WAU Visby

WAU Visby

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeSixYears

Mitt på gågatan i Visby bland putsade hus och kullerstenar finns WAU´s tredje i ordningen Salongsbutik. Vi kallar den salongsbutik eftersom den både är en frisörsalong och en butik med våra fina accessoarer och våra grymma hårprodukter. Här kan du även fixa naglarna. Vi vill att WAU skall vara ett ställe där du trivs och känner...

761 omdömen om WAU Visby

Sedan starten hos Reco 2019

Ramona H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Toppen betyg! Duktig på riktigt. Hon designar t.ex blommor och citroner på fri hand. Vem gör ens sånt?! Lacket blir tunt och jämnfördelat till skillnad från andra jag besökt. Kanske de viktigaste för mig, snygga naglar som inte ser billiga ut. Alice håller hög kvalité!

Ella B
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Har gått till Alice flera gånger och jag blir alltid lika nöjd. Hon är jätte duktig på det jobbet hon gör och är alltid så trevlig

Lia W
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

En stjärnfrisör! Så proffsig, trots en stor förändring så var jag 100% trygg och så jäkla nöjd efteråt!

Jennie J
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor var glad och trevlig. Uppmärksammade mig med en gång. Speglade mitt humör och var lyhörd. Förväntade mig bra kvalité på klippningen och fick det resultat jag förväntade mig. Klippning.

Anna P

Jättebra! Blir alltid så nöjd

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Anna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Frida L
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Alltid trevlig och lyhörd. Framförallt är Fanny superduktig, och jag alltid nöjd med resultatet efter att mitt hår blivit färgat och klippt!

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök & tusen tack för din feedback Frida. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Isabelle S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Så trevlig! Jätte duktig på sitt jobb, fick precis de resultat jag önskade.

Svar från Fanny S

Stort tack Isabelle, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Hjärtligt välkommen igen.

Paula S
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Fantastiskt duktig i både bemötande, arbete och lyssnandet! Alice levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag gjorde en nagelförlängning, första gången nånsin och hon var helt fantastiskt duktig!

Svar från Alice H

Tusen tack för din feedback Paula. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Linn D
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Otroligt trevlig och jobbar verkligen i kundens anda! Är super tacksam och hon räddade verkligen mitt hår! Jag är mer en suuuper nöjd!

Svar från Ellenor S

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Linn! Varmt välkommen tillbaka.

Simon L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande, Resultatet blev utmärkt. Och det var en trevlig pratstund som inte kändes forcerad

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Simon, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Julia E
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Trevlig, professionell och lyhörd.

Svar från Fanny S

Tusen tack Julia! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Valentino E
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Nöjd med besöket och bemötandet. Resultatet blev som jag tänkt mig.

Svar från Ellenor S

Stort tack Valentino, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Vendela I
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny var super trevlig och riktigt professionell. Gjorde slingor och klippning av hår och är supernöjd. Kommer absolut gå tillbaka

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Tack för din feedback Vendela, den betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka.

Patrik H
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag blev exemplariskt bemött av Fanny, supertrevlig och duktig frisör. Jag gick ut med en mycket bra känsla och en kanon frisyr. Allt jag kunnat hoppas på. Jag köpte en jättebra vax i flaska som Fanny rekommenderade

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Patrik. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök & ditt vax. Varmt välkommen tillbaka.

Camilla R
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Så här en vecka efter besöket är jag jättenöjd med klippningen och ett så trevligt bemötande gjorde hela dagen bra. Till den här salongen med en varm och vänlig atmosfär kommer jag gärna tillbaka

Svar från Fanny S

Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Tusen tack för att du tog dig tiden att ge denna feedback Camilla, det betyder mycket. Hjärtligt välkommen tillbaka igen.

Susanne L
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Väldigt trevligt bemötande, goda råd och perfekt resultat, Kommer gärna tillbaka! Susanne

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Susanne & stort tack för din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka.

Maarit P
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Både jag och sonen är kunder hos Ellie sedan länge tillbaka, hon är toppen, så rar tjej som kan sitt yrke mycket väl! Rekommenderar o är väldigt nöjd. Trevlig salong, trevlig personal 👍

Svar från Ellenor S

Det glädjer oss att både du och din son hittat till oss. Tusen tack för din feedback Maarit och tack för din rekommendation! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Lena A
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor är väldigt proffsig på alla sätt och vis och dessutom väldigt trevlig!

Svar från Ellenor S

Tusen tack Lena! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Rasmus H
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Var väldigt nöjd med klippningen.

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Rasmus. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Elsa E
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Alltid jättesöt blir nöjd:) superbra

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Elsa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Linda A
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Det är alltid lika trevligt att komma in på salongen, stämningen är bra och man känner sig välkommen. Ellenor är väldigt duktig och jag blir alltid nöjd, oavsett om jag bara klipper luggen eller klipper och färgar håret. Jag kan varmt rekommendera ett besök hos Ellenor!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din värmande feedback Linda och för din rekommendation! Varmt välkommen igen!

Kristina O
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Alltid lika glad o sprudlande mär man kommer. Har inte färgat hår vi henne förut. Jag förklarade hur jag hade tänkt o Ellie leverade, blev precis som jag tänkt. Man ser fram emot att få bli klippt eller håret färgat hos Ellie. Denna gång blev det slingor o klippning.

Svar från Ellenor S

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Kristina, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Aracely M
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Alltid glad och trevlig. Min dotter ser alltid framemot att klippa och styla håret med Ellenor S. Ellinor är omtänksam.

Svar från Ellenor S

Underbart att höra. Tusen tack för din feedback Aracely, den betyder mycket! Du & din dotter är varmt välkomna tillbaka.

Elisabeth C
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Bra behandling, och bra färger, men hon plockade bort alldeles för mycket ögonbryn. Bara en tunn sträng kvar..

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, Elisabeth. Vi uppskattar det mycket och vi tar till oss av det du skriver. Du är varmt välkommen tillbaka.

Gun P
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Trevligt bemötande öppen och lätt att prata med. //Gun

Svar från Alice H

Stort tack för din feedback Gun, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Robert R
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Utmärkt jobb och d:o bemötande. Alltid en positiv upplevelse.

Svar från Linda B

Stort tack Robert! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Yvonne L
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Glad, trygg och välkomnande tog hon emot mig. Kunnig och säker, kom med tips. Nöjd med resultatet av både klippning och mottagandet. Kan varmt rekommendera Ellenor!

Svar från Ellenor S

Tusen tusen tack för din feedback och för din rekommendation Yvonne! Varmt välkommen igen!

Anita L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Jag är mycket nöjd med resultatet av mitt besök. Anita Linkhorst

Svar från Linda B

Tack för din feedback Anita. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Ulrica L
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Så nöjd varje gång jag varit hos Alice. Hon vet och ser vad jag behöver och vill ha.

Svar från Alice H

Stort tack Ulrica, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anette A
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Blev jättebra bemött och supernöjd med behandlingen som var klipp/sling

Svar från Linda B

Tack för din feedback Anette, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du blev nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Katarina O
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Jag klippte bara luggen men den blev jättebra

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Katarina, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Anette N
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Superproffsig, trevlig snabb! Jag är mycket 😄 nöjd!

Svar från Linda B

Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök Anette 🫶🏼 Stort tack för din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Angelica H
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Otroligt duktig, proffsig och lyhörd.. Supernöjd!

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Angelica. Vi blir så glada över att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Camilla K
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny är både duktig och trevlig frisör!

Svar från Fanny S

Stort tack Camilla för din feedback. Den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.

Andreas D
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag förväntade mig att hon skulle klippa mig så att jag såg bra ut i TV och det lyckades hon med så: 5 plus!!!

Svar från Fanny S

Stort tack för din feedback Andreas! Vad roligt att du blev nöjd med ditt besök och din klippning. Varmt välkommen tillbaka oavsett tid i rutan eller ej 🤩

Kristina S
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Professionell, duktig, lugn och lyssnar till kundens önskningar’. Rekommenderas varmt!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Kristina! Du är varmt välkommen tillbaka & då satsar vi på 5 av 5! :)

Frida E
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Lyhörd, proffsig och trevlig. Ellenor förstod precis min tanke med vad jag ville ha för färg och frisyr. Blev supernöjd med resultatet. Kommer absolut att gå tillbaka.

Svar från Ellenor S

Stort tack Frida! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Luqaz O
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag var väldigt nöjd med både klippningen och bemötandet av Fanny.

Svar från Fanny S

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Luqaz, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Märta K
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Allt var super! Bemötandet och resultatet⭐️⭐️ 10/10 på allt!

Svar från Ellenor S

Stor tack för din 10:a Märta! Den betyder massor. Varmt välkommen tilllbaka!

Patrik H
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Otroligt trevlig, social och kanon frisör. Jag är supernöjd

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Tusen tack för din fina feedback Patrik! Varmt välkommen igen.

Anette O
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Alltid proffsig, glad och trevlig bemötande!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din feedback Anette. Den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Maria S
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor är så välkomnande och positiv. Hon gjorde Sofie så otroligt vacker på hennes bröllopsdag och även Sofies tärna som fick så fin frisyr. Stort tack och rekommenderar Ellenor varmt.

Svar från Ellenor S

Tusen tusen tack för din feedback Maria & stort tack för din rekommendation! Varmt välkomna tillbaka :)

Sigvard F
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Proffsigt klippt, trevlig frisör, förklarade hur man kunde klippa med tanke på hårtypen och vad som skulle fungera bra och inte. Berättade hur man kunde vårda och behålla frisyren hemma. Jag är väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Fanny S

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna fina feedback Sigvard, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Klara A
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Hon mötte upp på ett professionellt vis förklarade vad vi skulle börja med och hur det skulle gå till. Mina förväntningar var att få ett välmående hår och tips och råd att ta med mig hem för ett fortsatt välmående hår och hårbotten. Fanny uppfyllde mina förväntningar väl och lite till! Skulle varmt rekommendera Fanny och jag kommer fortsätta att gå till henne! Supertrevligt och omhändertagande på väldigt bra sätt!

Svar från Fanny S

Tusen tack för din fina feedback och för din rekommendation Klara! Det betyder massor att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka!

Anki K
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fint och trevligt bemötande. Omtänksam. Klippningen kändes proffsig. Bara nöjd.

Svar från Fanny S

Din feedback värmer Anki, stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Sofie B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Hon var exakt allt du önskar från en frisör! Rekommenderar varmt!!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Sofie, det värmer! Varmt välkommen tillbaka!

Emma G
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Otroligt nöjd med besöket vid Fanny. 5 av 5!

Svar från Fanny S

Stort stort tack för din 5 poängare Emma! Det betyder massor att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tilllbaka!

Susanna E
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Proffsig i bemötande och superduktig på specialönskemål gällande färg och form.

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Susanna, va fint att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka igen!

Lars Håkan Roland N
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny tog sig tid att klippa just när det passade mig. Klippningen blev väldigt bra och allt gjordes i ett lugnt tempo. Jag är väldigt nöjd och återkommer!

Svar från Fanny S

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök. Tusen tack för din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Maria D
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fantastisk tjej! Omhändertagande och proffsig!

Svar från Fanny S

Vilken fin feedback Maria! Tusen tack! Varmt välkommen tillbaka.