästa:)

Doaa A
Skrev om Vm Cars AB

Jag blev väl bemött av företaget och de erbjöd fantastisk service.

Svar från Vm Cars AB

Härligt att höra! Du är varmt välkommen:)

Kim K
Skrev om Vm Cars AB

Efter jag skrev min recension hörde han av sig direkt och var väldigt arg över att jag givit honom en dålig recension. Efter första samtalet med min sambo där han slängde på luren ringde han upp igen och erbjöd sig att laga bara det ena felet i utbyte mot att min kommentar togs bort omgående. Då jag inte tyckte detta va tillräckligt och han vid 2 tillfällen hotat min sambo med att han har filmat mig och att han sagt till min sambo att han "-spelar in jobbiga kunder". Meddelade jag gonom per.sms att om jag nu ska ta.bort...

Svar från Vm Cars AB

Hej Kim! Dessvärre har icke godkänt språk förekommit i recensionen på hemsidan Reco vilket lett till förfrågan om nertagande. Efter samtal med benämnd service personal har ett opassande bemötande på erat bevåg noterats, vilket resulterat i fördröjd serviceprocess. Vi hänvisar er till kundservice för vidare hantering utav ärendet. Mvh, VM Cars AB

Isak U
Skrev om Vm Cars AB

Höll öppet längre för att jag skulle kunna komma och titta på bilen 👍

Svar från Vm Cars AB

Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Vi gör alltid vårt bästa:)

Guran H
Skrev om Vm Cars AB

Väldigt trevligt bemötande och är väldigt nöjd med en hemleverans 👍

Svar från Vm Cars AB

Härligt att höra! Du är varmt välkommen:)

Linnéa Ninna N

Väldigt trevlig personal och bra service!

Bekim M

Väldigt trevligt bemötande Jätte nöjd med bilköpet tummen upp 👍

Veronica S
Skrev om Vm Cars AB

Snabb, smidig och trevlig service! Bilen som köptes av av mig från VM Cars är fin och fräsch. Lätt att hitta till lokalen i Borås. Tack!🌸

Svar från Vm Cars AB

DU är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme och dina fantastiska ord! Mvh Vm cars

Henrik A
Skrev om Vm Cars AB

Helt fantastiskt bemötande och hjälp, dottern köpte bil av VM Cars. De körde den från Borås till Västerås, lämnade den nya bilen och hämtade hennes gamla. Jag kan inget annat säga än att när det är dags för mig att byta bil så kommer jag till 100% ringa och se om de kan hjälpa mig igen!!

Annie Kim E
Skrev om Vm Cars AB

Otrevlig, lyssnar inte på det man säger. Värsta bil köpet i mitt liv. Skyller ifrån sig, det är alla andras fel att han inte kan göra sitt jobb..! När vi hamnade i konflikt hotade han med "tänk på att du har 6 mån garanti" gav mig stark ångest löste inte alla problem med bilen. Hotade att nästa gång jag får problem med bilen skulle han fakturera mig totala summan utan att förvarna. Diselvärmaren dom bytte har nu gått sönder inte ens 2 månader sedan den byttes... vågar inte höra av mig igen då han fått mig att må så dåligt och skapat svår ångest. Köp INTE BIL HOS VM Cars!

Svar från Vm Cars AB

Hej Annie! Vi kan se en efterfrågan ifrån er för åtgärdande utav fel etablerade från byte av lämpliga delar till icke kompatibla sådana på erat egna bevåg. Då tjänsten inte var fackmannamässigt utförd täcker dessvärre inte garantin aktiv under perioden sådana kostnader, vilket vi har förståelse för kan bidra till negativa känslor. Beklagligtvis har vi även blivit informerade om ytterst anstötligt beteende gentemot destinerad personal då denna service rättmätigt nekats. Ni är varmt välkommen höra av er till oss för eventuella frågor. Mvh, VM Cars AB

Stefan S
Skrev om Vm Cars AB

Blev väldigt fint bemött vid ett köp av en Ford Focus det var ett litet fel som blev lagat snabbt och bra efter upptäkt efter köpet så för min del är det en väldigt bra upplevelse . Kan rekommenderas av samuelsson.s i. Hedared

Anna L
Skrev om Vm Cars AB

Jättebra service och jag är så nöjd med min nya bil!

Ludvig G

Mycket trevligt bemötande! Snabbt och smidigt. Rekomenderas

Eva G

Mycket trevligt! Tack för kaffet! 👍😄

Ali A
Skrev om Vm Cars AB

Super trevligt bemötande och bra service.

Pekka J
Skrev om Vm Cars AB

Bra hel nöjd Trevligt mottagande och trevlig säljare

Musse T
Skrev om Vm Cars AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera.

Elvis R
Skrev om Vm Cars AB

Bra firma jättebra toppen 👍bra bemötande

Malini Sofia C
Skrev om Vm Cars AB

Väldigt oseriös firma. Går bra med kontakten med dem till den sekunden du betalt för bilen. Fick 6 månaders garanti. Vill att jag ska komma på en helg och vänta medan de fixar bilen, de fixade ett av fyra fel. Samarbetar med en verkstad som inte är speciellt kompetent. De satte däcken i fel rotationsriktning på fälgarna. Jag fick stå för kostnaden för att rätta till det. De duckar en när man försöker ringa och smsa. Kommer med undanflykter varje gång. Han anpassar sig inte det minsta efter sina kunder utan det ska passa...

Svar från Vm Cars AB

Hej Malini! Dessvärre skiftar många företags öppettider under jultiden, vilket vi har förståelse för kan skapa frustration när man som kund förväntar sig att service personal ska lämna nära och kära under högtider enligt kunds förfrågan. Ni är välkomna att höra av er till oss för vidare handläggning utav ärendet. Mvh, VM Cars AB

Alexandra M
Skrev om Vm Cars AB

Super trevlig personal ! Behövde en bil akut och bodde 2,5 timmar ifrån företaget. Var mycket hjälpsamma med affären och körde hem bilen till mig samma dag som jag önska! Verkligen nöjd och rekommenderar dessa starkt !

Björn M
Skrev om Vm Cars AB

Bra bemötande.och allt snabbt fixat.. hoppas jag får mina sommar däck till min ny köpta saab.

Svar från Vm Cars AB

Hejsan Björn! Du är varmt välkommen, dina däck är på plats nu. Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Mvh Vm cars

Reni H
Skrev om Vm Cars AB

Bra service och trevlig personal.

Svar från Vm Cars AB

Hejsan Reni! DU är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Mvh Vm cars

Jonna H
Skrev om Vm Cars AB

Super trevligt bemötande och grym service, rekommenderar starkt!

Svar från Vm Cars AB

Hejsan Jonna! Du är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Mvh Vm cars

Karkoutli M
Skrev om Vm Cars AB

Jag tackar verkligen vm vars för hjälpen, Mycket bra o proffsigt bemötande trevlig försäljare som visste vad han kan om bilarna.

Svar från Vm Cars AB

Hejsan karkoutli! DU är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Mvh Vm cars

Dzhoshkun S
Skrev om Vm Cars AB

Tack för snabbt hemleverans. Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Vm Cars AB

Hejsan Dzhoshkun! Du är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Mvh Vm cars

Saied V
Skrev om Vm Cars AB

Det är väldigt trevligt och bra bilhandlare i Borås, jag har köpt en bil och är väldigt nöjd.

Svar från Vm Cars AB

Hejsan Saied! DU är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Mvh Vm cars

Yvonne Britt M
Skrev om Vm Cars AB

Mycket service minded Fixade snabbt vinter och sommardäck istället för allround däck när jag inhandlade min bil hos dom. Kommer återkomma som kund samt rekomendera dom till vänner och familj.

Svar från Vm Cars AB

Hejsan Yvonne! Du är varmt välkommen. Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Det var ett fröjd att hjälpa dig. Mvh Vm cars

Ingegerd J
Skrev om Vm Cars AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kändes som en kunnig, artig och personligt intresserad service som var mån om att allt skulle gå rätt till. Arbetar hårt för att leverera och har dessutom en charmig, vältränad hund som gärna är med på kontoret på lördagar.

Svar från Vm Cars AB

Ni är varmt välkomna.Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Det var ett fröjd att hjälpa dig.