Abode Städ

3.8

5 omdömen om Abode Städ

Lena H
Skrev om Abode Städ

Hemsk. De gjorde ett uselt jobb. Det blev inte rent till att börja med och de förstörde mina grejer och möbel i badrummet genom att dränka allt i stora mängder vatten. Det tog mig 2 timmar att städa upp allt de förstörde. När jag klagade sa de att personalen inte får någon lön så därför gör de ett dåligt jobb. De erbjöd sig inte att stå för skadorna de orsakat. Passa er för detta oseriösa företag.

Svar från Abode Städ

Hej Lena Tack för att du delade dina synpunkter. Vi är ledsna att höra att du inte var nöjd med vår gratis hemstädning och att du upplevde problem med städningen. Vi vill gärna klargöra att vi inte öppnar skåp eller städar bakom tunga apparater av säkerhetsskäl inom hemstäd eftersom vi respekterar personliga grejer. Vi noterar också att du nämnde att du fick vatten på dina tandborstar via vår chatt. Vi sa inte att vi inte ska stå för kostnaderna kopplade till detta, personalen som jobbade är min släkt och de själva ville...

AM Berglund AB
4.5/5 i betyg av 757 omdömen 4.5 av 757 omdömen

Mycket bra och snabb hjälp med städning. Trevligt bemötande, och mycket bra utförd städning.

Pontus N
Skrev om Abode Städ

Anlitades för flyttstädning av lägenhet, vi är väldigt nöjda över resultatet och deras kundservice.

Sven Oskar L
Skrev om Abode Städ

Mycket trevligt bemötande när jag ringde och bad om hjälp med att tömma ett källarförråd. Vi kan komma på imorgon på söndag kl 14 sa dom och strax före klockslaget den dagen ringde man och sa att man var på väg. På en halvtimme hade de bägge männen burit upp allt och packat in i fordonet och mitt källarförråd var rent och fint och allt som jag ville ha bort var borta. Jag upplevde att dom jobbade väldigt effektivt och snabbt och jag kunde bara stå i källaren och peka och visa vad som skulle bort. Jag är mycket nöjd med hjälper och kan verkligen rekommendera Abode Städ.

Svar från Abode Städ

Tack så mycket för ditt vänliga omdöme. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse. Det gläder oss att höra att du var nöjd med vår service och att vi kunde hjälpa dig på ett effektivt och professionellt sätt. Vi strävar alltid efter att erbjuda högsta kvalitet och det är fantastiskt att höra att vi lever upp till dina förväntningar. Tack för din rekommendation! Med Vänliga hälsningar Abode Städ

Lotta S
Skrev om Abode Städ

Flyttstäd var tjänsten jag köpte. Bra bemötande, kom och rättade det som blivit mindre bra.

Svar från Abode Städ

Tack för feedbacken! Vi är glada att du uppskattade vårt bemötande och att vi kunde rätta till det som inte blev perfekt. Vi strävar alltid efter att förbättra oss och hoppas kunna ge dig en ännu bättre upplevelse nästa gång! Ha en trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Abode städ

Marita D
Skrev om Abode Städ

Trevligt bemötande, jag har nu fina fönster.

Svar från Abode Städ

Vad härligt att du är nöjd med fönsterputsningen Marita! Det gläder oss verkligen att du uppskattade vårt arbete. Stort tack för ett fint omdöme. Ha en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Abode städ