Volt i Mälardalen AB

Volt i Mälardalen AB

• BadgeTwoYears

Välkommen till Volt i Mälardalen! Vi är din lokala El-entreprenad i Eskilstuna med omnejd. Letar du efter en professionell och seriös elektriker i Eskilstuna, Väla, Torshälla, Rekarne, Kvicksund, Mesta, Hållsta, Ribbingelund, Kungsör, Härad eller Mariefred med omnejd? Vi kan hjälpa dig med allt som innefattar elarbeten och...

34 omdömen om Volt i Mälardalen AB

Nyan S
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Snabb felsökning och ett bra utfört jobb som vi är väldigt nöjda med.

Andre N
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Är super nöjd nöjd med mitt badrum som hjälpte mig att renovera, trevliga och väldigt duktiga på det dom gör, rekommenderas starkt!

Björn W
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Bra bemötande, proffsigt jobb, bra återkoppling vid frågor. slutprodukt med plus betyg godkänt

Leif L
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Snabb och smidig service vid akut jobb för våran avlopps pump som la av. 😀

Göran H
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Bra snack och jobb. trevliga och duktiga killar, tummen upp

Mats L
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Snabb återkoppling, håller tider, trevliga installatörer. Allt fungerar toppen. Kan verkligen rekommendera de.

Jan-Åke C
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Snabbt, smidigt och ett trevligt bemötande.

Sören Gustaf L
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Vi valde absolut rätt firma för vår sol cell s installation. Dessutom har dom visats sig jätte snabba på att hjälpa oss med elektriska småfel i vårt gamla hus.

Andreas V
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Snabb leverans och proffsigt arbete!

Sören Mikael L
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Proffsigt bemötande, väl utfört arbete med hög kvalitet och på utlovad tid /Mikael

Tommy S
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Proffsigt bemött med tydliga svar på mina offertförfrågningar. Arbetet sen utfört på rätt tid och med toppen kvalite .

Yngve P
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Dom var väldigt trevliga och gjorde ett riktigt bra jobb. Arbetade på utan knussel och informerade hela tiden om vad och hur dem skulle göra. Kan rekommendera dem till kommande jobb både med solel och andra förekommande el-arbeten. Yngve o Gunilla Pettersson

Milad K
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Vi beställde en solcellsanläggning i augusti och fick den monterad och klart november. Väldigt kunnig personal som bryr sig verkligen om kunden. Riktigt bra priser jämfört med många andra. Alla våra frågor som uppkom under processen fick vi besvarade på ett proffesionellt och enkelt sätt. Rekommenderas starkt!

Thomas N
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Otroligt trevliga och proffsiga. Fick ett mycket bra första intryck och i den här solcellsbranchen är det inte vanligt med den servicen som Volt levererar. Rekomenderas varmt!

Adis S
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Enormt nöjd med utfört arbete. Trots förseningar som Volt inte rår för har arbetet löpt på så fort det bara gått när material funnits tillhands. Enkla att planera arbete med och är måna om att slutresultat blir enligt kunds tycke. Rekommenderas!

Kai O
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Jag fick ett jättebra första intryck av Volt, de kändes seriösa, ärliga, trevliga och kunniga och det var det som gjorde att jag valde dem, allt gick jättesnabbt från att jag valde dem tills det var klart. Det var några smågrejer som inte riktigt blev som jag hade tänkt men det rättar de till i efterhand. 35 solpaner sitter nu på taket och levererar el

Andreas B
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Riktigt nöjd med allt, trevliga och gjorde ett kanonjobb. Kommer anlita de igen när det är dags för mer eljobb.

Svar från Volt i Mälardalen AB

Stort tack för ditt omdöme, vi uppskattar det. Vi på Volt i Mälardalen önskar dig en fortsatt fin dag

Kjell S
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Förstod mina behov! Snyggt och snabbt montage! Trevlig personal som tänkte till innan de gjorde något! William Jonsson har verkligen levt upp till sina löften!

Roland C
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Allt var mycket bra...............

Maria L
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Väldigt tevligt och professionellt bemötande både i kontakten inför och under arbetets genomförande. Volt har löst mina problem med en strulande golvvärme, installation av en laddbox samt fix av utlösande säkringar och allt inom loppet av ett halvår. Snabba, pålitliga, trevliga och bra utförda jobb!

Pontus G
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Proffsiga, snabba och trevliga, vad mer kan man önska? Rekommenderas starkt.

Simon K
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Bra bemötande. Kunnig personal. Aldrig omöjliga. Jag skulle rekommendera alla att köpa samtliga el tjänster av Volt

Andreas D

Lösningsorienterade Kundvönliga

Hans F
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Kristoffer var en toppen kille. Gjorde jobbet bra

Nathalie S
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Otroligt bra service och kompetent personal, rekommenderar starkt!

Magnus O
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Hantverkare hörde av sig innan besök men även under arbetet för att säkerställa att arbetet utförs enligt önskan. Snabb service utan krångel. Installation av brytare, inkoppling av belysning.

Tommy S
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Hjälpsamma vid framtagande av offert som sen efter beslut färdigställs till 100%. Även hjälpsamma vid frågor efter leverans och betalning av slutfaktura.

Calle H
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Lyhörda och seriösa. Snyggt installerat av hela Solcellsanläggningen. 5 av 5 solar! 😎👍

Svar från Volt i Mälardalen AB

Tack för ditt omdöme, det är värdefullt för oss Varma hälsningar Volt i Mälardalen

Tobias Ö
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Har använt mig av Volt flertalet gånger, William och Kristoffer är kanon!

Felix D
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Ett seriöst företag där jag som kund blev fantastiskt bemött redan vid första kontakt hela vägen in i mål av mitt projekt som innehöll centralbyte samt ombyggnation av både kök/vardagsrum. Företaget rekommenderas starkt till alla i min närhet.

Kristoffer B
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Duktig personal som kan sin grej, bollar ideer för att få bästa resultat! Väldigt bra kund bemötande, vi är supernöjda!

Svar från Volt i Mälardalen AB

Tack för ditt omdöme, det är värdefullt för oss Varma hälsningar

Olof  L
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Det jobb de utförde hos mig var inte så omfattande men det utfördes väl och de var lyhörda för mina önskemål. Har även ett trevligt och glatt bemötande av mig som kund.

Lars G
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Uppdraget var att uppdatera lägenhetens elnät. Resultatet blev bra och uppdraget genomfördes snabbt och med stor proffsighet.

Mats J
Skrev om Volt i Mälardalen AB

Köpte solceller med installation Tydlig information bra utfört jobb Supertrevliga tillmötesgående o kunniga Dessutom var dom tydliga med att det kan vara leveranstider på vissa komponenter För tillfället Det är bra med info så man vet vad som gäller