Wash

Wash

Ring 063-10 89 00 www.washfrisorer.se

96 omdömen om Wash

Christina F

Jag blev så nöjd efter mitt första men inte sista besök hos Wash. Supertrevliga tjejer, proffsigt bemötande. Jag blev så fin i håret efter att Evelina masserade, färgade, klippte och satte upp håret inför en festkväll. Toppenbra!

Ellionore H

Supertrevlig och duktig frisör!

Matilda H

Proffsigt bemötande, trevlig lokal och noggrann klippning exakt som jag ville ha. Gick därifrån med en toppenkänsla och kommer boka in en ny tid till sommaren!

Malin B

Hur bra som helst! Jag är supernöjd

Marie O

Väldigt kunnig, kan känna av min stil och anpassa klipp å färg därefter. Naturlig och avslappnad.

Viktoria S

Trevlig, noggrann och ödmjuk. En avkopplande stund för mig som kund

Ann-Christin N

Trevligt och välkomnande. Höga förväntningar som uppfylldes.

Sara R

Alltid lika nöjd. Pernilla är lättsam och trevlig och duktig på sitt jobb.

Pia E

Världens bästa Erika! Min dotter blev så nöjd, hon frågade om vi kunde gå till er varje dag! Fin fläta och silverglittrig spray var det bästa! :0)

Maria S

Så otroligt nöjd med färg och klipp. En trevlig stund och avbrott i vardagen

Robert O

jätteduktig noggrann trevlig proffsig

Emilia Y

Hon har väldigt bra kundbemötande. Hon får en att känna sig bekväm och välkommen. Hon är också väldigt väldigt duktig på det hon gör och jag är alltid supernöjd när jag lämnar wash. Mikaela är också snäll, trevlig, glad och positiv när man kommer dit vilket gör en på mycket bättre humör.

Hanna W

Supertrevlig och proffsig! Bra klippt och jag kommer absolut att komma tillbaka!

Hanna E

Toppen bemötande! Blev jättenöjd med resultatet.

Alexandra M

Trevlig personal som alltid bemöter en väl😊 Klippt mig hos Mikaela i många år och skulle inte gå någon annanstans för hon kan mitt hår 😊 Rekommenderar Wash då de är kunniga, hjälpsamma & sätter kunden i fokus med extra tillval mm.

Christin S

Pernilla är lyhörd, vänlig, noggrann och kreativ. Jag har alltid varit nöjd när jag blivit klippt av henne.

Mattias H

Alltid bra bemötande och nöjd med klippningen

Harriet C

Alltid mycket nöjd trevlig personal. Uppskattar Pernilla så mycket Trevlig vänlig och mycket kunnig Uppskattar att Pernilla har sitt Hantverksbrev.

Ingrid E

Blir alltid väldigt trevligt bemött. Tar sig tid att lyssna efter hur man vill ha frisyren o justerar tills man känner sig nöjd! Jag hade bokat en klippning. Väldigt nöjd.

Margareta L

Mycket bra bemötande och Erika är en toppenfrissa. Lika bra och trevlig varje gång.

Mikael S

Mikaela framstod som oerhört kompetent och genuint trevlig. Jag köpte klippning och en hårprodukt. Är väldigt nöjd med frisyren och omhändertagandet.

Gisela W

Pernilla är otroligt bra på det hon gör. Jag litar helt på hennes omdöme och känner mig trygg, omhändertagen och mycket väl bemött.

Elena F

Superduktig!! Alltid snyggt resultat med Mikaela!

Rasmus M

Mikaela är en mycket professionell frisör som lyssnar på kunden och levererar förstklassigt resultat. Rekommenderas varmt!

Anna F

Hon är underbart trevlig och väldigt duktig på det hon gör - man är alltid trygg i hennes händer!

Elin B

Erika är kunnig, tillmötesgående och lättsam. Du får god hjälp med stil och hårvårdsprodukter. Jag kan rekommendera henne och har aldrig varit missnöjd.

Anneli G

Super duktig på mitt tjocka och lockiga hår, alltid nöjd med både klipp och färg. Sen är det en trevlig och avslappnad stund i stolen, vilket också är värt mycket

Cecilia S

Anja har ett gott bemötande och känns tryggt i sitt agerande!

Emelie B

Man är i trygga händer när man går till Mikaela. Professionell, otroligt skicklig och trevlig👍

Filip I

Bra och trevlig service! Wash lever upp till mina förväntningar.

Maja L

Anja var noggrann, trevlig och jag fick den frisyren jag önskade.

Liisa Annikki R

Mikaela är världsbäst! Trogen kund i snart 5 år och kommer fortsätta så.

Sara K

Väldigt positivt. Min dotter blev klippt. Hon svimmade och Anja skötte det superbra. Dottern även nöjd med resultatet.

Maria B

Jättenöjd. Duktig och bra bemötande. :)

Hilda B

Alltid lyhörd och professionell, glad och trevlig! Det är en avslappnad miljö med härlig stämning!

Anna V

Trevlig, serviceminded, proffesionell, effektiv

Åsa M

Kunnig och duktig frisör med känsla för färg och form. Lyssnar in och ger bra förslag utifrån ens förutsättningar.

Frida N

Varmt och fint välkomnande 🙏😍 Salongen är fräsch, snyggt inredd och trevlig atmosfär. Med Mikaela som frisör vet man att man blir hjärtligt omhändertagen och man är så nöjd när man går från Wash. Supernöjd varje gång 🤩😍

Anna L

Pernilla är ett superproffs på både klipp och färg. Utöver det är hon lättsam och trevlig. Finns bara positivt att säga. Är även tacksam över att jag nu senast kunde boka om min klipptid med kort varsel då sjukdom dök upp. Alla frisörerna på Wash är serviceminded och gör så att man som kund känner sig hemma.

Sara K

Trevligt bemötande, proffsig klippning och fina lokaler!

Kristina J

Det är väldigt trevligt och välkomnande att komma till Wash. Jag motags med vänlighet och lyhördhet. Hon klipper mig med noggrannhet, och stylar proffsigt. En mycket avkopplande tvätt av håret då man sitter i massage stol och samtidigt får sin skalp masserad, mycket skönt! Jag har aldrig blivit missnöjd.

Felicia F

Jätteduktig och noga med att kunden ska bli nöjd. Superduktig!

Josefin W

Jag hade bokat en vanlig klippning och fick ett fint bemötande och en vassare frilla, så jag är nöjd!

Anki L

Det är väldigt positivt att bli behandlad av Anja: Hon är lugn trevlig och noggrann. Jag tar klippning ,massage eller Olaplexbehandling och har varit lika nöjd alla gånger (3). Jag brukar oxå köpa shampoo,balsam och spray. +++++

Christina V

Välkomnande, trevlig, lätt att prata med. Köpt schampo, klippning

Birgitta L

Man blir alltid välkomnad på ett personligt sätt. Jag förväntar mig en skön stund och ett snyggt resultat, som även jag kan få till hemma sedan. Erika ställer alltid fråga hur jag vill ha det och kommer med idéer om klippning och färger. Hon tar inte för givet att hon redan vet vad jag vill ha trots att jag varit hos Erika många gånger. Det ger en känsla av att komma ut med en ny fräsch frisyr varje gång. Jag är alltid jättenöjd och jag köpte mitt favoritschamop och balsam som Erika tidigare tipsat om. De är alla trevliga och professionella!

Gun P

Lyhörd och lätt att kommunicera med. Trevlig tjej och gott bemötande. Köpte ett shampo.

Linnea F

Mkt nöjd med min klippning och det var skönt att den hade marssagestolar vis tvättställen när dem ska tvätta håret på en :)

Kerstin K

Mikaela är den bästa frisören som finns! Hon är proffsig på alla sätt så jag som kund får bra service, trevligt bemötande och är alltid nöjd med hårresultatet.

Ulrika M

Känner mig väldigt trygg med att resultatet blir bra. Jag blir alltid trevligt bemött.