Wkb Södermalm

Wkb Södermalm

Ring 08-428 85 23 www.wkb.se
2.6

WKB har 8 restauranger med luncher, festvåningar, konferenslokaler, catering, företagsservice i Stockholm

7 omdömen om Wkb Södermalm

Anton H
Skrev om Wkb Södermalm

rekommenderas på luncherna, riktigt bra utbud.. WKB bra standard

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7936 omdömen 4.3 av 7936 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Bernhard G
Skrev om Wkb Södermalm

har jag bara hört talas om länge som en rekommendation och nu förväxlat med riktigt usla wc:s

Andreas B
Skrev om Wkb Södermalm

Jag tycker att maten på WKB håller tillräckligt hög kvalitet och ganska ofta faktiskt smakar mycket bra. Speciellt för att vara buffé.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Jimmy W
Skrev om Wkb Södermalm

Skolmatsalsmat i skolmatsalsmiljö. Ofta väldigt torrt kött troligen för att det stått på värmning för länge.

Johan N
Skrev om Wkb Södermalm

Äcklig mat, samma menyer som skolmaten fast värre smak. Det enda positiva är att det är buffe, men hyfsat dyrt för det priset. Kaffe ska vi inte tala om, det är det billigaste, brända kaffet som du kan få. Säger som dom sa i recencent sa i en tidningen om WKB lijeholmen, kungsholmen och söder "Det enda som är ok är kakorna till kaffet"!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8106 omdömen 4.3 av 8106 omdömen

Stället var mycket trevligt. Rekommenderas.

Sven Marcus I Sven Marcus I
Robert O
Skrev om Wkb Södermalm

WKB Södermalm är helt okej. Bra och god mat och det är ju Buffe, så bara äta. Efterrätt på fredagar. Går hit ofta. Bästa WKB resturangen är dock i Marievik (Liljeholmen).

Johan E
Skrev om Wkb Södermalm

Bra ställe om man är byggjobbare och behöver bullka kalorier, annars så är det kanske lite väll onyttig mat som serveras. Maten är för det mesta ok, men inte direkt något höjdar ställe!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen