Amhult Bygg & Kakel AB

Amhult Bygg & Kakel AB

Call 073-708 79 43
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
1.0

2 omdömen om Amhult Bygg & Kakel AB

Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Daniel Tobias P
Wrote about Amhult Bygg & Kakel AB

Om du ska anlita Amhult, så se till att ha MYCKET mer pengar än vad deras offert säger. Jag blev i slutändan debiterad mer än det dubbla mot vad som stod i offerten. De skyllde på att de blev tvugna att göra massa extra saker med mitt duschrum, vilket jag iofs inte tvivlar på, men det är väldigt fult att lägga detta på kunden och låta denne stå för hela kalaset. Man får ju hålla sig något sånär till offerten, hur ska kunden annars kunna veta hur mycket pengar han eller hon måste ha? Tänk om man inte kan få fram mera då?... 

Reco tipsar!
FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 104 omdömen 4.6 av 104 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Läs mer omdömen
Masti E
Wrote about Amhult Bygg & Kakel AB

Kan börja med och skriva att se över ditt val om du funderar på att anlita Amhult! Våran renovering var bestämt att ta 3 veckor, pågick i 2 månader utan avslut! Till slut tog vi in annat företag som avsluta arbetet! Jag ska försöka fatta mig kort då jag endast vill förhindra att nån annan utsätts för amhulth, då vi själva sökte förfullt på nätet efter recensioner, men endast hittade bra och positv feedback! Självklart kolla vi närmare på Amhult nu i efterhand och sett att dom tagit ärenden till tingsrätten 6 gånger... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Svar från Amhult Bygg & Kakel AB

Hej igen! Vi försöker att vara så tydliga som möjligt i vår kommunikation till dig som kund. Under hela renoveringen som tog 3 veckor, exkl den tid det tog för leverantör att få fram nya möbler mm så gjorde vi allt för att ni skulle vara nöjda. Det är väldigt tråkigt att läsa om saker som inte är sanna och hur dålig kommunikationen har varit. Efter att ha informerat för femte gången om vad som ska hända och om vad som hänt och att kunden nickar och säger ja så tror vi att kunden förstår. Därför ar det som kund jätteviktigt... 

Filtrera omdömen