ZolarTech

ZolarTech

ZolarTech.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till ZolarTech! ZolarTech är ett svenskt aktiebolag som levererar och installerar kompletta och effektiva solcellsanläggningar. Vår nisch och expertis är att leverera helhetslösningar till privatpersoner, brf föreningar och företag. Med kvalitativa produkter, kunnig personal och snabb hanteringsförmåga lyckas vi alltid...

44 omdömen om ZolarTech

Johannes A
Skrev om ZolarTech

Snabb installation och proffesionellt bemötande. Rekommenderar absolut.

Ulf H

Snabb montering av trevliga killar. Bra elektriker. Kallt mycket bra

Ingvar L
Skrev om ZolarTech

Bra bemötande , genomförande och information.

Bosse B
Skrev om ZolarTech

Snabb och bra service av Anton på ZolarTech, fick produkten på några dagar och återkoppling av Anton om jag hade några funderingar. Det kallar jag kundservice. Bosse IVT Center Kungsbacka

Per H
Skrev om ZolarTech

ProffIga i sitt bemötande vid förhandling och installation. Bra grabbar helt enkelt.

Christopher S
Skrev om ZolarTech

Riktigt proffsiga! Fick ett bra helhetsintryck där Erik förklarade tydligt hur man skulle planera och tänka kring sin anläggning och vad som är viktigt. Inte billigast men absolut bäst!

Johan G
Skrev om ZolarTech

Enkelt och smidigt företag att ha att göra med

Sven A
Skrev om ZolarTech

Väldigt nöjd med i stort sett allt. Dom gjorde det dom hade lovat i tid.

Josefin M
Skrev om ZolarTech

Grymt proffsigt bemötande och snabb installation.

Stefan W
Skrev om ZolarTech

Vi började kika på solpaneler till vår nybyggda villa och Zolartech var ett av tre företag vi kontaktade. Vid kontakt med Erik på Zolartech bokades ett möte hos oss in för att se förutsättningar och önskemål. Vi berättade vad vi önskade få ut i kW och att det var viktigt att montaget blev snyggt utan fult dragna kablar osv. Erik var lyhörd för mina önskningar och var snabb med en offert på det vi efterfrågade. Med en leveranstid på bara ca 5 v från order till igångkörning samt ett fair pris för en kvalitétsanläggning bestämde...

Daniel S
Skrev om ZolarTech

Smidig kommunikation från dag 1! Smidig installation och utförande från beslut! I slutändan fungerande app och givetvis bra pris! Tipptopp är det rätta ordet!

Helen Z
Skrev om ZolarTech

Från min förfrågan till att solcellerna var på plats tog det ca två månader. Snabbt och proffsigt bemötande av killarna. Vi är helnöjda!

Linus S
Skrev om ZolarTech

Jag var i kontakt med 10 företag och jämfört olika offerter och produkter innan jag bestämde mig för Zolartech och jag ångrar mig inte. Kunniga, snabba och bra bemötande under hela processen. Rekommenderas starkt!

KAJ S
Skrev om ZolarTech

Suveränt bra. Startade installationen väldigt snabbt. Otroligt snabba grabbar som gjorde jobbet. Nu väntar jag bara på elektrikern som skall installera växelriktaren och dra igång det hela..

Svar från ZolarTech

Hej Kaj och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att vi fick äran att leverera en helhetslösning till din villa i Kungsbacka. Igår kopplades anläggningen in och driftsättningen är utförd. Det är bara till att höra av sig om fundering uppstår i framtiden. :)

Pär J
Skrev om ZolarTech

Hela processen gick extremt smidigt. Väldigt snabb leverans. Från första kontakt till färdigt system i drift tog det en månad. Från sälj, till montering och driftsättning har bemötandet varit väldigt bra! Snabba svar vid frågor, lösningsfokuserade, trevliga. Jag är supernöjd och kan varmt rekomendera alla att anlita ZolarTech!

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Pär för ett fint omdöme och en för förtroendet att vi fick installera en helhetslösning hos er. Både du och grannen är varmt välkomna att höra av sig om fråga eller fundering uppstår. :) Allt gott!

Staffan V
Skrev om ZolarTech

I och med att jag själv jobbar inom serviceyrket så är det extremt viktigt för mig hur man blir bemött. Min första kontakt med Erik var mycket vänlig och proffsig. Så har det fortsatt under hela processen där jag har blivit uppdaterad om läget och fått råd i hur jag ska tänka vad det gäller köp av solpaneler. De var också lyhörda och tillmötesgående utifrån mina önskemål om installering och kabeldragning. Från första kontakten som var i slutet av maj till färdig installation och driftsättning tog det exakt 1 månad, det...

Svar från ZolarTech

Stort tack Staffan för en riktigt fin recension! Både du och grannen fick varsin riktigt bra helhetslösning och solcellsanläggning. Ni är förstås varmt välkomna att höra av er om fundering eller frågor uppstår! :) Ha det gott så hörs vi framåt!

Axel I
Skrev om ZolarTech

Proffsigt bemötande. Från order till färdig installation tog det mindre än en månad. Frågat flera olika solcellsinstallatörer Zolartech var de första jag stött på som direkt kunde lämna en full redovisning av vad de erbjuder med full teknisk beskrivning, allt från solcellerna till fästmaterialet. Installationen gick snabbt och smidigt.

Svar från ZolarTech

Stort tack för recensionen Axel! Vi tackar för förtroendet. Hojta till bara om vi kan hjälpa dig med något kring din kompletta solcellsanläggning från oss. :)

Anders H
Skrev om ZolarTech

Kunnig personal, bra produkter, känns tryggt

Svar från ZolarTech

Tack Anders! Kul att höra. Vi är också väldigt nöjda med helhetslösningen som vi installerat hos er. Välkommen åter! :)

Mats N
Skrev om ZolarTech

Vi har blivit mycket bra bemött, från konsultation till färdig installation. ZolarTech verkar väldigt kunniga på sitt område, och guidar väl fram till vad som passar just oss. Snabba raka besked, och kort leveranstid. Mycket trevliga killar på taket som höll humöret på topp trots olidlig värme i solen, (och nyfikna hundar på marken). Med solpaneler glas/glas, växelriktare, ny el central och laddare till bilen med lastbalansering känner vi oss rustade framåt. Kan varmt rekommenderas!

Svar från ZolarTech

Tack Mats! Det är riktigt kul att höra. Installationen på er villa i Onsala blev riktigt bra, kul att vi även får äran att utöka anläggningen så småningom. Allt gott så länge! :)

Almedin M
Skrev om ZolarTech

Lösningsorienterade, tillmötesgående och överträffade förväntningarna.

Svar från ZolarTech

Tack Almedin! Det är riktigt kul att höra att du är nöjd. Installationen hos dig blev riktigt bra. Kul att vi fick ihop en helhetslösning med vår samarbetspartner som renoverade taket innan installation av solcellerna. Allt gott! :)

Martin M
Skrev om ZolarTech

Zolartech har under hela processen bemött oss på ett mycket proffsigt och kunnigt sätt. Redan på först kontakten kom de hem till oss och såg på platsen vilka möjligheter som vi hade. Vi uppfattade att de låg i framkant både tekniskt och servicemässigt. Vi uppskattar att deras paneler och växelriktare är europeiska och att de har en helt egen organisation från sälj till montering.. Allt de säljer finns på lager och de har artig och trevlig personal..Innan montering tvättade och målades vårt tak. Den firma som ombesörjde...

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Martin för den fina recensionen! Projektet till er brf blev väldigt bra och vi själva är också väldigt nöjda. Hojta till om vi kan göra något för er framåt :) Allt gott!

Kennet J
Skrev om ZolarTech

Trevligt bemötande av professionella montörer av solceller!

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Kennet! Det värmer att höra att du är nöjd. Välkommen att höra av dig vid funderingar. :)

Börje D
Skrev om ZolarTech

Bra bemötande, hela vägen från första kontakten med Eric, grabbarna som la panelerna på taket till elektrikern Niklas. Kunniga, alla verkar gilla det dom gör. Snabba med besked.

Svar från ZolarTech

Stort tack för recensionen Börje! Riktigt kul att höra att ni är nöjda. Er anläggning blev riktigt bra och optimal. Ert projekt var spännande att installera - riktigt högt upp och speciellt tak, men vi löste det galant och lyckades med det viktigaste - att kunden är nöjd! :) Hojta till framåt om vi kan hjälpa dig med något.

Urban V
Skrev om ZolarTech

Allt har fungerat bra men inte inkopplat ännu.

Svar från ZolarTech

Tack för recensionen Urban! Anläggningen är precis i samband med din recension inkopplad och driftsatt, per dagens datum har du kommit en bra bit på beräkningen av estimerad produktion i kWh vilket glädjer oss :)

Jimmy S
Skrev om ZolarTech

Jag har blivit mycket bra bemött . Proffesionellt och alltid trevligt. Lätt att få svar och alltid åter uppringd om upptaget.

Svar från ZolarTech

Tack Jimmy för den fina recensionen! Det glädjer oss att du är nöjd. Välkommen att höra av dig om frågor uppstår. :)

Michael D
Skrev om ZolarTech

Ett seriöst och proffsigt företag! Kände mig trygg hela vägen från möte till installation. Rekommenderar

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Michael! Hör av dig om vi kan hjälpa till med något kring din solcellsanläggning som är monterad på markmontage. :)

Daniel B
Skrev om ZolarTech

Jättebra service och mycket trevlig personal. Väldigt hjälpsamma.

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Daniel! Det glädjer oss att du är nöjd. Er installation i Stenungsund på er vackra villa blev toppen! Hör av er om någon fundering uppstår i framtiden :)

Mikael B
Skrev om ZolarTech

Snabb leverans och väldigt bra installatiin

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Mikael! Det värmer oss att du är nöjd med installationen. Hör av dig om du har någon fundering i framtiden. :)

Anders H
Skrev om ZolarTech

Mycket trevliga, kunniga och serviceminded. De kom på utsatt tid , fullföljde jobbet i tid. Diskuterade möjliga lösningar och planerade nästa tänkbara steg. Jag kan varmt rekommendera Zolartech , bra jobb, hög kvalitet , tillmötesgående. Med vänlig hälsning, Anders

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Anders! Installationen på er fina villa i Kullavik blev riktigt bra. Det glädjer oss på ZolarTech att du är nöjd med din solcellsanläggning från oss :)

Jörgen F
Skrev om ZolarTech

Riktigt trevligt gäng som gjorde ett utmärkt arbete, från försäljning till avslutad installation av solceller i vårt hem. Jörgen o Frida.

Svar från ZolarTech

Tack Jörgen! Kul att höra att du är nöjd med din solcellsanläggning från oss. Välkommen att höra av dig om frågor i framtiden uppstår :)

Eric N
Skrev om ZolarTech

Snabb leverans och lösningsorienterat företag. De höll tidsplanen som de satte upp trots att de fick ändrade planer och satte upp fler paneler än väntat trots att de fick köra 16 mil t/r för att hämta dem Beställning skedde i januari och montage mitten av februari, den enda väntetiden var från elnätsägaren. Bra jobbat, kan varmt rekommendera dem 🥳🥳

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Eric! Riktigt kul att höra. Varmt välkommen åter om frågor uppstår kring din solcellsanläggning från oss :)

Anders F
Skrev om ZolarTech

Snabb och smidig kommunikation och proffsigt.

Svar från ZolarTech

Tack så mycket Anders för recensionen! Det glädjer oss att du är nöjd. Glöm inte att vi är ett samtal bort om frågor eller funderingar uppstår om din solcellsanläggning :)

Mattias B
Skrev om ZolarTech

Beställde laddsladd och lite tillbehör, fungerade bra.

Svar från ZolarTech

Hej Mattias och stort tack för er recension! Alla våra kunder får samma grymma service oavsett storlek på beställning - kul att det märks! :)

Adam O
Skrev om ZolarTech

Snabba svar, smidig affär och proffsig hjälp.

Svar från ZolarTech

Hej Adam och stort tack för recensionen! Kul att höra, det värmer. Vi jobbar hårt för att våra kunder ska känna sig nöjda. Allt gott! :)

Leif J
Skrev om ZolarTech

Snabb och kunnig leverans utförd av kunnig personal

Svar från ZolarTech

Hej Leif och ett stort tack för er recension. Det värmer att höra! Ni är varmt välkomna vid eventuella funderingar så får ni ha det så gott tills nästa gång vi hörs. :)

MATIAS B
Skrev om ZolarTech

Bra service och fantastisk bemötande, rekommenderar starkt !

Svar från ZolarTech

Hej Mattias! Stort tack för er recension och ert förtroende. Vi hoppas att du är nöjd med er laddbox! :)

Viktor C
Skrev om ZolarTech

Anlitade ZolarTech för köp av solpaneler samt laddbox och vi är verkligen supernöjda med allt. Från första kontakt fick vi ett proffsigt bemötande med bra kunskap och en fin produkt. Lättillgängliga, trevliga och extremt serviceinriktade. Vill varmt rekommendera ZolarTech!

Svar från ZolarTech

Hej Viktor och stort tack för din recension! Det var en stor ära att leverera och installera er solcellsanläggning. Mycket bra val! 40 st Glas/glas solpaneler från SoliTek kompletterat med Batterilagring på 5,1kWh. Varmt välkommen att höra av er vid frågor! :)

Natalie K
Skrev om ZolarTech

Riktigt bra service och produkter av grym kvalité. Man kan alltid förvänta sig snabba svar och service i mängder - supergrymma!!

Svar från ZolarTech

Hej Natalie och stort tack för er recension! Er solcellsanläggning var en ära att få leverera. Ni är varmt välkomna att höra av er till oss vid eventuella funderingar. :)

Philip T
Skrev om ZolarTech

Bra service och professionellt mottagande. Snabba leveranser. Rekommenderas!

Svar från ZolarTech

Hej Philip och ett varmt tack för din fina recension! Hör av dig framåt om du har frågor. :)

Claes F
Skrev om ZolarTech

Beställde laddbox hem efter att de installerat laddboxar på jobbet. Trevligt bemötande, snabb leverans och snygg installation. Fungerade klockrent. Rekommenderas!

Svar från ZolarTech

Hej Claes och stort tack för ditt omdöme! Kul att höra. Hör av dig framåt om vi kan hjälpa dig med något! :)

Joel Gustav L
Skrev om ZolarTech

ZolarTech är precis den typ av företag du vill arbeta med när det kommer till solenergi. Dom är två drivna grabbar som verkligen vill göra det bästa för sina kunder. Imponerande arbetsmoral och ett engagemang till att hitta lösningar som saknar motstycke. Kan varmt rekommendera ZolarTech till dig som söker ett företag som levererar helhetslösningar inom solenergi, solceller och laddboxar! Helt enkelt grymma!

Svar från ZolarTech

Hej Joel och ett varmt tack för ditt omdöme. Hör av dig om vi kan hjälpa dig framåt på något vis! :)

FREDRIC B
Skrev om ZolarTech

Grym service från första interaktion till färdigt arbete & väldigt trevliga montörer. Beställde laddbox hem till min villa & fick den monterad 2 dagar efter beställning. Underbart! Rekommenderar starkt Zolartech.

Svar från ZolarTech

Hej Fredric och ett stort tack för ditt omdöme! Det betyder mycket för oss. :)

Martin Otto K
Skrev om ZolarTech

Är super nöjd med Zolartech! Från första kontakt angående offert till att dom levererade solcellerna här hemma har servicen varit på topp. Supertrevlig och kunnig personal som har varit väldigt hjälpsamma längs med hela vägen. Har hela tiden bara haft bra bemötanden och dessutom fått snabba svar på de frågor vi haft. Jag kan varmt rekommendera Zolartech!

Svar från ZolarTech

Hej Martin! Magiskt att höra - det betyder mycket för oss. Varmt välkommen att höra av dig om du har frågor eller funderingar framåt. :)

Carl Magnus J
Skrev om ZolarTech

Väldigt trevliga och tillmötesgående, leverans och driftsättning av 5 ladd-stationer på 1 vecka från att vi beställde. Lite uppstartsproblem som killarna åtgärdade direkt. Rekommenderar starkt att anlita Zolartech.

Svar från ZolarTech

Hej Magnus och ett stort tack ska du ha för ert fina omdöme. Varmt välkommen till oss om frågor uppstår framåt. Ha det gott så hörs vi! :)