WRun inredningsbyrå

WRun inredningsbyrå

www.wrun.se
  • BadgeTwoYears

Ska du sälja din bostad och vill öka det förväntade slutpriset med 7-15%? Har du svårt att inspirera tilltänkta köpare? Då kan WRun inredningsbyrå vara något för dig! Vi erbjuder homestyling inför bostadsförsäljning samt inredning åt företag. Företaget grundades 2019 och har sedan dess växt med rask takt! Vi har alltid som...

59 omdömen om WRun inredningsbyrå

Josefine P
Skrev om WRun inredningsbyrå

Vi är mycket nöjda med resultatet. Gav en förhöjd nivå på bilderna inför fotografering.

Kolja G
Skrev om WRun inredningsbyrå

Mkt snygg styling och enkelt att ha å göra med - rekommenderas verkligen !

Lena N
Skrev om WRun inredningsbyrå

Första mötet med WRun upplevdes som proffesionellt och trevligt. Förväntningarna var att man skulle kunna inreda lägenheten till att bli ljus, modern, trevlig och tilltalande för olika målgrupper. Inredningen blev jättefin, över förväntan. Vår upplevelse är bara positiv. 🌸

Petri P
Skrev om WRun inredningsbyrå

Jättebra och proffsigt skött och utförd styling. Rekommenderar verkligen WRun.

Peter H
Skrev om WRun inredningsbyrå

Efter att WRun fixade till min fars lägenhet efter hans bortgång så förstod jag direkt. Jag vill att tjejerna fixar mitt nästa boende från början till slut. Allt har fungerat som jag önskade och snart är även den delen som jag själv skulle ordna även på plats. Jag har fått mitt drömboende med hjälp av WRun! TACKAR!!

Göran F
Skrev om WRun inredningsbyrå

Väldigt bra bemötande:) Vi köpte en lägenhet styling och är nöjda med det.

Jens A
Skrev om WRun inredningsbyrå

Trevligt proffsigt bemötande och riktigt bra utförd styling.

Lisa K
Skrev om WRun inredningsbyrå

Allting är jätte bra och jag är så Nöjd.

Elin L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Bra bemötande, tydlig information, super trevliga, stylingen blev så bra som de beskrev innan.

Samer B
Skrev om WRun inredningsbyrå

Fantastiskt och är så nöjd med hemstyling!

Maria L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Lisa, Sofia och Sofia är tre fantastiskt inlyssnande, professionella och yrkesskickliga kvinnor! Allt från första kontaktens bemötande till slutresultatet av stylingen har varit en inspirerande och positiv upplevelse och erfarenhet. Jag ger mina absolut varmaste och uppriktigaste rekommendation att anlita dem!

Ubbe N
Skrev om WRun inredningsbyrå

Jättebra bra bemötande och tjejerna va så duktiga på sitt arbete. Skulle stark rekommendera

Christina Å
Skrev om WRun inredningsbyrå

Proffsiga och kunniga på inredning trevligt bemötande av positiva inredare kan inte vara bättre.

Chia K
Skrev om WRun inredningsbyrå

Det har funkat väldigt bra och de var professionella och och lätta att prata med. Jag var jätte nöjd med det jobb de gjorde.

Agenci M
Skrev om WRun inredningsbyrå

WRun hjälpte oss med ett komplett och hållbart inredningskoncept till vårt kontor. De tog hand om allt från konceptualisering, till att ställa dit sista dekorationen. Så tacksamt. Vi är så brutalt nöjda och det bevisar sig varje gång vi får besök, ”wow va fint ni har det”, hör vi varje gång. Tjejerna är sjukt kompetenta och proffsiga i alla led, rekommenderas varmt vare sig du är på jakt efter homestyling eller företagsinredning! 🙏🏻

Elizabeth Carmen A
Skrev om WRun inredningsbyrå

Mycket fin bemötandet, väldigt fint stylad. Duktiga

Carin L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Tjejerna på WRun var så trevliga och proffsiga, allt gick supersmidigt med bra kommunikation och oklanderlig service! Huset blev superfint både invändigt och utvändigt och vi fick mycket beröm för hur fint det var stylat. Huset blev det mest klickade objektet på Hemnet!

Jonny L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Bra service bra inredning och väldigt professionella. Rekommenderas starkt.

Byggprocess A
Skrev om WRun inredningsbyrå

Proffsigt känns bra! Kommer anlita fler gånger!

Bertil D
Skrev om WRun inredningsbyrå

Ett proffsigt engagerat team som verkligen vet vad man håller på med.

Lauri J
Skrev om WRun inredningsbyrå

Mycket fint bemötande och mycket nöjd med stylingen av lägenheten som vi hade till salu. Super nöjd!!!

Ninni L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Hej Wrun-tjejerna! Ni har varit toppen vi har fått så mycket beröm för att vi anlitat er.Vi kommer att anlita er igen om vi ska sälja mer hus. Vänliga hälsningar Ninni o Kjell Larsson Rosendal 1 64292 Flen

Melissa O
Skrev om WRun inredningsbyrå

Jätteproffsiga stylister med känsla för det lilla extra! Vi är så nöjda!

Andreas E
Skrev om WRun inredningsbyrå

Lägenhetsförsäljningen gick lite segt så jag bestämde mig för att styla lägenheten för att få lite mer intresse. Tjejerna var jätte trevliga och berättade vad dom vill göra och hur det skulle gå till. Dom var väldigt tillmötesgående och ordna allt inklusive att möta med fotografen för att få bra bilder. Resultatet blev jättebra och det skapade nytt intresse som har lett till en försäljning. Jag skulle varmt rekommendera dom till andra som behöver styling i hemmet.

Jörgen B
Skrev om WRun inredningsbyrå

Bra bemötande och professionell styling som lyfter fram det bästa av huset.

Iren H
Skrev om WRun inredningsbyrå

Modernt, fräscht ,inbjudande , luftigt och varmt!

Fidan S
Skrev om WRun inredningsbyrå

Besviken över hur man hanterat problematik som uppstått.

Svar från WRun inredningsbyrå

Hej Fidan och tack för att du har tagit dig tid att lämna feedback till oss. Det är väldigt tråkigt att det blev ett missförstånd gällande vårt betalningserbjudande, från vår sida var det ett nöje att få styla din bostad! Jag tar kontakt med dig för att höra vad mer du har förväntat dig utöver den kompensation vi redan har utfört genom ett överenskommet prisavdrag :) Varmaste hälsningar, /Sofia, WRun inredningsbyrå

Bozena O
Skrev om WRun inredningsbyrå

Bra bemötande och trevlig personal. Kan varmt rekommendera

Sebastian T
Skrev om WRun inredningsbyrå

Jag var jättenöjd över resultatet med inredningen ni gjorde, bättre än väntat!

Lennart N
Skrev om WRun inredningsbyrå

Snabba svar, snabba och vackra lösningar. Mycket proffsigt och prisvärt. Vi stylade en nersliten lägenhet inför försäljning med hjälp av delvis egna stora möbler och WRUNs egna saker. Blev vackert.

Viktor A
Skrev om WRun inredningsbyrå

Ett väldigt varmt och seriöst bemötande. Jag är mycket nöjd med homestylingen.

Åsa L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Blev fint och proffesionellt bemött. Det blev ett väldigt bra resultat, lägenheten blev fin och hemtrevlig. Precis vad vi förväntat oss. Vi är nöjda. Vi blev tipsade av mäklaren från Fastighetsbyrån angående ert stylingföretag.

Susann B
Skrev om WRun inredningsbyrå

Proffsigt och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera WRun.

Rasmus S
Skrev om WRun inredningsbyrå

Väldigt smidigt, professionellt och skapade en väldigt fin känsla av huset inför försäljning

Brita E
Skrev om WRun inredningsbyrå

Vänligt bemötande, förväntningarna levde upp till 100%. Vi köpte en homestyling inför försäljning av lgh. Mvh Brita o Rainer Eklöf

Dennis L
Skrev om WRun inredningsbyrå

WRun är duktiga, trevliga och levererar över förväntningar. Rekommenderas!

Bim B
Skrev om WRun inredningsbyrå

Hjälpte oss att stila lägenheten innan fotograferingen. Kunniga och trevliga. Smidiga att jobba med. Proffsigt

Peter H
Skrev om WRun inredningsbyrå

Fick kontakten via min Mäklare. Från första början fungerade allt perfekt. Lägenheten blev så fin att jag knappt ville sälja den när jag såg hur den kunde se när nån som kan inreda gör saker. Kommer att anlita firman igen när jag ska inreda mitt kommande köp. Så det blir snyggt o fint på en gång! Det är enkelt och ge dom fria händer. Jag kan verkligen rekommendera dessa tjejer!!

Ulrika A
Skrev om WRun inredningsbyrå

Bra stylingtjänst som varit bra från första kontakt till själva utförandet som blev fantastiskt bra och lyfte bostaden till sitt bästa jag.

Jonas L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Väldigt bra bemötande, flexibla och professionella. Resultatet blev bättre än vad man kunde tänka sig och vi är glada att vi kunde få hjälp av WRun.

Linnea M
Skrev om WRun inredningsbyrå

Super trevliga tjejer som gjorde ett toppen jobb. Allt gick snabbt och super smidigt ☺️

Elin E
Skrev om WRun inredningsbyrå

Trevlig personal med bra känsla för styling. Lätt och smidigt för köparen.

Ari R
Skrev om WRun inredningsbyrå

Mycket bra. Dom levde upp till mina förväntningar mer än väl. Villan blev perfekt möblerad och förväntningar blev mer än väl.

Agneta E
Skrev om WRun inredningsbyrå

Mycket duktiga, kreativa tjejer som verkligen ser saker från ett annat perspektiv. Dom är otroligt kunniga, proffsiga samtidigt som dom alltid har ett leende på läpparna och en härlig attityd! Vi rekommenderar tjejerna varmt och kommer anlita dom igen! Tack för ett grymt jobb! Agneta och Matz Wiking

Per-inge E
Skrev om WRun inredningsbyrå

Bra bemötande när de stylade min lägenhet inför försäljning.

Carl J
Skrev om WRun inredningsbyrå

Tog hjälp med styling vid försäljning av bostad. De var mycket lyhörda och hade bra tankar och driv för mig, som kund. De tänkte utanför boxen och var mycket självgående och löste allt själva. De visade stort engagemang och visade att de älskar sitt jobb med passion både för mig och för sig själva. Jobbade nära med fotografen som i symbios tog snygga bilder och helt klart bidrog till ett fint prospekt och försäljning. Skulle absolut använda mig av WRun vid behov igen!

Ngoc L
Skrev om WRun inredningsbyrå

Fantastiskt jobb som överträffade mina förväntningar! Rekommenderas starkt!

Viktor G
Skrev om WRun inredningsbyrå

Supertrevliga! Levde helt klart upp till förväntningarna.

Marcus K
Skrev om WRun inredningsbyrå

Jag kan inte nog ösa Superlativ över dessa fantastiska tjejer som stylade mitt hus inför försäljningen. Jag ger mina starkaste rekommendationer för dom drivna och entusiasmerande medarbetarna på WRun inredningsbyrå. Mvh/Marcus

Dagmar Ö
Skrev om WRun inredningsbyrå

Mycket trevlig och kompetent personal. De levde upp till våra förväntningar. De stylade vår villa inför försäljningen.