Ytterby Rör AB

Ytterby Rör AB

www.ytterbyror.se
  • Badge2020

Välkommen till Ytterby Rör AB! Vi står för personlig service, kunskap och erfarenhet så står du för att framföra dina önskemål till oss. Oss på Ytterby Rör AB kan du anlita oavsett om du är privatperson eller företag. Vi utför jobb, stora som små inom ramen för VVS. Behöver du hjälp med att renovera badrum, installera värmepump,...

42 omdömen om Ytterby Rör AB

Sedan starten hos Reco 2019

Kerstin E
Skrev om Ytterby Rör AB

Mycket trevlig o trevlig personal Kunde ”lösa” alla problem..;)) Vårt badrum blev som nytt, med dusch, tvättmaskin o torktumlare Kan varmt rekommendera dem!!

Börje W
Skrev om Ytterby Rör AB

Mycket. Bra bemött Förväntningar var stora och det blev helt Enligt önskemål Det gick snabbt att installera en Ivt panna

Stig B
Skrev om Ytterby Rör AB

Lätt att få kontakt med, trevligt bemötande och snabb service!

1/2mm B
Skrev om Ytterby Rör AB

Har anlitat Fredrik på ytterbyrör till att utföra mina vvs jobb. lösningsorienterad och effektiv. jobb som blivit utförda ett tiotal kompletta badrum vattenburen golvvärme i ett antal sovrum ca 10 st köksbyten samt x antal specialuppdrag där man behöver tänka utanför boxen

Ren A
Skrev om Ytterby Rör AB

Bra service! Hade stopp i avloppet hemma och dom tipsade om en produkt dom sålde. Proppen släppte direkt! Grym produkt!

Rolf A
Skrev om Ytterby Rör AB

Fantastiskt bemötande och väldigt bra arbete utfört

Rolf P
Skrev om Ytterby Rör AB

Utmärkt!Alltid väl bemött.Proffsigt arbete utfört av trevlig personal vid byte av vattenmätare och väggfäste.

Johan K
Skrev om Ytterby Rör AB

Jag blev bra bemött, och killen som utförde rörjobbet gjorde ett bra jobb. Det enda som jag tycker var tokigt, var att jobbet tog 1.5 timmar men det är 3.5 timmar på fakturan.

Niklas A
Skrev om Ytterby Rör AB

Fantastiskt bra montör! Bra jobb och väldigt tydlig i kommunikationen. Kan klart rekommenderas.

Lena B
Skrev om Ytterby Rör AB

Vi fick akut problem med vår värmepump och ringde Ytterby Rör. De guidade oss först för att komma fram till vad som orsakade problemet. När problemet var identifierat kom de ut till oss omgående med proffsig personal för åtgärd. Så tacksamma för snabbt agerande.

Håkan L
Skrev om Ytterby Rör AB

Jag bytte ut min varmvattenberedare, det gick snabbt att få ut en montör, mycket proffesionellt bemötande och arbete! Jag är supernöjd med arbetet ni gjorde hos mig, ett jätteplus till eran montör , Urban som är en grym och genomtrevlig rörläggare😀

Jan W
Skrev om Ytterby Rör AB

Köpte an installation av en disklådeblandare som jag hade tänkt montera själv men insåg att jag pga trasigt knä inte kunde Jobbet utfördes snabbt och på ett utmärkt sätt. Ger företagets montör högsta betyg. Han var dessutom trevlig att prata med

Perry K
Skrev om Ytterby Rör AB

Installation av shunt till golvvärme Allt till belåtenhet

Bo R
Skrev om Ytterby Rör AB

Byte av rörkopplingar på hydrofor. Snabb återkoppling och snabb åtgärd av problemet.

Stig B
Skrev om Ytterby Rör AB

Installation av vattenkran utomhus. Mkt bra Allt gick enl förväntningar, snabbt&smidigt, kunnigt och trevligt!

Kerstin P
Skrev om Ytterby Rör AB

Mkt bra info från företaget. Trevlig o kunnig kille som var här o bytte tvättställsblandare o läckande kran på utsidan.

Marie S
Skrev om Ytterby Rör AB

Byte reservdel köksblandare Mycket trevlig rörläggare Alltid lika nöjd med detta företag

Per F
Skrev om Ytterby Rör AB

Jag behövde byta vattenkranen i köket. Åkte till Ytterbyrör för dom är kända för att göra bra jobb. Blev trevligt och proffsigt bemött på företaget och upplystes om att dom har tid om ca två veckor. Efter två veckor ringer montören och vi bestämmer en tid. Han kommer och gör ett mycket bra jobb och hade ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera företaget till alla vi känner.

Roland E
Skrev om Ytterby Rör AB

Köpt ny toa-stol inklusive montering. Trevligt bemötande som vanligt. Arbetet väl och nogrant utfört.

Charlotte A
Skrev om Ytterby Rör AB

Mycket nöjd från första till senaste kontakten.

Michael A
Skrev om Ytterby Rör AB

Bra mottagande vid första kontakt och väl utfört arbete.

Jan E
Skrev om Ytterby Rör AB

Arbetet var väl planerat och aĺlt blev bra utfört. Trevliga hantverkare och vattnet har nu fått en mycket hög kvalité.

Linda K
Skrev om Ytterby Rör AB

Väldigt bra att ha och göra med, trevlig personal och snyggt jobb 👌 Fick hjälp med byte av kökskran och en annan vattenläcka

Johan B

Kunniga Pålitliga Punktliga Serviceinriktade Och trevliga

Leopold H
Skrev om Ytterby Rör AB

Snabba, trevliga och rimliga priser

Kaare G
Skrev om Ytterby Rör AB

Trevlig kille som tog hänsyn till coronan

Stig H
Skrev om Ytterby Rör AB

Borttagning och - forsling av gammal vvberedare. Installation av ny. Vänligt bemötande, effektivt arbete, snyggt slutresultat. Kan rekommenderas.

Robert S
Skrev om Ytterby Rör AB

Snabb och bra service av kunniga och trevliga hantverkare

Roger J
Skrev om Ytterby Rör AB

Hej Renovering av badrum. Tre önskemål. Kvalitet, tid och pris. Det vi kom överens om infriades. Jag anlitar gärna dem igen.

Johannes M
Skrev om Ytterby Rör AB

Supertrevlig kille som kom och hjälpte oss sätta upp ett handfat. Han var väldigt hjälpsam och effektiv. Han berättade gärna hur saker fungerande för mig som inte har någon koll. Han gav oss också väldigt bra förslag och inspiration inför vidare renovering hemma. Hur vi kunde kombinera kök och badrums renovering osv. Jag fick väldigt mycket information utav honom som jag uppskattade. Tack för hjälpen. Mvh Johannes.

Stig S

Toastols delar Görbra Stora och det blev det Snabb och bra insats

Staffan T
Skrev om Ytterby Rör AB

Montage av två element,toalett, bländare. Utmärkt servis och ett bra resultat

Richard W
Skrev om Ytterby Rör AB

David har varit hemma och flyttat på värme och vattenledningar för att vi ska kunna få en till toalett. Samt demoterat några element. Detta har han gjort med bravur! En trevlig kille 😀

Alan R
Skrev om Ytterby Rör AB

The people at Ytterby Rör are always very professional and capable. They provide a very fast response and if you want to do some DIY with some easier projects, they'll order the parts for you and give you some tips. I would highly recommend this company.

Jesper H
Skrev om Ytterby Rör AB

Ställer alltid upp och är trevliga !

Christer P
Skrev om Ytterby Rör AB

Snabb och bra service Enkelt att få kontakt

Eive F
Skrev om Ytterby Rör AB

Byte av kran i grovköket , snabb service, perfekt jobb, mkt trevligt bemötande, rekommenderar gärna företaget👍

Tommi L
Skrev om Ytterby Rör AB

Lätta att kommunicera med. Snabba.

Stefan A
Skrev om Ytterby Rör AB

Mycket nöjd! Trevligt och noggrant utfört arbeta

Kurt-erik E
Skrev om Ytterby Rör AB

Har fått mycke bra service vid köp diskbänkskran både av exbiditen och rörmokaren.

Stig K
Skrev om Ytterby Rör AB

Jag köpte en ny wc-stol som ni monterade. Montören gjorde ett bra jobb.

Simon W
Skrev om Ytterby Rör AB

Vill verkligen varna för en riktig fuskare. Följer inte säkra vatten och tar inte ansvar för det han gör fel. Fred, som den kära klåparen heter slutar svara i telefon, kommer inte och gör färdigt det han tagit på sig. När han gjort det basala felet att inte sätta fast golvbrunnen i badrummet, lovade han att åtgärda det. Han åkte och ställde ut en fästram på golvet som är färdigbyggt som han okejat. Sen är han som borta, det gick inte ens att få tag i honom via firman så det känns som ganska standard hur dom jobbar. Vi fick...