WIDAB

WIDAB

widab.se
  • BadgeThreeYears
4.4

Välkommen till WIDAB! WIDAB AB grundades 2015 och är ett av Sveriges starkast växande bolag i branschen. Vi ritar, projekterar, säljer, installerar och reparerar både restaurang och storköksutrustning, professionell tvätt och torkutrustning samt vitvaror. Produkter och tjänster: Varma köksmaskiner, kalla köksmaskiner, diskmaskiner,...

238 omdömen om WIDAB

Åke A
Skrev om WIDAB

Snabbt. Vänligt. Enkelt att kontakta och beställa tjänst.

Svar från WIDAB

Hejsan Åke, tack för dom fina order och att du tog dig tid för ett omdöme. trevlig valborg önskar vi på Widab /Linus

Protech A

Lite långsam frakt!

Svar från WIDAB

Hejsan Protech, ja tyvärr i detta fallet var det lite leverans bekymmer som gjorde att det tog lite extra tid för oss att fylla på hyllan. tack för att lämnade ett omdöme till oss /Linus

Håkan C

Bra service och support, trevliga och samarbetsvilliga

Tjenare Håkan. tack för den fina morgonläsningen. /LInus

Stefan J

Snabb leverans, löste våra behov på ett smidigt sätt, mkt trevligt bemötande på telefon

Svar från WIDAB

Hej Stefan, låter som att det har gått helt enligt plan. kul att se och tack för omdömet /Linus

Mattias E

Den sladd vi beställde till vår värmeplatta var inte ens nära att passa trots att vi dubbelkollade på hemsidan att det skulle funka.

Svar från WIDAB

Hej Mattias, Vad tråkigt om det har blivit fel, hör gärna av dig till oss på kundtjänst så ska vi se vad som har blivit fel! Mvh Jesper

Stig F
Skrev om WIDAB

Bra service. Kunnig personal Följer upp vid tveksamheter. Vi är mkt nöjda, Rekomenderas varmt.

Svar från WIDAB

Hej Stig, Tackar för dom fina orden och att du tagit dig tid att lämna ditt omdöme. Välkommen åter! Mvh Jesper B

Patrick J

Enkelt, smidigt, snabbt, prisvärt

Svar från WIDAB

Hej Patrick, Skönt att höra att du haft en positiv upplevelse hos oss och hoppas att ditt pelarmontage blev som du hade tänkt dig! :D Mvh Jesper

Mikael P

Nästan en 5:a, snabb återkoppling och jättebra hjälp.

Svar från WIDAB

Hej Mikael, Nästan en 5:a får vi ändå vara nöjda över! Finns det något som vi kan förbättra inför ditt nästa besök? Ha en fin dag, med vänliga hälsningar Jesper.

Jesper B

Grymt bra service, snabb leverans och brett sortiment!

Svar från WIDAB

Hejsan Jesper, tack för omdömet. kul att du är nöjd /Linus

Kent-Inge W

Bra och brett sortiment god kommunikation

Svar från WIDAB

Hejsan Kent-Inge, tack för omdömet och kul att du är nöjd med oss /Linus

Bruna S
Skrev om WIDAB

Jag är nöjd. Snabbt leverans !

Svar från WIDAB

Hej Bruna, vad roligt att du är nöjd. tack för omdömet /Linus

Patrik A

Det är alltid ett bra bemötande när man kontaktar dom om reservdelar till diverse maskiner. Dom har en bra kommunikation med sina kunder och utför ett grymt jobb.

Svar från WIDAB

Hejsan Patrik, vad rolig läsning. tack för det fina omdömet! Ha en bra dag /Linus

Bengt K
Skrev om WIDAB

Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb leverans. Köpte en värmepump som företaget levererade och monterade till belåtenhet. Hälsningar Bengt.

Svar från WIDAB

Hejsan Bengt, kul att du är nöjd och att processen gick smidigt! tack för omdömet /Linus

Leif C
Skrev om WIDAB

Ett modernt företag som ligger i framkant när det gäller modern teknik och grymt bra leveranstider när det gäller storkök och annan utrustning

Hej Leif, tack för dom fina orden och omdömet /Linus

Mats J
Skrev om WIDAB

Snabb och proffsigt svar och vänlig och trevlig personal som är service inriktad!

Svar från WIDAB

Tjenare Mats, tack så mycket för omdömet, allt verkar ha gått helt enligt våra ambitioner /Linus

Rolf N
Skrev om WIDAB

Bra service kunnig personal höll lev tiderna på beställningen. Inget att klaga på.

Svar från WIDAB

Hejsan Rolf, låter som att allt har gått helt enligt plan. tack så mycket för omdömet /Linus

Anne-Sofie N

Bra och proffsigt bemötande, nöjd med både utbud, leveranser och återkoppling!

Hej Ann-Sofie, tack för dom fina orden /LInus

Gastroinredning A

Proffesionell personal med fantastisk Service !

Hej Gastro, tack så mycket för det fina omdömet /LB

Maria A
Skrev om WIDAB

Professionellt och vänligt bemötande. Toppen med demonstration på plats.

Svar från WIDAB

Hejsan Maria, vad roligt att du är nöjd och att allt har gått bra. tack så mycket för omdömet /LB

Andreas A

Helt sinnesjukt bra låscylindrar till tvättstugebokningssystem. HELSKOTTA!!

Svar från WIDAB

Hej Andreas, tack för omdömet! vad skönt att en så enkel sak som ett bokningslås kan sprida sån god känsla /Linus

Bostadsrättsföreningen 2

Väldigt smidigt att beställa som Brf, då WIDAB's köp med faktura faktiskt fungerar till skillnad från andra konkurrenter. Mycket snabb leverans dessutom! Betyg: 5/5 avfuktarfilter

Svar från WIDAB

Hej, tack så mycket för omdömet! vad kul att din upplevelse har varit bra och enkel /Linus

Bostadsrättsföreningen

Går att beställa kompletterande kolvar till gamla tvättstugetavlor. Tack för det.

Hejsan, tack för omdömet! ja Bokninglås behövs ännu /Linus

Lindecrantz A

Bra bemötande och lösningsorgenterade och ordnade ett bra alternativ när första valet inte funkade

Svar från WIDAB

Hej Lindecrantz, tack för omdömet. kul att allt löst sig bra /Linus

Ann-sofie P

Köpte bara en småsak men fick jättebra hjälp via telefon att välja rätt pryl. Hade blivit högsta betyg om de hade postat min lilla pryl till brevlådan i stället för att skicka paket som jag ska åka och hämta, och övertyga butiken om att jag får hämta ut paketet ställt till ett företag.

Svar från WIDAB

Hej Ann-Sofie. tack för omdömet! Ja tyvärr har vi slutat med brev till brevlåda då det inte finns någon spårbarhet och blir bekymmer om det skulle försvinna i transport! Skall inte vara några problem att hämta ut då paketet inte är ställd på specifik person. men skönt att det löste sig för dig /Linus

TURGUT B

Superbra service bra priser snabb leverans

Hej Turgut, vilket fint omdöme. tack så mycket /Linus

Restandeat A

Snabb service och leverans och trevligt bemötande🌞

Svar från WIDAB

Hejsan Restandeat. tack för det fina omdömet! kul att ni blev nöjda /Linus

Per R
Skrev om WIDAB

Blev bra bemött ,hade inga direkta förväntningar Köpte en varmmangelduk och den kom när jag blev lovad

Svar från WIDAB

Hej Per, med låga förväntningar kan man bli positivt överraskad. tack för omdömet /Linus

Linus B
Skrev om WIDAB

Bra produkter, bra pris och snabb leverans!

Svar från WIDAB

Hej Linus, låter som vi bockat av alla punkter. tack så mycket för omdömet /Linus

Hultquist J

Trevligt bemötande och enkel leverans ( Företag) Om jag behöver något liknande igen,kommer jag absolut kika med detta företag först!

Hejsan Hulquist. tack så mycket för omdömet /Linus

Jocke L
Skrev om WIDAB

Snabba engagerade kunniga.. Fick den support och hjälp jag kunde förvänta mig.

Svar från WIDAB

Tjenare Jocke, tack för omdömet och vad bra att vi kunde erbjuda den hjälp du behövde /Linus

Kristoffer S

Väldigt trevliga och bra bemötande. Får snabbt hjälp. Även teknikerna är helt suveräna att ha att göra med. Den bästa servicen vi har haft på glera flera år.

Hej Kristoffer, tack för dom fina orden och omdömet! /Linus

Roland M

Rätt vara snabb leverans, priset inte lågt inte högt

Hej Roland, Tack för omdömet /Linus

Joacim S

Bra kundservice Fick bra svar på min fråga direkt och fick beställning skickad till mig snabbt

Hej Joacim, tack för dom fina orden /Linus

Anders B

Bra och snabb service, lätt att komma i kontakt med tekniker som utför jobbet

Svar från WIDAB

Hej Anders, kul läsning att allt har fungerat som sig bör. Tack för omdömet /Linus

Abbas T
Skrev om WIDAB

Tog väldigt lång tid (flera månader) innan mina ärenden löstes

Svar från WIDAB

Hejsan Abbas, tack för omdömet, tråkigt att det dragit ut på tiden med dina ärenden, vi gör alltid vårat bästa för att lösa så snabbt och smidigt som vi bara kan /Linus

Robert K

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hej Robert, Tack för det omdömet /Linus

Rickard A

Snabb och proffsig service och leverans! Vi hörs snart igen!

Svar från WIDAB

Hejsan Rickard! tack för omdömet, ser fram emot att höras igen /Linus

Åke N

Topp/, leveranser, prisbild, trevliga, snygga Prisvärda, snabba, DrÅ

Svar från WIDAB

Hej Åke, tack för all den kärleken och fina orden! /Linus

Marie E
Skrev om WIDAB

de är bra och hjälpsamma när något gått sönder,de fixar allt och är snabba

Hejsan Marie, tack för det fina omdömet /Linus

Mini-Frasse A

Bra & smidig order samt leverans.

Svar från WIDAB

Hejsan Frasse, tack för omdömet, vad kul att du är nöjd /Linus

Mats S
Skrev om WIDAB

Leverans i tid och väl fungerande returrutin.

Hej Mats, tack för omdömet /Linus

Prishtina A

Nöjd med produkten oh leveransen

Svar från WIDAB

Hejsan Prishtina och tack för omdömet. kul att se du är nöjd /Linus

Brf. V
Skrev om WIDAB

Snabbt och enkelt, lätt att följa ordern

Svar från WIDAB

Hejsan Brf V och tack för omdömet. låter som att det har gått smidigt, precis det vi strävar efter /Linus

Lars S
Skrev om WIDAB

Det gick fort att få det jag beställde

Svar från WIDAB

Hej Lars, tack för omdömet! va bra att det gick snabbt att få delarna du behövde /Linus

Grenholms A

Beställer en kompressor som ska finnas på lager sen så är den plötsligt ej i lager och ingen leveranstid samt att det lite senare annulleras hela ordern. Riktigt dåligt.

Svar från WIDAB

Hejsan Grenholm, Tråkigt att du känner så! vi mailade dig redan 40 minuter efter lagd order att denna produkt tyvärr är restad och att vi i dagsläget inte har fått något bekräftat datum på när den förväntas att finnas igen. ställde frågan om du önskar att vänta eller annullera din order. efter uteblivet svar på ca 3 veckor valde vi att annullera ordern. det går givetvis bra att lägga beställning igen och invänta produkten /Linus

Sylvia I

Fantastiskt att firman fortfarande håller ett lager av tillbehör till maskiner som inte längre finns att köpa, i detta fall mangeldukar.

Svar från WIDAB

Hejsan Sylvia, tack för det fina omdömet! ja mangeldukarna hoppas vi behovet kommer att finnas för lång tid framöver /Linus

Brf K
Skrev om WIDAB

Allt fungerade precis som förväntat. helt enklet bra!

Hejsan Brf K, tack för omdömet /Linus

Agne H
Skrev om WIDAB

Snabbt och korrekt hanterat och en trevlig kundmottaggare när jag strulat till det.

Svar från WIDAB

Hej Agne, tack för omdömet! vad skönt att allt löst sig trots lite strul /Linus

Prison A

Dåligt kontakt, ingen service. Köpt produkt för 100 000:- ingen återkoppling eller svar på mina frågor..

Svar från WIDAB

Hejsan Prison A, ser att detta inte gäller en maskin. du får gärna kontakta oss så vi kan kolla på vad det är som du inte fått hjälp med. /Linus

Peter S
Skrev om WIDAB

Supersmidig affär, bra webbshop och de finns i Hjo där jag bor. Stora pluspoäng för att de ringde upp och korrigerade min order då jag gjort fel vid beställningen och jag kunde hämta redan senare samma dag. Toppklass helt enkelt!

Hejsan Peter, tack för omdömet och dom fina orden! /Linus