Viaplay AB

Viaplay AB

Omdömen totalt
15
Snittbetyg
1.1

15 omdömen om Viaplay AB

Visar 15 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Maria-theres Josephina N

Än så länge har jag inte vart i kontakt med en person, då mina mejl "inte kommit fram" Har väntat i 1.50 h har ändå andra plats . Anledningen är att jag, som många andra blivit debiterad utan att ha ett aktivt konto. Detta trodde jag ALDRIG om en tjänst och företag som Viaplay. USCH

Reco tipsar!
Offerta.se
4.4/5 i betyg av 487 omdömen 4.4 av 487 omdömen
Badge2023

Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta

Peter L
Wrote about Viaplay AB

Jag var vid deras huvudkontor på Ringvägen i Stockholm i ett helt annat ärende.Vi fick kontakt med en tjej som hjälpte oss runt bland deras våningar då jag i förbigående frågade om en gammal bekant till mig som arbetat på Viasat och orsaken till varför de går så dåligt. Resultatet av dessa till synes enkla och oskyldiga frågor blev att hon kontaktade vårt företag och jag fick en tillsägelse och får inte arbeta vidare med denna kund. Allt detta för att jag framförde ett par enkla frågor. Mitt råd till er är att bojkotta deras... 

JILL F
Wrote about Viaplay AB

Kära Viaplay. Om er supportsida svämmar över med FAQs i stil med "Jag har blivit debiterad" trots att jag inte har ett Viaplay-konto, tyder detta på att ni 1. Behöver se över varför så många har problem med detta och åtgärda problemet. 2. Att ni sannolikt har detta som del i er affärsstrategi. Och den typen av strategi leder bara till missnöjda kunder, som väljer bort er. Och visste ni att vid en övergång till Telia och deras paket där ni ingår, så har era konkurrenter automatiska övergångar av abonnemangen. Men inte ni.

Anders H
Wrote about Viaplay AB

Försöker avsluta sonens abonnemang då han gått bort vilket inte är det lättaste. Efterfrågas dödsfallsintyg vilket är rimligt men även vilken mailadress han använt sig av! Vem fan har koll på mailadresser idag? Eftersom företaget ej har telsupport utan endast använder sig av mailkontakt är frustrationen total! 5 minus i betyg för synnerligen usel kundservice!

Anette S
Wrote about Viaplay AB

Oärliga. Jag har varit en trogen betalande kund. En dag helt plötsligt så började allt och lagga serier, filmer och även Tv. Jag försökte göra allt och lite till för att appen skulle fungera. Jag har hört av många att deras app inte fungerar som det ska. De vill inte lyssna på detta. Jag sa att jag ville ha en kompensation då jag hade krångel rätt länge och gjort allt det de bad om förutom en sak då jag inte har en dator. Så konstigt att deras app fungerar ena dagen men inte den andra dagen och sedan fungerar den inte på... 

HANNES Ö
Wrote about Viaplay AB

Sänder bara repris 48h på vintersport! Hela poängen med att ha en onlinekanal är att att kunna se på events när man har tid!!

Andreas T
Wrote about Viaplay AB

Efter många år som kund och utlovad att behålla priset på mitt abonnemang blev jag likt många andra meddelad via mejl att mitt abonnemang hade sagts upp. Tyvärr har Viaplay stora brister då de brutit både sitt löfte om bibehållet pris och därtill haft ett dåligt kundbemötande. Aldrig mer Viaplay.

Johan Henrik H
Wrote about Viaplay AB

Skitföretag. Bryter ingångna avtal. Bryr sig inte om sina kunder. Har varit nöjd kund i 10 år, men sen sa DE upp avtalet och tror man ska komma tillbaka och betala en prisökning på 126%. Nej, aldrig mer Viaplay/Nentgroup om de inte ändrar sig och respekterar ingångna avtal.

LARS-ERIK K
Wrote about Viaplay AB

En av de ABSOLUT sämsta streamingtjänsterna jag varit med om. Aldrig mer! Ingen servicekänsla. Inget vidare utbud längre, bara massa trams som de skryter med. Vem skjutsingen vill se DART t ex!? Hur de behandlar lojala & trogna kunder får mig att må illa! Min rekommendation? Leta en annan tjänst...

ULF R
Wrote about Viaplay AB

Har varit kund i över 10 år med bara gott att säga. Tills nu. Mitt abonnemang Viaplay Total blev uppsagt och är nu tvingad att teckna ett identiskt avtal men för 125% mer. Fullkomligt katastrofal kundhantering!

THOMAS D
Wrote about Viaplay AB

Tecknade ett abonnemang för 10+ år sedan och till ett helt ok pris mot löfte att så länge jag inte pausar mitt abonnemang få behålla det till en månadskostnad av 199kr. Ett bra pris då i förhållande till vad jag fick men vartefter åren gått så har det blivit betydligt sämre men för 199kr så har jag ändå tyckt att det varit prisvärt. Nu säger dom upp mitt abonnemang och vill att jag skall betala 125% mer i månaden detta trots att utbudet blivit ännu sämre. Champions League har bytts ut emot Dart en riktigt vettig uppgradering... 

HELENE F
Wrote about Viaplay AB

Varning! Jag gick in för att testa Viaplay "gratis", men ändrade mig och avslutade kontot. Men då hade de redan mitt kortnummer och har nu dragit 449 kr från mitt konto, trots att jag inte tittat en sekund på deras utbud. Det går inte att avsluta kontot! Riktiga bedragare!

Ivan V
Wrote about Viaplay AB

Deras process när man avslutar abonnemang är missledande så jag var tvungen att betala en månad till än som jag ville.

Amanda
Wrote about Viaplay AB

Betalar premiumkonto men måste ÄNDÅ betala för att se HARRY POTTER!!! Vad har man "premiumabonnemang" till om man måste betala för at se vissa filmer? Netflix är bäst av en anledning, försök hänga med i utvecklingen istället.....

Niclas S
Wrote about Viaplay AB

Tyvärr är jag tvungen att fortsätta använda Viaplay på grund av sporterna man älskar... Tanken är god en applikation genom hemsida ger bra flexibilitet. Prisbilden har gått upp men mycket har inte hänt. Alla som försökt köra Viaplay på PS3 vet att det inte är kompatibelt med live-sport och fortsatt på så lång tid har inget hänt?

Filtrera omdömen