Hade jag kunnat lämna en nolla hade jag gjort det 😡 Har aldrig vart med om så dålig service som hos er. Ni svarar inte i telefon. Ni svarar inte på mail när man vill ha svar. Efter ca 10 dagar kanske man kan få svar. Så hur ska man kunna nå er. Tyvärr finns det inget annat alternativ för parkeringsavgifter. Urusel service 😡
Aimo Park Sweden AB
15 omdömen om Aimo Park Sweden AB
Jag parkerade i Lund i Lördags 23/11 och fick parkeringsböter 500:- för att hag glömt ett - i mitt födelsenummer. Har AIMO en gammaldags avläsare. På alla andra ställen man behöver lämna ifrån sig detta så fungerar det utan -. Jag får absolut använda mig av andra bolag/parkeringsplatser i fortsättningen. Ni måste förbättra era avläsare eller era parkeringsvakter.
Ett jävla skit företag jag svär dem är det största mafian. Man snackar om bedrägeri, det är rent bedrägeri. Ger folk massa böter även om de själva gör fel eller fucking deras app strular till. Jag har använt amio park i två år och har köpt veckor parkering. En gång har råkat köpa fel eller appen fungerade inte som det skulle men ändå fick ett bekräftelse på mitt mail då tänkte då har köpt parkering. Ändå fick tre st parkeringsböter. Som sagt när de gör fel då är inte fel när andra råka göra fel då är det bara betala. Systematiskt...
En riktigt dålig kundupplevelse. De vägrar lämna ut kvitton på transaktioner för parkeringsavgifter betalade med mobilen. Funktionen att ”få kvitto via mejl” finns i appen, men fungerar inte! Och när jag hör av mig till kundtjänst för att be om ett kvitto säger de att det inte är möjligt att få kvitton utan man måste betala för det. Även de kvitton som jag har betalat för har jag inte fått och hela systemet verkar ur funktion på alla sätt. Efter en veckas konversation med kundtjänst visade sig att de inte ens har möjlighet...
Försökte ladda ner appen men gav upp efter en halvtimme. Dåligt med reklam som dyker upp i appen under tiden men laddar ner. Råkade flera gånger hamna på reklamermas hemsidor. Tidsödande och irriterande
det är det värsta företag som med fusk försöker suga pengar till sig
Ett riktigt uselt parkeringsföretag. De annonserar parkeringsplatser som de inte kan erbjuda. Det står tydligt att "För att få tillträde till anläggningen behöver du ett nyckelkort som tar 7 dagar att beställa. Därför kan du tidigast välja startdatum 7 dagar från dagens datum" men de ger sedan avslag på ansökan med motiveringen att "alla passeringsmedel är utdelade". Enligt mig har de då annonserat om platser som de inte har och "delat ut" passeringsmedel som skulle ta 7 dagar att beställa. Kan poängtera att de har extremt dåligt rykte och gör sig absolut förtjänta av det.
Riktigt skitföretag. Ena gången får man hjälp efter mycket om och men och nästa gång hittar de inte ens oss som kund I deras registrer trots att vi skrev på deras avtal 2019. Känns väldigt oseriösa.
Efter att jag har ringt till Aimo problemet var löst.
Jag skriver aldrig recensioner men det här är den sämsta service jag fått i hela mitt liv. Någon hade ställt sig på min garageplats (1650kr/mån) så jag ringde direkt Aimo Park. Ingen kom ut för att åtgärda problemet eller delge böter. Var tvungen ringa igen några timmar senare och INGEN kom ut då heller. Fick tillslut själv ta reda på vem som ställt sig på min plats då de inte kunna dela med sig av detta heller. Fick med andra ord åtgärda problemet själv då inte inte gjort något alls på en halv dag. Visade sig att personen...
Så fruktansvärt dålig app- Och Minus till De parkeringar som Använder denna totalt oseriösa service!! Vid bad i Skevik Ingarö badplats- krånglar ca 30 minuter innan det fungerar??? Föräldrar står där med sina småbarn som är badsugen och vill gå- men appen fungerar Ej!! Flera går — och får p- böter , såååå oseriöst!! Så fruktansvärt dålig app!! Skäms
Egentligen har de -1 stjärna. Mycket oseriös verksamhet. Bedrövligt rent ut sagt. Först har de en betalningsautomat som är ur funktion. När man sedan ringer och anmäler detta så skickar de ut ett SMS där man då skall betala parkering. När detta är gjort debiterar de 10 kr i serviceavgift för att de inte sköter underhåll av sina automater! FRUKTANSVÄRT!!!!
Aimo har börjat ta bort sin parkeringsautomater samtidigt som man inte kan erbjuda en företagsapp. Tidigare betalade våra medarbetare parkeringen med bensinkortet i automaten, men när automaterna försvinner går inte det. Lösningen enligt Aimo är alla som parkerar ska betala privat och sedan lämna in kvitton som sedan ska administreras och betalas ut till den anställde. Att 2024 inte kunna erbjuda en app där man som arbetsgivare kan se till att sina medarbetare kan betala för parkering under arbetstid är för dåligt!
Synd att när man krånglat sig installation av appen visar de sig att företaget gömt Parkster skylten som också gäller. Parkerade dubbrlt. Ringde Aimo och sa att jag vill inte parkera med A men inte kunde avsluta. Ville att Aimo skulle avsluta. ”Experten” på andra sida luren hos Aimo hade ingen aaning att Parkster också gällde. Inte bra. Vill inte ha dubbla parkeringar och inte parkera m Aimo.
Bluff företag 🤮 Det kommer kosta dig dyrt att stå på deras parkeringar, hur du än gör kommer du inte komma undan med att enbart betala för parkeringen. Skickar ”faktura” på sms så att du lätt ska kunna missa den, går direkt till oseriöst inkasso företag. Ett bra system för oseriösa företag som Aimo Park/ Riverty som dom också kallar sig, att verkligen säkerställa ordentliga bonusar till sig själva 👎🏻