Riktigt otrevligt bemötande. Vet inte vad service är!
Änglahimlen AB
9 omdömen om Änglahimlen AB
Oh vad bra Ni ringde och påminde mig om att hämta ut paketet. Jag hade så mycket runt mig då, att jag verkligen uppskattar det, och Ni är alltid lika trevliga och goda som första gången jag hämtade paket hos Er! Dessutom doftar det så gott med The och kaffesorter och lite annat, ett skönt ställe som en liten oas, tycker jag! Och Vi ses snart igen (paket på gång)! Ni har blivit mitt favoritpostuthämtningsställe och jag kan tänka mig att ha ALL min paketpost hos Er! Med vänliga hälsningar Peter m familj
Änglahimlen borde inte vara postombud, då dom inte besitter någon som helst serviceanda. Ett lagerarbete vore ytterst passande då ingen i butiken ändå inte gör ett förtjänstfullt jobb 👎
Personalen där ska nog inte arbeta i en kundverksamhet där man träffar människor och noll vilja att hjälpa till när dom själva har skapat problem med paketinlämmning.
Alltid otrevliga, slår aldrig fel. Speciellt hon som jag tolkar som ägaren - hon verkar helt ha missat att det ingår kundbemötande och service när man har butik. Hon verkar istället avsky sina kunder och särskilt barn. Blev senast tillsagd idag när mina barn kände lite på leksakerna. Har många gånger undrat varför de säljer saker för barn om de inte vill ha den typen av kunder. Fick även själv en utskällning en gång när jag vänligt frågade var de hade köpt den fina köpmannadisken - då skulle jag minsann veta att det är hennes...
Riktigt otrevligt bemötande, en riktig ”kärring” som inte vet hur man hanterar kunder på ett schysst sätt. Otroligt att det ens går runt, sista jag gången jag hämtat ut paket/köpt något av henne.
Tar alltid för lång tid. Otrevliga. Borde inte vara ups ombud eller DHL ombud.
Älskar denna lilla butik❤ Vänlig och tillmötesgående personal.
Jag har just köpt ett vadderat o frankerat kuvert för 75 kr. Expediten går iväg, jag frågar kollegan, kan jag få låna en penna ? Svaret: JA, NÄR JAG ÄR KLAR MED DET HÄR, surt utan ett leende ! De måste vara missnöjda med livet, eller bara djävulskt trötta på kunder. Men i en krimskramsbutik / Postnord-ombud ........jag vet inte om det är helt rätt kundbemötande ! Nu är det inte första gången detta händer här, det är tredje gången. Tidigare har jag tänkt att alla har rätt till en dålig dag, kanske något jobbigt...