Albano Djursjukhus

Albano Djursjukhus

Ring 4685-05 30 400
Omdömen totalt
4
Snittbetyg
2.0
Skriv ett omdöme

4 omdömen om Albano Djursjukhus

Visar 4 omdömen med 2.0 i snittbetyg
Ulf Erik P
Skrev om Albano Djursjukhus

Tyvärr var upplevelsen allt annat än det jag hade förväntat mig när man kommer in med en sjuk djur (katt). Hade trott att det framförallt var djuren man månade om, men hela upplevelsen var att allt handlade om att försöka få ut så mycket pengar som möjligt. Det föreslogs i stort sett endast dyra undersökningar så som ultraljud och brösthåleröntgen. Detta på en katt som endast uppvisade hög feber, utan buksmärtor eller andra fysiska symptom. Man sa att man eventuellt trodde det var salmonella, men istället för att utesluta... 

Souraya R
Skrev om Albano Djursjukhus

Min hund Luna blev igår för andra gången opererade I AniCura Djursjukhuset Albano. Jag är väldigt tacksam för att jag valde just dem. Väldigt professionella, hjälpsamma, vänliga och tydliga. Jag rekommenderar starkt Kirurgen Annika som genomförde operationen. Hon är väldigt kunnig, empatisk och lyhörd. Luna lämnades till trygga händer. Ett stort TACK från Luna som mår mycket bättre idag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dusan C
Skrev om Albano Djursjukhus

Jag fick remis från västerort djursjukhus pga svår diagnos och fick utmärkt hjälp av läkaren men personalen i kassan var hemskt otrevligt. Jag skulle kraftigt överväga en annan vårdgivare. Personalen fast dem har ditt personnummer, adress och försäkringsnummer väljer personalen att vara väldig otrevlig och aggressiv och ber kunder att vänta tills betalningen är godkänd. *Betyget är grundat enligt på receptionens beteende.

Aida P
Skrev om Albano Djursjukhus

Personalen må vara välutbildade och vänliga men policyn handlar ffa om Anicuras egna ekonomiska intressen, snarare än om djurets hälsa och välmående. Dyra utredningar som inte ger något. Dubbelfakturering, dvs man får betala två gånger för samma insats. Djuret får beröm och man lägger tid på att skriva i journalen att hen är "snäll och trevlig". Efter det får man en faktura för "administrativ tid som ingår i läkarbesöket". Om man tar upp detta med reklamationsavdelningen får man höra att "man får skylla sig själv att man... 

Filtrera omdömen